Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

1. Reikimeditaatio oikein tehtynä antaa ainakin 24 tunnin suojan itsetuhoisuutta vastaan. Se tyynnyttää mieltä.
    Nyt maailmalla käytetään pakkokeinona esim. psykoosissa olevan ihmisen rauhoittamiseen. Pidetään käsiä tuskaisen kasvoilla.
    He rauhoittuvat silmin nähden.
  2. Kun aihe on tuonsuuntainen, wanha mieskin saanee osallistua kisaan. Meditaation avulla pääsee, tekniikan opittuaan aivotaajuutensa tasolle, jossa piilotajunta pystyy ottamaan "määräyksiä" piilotajunnan ei toivottujen sisältöjen muuttamiseen.
    Tässä niillä tarkoitan 64 vuotta minua vaivanneen tressilähteen paikantamista. Nyt joulukuussa 2014 löytyikin.
    On lauantaipäivä v.1950. Olen 12v. Minun olisi pitänyt mennä kansakoulumme veistotunnille. Vihaan kuitenkin niin paljon puutyötunteja, että lintsaan ja jään kotiin.
    Vain äitimme on kotona. Teen lumitöitä maatila kotimme pihassa. Meillä on kantovesi. Laitan saavin alle suksen, sille vesisaavin tuon mäen alta lähteestä vettä pihaan.

Äiti tulee siihen mäkättämään; "tuollako sinä kuittaat koulusta lintsaamisesi, hän moittivasti sanoo.
    Pinnani palaa. Kaadan lähdevesisaavin kumoon ja hyökkään äitini kimppuun.
    Lyön häntä rajusti korvalle. Äiti valittaa, että häneltä meni kuulo. Tähän muistikuva loppuu. Olen shokissa.
    Tämä pihakoivujen reunustaman saunatie tulee meditaatiossa hyvin ahdistavanaq mieleen, ellen ole lievittänyt syvää angstia lääkkeellä. Lääkkeenä käytän parasetakapselia 500mm. Nimi on Pamol F.

Yritän muuntaa pakkoajatuksia tuosta maisemasta pois. Niin eilen illallakin. Olin h y v i n ahdistunut.
    Miksi tressimaisema palaa meditaatiossa aina uudelleen? Siksi, että aivoaaltoalue on madaltunut tressimaiseman tapahtumapaikalle. Lopetettuani meditaation, kaikki ahdistus on kokonaan poissa.

Ahdistus on vähentynyt, nyt kun olen tunnistanut ahdistuksen alkulähteen. Hyvin suggestioalttiina, olen hyvin helppo hypnoosikäsittelylle. Olen meilannut hypnoterapiaa käyttävälle lääkärille.
    Kehottaa varaamaan ajan vastaanotolleen Helsinkiin.

Kovin tressaantuneena transsiin pääseminen kestää jopa puoli tuntia, valmiiksi rentoutuneena varttitunti riittää. Transsissa ohjaan mielikuvat purjematkaan hienoihin kesämaisemiin. Alukseni on suuri ja turvallinen, sää taivaallisen hieno. (katson tarvitsenko nyt hypnoosikäsittelyä ensinkään)