Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Yritän muistaa neuvosi.
    Harmi tosiaan oli, että sitä pekonia ei ollut tuon hotellin aamiaisella. Siitä miinusta.
    Sattui olemaan sen Venäjä-pelin takia Helsingin hotellihuoneet kortilla niin piti valita täysin tuntematon hotelli tällä erää. Pitänee katsoa muiden ilmeitä vaikken niitä noteeraakaan. Lähinnä korkeintaan vain huvittuneena :)
    Edellisen illan menun valikoimassa ei ollut moitittavaa. Erilaisia liharuokia löytyi hyvä valikoima (valinnan vaikeus) ja jälkkärikin maistui :)
  2. Minut on nähty jo useampana kesänä ottamassa aurinkoa. Joukossa on ollut tuttuja ja täysin tuntemattomia. Synnyinseudulla ovat nähneet myös entiset koulukaverit, kun olen ollut ottamassa aurinkoa. Kaikkia koulukavareita en ole välttämättä edes tuntenut.
    Tuo laituri missä kuva on otettu on tehty sen verran hyvin, että laituri ei väänny, kun sillä kuljeskelee. "Toki" laiturin päässä oleva kelluva ponttonitasanne on aina kovasti kallellaan sille puolelle, jossa olen istumassa :) Mutta kantavuutta on silti vielä jäljellä muillekin.
    Taitaa se tyrä ehkä vähän pienentyä selällään. Ei se kädellä painamalla pienene eikä ole tarvetta pienentyä. Tiukkojen vaatteiden alta tyrän muoto näkyy jotenkin , mutta entäpä sitten? Ei minua haittaa.
    Ehkä se on niin perisuomalaista, että "mitäköhän tuo aasi/jokin muu ajattelee minusta". Ja sitten on vielä ne "ulkonäköpaineet" kaiken kukkuraksi :) Ilmankos on noita psyykkisiä ym sairauksia...