Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Tulipahan tämäkin testatuksi. Kun tunnistetaan kirjoittaja, niin voidaan tehdä diaknoosi. Omia kaunojaan purkaa raukka.
    Jos edes jollakin olisi paimenen luontoa, niin voisi edes parranajon verran miettiä, jospa siinä on totuutta kipene ja asiaan pitäisi paneutua.

Oppi on selvä sikäli, kun se on raamatusta. Hän menee niin kaus, että hän löytää? Kenelle se homma kuuluisi?

Jeesukselle tietenkin. Hänhän ne työt tekee ihmisten puolesta?

Minun tunnettavat motiivit ovat ihan toiset. Olin Martin kirkossa tilaisuudessa ja siellä puhuttiin lopunajan suuresta herätyksestä. Sain henkeeni sen esteen, mikä estää herätyksen tulon. Se on uskovien kaunaisuus, josta ei tehdä parannusta. Ajatellaan hetki, jos rukoushuoneille tulisi vaikka sata ahdistunutta sielua. Siellä net kuulisivat vaikkapa ankaran kuorosaarnan. He "tekisivät parannuksen", niin minkälaisen kodin he saisivat?

Minä olen nähnyt erään suuren rukoushuoneen tilaisuudessa, miten kalisevaa kassia kantava mies meni eteen. Tilaisuuden jälkeen ymmärtäväiset piirittivät hänet ja sanoivat, mitä nyt pitää tehdä. Viinat pois ja paljon muuta.. Minä olen laittanuut itseni likoon, se on totta, mutta omituisita väitteistä ehkä omituisin olisi väite, että rukoushuoneen penkissä istuen palvelen Jumalaani jaloimmin.

Nyt olisi aika herätä. Vanhoillisuus on saanut siipeensä, kun umpio on vähän rakoillut. En iloitse siitä, mutta ei ole syytä vainme hengelliseen ylpeyteen, jos sieltä umpiosta tulee sellaista käryä. Kaikki on julkista ja paljastettua Jumalan edessä.Nyt on armon aika, älkäämme käyttäkö sitä lain lukemiseen toisillemme.
  2. Täällä esiintyy muitakin joilla on sama tauti, mutta se aiheuttaa vatsanväänteitä, kun ei ole tuotu tautia valkeuteen. Se kuulkaa helpottaa, kun tunnustaa sen. Tänäänkin sain hoitoa tautiini. Oli komiat kokkoukset, kun tiimin lisäksi oli yksi vanki ja yksi varija. Ovia auottiin ja suljettiin sanoimme kiitos ja poistuimme. Naisten vuorolla oli tuplamäärä ja molemmille ryhmille pidettiin normaali tilaisuus.