Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Hyvä kysymys. En tiedä tarkkaan, mutta mielestäni kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyy muutakin kuin pelkkä normaalipainoisuus ja riittävä määrä liikuntaa yms. Mikäli on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on (ylipainoista huolimatta omine puutteineen ja vahvuuksineen) ja omaan tilanteeseen työelämässä (sopivat tehtävät ja tavoitteet) eikä ole tarvetta vertailla muihin niin silloin oma henkinen terveys on mielestäni aika hyvällä tolalla. Hyvään henkiseen hyvinvointiin liittyy mielestäni myös vapaa-ajan hyvät kokemukset ja kaveri- ja ystäväsuhteet. Tässä ei nyt varmaan ole läheskään kaikkia asioita. Vaikka sanotaan, että pessimisti ei pety niin siitäkin huolimatta olen mielelläni optimisti. Ja siitä kyllä saan kuulla silloin tällöin. Sekä alaisilta, kavereilta että ystäviltä :) Minua vain lähinnä joskus harmittavat työssä hoitumattomat ja viivästyneet asiat. Oli ne sitten itsestä tai muista riippuvaisia. Pieniä vastoinkäymisiä on kuitenkin hyvä olla ja myös haasteellisia työtehtäviä. Virheen voi hyvinkin tehdä kertaalleen mutta toinen kerta on mielestäni jo tyhmyyttä. En minä välitä ylipainosta nälvijöistä ja mollaajista. On ne sitten vaikka uimahallissa, kaupassa tai täällä netissä. Ei minulla ole tarvetta mollata muita oli sitten syy mikä tahansa. En minä koe saavani sellaisesta mitään tyydytystä tai täytettä jokapäiväiseen elämääni. Voisi kysyä, että mitä on taustalla, kun on tarvetta nälviä ja mollata ylipainosta tai jostakin ihan muusta asiasta?
  2. Kiitos infosta. Rintavarustuksen määrään vaikuttaa varmasti hyvin paljon geenit. Voi olla mahdollisesti muitakin syitä. Vatsaa oli sitten rintavarustuksenkin edestä kuten olettaa sopiikin tuossa painossa. Kiitos kysymästä. Jalat ja vatsa voivat hyvin ja vatsa vetää entiseen malliin :) Palleatyrä on samankokoinen kuin vaikkapa vuosi sitten. Ei ole ollut vaivoja. Sukat ja kengät menevät jalkaan edelleen omin avuin. Mihin sitä istualtaan eteenpäintaivusta tarvitsee?