Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kuten sanoin niin ruumiillista työtä olen tehnyt nuoruudessani. Varsinaisessa työelämässä työt ovat vaatineet vain hyviä istumalihaksia, neuvokkuutta, osaamista, kykyä oppia uutta, puhelahjoja, jonkin verran kirjoitustaitoja ja henkistä pääomaa.
    Kesätöitä sain mielestäni aika helpolla. Ja kun duunit oli tehty hyvin, niin seuraavanakin vuonna pääsin kesäduuniin vain soittamalla. Viimeisimmässä kesätyössä olin kolmena vuotena peräkkäin. Tuossa viimeisimmän kesäduunin ensimmäisen kesän haastattelussa haastattelija kysyi painoistani, ja sanoin, että "se ei ole ongelma". Eikä ollutkaan. Painoa oli noina vuosina 130-140 kilon väliltä. Seuraavina vuosina sama haastettalija soitti ja kysyi, että kiinnostasiko taas jälleen sama duuni. Ja tokihan se kiinnosti. Eikä yhtäkään poissaoloa koko kolmena kesänä. Normaalipainoiset ym olivat tuon tuostakin poissa, milloin mistäkin syystä. En ollut muissakaan kesätöissä yhtäkään päivää poissa töistä.
    Sitä nyt en osaa sanoa, miten paljonko kuvittelivat ison koon tuomaa voimaa. No olihan sitä voimaa keskivertoa enemmän.

Muutamissa kuvissa olen ollut täysin tuntemattomien kanssa. Oli sitten kyse lihavuudesta tai ei. Nyt tulee mieleen ainakin eräät MM-kisat missä ainakin parin eri maan kannattajat halusivat minun kanssa samaan kuvaan. Viimeisin kerta oli viime vuoden marraskuussa, kun ryhmä venäläisiä kannattajia halusi päästä samaan kuvaan. Ja toki menin silläkin kerralla kuvaan ja kuvia räpsittiin useammalla kameralla. Mitäs tuosta vaikka kuva on otettu salaa. On varmasti ollut ottamisen arvoinen :) Mistäs sitä tietää ovatko myös tutut ottaneet kuvia uimarannalla.
    Joitakin kertoja myös TV-kamera on löytänyt minut kuviin ja eetteriin ja tutut ovat sitten ilmoittaneet "bongauksesta".
  2. Pienestä pitäen olen ollut lihava. Itseeni olen ollut tyytyväinen yläasteen jälkeen vaikken ennen sitäkään ole ollut mitenkään erityisen tyytymätön.
    Elämään olen ollut tyytyväinen. Yksi vuosi nyt meni hiukan hukkaan väärän opiskeluvalintaan, mutta se vuosi helpotti kuitenkin jatko-opintoja, joten ei se yksi vuosi mennyt kuitenkaan täysin hukkaan. Miksi olisi tarvetta olla tyytymätön? Tavoitteita, tekemistä, menemisiä, kavereita ja ystäviä riittää. Lomia saisi olla toki vieläkin enemmän ja varsinkin kesäisin. Kaikkea ei voi saada ja hyvä niin :)