dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Mitä vikaa siinä on jos pukeutuu mustiin vaatteisiin ja käyttää paljon erilaisia koruja?

Mielestäni persoonallisuus on ihmisissä hienoa, olisi tylsän näköistä jos kaikki pukeutuisivat johonkin Jim&jillin muotivaatteisiin joita näkee melkein jokaisella kaduntallaajalla.

Pitkä letti on myös mielestäni hieno miehillä, ja itse en ainakaan suostuisi leikkaamaan lettiäni ja vaihtamaan hiustyyliäni johonkin perusgeelikampauksiin.

Pidän mustasta väristä yli kaiken joten sen vuoksi tykkään pitää mustia kuteita ja värjätä myös lettini mustaksi. Ei meidän metallistityyppien seura ole niin hirmuista kun luulet:) ihan tavallisia ihmisiä mekin olemme, usko pois vaan:)
Sanoin vaan tosiasiat suoraan turhia kiertelemättä.

Rauhan aikana tuskin kukaan joutuu tappamaan toisia ihmisiä ollessaan armeijassa, mutta sota-aikana se tilanne onkin ihan toisenlainen.

Tiedät varmasti sen että armeijassa koulutetaan sotilaita juuri tämän sotatilanteen varalle, ja näin ollen voi sanoa että armeijan todellinen tarkoitus on tappamisen opettelu koska sitä käytettään sodassa vihollisia vastaan.

Ei tarvitse muistella Vietnamin tai Tsetsenian sotaa, eikä ottaa esimerkkiä pelkästään sotaleffoista. Mutta kylmä todellisuus on vaan se että sota on raakalaismaista tappamista jossa tapetaan toisia ihmisiä, halusit sinä sitä sitten tai et. Samanlaista kylmäveristä tappamista se oli myös talvisodassa sekä jatkosodassakin.

Rauhanpuolustajana en halua antaa armeijalle minkäänlaista tukeani koska olen kaikein tavoin heidän toimintaansa vastaan. En hyväksy sitä että ihmiset tappavat toisiaan jonkun valtion turhan itsenäisyyden puolesta.

Minä ainakin vaihtaisin mieluummin kansalaisuutta kun suostuisin tappamaan toisia ihmisiä jonkun valtion turhan itsenäisyyden puolesta, enkä myös suostuisi kuolemaan yhdenkään valtion itsenäisyyden puolesta.

Minulle on aivan yksi ja sama onko suomen puolustusvoimien tarkoitus olla hyökkäys vai puolustusarmeija, mutta rauhan aatteen kannattajana minä en vaan sen toimintaa hyväksy.

Olen itse siviilipalvelukseni suorittanut, joten on turha väittää että minä olisin muka luistanut jostain velvollisuuksistani.

Make love, not war!

PEACE!!
Suomessa kaikki miehet kuitenkin pakotetaan menemään armeijaan tai siviilipalvelukseen ja näistä vaihtoehdoista kieltäytyjiä rangaistaan epäoikeudenmukaisella yli puolen vuoden mittaisella linnatuomiolla, vaikka ne todelliset rikolliset onnistuvat selviämään ehdonalaisilla tuomioilla.

Tämä epäoikeudenmukainen laki on mielestäni yksi loistava esimerkki siitä miksi se suomen maa ei ole minun mielestäni maailman paras valtio.

Suomi onkin lähinnä ahdasmielisten ja kapeakatseisten ihmisten unelmavaltio juuri näiden holhous-esimerkkiensä vuoksi. Muissa valtioissa ihmisiä ei yritetä käännyttää sinne "oikeaan" suuntaan, vaan jokainen saa valita itse parhaansa mukaan. Sen vuoksi myös tupakka ja alkoholi ovat ulkomailla selvästi edullisempia kun suomessa.

Nämä suvaitsevaiset vasemmistolaisen suhtautuvat aina Venäjään ja venäläisiin paljon positiivisemmin kun nämä kapeakatseiset oikeistolaiset. Tämän olen aina huomannut, eikä se asia tule varmasti tästä mihinkään muuttumaan.

Ulkomailla vain harva ihminen on valmis tappamaan muita ihmisiä maansa puolesta, ja kuolemaan itse maansa itsenäisyyden puolesta. Joten onko suurin osa näistä ihmisistä sitten itsekkäitä oman edun tavoittelijoita?

Miksi ei voi olla koskaan muulla tavalla avuksi kun olemalla raaka ja väkivaltainen sotilas?

Toiset ihmiset ovat ihmisläheisimpiä ja avuliaampia kun toiset, eikä tämä sodan ihannointi sovi kaikille. Eikä se tee mielestäni kenestäkään itsekästä jos ei ole maanpuolustustahtoinen.

Luuletko että niitä työpaikkoja olisi muka tarjolla ulkomailla kaikille halukkaille? Ja jos on niin mitä kautta niihin oikein pitää ottaa yhteyttä?

Olen vain kuullut sellaista juttua että armeijassa on tämä aivot narikkaan systeemi, koska siellä omat mielipiteet eivät oikein taida olla hyväksyttyjä.

Muistan kun sivariaikana Lapinjärvellä sai kuulla armeijassa käyneiltä sivareilta juttuja siitä kuinka kaikenlainen asioiden kyseenalaistaminen on armeijassa ehdottomasti kielletty.

Meistä sivareista ja totaalikieltäytyjistä näitä toisinajatteliijoita löytyy sen sijaan sitäkin enemmän.

Jos olet seurannut ja lukenut tämän palstan keskusteluja niin melkein jokainen maanpuolustusintoilija väittää jatkuvasti sitä kuinka nämä erilaiset sosiaalietuudet ja julkiset palvelut ovat mahdollisia vain meillä suomessa, vaikka todellisuudessa ne ovat tänä päivänä jokaisessa Euroopan valtiossa.

Armeijaintoilijat yrittävät ilmeisesti aivopestä sivareita hieman maanpuolustustahtoisimmiksi tuollaisen typerän propagandan avulla, joka ei kaiken huipuksi pidä edes paikkaansa.

Työelämässä erilaisia käskyjä joutuu tottelemaan jos haluaa pitää työpaikkansa, ja työpaikan menetys taas tietäisi taloudellista ahdinkoa. Sen sijaan armeijasta kieltäytymisestä ei ole mitään samanlaista haittaa kun työpaikan menettämisestä.

Rauhan aatteen kannattajana minulta ei löydy minkäänlaista kunnioitusta suomen puolustusvoimien suuntaan, sillä todellisuudessa suomen armeija on pelkkä väkivaltaa lietsova tappokoneisto jonka toimintatarkoitusta yksikään rauhanpuolustaja ei hyväksy.

Minulle on aivan yksi ja sama onko suomen puolustusvoimat hyökkäys vai puolustusarmeija, mutta rauhan kannattajana minä en vaan sen tarkoitusta hyväksy.
Muissa Euroopan maissa miehiä ei pakoteta edes siviilipalvelukseen, eikä siellä kukaan joudu puoleksi vuodeksi linnaan siitä syystä että hän päättää kieltäytyä armeijasta sekä siviilipalveluksesta.

Kaiken huipuksi tämä siviilipalveluksen pituus on meillä suomessa rangaistuksenomaisen pitkä. Tämä juuri siitä syystä että yhä harvempi valitsisi sivarin ja menisi vain kiltisi armeijaan.

Venäjä ei edes ole mikään uhkakuva suomelle, joten on turha väittää että Ruotsi olisi muka vähentänyt puolustusmenojaan vain sen vuoksi että se on suomen takana turvassa.

Kaikki miehet vaan eivät ole valmiita uhraamaan henkeään ja tappamaan toisia ihmisiä tämän maan itsenäisyyden puolesta, eikä tässä pitäisi olla mitään väärää sillä ihmisillä on oikeus eriäviin mielipiteisiin.

Sanoin nyt vaan esimerkkinä tuon jenkkien ja brittisotilaiden tilanteen jossa he joutuvat kuolemaan vieraalla maaperällä sotiessaan Yhdysvaltojen omien etujen vuoksi.

On typerää väittää että kaikki ne ihmiset ovat itsekkäitä jotka eivät suostu kuolemaan maansa itsenäisyyden puolesta, sillä mielipiteitä on erilaisia ja kaikille se isänmaallisuus ei ole yhtä iso asia kun toisille.

Muuttaisin erittäin mielelläni pois suomesta jos vaan saisin vakituisen työpaikan ulkomailta, ja jos kielitaitoni olisi hieman parempi.

Aika harva näistä varusmiehistä koskaan kyseenalaistaa mitään heille kerrottuja asioita, sen sijaan sivareissa näitä eri mieltä olevia löytyy selvästi enemmän. Joten siinä mielessä en ole tässä asiassa mikään poikkeus.

Jostain kumman syystä ne armeijan käyneet ja varusmiespalveluksessa olevat luulevat aina että suomi on ainoa valtio maailmassa jossa kansalaisille on tarjolla opintotuet, työttömyyskorvaukset, ilmainen terveydenhuolto ym. julkiset palvelut. Vaikka nämä etuudet ovat tänä päivänä tarjolla jokaisessa Euroopan maassa.

En tiedä onko nämä puheet sitten jotain suomen puolustusvoimien propagandaa maanpuolustustahdon ylläpitämiseksi, vai onko todellakin vain kyse pelkästä tietämättömyydestä.

Jos tämä asia on kerran kaikkien tiedossa, niin miksi nämä maanpuolustusintoilijat sitten aina väittävät sitä että nämä etuudet ovat mahdollisia vain meillä suomessa?

Tietääkseni armeijassa kaikenlaiset omat mielipiteet ja ajattelu ovat jyrkästi kiellettyjä, koska siellä täytyy tehdä juuri sillä tavalla kun käsketään, eikä näitä käskyjä saisi kyseenalaistaa vaikka ne olisivatkin kuinka typeriä tahansa. Tämä antaa aika hyvän kuvan siitä että suomen armeijassa on todellakin tuo "aivot narikkaan" systeemi.

Muissa Euroopan maissa se elämä on vieläkin vapaampaa kun meillä suomessa koska siellä ketään ei pakoteta menemään armeijaan eikä siviilipalvelukseen.

Suurin osa näistä armeijan käyneistä tuntuu aina olevan näitä maanpuolustusfanaatikkoja jotka eivät hyväksy sivareiden ja totaalikieltäytyjien mielipiteitä ja valintoja.
Valitettavasti tämän päivän vasemmistolaisissa on varsin paljon näitä rikollisten puolustelijoita jotka suorastaan vastustavat yleisen turvallisuuden parantamista.

Niin kommunistivaltioissa näitä ääriliikkeitä ei pahemmin ollut, siitä kiitos tehokkaalle rikollisuuden torjunnalle ja koville rangaistuksille joita suomessa ei kumpaakaan tänä päivänä ole.

Uusnatsit ja muut äärioikeistolaisten roskajärjestöt pysyivät hyvin kurissa kun KGB ja Stasi hoitivat hyvin hommansa. Eikä sovi unohtaa myös miliisejä ja ilmiantajia joiden kautta se tieto rikoksista kulki hyvin nopeasti eteen päin.

Lisäksi nämä äärioikeiston kannattajat eivät uskaltaneet perustaa mitään järjestöjä koska niistä olisi mennyt ilmianto KGB:lle tai Stasille heti saman tien, ja sitä myötä olisi myös ollut edessä rankka reissu jossain siperian keskitysleirillä, jos ei sitten olisi teloitettu heti saman tien.

Turistit saivat olla kommunistivaltioissa ihan rauhassa, ja oikeastaan heidät jätettiin siellä vielä paremmin rauhaan kun tänä päivänä jolloin ryöstön uhriksi joutumisen riski on huomattavasti suurempi kun vielä sosialismin aikana.

Miksi pitäisi antaa kuulusteluissa ilmi täysin viattomien ihmisten nimiä kun voi antaa suosiolla ilmi ne oikeiden syyllisten nimet.
Samalla tavalla ne äärioikeistolaiset voisivat myös tajuta ihmisten hyvät ja huonot puolet.

Maahanmuuttajien lisäksi he vihaavat myös kaikkia niitä oman maansa kansalaisia joiden ulkonäkö tai mielipiteet eivät heitä miellytä.

Kannatan rauhanomaista yhteiseloa jossa kaikki maailman ihmiset tulisivat toimeen keskenään, välittämättä mitään toisten ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta. Näin kaikki maailman sodat olisi myös vältetty.

Mutta aina löytyy vaan sellaisia ihmisiä jotka eivät hyväksy toisia ihmisiä joidenkin näiden edellä mainittujen syiden vuoksi, ja siitä ne kaikki maailman sodat ovat myös saaneet alkunsa.

Minä puolestani voisin lopettaa vihanpidon näihin äärioikeistolaisiin vaikka heti saman tien, jos he lopettaisivat vihanpidon maahanmuuttajiin, aseistakieltäytyjiin ja näihin minun näköisiini pitkätukkaisiin miehiin.

Mutta koska tiedän sen että heidän vihanpitonsa muita kohtaan ei tule koskaan loppumaan, niin siinä tapauksessa minäkään en näe mitään syytä miksi minun pitäisi heidät hyväksyä.

Itse pidän itseäni hyvänä ihmisenä koska rikosrekisterini on puhdas, ja hyväksyn kaikki ihmiset saman vertaisina jos he hyväksyvät myös minut.

En varsinaisesti kannata väkivaltaa, mutta jos se on todellakin ainoa keino puolustautua niin siinä tapauksessa ei muu auta kun turvautua väkivaltaan.

Mielestäni en edes ole äärivasemmistolainen pahimmasta päästä koska en hyväksy läheskään kaikkia heidän tekemiään tekoja, enkä ole itse osallistunut tuollaisiin tapahtumiin jossa se väkivalta on ainoa pääasia.

Siinä taas ei pitäisi olla mitään pahaa jos olen valmis puolustamaan paikallisia maahanmuuttajia näitä uusnatseja vastaan.

Näillä uusnatseilla luulisi olevan tiedossa se että jos he päättävät hyökätä toisten kimppuun, niin siinä vaiheessa sen hyökkäyksen uhriksi joutuneilla on täysi oikeus puolustautua heitä vastaan.

Voisin kyllä osallistua tuonne itsenäisyyspäivän mielenosoitukseen, mutta en silti alkaisi kivittää siellä autoja sekä häiritsemään näitä juhliin menijöitä kuten monet äärivasemmistolaiset ovat siellä tehneet.

Ensinnäkin äärivasemmistolaiset eivät ole samanlaisena uhkana ympäristölle kun nämä äärioikeistolaiset. Nämä äärioikeistolaiset saattavat hakata kadulla kenen tahansa viattoman ohikulkijan varsinkin jos hän on ulkomaalainen, mutta äärivasemmistolaiset eivät syyllisty koskaan tuon kaltaisiin tekoihin.

Eikä se vielä tee minusta stalinistia jos kannatan yleisen turvallisuuden parantamista ja tätä rikollisten hyysäämisen lopettamista. Mielestäni poliisien määrää pitäisi lisätä suomessa huomattavasti sillä se lisäisi yleistä turvallisuutta, eikä siitä olisi mitään haittaa tavallisille kansalaisille.
Muissa Pohjoismaissa tästä suomen tapaisesta yleisestä asevelvollisuudesta on luovuttu jo aikoja sitten ja siirrytty valikoivaan asevelvollisuuteen, jossa vain osa ikäluokasta otetaan palvelukseen. Eikä ketään pakoteta menemään armeijaan kuten meillä suomessa tehdään.

Ota huomioon se että Ruotsi, Tanska ja Norja ovat suurin piirtein samaa kokoluokkaa suomen kanssa asukasluvulta kun myös pinta-alaltaan. Silti näissä maissa on jo uskallettu luopua yleisestä asevelvollisuudesta, ja sitä paitsi Ruotsi ei ole edes NATO:n jäsenvaltio.

Ensinnäkin nämä niin sanotut ammattisotilaat ovat itse hakuetuneet armeijaan ja näin ollen he varmasti myös tietävät sen että he saattavat joutua uhraamaan oman henkensä maansa puolesta.

Sitä paitsi varsin monesti nämä ammattisotilaat eivät edes uhraa henkeä oman maansa puolesta, vaan kaatuvat taistelussa vieraalla maaperällä hyökkäys-sodassa kuten esim. jenkki ja brittisotilaille on käynyt Irakissa.

Ovatko jenkkien ja brittien kansalaiset sitten itsekkäitä kun he ovat valmiita lähettämään maansa palkkasotilaita Irakiin kuolemaan?

Mutta eivät ole valmiita liittymään itse armeijaan ja ottamaan vastaan samaa kohtaloa kun nämä palkkasotilaat.

Taas joku armeijaintoilija luulee ettei näitä suomen tarjoamia "etuuksia" ole tarjolla missään muussa valtiossa kun meillä suomessa. Et muuten ole todellakaan ensimmäinen armeijafanaatikko joka luulee näin.

Tämä varmaan johtuu siitä että suomen puolustusvoimat aivopesee sotilaitaan propagandan avulla jossa kerrotaan että nämä ilmaiset koulutukset, opintotuet ja työttömyyskorvaukset ovat mahdollisia vain meillä suomessa. Ja missään muussa maailman valtiossa nämä eivät ole mahdollisia, sitten typeärät varusmiehet uskovat kaiken ihan tosissaan.

Suosittelisin käyttämään omaa järkeä tässäkin asiassa, sillä tänä päivänä nämä suomen valtion "etuudet" ovat mahdollisia jokaisessa Euroopan maassa. Tosin että siellä armeijassa sitä omaa päätä ei varmaan pahemmin käytetä, sillä eikös siellä ole se "aivot narikkaan" systeemi?

Sitä paitsi suomen opintituki on muuten Pohjoismaiden huonoin, ja monissa Euroopan maissa on varmasti tarjolla vielä parempiakin opintotukia. Kaiken lisäksi näissä valtioissa ei ole edes yleistä asevelvollisuutta kuten meidän fasistisuomessa.