Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suihkun Raikas. Anteeksi jos loukkasin, ei ollut missään nimessä tarkoitus. Olen täysin sinun asettumisen kannalla. Vaikutat onnelliselta.
En osaa sanoa kuinka asiallinen olen, tai en. Olen kuitenkin ollut havaitsevinani että sinä olet melko kuuma verinen ja nopea kiihtymään.
En kaipaa naista. On ollut onni ja etuoikeus saada olla yhteydessä sinuun ja se on ollut enemmän kuin olisin osannut toivoa.
Ajatus oli vain herätellä sinun mielessä mahdollisuuksia, jotka varmastikin jäävät toteuttamatta sitten kuin olet asettunut suhteeseen lopullisesti. Kuten sanoin, en ikinä haluaisi pahoittaa mieltäsi. Anteeksi jos tein niin.
Minäkin poistan tilini tänään pulelta yöin, jos sinäkin poistut.
Toivotan sinulle menestystä elämässä ja kaikkea hyvää.❤️
11.02.2025 20:02
Suihkun Raikas. Suosittelisin lämpimästi tarttumaan N32: den tarjoukseen, ennen kuin asetut liiaksi aloillesi.
Elämä on elämistä varten ja siihen on vain tämä yksi kerta. Tutki, koe ja nauti minkä voit.
11.02.2025 17:21
En varmasti pysty kilpailemaan, ulkonäöllisesti lihaskumppujen kanssa. Koitan pitää itseni kunnossa, mutta en haluaisikaan että lihakset kovasti kasvaisivat. Jäntevä ja erottuvat, pitkät lihakset olisi mieluisampi tavoite itselleni.
Kiitos tarinasta. Olet tehnyt monta miestä onnelliseksi, lyhyen elämäsi aikana. Minä mukaan lukien 😘😘
11.02.2025 16:47
Et kommentoinut minkälaisia kuvi minusta toivoisit, jos olisi mahdollisuus?
11.02.2025 15:53
Aina. Joka tavalla😘😘😘😘
11.02.2025 15:51
En sitä pyytäisikään. Kunhan fantasioin. Olet täydellinen juuri tuommoisena😘😘😘
11.02.2025 13:28
Mieli on tietysti täynnä muitakin kuvia, joille voisin itseäni tyydyttää: sormi sun mehukkaassa pilluussa ja sitten sun suussa... Videoista puhumattakaan!
Mitä sua kiinnostaisi nähdä minusta?
11.02.2025 12:40
Oi ei. Olisi ollut mahtavaa saada nähdä rintasi😢
11.02.2025 11:26
Mitä olet mieltä kick sovelluksesta? Siellä käsittääkseni onnistuisi kuvatkin.
11.02.2025 10:18
Huomenta Suihkun Raikas.
Sulla tuntuu olevan elämän palikat nyt kohdallaan. Mietin tarrvitsetko minua enää? En halua olla taakka sinulle ja vaikeuttaa arkeasi. Olla jotkin johon koet velvollisuuden olla yhteydessä. Älä pelkää, ymmärrän ja pärjään varmasti ilman ihanaa viestittelyämmekin. Takaisin samaan vanhaan.
Jos haluat vielä olla minuun yhteydessä, niin pitäisikö meidän ladata kick aplikaatio? Olen hiukan lukenut siitä ja siellä voisimme viestitellä anonyymisti kahden kesken. Olisi varmasti helpompaa.😘
11.02.2025 09:32
Ihana Suihkun Raikas
Ois ollut mukava vaihtaa ajatuksia edellämainitusta hieman enemmän. Olisin taas ollut todella valmis runkkaamaan mielikuville sinusta. Saat minut aina kiimaan ja halu päästä panemaan sinua on joka kerta kova, kun kerrot kokemuksistasi/himoistasi.
Nyt on pakko alkaa nukkumaan, toivottavasti olen unissani panemassa sinua yhden, tai miksi ei kahdenkin miehen jälkeen. Vastustamatonta, löysäksi nussittua spermaista vittuasi. Niin että lotina käy ja on pakko takoa kovaa ja pohjaan asti että vielä tuntist kyrpäni pillussasi. Kyllä kelpaisi. En kyllä kieltäytisi kummastakaan reijästäsi jos olisin toinen , kahden miehen koplasta. Näitä unia toivoen. Toivotan sinulle märkiä unia, Nuku hyvin SR😘😘😘😘😘😘
10.02.2025 23:19
Vai voitko väittää että nännit ei kovettunut ja alapää kihelmöinyt, kun kuvittelit kaksi kovaa kullia sisälläs yhtäaikaa?😘😘😘😘
10.02.2025 21:52
Niinpä niin. Ei se haaveilu ja haluuminen mitenkään muuta, tai pakosti vaikuta siihen millä tyylillä mennään.
En taida olla väärässä kun arvaan että mielikuva sai erinäisiä kehollisia reaktioita aikaiseksi?😉
10.02.2025 21:08
Suihkun Raikas! Eikö jo pikkuhiljaa ala käydä selväksi että mä tykkään melkein kaikesta seksuaalisesti latautuneesta toiminnasta.
En ole ikinä päässyt kunnolla liukkaille (juuri nussittu), mutta mua kiihottaa ajatus siitä kun nainen on saanut niin paljon että sillä on jo paikat löysänä.(ne palautuu). Ja olisihan se hienoa työntää kyrpää plilluun ja katsoa kun edellisen spermat valuisi ulos sun mehujen kanssa.
Kyllä, tommonenkin ajatus saa mut kiimaan. Kiimassa kun on niin olisi myös mahtavaa olla toisessa reijässä samaan aikaan, kun joku muu hoitaa toista.💧🤤🤤⭕
10.02.2025 19:54
Saadappa olla se katselija, joka pääsee panee sua liukkaalle, valmiiksi nussitulle pillulle🤤😘😘
10.02.2025 18:04
Huomenta kaunis Suihkun Raikas.
Et oikein vastannut kysymykseeni, kiihoittaakko katsominen. Itseni saan niin kiimaan .⭕
10.02.2025 06:59
Oi sun kanssas Suihkun Raikas. Olet taas ainoa asia mielessäsi. Tekisi aivan valtavasti mieli panna sinua. Aloittaa 69 asennosta. Ottaa toisiltamme suihin, nostattaa kiimaa. Todennäköisesti laukeaisin jo suuhusi tässä vaiheessa. Jatkettaisiin kunnes kullini olisi taas kovana ja valmiina upottautumaan pilluusi. Sinne saisit seuraavan sperma lastin. Vielä olisi peppu hoitamatta. Voisit sormeilla jalkojesi väliä, kiihoittaa itseäsi, saaden kyrpäni jälleen valmiiksi panemiseen. Ottaisin sinun anaalisi takaa päin, raskaitten rintojesi heiluessa tahdissa.💧🤤😘😘😋
09.02.2025 22:11
Ylipäänsä kiihotutko katsomalla?
09.02.2025 20:38
Mahtavaa että voit olla iloksi niin monelle miehelle. Teet hyvää työtä. Ollapa video yhteys. Kiinostaisiko sinua nähdä minut, kova kyrpäni kädessä, kun sinua katsellessa runkkaisin? Spermat lentäisi varmasti nopeasti, jos näkisin sinut ja tietäisin että sinua kiihottaa katsoa kun tyydytän itseäni.
09.02.2025 19:56
Ihanaa! Oisinpa siellä 🤤😘😘😘
09.02.2025 11:40
1 / 16