Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Ihmisen oikeuksista

    Haluaisin herättää keskustelua ihmisen oikeuksista. Usein kuulee mainittavan, että minulla on oikeus saada sitä ja sitä.
    Kristinusko
    84
    8115
  2. Tervehdys

    Veljellinen tervehdys! Uudelle sheriffille menestystä, voimia ja huumorintajua toivoo naapuripalstan vihne.
    33
    2924
  3. Feikki vai ei

    Voisimmeko mitenkään ajatella, että unohtaisimme sanan: Feikki. Minusta on yhdentekevää, onko kysymyksenasettelu aidost
    Lestadiolaisuus
    48
    2485
  4. Ehdotus

    Kaikki, jotka olette tyytymättömiä työskentelyyni, ottakaa yhteyttä s-postilla: [email protected] Vastaan jokaiselle hen
    Lestadiolaisuus
    46
    2300
  5. Rautalankaa

    Väännämme rautalankamallin palstan toiminnasta. Kirjoittajat ja lukijat jakautuvat erilaisiin intressiryhmiin. Yhteinen
    Lestadiolaisuus
    20
    1711
  6. Eikö voisi

    nyt puhaltaa koko peliä poikki. Kaikki asiallista keskustelua kaipaavat rekisteröisivät itselleen nimimerkin niin olisi
    Lestadiolaisuus
    47
    1544
  7. Yksi etappi

    Kai tässä on tullut vuoden verran kannettua tuota tähteä. Myt on aika tarkistaa onko ehdokkaita kaliffiksi kaliffin paik
    Lestadiolaisuus
    11
    1439
  8. Ilmoitus

    Yksikään kitinäviesti ei elä täällä, koska kukaan ei suostu henkilökohtaiseen keskusteluun tämän palstan ulkopuolella. S
    Lestadiolaisuus
    21
    1437
  9. Harhaisuuden ylistys

    1.Oletus: On olemassa yksi ainoa oikea, nimeltä mainittu, maantietellisesti rajattu pelastava seurakunta. 2.Oletus: Kai
    Lestadiolaisuus
    52
    1413
  10. Huomautus

    Tämä palsta ei ole ristiretkipalsta, jossa voitaisi käsitellä lukuisia henkilöitä oikeilla nimillä.
    Lestadiolaisuus
    11
    1311
  11. Tämä on pakko käydä läpi

    Hebr 6:1. Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskema
    Lestadiolaisuus
    57
    1284
  12. Sheriffistä

    Voisitteko hyvät ihmiset lopettaa arvelut sheriffin ajatuksista. Seuratkaa nyt edes muutama päivä ja sitten, jos menee
    Lestadiolaisuus
    22
    1271
  13. Kiitos

    Lifepower;lle kiitos suoraselkäisyydestä.
    Lestadiolaisuus
    14
    1233
  14. ääneen ajattelua

    Ehdotus kaikille, jotka haluavat pitäytyä kristinuskon raamatussa. Aina, kun havaitset siitä eriävän kirjoituksen, lait
    Lestadiolaisuus
    42
    1174
  15. Hyvistä töistä

    Olen velvoitettu ainakin yhden avauksen tekemään, koska siitä on minua yksityisesti muistutettu. Aiheena on uskovan hyv
    Lestadiolaisuus
    30
    1158
  16. Ilmoitus

    Olen käyttänyt kommunikaatioyhteyttä ylläpitoon ja pyytänyt tarkkailua poistojeni suhteen. Olen käsittänyt, että ylläp
    Lestadiolaisuus
    12
    1136
  17. Hiljentykäämme

    Hiljentykäämme hengenhieverissä olevan tulevan vainajan viimeisen leposijan äärelle. Tämä palsta on ollut mahdollistamas
    Lestadiolaisuus
    22
    1116
  18. Laki/Pyhä Henki

    Room 3:20. Eihän yksikään ihminen tule Jumalan edessä vanhurskaaksi lain käskyjä noudattamalla. Lain tehtävänä on opetta
    Lestadiolaisuus
    65
    1090
  19. Mielipiteeni

    Mielestäni olisi hyvä, jos ei keskusteltaisi tunnistettavista henkilöistä lainkaan. On tietenkin selvää, että suurelle
    Lestadiolaisuus
    13
    1000
  20. Onko tämä

    Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai
    Lestadiolaisuus
    7
    1000