Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mirabilis
profiilit
mirabilis
mirabilis
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Auttaisko tuohon mainitsemaasi "kerrokseen" syväpuhdistava, jos käytät paljon muotoilutuotteita. Itse olen kärsinyt kroonisesta hiustenlähdöstä jo liki kolme vuotta. Vastaavaa hiustenlähtöä oli jo lukioaikana, mutta se oli lyhytaikaisempaa. Epäilen syyksi stressiä ja osittain fyysistä aktiivisuutta, joka kuulema syö elimistön ravintovaroja. Avuksi olen löytänyt Acomax-hiusnesteen, ainoa tuote, joka on tähän saakka toiminut. Sain syksyllä hirveä hilsetaudin ja heti meni ohitse, kun aloin tuotetta käyttämään. Auttaa kuulema myös haavautuvaan päänahkaan. Luontaistuotekaupoista ja netistä ainakin Hyvinvoinnin tavaratalosta saa. Sarjan muut tuotteet eivät ainakaan minun ongelmaani ole tehonneet.
10.05.2008 22:42
...ainakin minun osalta siitä, että miehen pitää olla ehdottomasti vanhempi, jotta henkisellä tasolla oltaisiin vähänkään samalla viivalla. Oman ikäiset ovat kakaroita saatikka nuoremmat, joten ikä ratkaisee. Toki poikkeuksiakin on.
12.08.2007 14:46
Minä taas olen aina tykännyt vaaleista miehistä enkä ole alkuunsakaan tummien ja nappisilmäisten miesten perään. Kyllä vaaleassa miehessä on sitä jotain seksikästä. Parhaillaan seukkaan sellaisen kanssa ja jostain kumman syystä vaaleat miehet osuvasti pitävät tällaisista tummista ja tulisista naisista.
12.08.2007 14:35
se on kansa joka päättää. Millä vuosisadalle te ihmiset elätte, kun ette tunne sanaa demokratia. Ja mikä feministiliike tämä on? Se on vanhentunut jo viimeisen kuuden vuoden aikana.
27.01.2006 19:30
...vai fiktiota? Oikeesti?
27.01.2006 19:28
... sehän onkin punatautinen eukko.
27.01.2006 19:23
Arajärvi-raukka on joutunut istumaan linnassa jo kuusi vuotta joten eiköhän vapauteta se. Salella ei ole vastaavaa uhria niin pitkälle tuomiolle.
27.01.2006 19:05
1 / 1