vihne
Vapaa kuvaus
Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
136
Kommenttia
3979
Ihmisen oikeuksista
Haluaisin herättää keskustelua ihmisen oikeuksista. Usein kuulee mainittavan, että minulla on oikeus saada sitä ja sitä.848133Tervehdys
Veljellinen tervehdys! Uudelle sheriffille menestystä, voimia ja huumorintajua toivoo naapuripalstan vihne.332933Feikki vai ei
Voisimmeko mitenkään ajatella, että unohtaisimme sanan: Feikki. Minusta on yhdentekevää, onko kysymyksenasettelu aidost482493Ehdotus
Kaikki, jotka olette tyytymättömiä työskentelyyni, ottakaa yhteyttä s-postilla: [email protected] Vastaan jokaiselle hen462310Rautalankaa
Väännämme rautalankamallin palstan toiminnasta. Kirjoittajat ja lukijat jakautuvat erilaisiin intressiryhmiin. Yhteinen201722Eikö voisi
nyt puhaltaa koko peliä poikki. Kaikki asiallista keskustelua kaipaavat rekisteröisivät itselleen nimimerkin niin olisi471555Yksi etappi
Kai tässä on tullut vuoden verran kannettua tuota tähteä. Myt on aika tarkistaa onko ehdokkaita kaliffiksi kaliffin paik111450Ilmoitus
Yksikään kitinäviesti ei elä täällä, koska kukaan ei suostu henkilökohtaiseen keskusteluun tämän palstan ulkopuolella. S211447Harhaisuuden ylistys
1.Oletus: On olemassa yksi ainoa oikea, nimeltä mainittu, maantietellisesti rajattu pelastava seurakunta. 2.Oletus: Kai521428Huomautus
Tämä palsta ei ole ristiretkipalsta, jossa voitaisi käsitellä lukuisia henkilöitä oikeilla nimillä.111359Tämä on pakko käydä läpi
Hebr 6:1. Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskema571294Sheriffistä
Voisitteko hyvät ihmiset lopettaa arvelut sheriffin ajatuksista. Seuratkaa nyt edes muutama päivä ja sitten, jos menee221279- 141242
ääneen ajattelua
Ehdotus kaikille, jotka haluavat pitäytyä kristinuskon raamatussa. Aina, kun havaitset siitä eriävän kirjoituksen, lait421183Hyvistä töistä
Olen velvoitettu ainakin yhden avauksen tekemään, koska siitä on minua yksityisesti muistutettu. Aiheena on uskovan hyv301173Ilmoitus
Olen käyttänyt kommunikaatioyhteyttä ylläpitoon ja pyytänyt tarkkailua poistojeni suhteen. Olen käsittänyt, että ylläp121145Hiljentykäämme
Hiljentykäämme hengenhieverissä olevan tulevan vainajan viimeisen leposijan äärelle. Tämä palsta on ollut mahdollistamas221125Laki/Pyhä Henki
Room 3:20. Eihän yksikään ihminen tule Jumalan edessä vanhurskaaksi lain käskyjä noudattamalla. Lain tehtävänä on opetta651099Mielipiteeni
Mielestäni olisi hyvä, jos ei keskusteltaisi tunnistettavista henkilöistä lainkaan. On tietenkin selvää, että suurelle131019Onko tämä
Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai71012