dark-signs
![]()
Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.
Aloituksia
283
Kommenttia
21562
Estonian uppoaminen
Mikä oikein oli Estonian uppoamisen todellinen syy. Tähän kysymykseen on etsitty vastausta jo vuosien ajan, eikä sitä to8216344Nuori mies yksin baarissa?
Miten suhtauduttu siihen ja mitä ajattelette, jos näette jonkun yksinäisen nuoren miehen baarissa tai yökerhossa? Minkäl6616018Budapest vai Varsova
Kumpi olisi parempi matkailukaupunki Budapest vai Puolan Varsova? Tarkoituksena olisi lähteä tässä kuukauden päästä tois811779Fasistit riehuvat taas
Luin keskusteluja tuolla yhteiskuntaosion anarkismipalstalla ja siellä on ollut puheenaiheena jo usean viikon ajan tämä209070Sorsanmetsästys kiellettävä
Sorsanmetsästys alkoi siis tänään kello 12. Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitoksen mukaan sorsastukseen osallistuu lä1248938Miksi jehovan todistajat on vapautettu asevelvollisuudesta
Osaatteko sanoa miksi jehovan todistajat on vapautettu asevelvollisuudesta? Mikä on tähän syynä ettei jehovan todistajie596030Suuri militarismikysely
Tässä näitä viime aikaisia keskusteluja lukeneena olen taas huomannut hyvin sen asian, kuinka tällä palstalla suurin osa2095652Yksin laivalle
Itselläni olisi kova into lähteä Tukholman risteilylle tässä syksyn aikana, mutta en vaan ole ollut koskaan yksin missää1235420Yksin laivalle?
Oon liki kolmekymppinen mies Helsingistä ja haluaisin kovasti päästä lähtemään laivaristeilylle, mutta ongelmani on vaan925215Kysymys maanpuolustusaktivisteille
Sanotte usein keskusteluissanne sitä että kaikki armeijan käyneet eivät todellakaan ole mitään ääri-isänmaallisia maanpu354821Turun baareista?
Onko täällä monilla kokemuksia Turun baareista ja yöelämästä? Mitä baareja ja yökerhoja Turusta löytyy sellaisia, joissa1154801Eduskuntavaalit lähestyvät
Tämän kevään eduskuntavaalit alkavat lähestyä, joten ajattelin kysyä sellaista, että minkä puolueen ehdokasta meinaatte564730Armeijan "suvaitsevaisuudesta"
Tällä palstalla on taas viime aikoina puhuttu kovasti suvaitsevaisuudesta ja siitä mitä kaikkea siihen oikein kuuluu. Nä824658Suomi rikkoo ihmisoikeuksia
Suomen valtio rikkoo törkeästi ihmisoikeuksia rankaisemalla totaalikieltäytyjiä kohtuuttoman pitkällä 197-päivän mittais444651Mallia Ruotsista
Tämän päivän Etelä-Suomen Sanomien mielipidepalstalla oli erittäin hyvä kirjoitus suomen asevelvollisuusjärjestelmästä j524597Naisten etuoikeus suomessa
Tänään Seiska-lehteä lukiessa huomasin mielenkiintoisen jutun siitä, kuinka Seiskan tähtityttö ukrainalaissyntyinen Juli894554Laivalla Eurooppaan
Pääseekö suomesta miten hyvin laivalla Eurooppaan, kuten esim. Saksaan, Puolaan, Tanskaan ym. pidemmälle? Tietääkseni j404347Mikael Forssell armeijaan
Huomasin tuossa iltasanomia lukiessani sen, että futispelaaja Mikael Forssell joutuu menemään armeijaan, kun hän ei ole884326Mistä baariseuraa
Olen vähän vajaa kolmekybänen mies Helsingistä ja mulla olisi sellainen ongelma, etten pysty käymään baareissa ollenkaan1044290Kajaanissa rikotaan ihmisoikeuksia
Luin tässä keskiviikon etelä-suomen sanomista jutun kuinka Kajaanissa rikotaan törkeästi ihmisoikeuksia rasistisen polii684083