Vapaa kuvaus

https://bellamariestardust.blogspot.com/p/kuka-bella-marie.html

Tsekkaa blogini! Traumaattisen tytön tarina vaikeuksista voittoon.

Aloituksia

13

Kommenttia

2

1. Heippa,
    Kiitos kaikille kommentoijille. Vastaan tähän nyt vähän.
    Kyllä, tiedostan sairastavani psyykkisesti. Kyllä, hyväksikäyttö on varmasti totta koska olen oireillut niin pahasti.
    Noi mun harhat ovat alkaneet lievittämään. Mutta tuntuu vähän pahalta kun ei uskota. Koska jos olisi uskottu, tähän olisi puututtu ajoissa.
    En nyt tiedä edes mitä kommentoida muuta kuin että olen kuitenkin auttanutkin monia ja se on kai tärkeintä.
  2. Tarinani etenee lopulta rakkauden kysymyksistä itselleni mielenkiintoisimpaan osuuteen: tiedon maailmaan. Tämä valkenee minulle psyykeeni eheytyessä, ja miten löydän vastaukset vaikeisiin kysymyksiin. Valkenee se, miten minua on johdateltu, ja miten koko elämäni on oikeastaan koulutusta elämäntehtävään. Ja traumat ja insesti ovatkin vain pieni sirpale ajan virrassa.

Kaikkien pitäisi kuulla tarinani. Haluan rohkaista uhreja hakemaan apua ja puhumaan vaikka aihe on arka. Haluan herätellä teitä kaikkia joilla on onnellinen lapsuus ollut - haloo! Teillä on täydellinen elämä! Nauttikaa siitä! Haluan antaa kasvoni insestille, koska kukapa haluaisi? Siksi mun täytyy tehdä se.

En voi edes sanoin kuvata sitä iloa kun tervehtyy lopulta ja löytää oman itsensä. Sitä onnea, kun näkee miten paljon myös hyvyyttä ja rakkautta maailmassa on. Saa rakkautta viimeinkin itse osakseen. Rakastaa muita. Ja rakastaa ehdoitta itseään.

Kaikki on todellakin sen arvoista, kaiken kärsimyksen arvoista, kun päivä päivältä vointi on parempi ja koko elämänsä traumatisoituneena saa hiljalleen käsityksen siitä mitä on olla terve.

Katselin kaihoisasti tähtitaivasta, mitähän siellä on? Ja kaiken sen jälkeen kun olen käsitellyt rakkauden kysymykset, valkenee se minulle mitä tähtitaivaalla on.

Haluan osoittaa sen myös tällä tarinalla: pahuudessa ei ole mitään mieltä. Ei järkeä. Hyvyys on ainut oikea vaihtoehto. Siihen tulisi kaikkien pyrkiä. Pahuus on vain tuhoa mutta hyvyydellä rakennetaan tuhotusta jotain vieläkin kauniimpaa.

Vihainen haikala jahtaa minua joka ikinen yö. Minulla on delfiinin pyrstö, uin pakoon. Pelkään suuresti. Vuosia myöhemmin unessa sukellan delfiinin selässä mereen. Siellä näen suuren haikalaparven lipumassa rauhallisesti kauniissa muodostelmassa. Juuri ne kaikki hait jotka ennen jahtasivat minua, ovatkin nyt voimaannuttavaa katseltavaa, jotakin kaunista ja vaikuttavaa. Vaikeudet ovat voitettavissa ja niistä voi syntyä jotain hienoa.