dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Seuraan kyllä aktiivisesti maailman tapahtumia, mutta minä olenkin avarakatseisempi ja suvaistevaisempi kun sinä ja muut maanpuolustusfanaatikot. Lisäksi olen rauhan aatteen kannattaja, joten näin ollen se armeijan vastustaminen on minulle ihan selvä juttu.
Minulle suomen itsenäisyys ei ole koskaan merkinnyt yhtään mitään, ja rauhanpuolustajana en hyväksy toisten ihmisten tappamista jonkun valtion turhan itsenäisyyden vuoksi. Sitä paitsi olisin mieluummin jonkun toisen valtion kansalainen kun suomen.

Muualla maailmassa ihmiset pystyvät hyväksymään aseistakieltäytjät ja armeijan vastustajat paremmin kun meillä suomessa. Mutta suurin osa suomalaisista onkin juuri näitä ääri-isänmaallisia maanpuolustusintoilijoita joiden on vaikea hyväksyä sitä että jotkut ovat mieluummin rauhan puolella.

Minä olenkin itse avarakatseinen ja suvaitsevainen, joten sen vuoksi minulla ei ole minkäänlaista vihaa venäläisiä kohtaan. En minäkään kumartele viidseti päivässä Moskovan suuntaan, mutta en näe silti mitään syytä siihen miksi minun pitäisi vihata venäläisiä ja haukkua heitä "pahoiksi ryssiksi" kuten suomalaisilla on aina tapana tehdä.

Pidän kaikkia ihmisiä saman arvoisina ihonväriin, uskontoon ja kansalaisuuteen katsomatta. Rikollisia en tietenkään hyväksy, oli ne sitten minkä maan kansalaisia tahansa.

Rauhanpuolustajana en hyväksy toisten ihmisten tappamista jos sen tarkoituksena on joku turha valtion itsenäisyyden säilyttäminen, joten en tajua miksi minun pitäisi kumarrella sotaveteraanien suuntaan ja kiittää heitä heidän tekemistään "sankariteoista". Mielestäni toisten ihmisten tappamisessa ei ole mitään ihailtavaa josta kannattaisi olla ylpeä.

Niin nämä maanpuolustusfanaatikot saattavat hyväksyä pitkätukkaiset ja epäsotilaallisen näköiset miehet jos he ovat kuitenkin käyneet armeijan, mutta itse olen sivari ja se saattaisi tietenkin vain saada vihaa aikaan näiden sotilaiden silmissä.

Rauhanpuolustajana en hvyäksy ollenkaan sotilaita, oli ne sitten minkä näköisiä tahansa. Tappajia he ovat joka tapauksessa.
Hienoa että suomesta löytyy vielä edes joku sellainen joka suhtautuu negatiivisesti suomen pahaan valkoiseen lahtariarmeijaan.

Suomen armeija oli ensi sijaisesti valkoisten lahtarisuojeluskuntalaisten perustama väkivaltakoneisto. Suomessa oli tuolloin rikkaita ja köyhiä, kuten tälläkin hetkellä. Ja armeija perustui juuri rikkaiden valtaan.

Sisällissodan aikana nämä valkoiset suojeluskuntalaiset tappoivat raakalaismaisesti kaikkia punaisten puolella olevat ihmiset, joukossa oli myös naisia ja lapsia. Näitä teloituksia varten valkoiset olivat perustaneet oikein erillisiä vankileirejä joihin kerättiin kaikki ne kansalaiset joilla epäiltiin olevan vähänkin sympatioita vasemmistolaisten suuntaan.

Toisen maailmansodan aikana tilanne oli samanlainen. Valkoiset suojeluskuntalaiset halusivat tarkoituksella sortaa kaikkia punaisia ja muita vasemmistolaisia pakottamalla heidät puolustamaan porvarien ihannoimaa suomen valtiota Neuvostoliittoa vastaan.

Lisäksi valkoiset laittoivat kaikki vasemmistolaiset tarkoituksella etulinjaan ja sellaisiin paikkoihin joista ei käytännössä ollut mitään mahdollisuutta selvitä hengissä. Tämä tehtiin sen takia koska haluttiin säästää näitä valkoisia suojeluskuntalaisia, ja päätettiin uhrata punaisia joiden henki ei ollut armeijan mielestä yhtä arvokas.

Näistä valkoisista suojeluskuntalaisista löytyikin sodan aikana ne kaikkein pahimmat tappajat, joiden tekoja suomessa ylistetään vielä tänäkin päivänä. Rauhanpuolustajana minä en anna heidän teoilleen minkäänlaista arvoa sillä mielestäni toisten ihmisten tappamisessa ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa.

Minä en ole koskaan viettänyt itsenäisyyspäivää ja muita turhia puolustusvoimien juhlapäiviä.

Mielestäni armeijaan meno on täysin turhaa, sillä rauhanpuolustajana en hyväksy ollenkaan suomen armeijan toimintaa. Oli se sitten tarkoitettu hyökkäys tai puolustusarmeijaksi.

Olen itse suorittanut siviilipalveluksen, ja näin ollen kannatan aseistakieltäytymistä enemmän kun suomen lahtariarmeijaan menemistä. Varsinkin totaalikieltäytyjiä arvostan erittäin suuresti heidän valinnastaan.
Täytyy todella kiittää Neuvostoliittoa, jenkkejä, brittejä ja Ranskalaisia siitä että he onnistuivat kaatamaan tämän fasistien hirmuhallinnon jota suomalaiset niin innokkaasti tukivat.

Jos puna-armeija ei olisi hakannut natseja, niin suomalaiset olisivat myös joutuneet kärsimään Hitlerin vainoista. Suomesta olisi lähetetty kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat välittömästi natsien tuhoamisleireille jos tätä fasistien hirmuhallintoa ei olisi saatu kaadettua.

Sitä paitsi suomalaiset olivat hyvin paljo natsien apuna sota-aikana, siitä esimerkkinä se kuinka suomesta lähetettiin juutalaisia tapettavaksi natsi-saksan tuhoamisleireille. Tämän suomalaiset haluavat tietenkin jyrkästi kieltää, mutta totuutta ei pysty pakenemaan sillä tämä on mainittu monissa historian kirjoissakin.

Tosin nämä pahat valkoiset suojeluskuntalaiset olisivat vaan nauttineet natsi-Saksan aiheuttamista vainoista suomessa, sillä nämä lahtarisuojeluskuntalaiset vihasivat kaikkia vasemmistolaisia ja muita toisinajattelijoita jotka olivat vähänkin tätä maanpuolustusintoilua vastaan.