Kaipaisin apua ongelmaani, joka koskee päänahkaa. Mulla on jo kauan ollut paljon rasvaista hilsettä, kutinaa ja kirvelyä päänahassa. Lisäksi tuntuu, kuin se ei puhdistuisi koskaan kunnolla, vaan siihen jää aina joku ylimääräinen "kerros". Lisäksi hiuksia lähtee paljon, tosin välillä on kausia, jolloin hiustenlähtö rauhoittuu. Kuitenkin hiukseni ovat ohentuneet huomattavasti. Olen kokeillut monia apteekin hilseshampoita, mutta mistään ei ole ollut apua. Kävin puoli vuotta sitten terveyskeskuslääkärillä, joka ei löytänyt päänahasta mitään poikkeavaa. Määräsi kuitenkin sebamed -shampoota, jolla ei ole ollut mitään vaikutusta. En oo värjänny hiuksia vuoteen, mutta nyt ois ylioppilasjuhlat tulossa ja ois pakko saada vähän uutta ilmettä. Epäilen kuitenkin, ettei päänahka kestä värjäystä. Onko kenelläkään ollut samanlaisia ongelmia? Jos kyse olisi tavallisesta hilseestä, niin eikö apteekin shampoiden pitäisi auttaa? Kannattaako kokeilla vielä jotain tuotetta, vai marssia ihotautilääkärin puheille? Kiitos etukäteen vastauksistanne!
Päänahan ongelma
5
692
Vastaukset
- tietoa
hakusanalla seborrea.
- hiustenkuivaajaa?
Jos käytät, niin kokeile olla käyttämättä jonkin aikaa.
- apua kaipaava
Annan lähes aina hiusten kuivua vapaasti. ja olin monta kuukautta etten käyttänyt minkäänlaisia muotoilutuotteita tai hoitoaineita ollenkaan. Näin lääkäri neuvoi. Siitä ei kuitenkaan ollut mitään apua, ainoastaan hiukset kärsivät, kun en laittanut mitään hoitoaineita.
- NNN...
apua kaipaava kirjoitti:
Annan lähes aina hiusten kuivua vapaasti. ja olin monta kuukautta etten käyttänyt minkäänlaisia muotoilutuotteita tai hoitoaineita ollenkaan. Näin lääkäri neuvoi. Siitä ei kuitenkaan ollut mitään apua, ainoastaan hiukset kärsivät, kun en laittanut mitään hoitoaineita.
Apua löydät Tukkacuren tuotteista ja t/gel -shampoosta jota saa apteekista .tukkacuren tuotteita voi tilata netistä:)
Auttaisko tuohon mainitsemaasi "kerrokseen" syväpuhdistava, jos käytät paljon muotoilutuotteita. Itse olen kärsinyt kroonisesta hiustenlähdöstä jo liki kolme vuotta. Vastaavaa hiustenlähtöä oli jo lukioaikana, mutta se oli lyhytaikaisempaa. Epäilen syyksi stressiä ja osittain fyysistä aktiivisuutta, joka kuulema syö elimistön ravintovaroja. Avuksi olen löytänyt Acomax-hiusnesteen, ainoa tuote, joka on tähän saakka toiminut. Sain syksyllä hirveä hilsetaudin ja heti meni ohitse, kun aloin tuotetta käyttämään. Auttaa kuulema myös haavautuvaan päänahkaan. Luontaistuotekaupoista ja netistä ainakin Hyvinvoinnin tavaratalosta saa. Sarjan muut tuotteet eivät ainakaan minun ongelmaani ole tehonneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061