Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. En varmaankaan uskonut.
  2. No näkeehän ne rappuset aika hyvin myös hieman sivultakin arvioiden kun kumpare on edessä. Laivassa ovat aika jyrkät rappuset ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuli kompuroitua juuri laivan portaissa tänä syksynä.
    Yleisöäkin oli muutaman henkilön verran paikalla. Eivät sentään pyytäneet uusintaa ja videointia moisesta suorituksesta. Siinä vain tosiaan luulin jo portaiden loppuneen ja maastoutuminen oli hyvin vikkelää. Pekkaniskaa ei kuitenkaan tarvittu paikalle ja ihan omin voimin nousin ylös laivan lattialta. Toinen polvi hieman särki jonkin aikaa mutta ei se haitannut reissua mitenkään. Joku vanhempi henkilö vain totesi siinä, että hänet olisi saanut kiidättää sairaalaan vastaavanlaisessa kompuroinnissa. Reissussa tuli kompuroinnista huolimatta käveltyä kuten muulloinkin.
    Ei sen vetskarin kiinni varmistamiseen näköyhteyttä tarvita. Kunhan vain kädet ylettyvät :) Ja peilistäkin on apua, jos haluaa varmistua, että vaatteet ovat kohdallaan.
    Minulla ei mitään kovin pientä autoa ole ymmärrettävistä syistä mutta siitä huolimatta maha on ratissa kiinni. Turvavyö riittää juuri ja juuri mutta päällystakkia ei voi pitää turvavyön kanssa.
    Jalkaa ei ole tullut enää pitkään aikaan heiteltyä edes toisen polven päälle saatikka vielä naismaisesti päälleikkäin ristiin. Minä kyllä ymmärrän, että mies laittaa jalan poikittain toisen polven päälle mutta en sitä, että se jalka laitetaan naismaisesti toisen reiden yli ristiin. Onko joku muuta eri mieltä?
  3. Ihmettely ja päivittely nyt voivat lähinnä huvittaa. Ei ole itsetunnon kanssa ongelmia.
    Vai että minuun tarvitaan käyttöohjeet :) Ei ole tarvinnut opastaa. En oikein ymmärrä kysymystä. Onko sillä merkitystä onko ykkösehdokas vai ei? Pitäisikö minun nyt sitten ruveta kyselemään, että monennellako sijalla olen milloinkin ? :) Ja jos en ole kymmenen tai sadan tai minkä tahansa joukossa niin pitäisikö siitä sitten masentua tai jotain?