Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Työpaikan lihavin olen ihan selkeästi ja isolla marginaalilla :) Ei minun lihavuuttani mitenkään erityisesti huomioida. Vaikka itsekin saan pudonneen kynän poimittua niin avuliaita toki löytyy ja hyvä niin. Kyllä minä annan mielihyvin nostaa kynän tai vaikka pankkikortin kaupan kassalla. Sehän on hyvää palvelua :) Tuolia ei ole tarjottu työpaikalla mutta en minä turhan takia seisoskele jollei ole mitään tarvetta.
    Ei minulla ole mitään tarvetta ruveta mannekiiniksi. Voisihan se silti olla hauskaa. En minä sitä kiellä.
  2. Tarkoitin, että risteilyn aikana huomasin, että suihkuun ei olisi mahtunut, jos olisin sinne halunnut. Ei tosin ollut tarvettakaan mennä suihkuun kun muutenkin pääsin kylpemään. Ei siis ollut tarvetta vaihtaa hyttiä. Riitti, että pääsin sentään WC:hen :) Tällä kertaa yksin vaikka sillä ei pitäisi olla erityistä merkitystä.