Vapaa kuvaus

Kotisivut https://www.santavuori.com

Tietokirjailija, psykologi, filosofi. Fil.kand Helsingin Yliopisto

Helsingistä, ja Porissa, Reposaaressa puolet elämää

Kumma kun eivät saa tätä profiilia toimimaan. Edelleen lukee, etten ole kirjoittanut mitään! Ym vikoja.

s. 1946

Aloituksia

191

Kommenttia

3700

1. Eivät tiedeuskoiset tietenkään tunnusta. Heille heidän naturalisminsa on tiedettä, ei maailmankatsomus, tiedeusko, kuten se oikeasti on, kun katsoo heidän touhujaan ja mielipiteitään.

Tietysti he sanovat meistä samaa toistepäin, emme voi muka olla tieteellisiä, jos uskomme Jumalaan. Silloin tungemme muka Jumalaa tieteeseen.

Meistä he tunkevat ateismia tieteeseen.

Kumpi on oikeassa?
  2. Taas itse valehtelet.

BB ei ole enää paras. Se on vaan sen kannattajien oma mielipide, diktatuuria, muulla tavoin ei tieteessä saa ajatella, muuten poltetaan roviolla: ei julkaista, syrjitään, leimataan huuhaaksi ja epätieteelliseksi, mielisairaaksi jne. Jos tästä huomauttaa, sanotaan että valehtelet, tiedehän on vapaa. Tämä on myös tiedeyhteisön sisällä sanottu painokkaasti ammattilaisten toimesta 20 vuotta, 2004 lähtien. ACG. Sitä ennenkin oli oppositiota, Hoyle, Arp jne.

Nyt tilanne muuttuu ihan varmasti ja BB kaatuu.

Muita teorioita on, eikä niitä mitään kumottu ole. Päinvastoin nekin ovat kehittyneet ja uusia on ja tulee koko ajan. Jokin niistä voittaa, ja ensin voittaa eklektinen suhtautuminen kosmologian teorioihin.

Minun syyttäminen tietämättömäksi on ala-arvoista propagandaa. Tottakai tiedän paljon, paljon paremmin kuin sinä, mitä tiede on. 1986 lähtien olen kirjoittanut asiasta. 38 vuotta. BB on ollut vallassa n. 60 vuotta.

Se näkyy tässä keskustelussakin täysin konkreettisesti.