Iltalehdessä on yleensä lauantaisin ollut juttuja ihmisistä jotka ovat laihduttaneet. Tänäänkin oli mieshenkilö joka oli laihduttanut 58 kiloa. Siitä "ennen"-kuvasta päätellen ne kilot olivat kertyneet nimenomaan vatsaan. Mies kertoi kyllästyneensä yleiseen väsyneeseen oloon ja siihen ettei saanut enää kengännauhoja kiinni kun oli vatsa tiellä. Myöskään jalat eivät enää kestäneet pitkää kävelyä. Ikää oli kyllä enemmän kuin sinulla mutta ihmettelenpä vaan että eikö sinulla helposti tule väsynyttä oloa. Ja mitenkäs ne kengännauhat menee kiinni?
Kotleetille
198
5647
Vastaukset
Satuin itsekin ostamaan kyseisen lehden ja luin jutun vaikka en lööppilehdistä pahemmin välitä. Kengännauhat menevät ihan hyvin kiinni vaikka vatsa nyt hiukan tiellä onkin. Helpompaa se toki olisi ilman. Jos ei pysty sitomaan kengännauhoja niin sitten on parempi ruveta käyttämään vaikka loafereita. Tiukat sukat on mielestäni hankalempi laittaa kuin kengännauhat.
Mikä sitten on pitkä kävely? Sitä ei mainittu ollenkaan. Mulle se on yli 3 kilometriä ja kun se menee niin se on minun mielestäni ihan hyvä. Mieluummin uin vaikka kilometrin tai puolitoista kuin kävelen 2-3 kilometriä.
Mitä nyt sitten väsyneellä ololla halutaan kuvata? Väsyttää keskellä päivää vai jotakin muuta? Ei mikään kiinnosta tai huvita? Jotakin muuta? Minä nyt voin kokea oloni joskus väsyneeksi työmatkalla aamusta ja aamupäivästä mutta sitten iltapäivästä ja illasta olen hyvin pirteä. Toki yritän mennä aiemmin nukkumaan, jos seuraavana aamuna pitää lähteä työmatkalle ennen kuutta tai jopa ennen viittä. Itse olen iltaihminen joten silläkin on varmaan merkitystä asiaan.
Ai niin. Vaaka näytti 225 kg. Piti päivittää tietoihin.- ..............................
siis sä lihot vaan lisää! Mites sä kohta enää mahdut autoon, bussiin, junaan, lehtokoneeseen ja jokos se vaatekaupan suurin mittakin tulee vastaan?
- hämmästelen
Katsoin päivitettyä tietoasi, siis vyötärönympäryskin kasvaa. Vatsanahka on kyllä kovilla mutta miten tosiaan, lentokoneen vyö ei varmasti riitä sinun ympäri, riittääkö edes lisäkappale ja riittääkö auton turvavyö vielä? Vai onko sinulla tila-auto?
Ja meneekö sinulla kolmen kilometrin kävelyyn puoli tuntia vai kaksi tuntia, vai jotakin siltä väliltä? Eikö nuo lisääntyvät kilot aiheuta hengästymistä aina vaan helpommin? - ***********
No sä senkun lihot.Mitähän painat viiden vuoden kuluttua? Ei tuo maha ainakaan menestykseen naismaailmassa auta. Vai välittäisitkö sä edes rakkaudesta ja rakastelusta?
Et taida kuitenkaan kehdata laittaa uutta kuvaa miten vaikka housut pysyy päällä DDD .............................. kirjoitti:
siis sä lihot vaan lisää! Mites sä kohta enää mahdut autoon, bussiin, junaan, lehtokoneeseen ja jokos se vaatekaupan suurin mittakin tulee vastaan?
No niin oli päässyt käymään. Bussithan ovat niitä ahtaimpia (ei kuitenkaan paikallisliikenteen bussit) kapean käytävän vuoksi. Hyvä jos niissä mahtuu edes kulkemaan. Vielä ovat vaatekaupan suurimmat mitat riittäneet ja muiden kulkuneuvojen tilat.
- alkuperäinen kysyjä
Kylläpäs sinun vastauksesi saikin lisää kysymyksiä tänne. Mutta voisitkos ajatella niin että ovat huolestuneita sinun terveydestä ja hyvinvoinnista eikä pelkästään uteliaita? Kyllä minua ainakin pelottaisi jo sinun puolesta jos vaikka 250 kilon raja menisi rikki. Vähän vuosia lisää, verenpainetta, kolesterolia jne.
hämmästelen kirjoitti:
Katsoin päivitettyä tietoasi, siis vyötärönympäryskin kasvaa. Vatsanahka on kyllä kovilla mutta miten tosiaan, lentokoneen vyö ei varmasti riitä sinun ympäri, riittääkö edes lisäkappale ja riittääkö auton turvavyö vielä? Vai onko sinulla tila-auto?
Ja meneekö sinulla kolmen kilometrin kävelyyn puoli tuntia vai kaksi tuntia, vai jotakin siltä väliltä? Eikö nuo lisääntyvät kilot aiheuta hengästymistä aina vaan helpommin?Näin oli tosiaan käynyt. Tilanteen mukaan laitetaan lisäkappaleita. Oman auton vyö vielä riittää juuri ja juuri mutta useammassa muussa autossa ei riitä. Kunnon tilava auto pitää siis olla.
Minulle riittää ihan hyvin, että kävelen kolmen kilometrin matkan tunnissa vaikka normaalipainoisella menisi siihen vaikkapa puoli tuntia. Tokihan lisääntyneet kilot aiheuttavat enemmän hengästymistä ja sen huomaa paremmin ylämäissä. Eiköhän se ole luonnollista.*********** kirjoitti:
No sä senkun lihot.Mitähän painat viiden vuoden kuluttua? Ei tuo maha ainakaan menestykseen naismaailmassa auta. Vai välittäisitkö sä edes rakkaudesta ja rakastelusta?
Et taida kuitenkaan kehdata laittaa uutta kuvaa miten vaikka housut pysyy päällä DDDNäin ovat muutkin sanoneet. Minulla ei ole ennustajan lahjoja mutta parin vuoden takaisesti tilanteesta tähän päivään voisi tehdä omat laskelmansa. Sitä painaa joko enemmän tai vähemmän tai melkein saman verran.
Kukapa sitä nyt ei rakkaudesta ja rakastelusta välittäisi. Vaikka maha nyt ei menestyksen avain naismaailmassa olekaan niin en kiinnostu sellaisista naisista jotka haluavat tehdä tuttavuutta vain hyvin juovuksissa ollessaan. Muutoin kyllä kiinnostun.
Kuvan laittaminen ei ole mitenkään kehtaamisesta kiinni ;)- sitte
kotleetti kirjoitti:
Näin ovat muutkin sanoneet. Minulla ei ole ennustajan lahjoja mutta parin vuoden takaisesti tilanteesta tähän päivään voisi tehdä omat laskelmansa. Sitä painaa joko enemmän tai vähemmän tai melkein saman verran.
Kukapa sitä nyt ei rakkaudesta ja rakastelusta välittäisi. Vaikka maha nyt ei menestyksen avain naismaailmassa olekaan niin en kiinnostu sellaisista naisista jotka haluavat tehdä tuttavuutta vain hyvin juovuksissa ollessaan. Muutoin kyllä kiinnostun.
Kuvan laittaminen ei ole mitenkään kehtaamisesta kiinni ;)mitä sä painoit pari vuotta sitten ja mitä sun vyötärön ympärys oli pari vuotta siten?
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Kylläpäs sinun vastauksesi saikin lisää kysymyksiä tänne. Mutta voisitkos ajatella niin että ovat huolestuneita sinun terveydestä ja hyvinvoinnista eikä pelkästään uteliaita? Kyllä minua ainakin pelottaisi jo sinun puolesta jos vaikka 250 kilon raja menisi rikki. Vähän vuosia lisää, verenpainetta, kolesterolia jne.
Näin on. Kummasti vaan tuli lisäkommentteja.
Molempia varmaankin on. Sekä uteliaita että huolestuneita. Kullakin on omat syynsä.
Niin mitähän sitten varttitonnin jälkeen tapahtuisi. Enemmän rikkoutuneita tuoleja, sohvia, penkkejä ym draamaa.
Itse olen huolestunut kouluissa tapahtuneista episodeista. Nyt on korjattu satoa kaiken maailman syrjinnän, eriarvoistamisen, "heikoin lenkki" ajattelun ym takia. Syrjintä lihavuuden takia menee samaan kategoriaan kuin niin moni muukin älytön syy jolla pyritään eriarvoistamaan tavalla tai toisella.
Minusta BB opettaa hyvällä tavalla ihmissuhteita vaikkakin kaikki juhlinta ja ylitsemenevä toilailu ei ole mitenkään hyvää esimerkkiä. Joutuvat kuitenkin olemaan tekemisissä toisten kanssa ja joutuvat puhumaan asioista ja myös ottamaan toiset huomioon sellaisina kuin ovat ja antamaan myös toisille tilaa. Jotkut oppivat sen BB:ssä ennemmin tai myöhemmin ja joillakin se on opittuna jo ennenkuin ovat taloon tulleet.
Sitten on Idols joka hyvällä tavalla pudottaa itseriittoisilta nuorilta turhat kuvitelmat erinomaisuudestaan. Näitäkin näemmä tarvitaan ja ihan hyvä niin. Joillekin nuorille kun ei ole näemmä koskaan opetettu vanhempiensa toimesta mitään realiteetteja taidoistaan ja kyvyistään.
Nyt mentiin jo aika kauas alun kommenteista mutta piti mainita kun tuli sopivasti mieleen.- ..............................
kotleetti kirjoitti:
Molempia varmaankin on. Sekä uteliaita että huolestuneita. Kullakin on omat syynsä.
Niin mitähän sitten varttitonnin jälkeen tapahtuisi. Enemmän rikkoutuneita tuoleja, sohvia, penkkejä ym draamaa.
Itse olen huolestunut kouluissa tapahtuneista episodeista. Nyt on korjattu satoa kaiken maailman syrjinnän, eriarvoistamisen, "heikoin lenkki" ajattelun ym takia. Syrjintä lihavuuden takia menee samaan kategoriaan kuin niin moni muukin älytön syy jolla pyritään eriarvoistamaan tavalla tai toisella.
Minusta BB opettaa hyvällä tavalla ihmissuhteita vaikkakin kaikki juhlinta ja ylitsemenevä toilailu ei ole mitenkään hyvää esimerkkiä. Joutuvat kuitenkin olemaan tekemisissä toisten kanssa ja joutuvat puhumaan asioista ja myös ottamaan toiset huomioon sellaisina kuin ovat ja antamaan myös toisille tilaa. Jotkut oppivat sen BB:ssä ennemmin tai myöhemmin ja joillakin se on opittuna jo ennenkuin ovat taloon tulleet.
Sitten on Idols joka hyvällä tavalla pudottaa itseriittoisilta nuorilta turhat kuvitelmat erinomaisuudestaan. Näitäkin näemmä tarvitaan ja ihan hyvä niin. Joillekin nuorille kun ei ole näemmä koskaan opetettu vanhempiensa toimesta mitään realiteetteja taidoistaan ja kyvyistään.
Nyt mentiin jo aika kauas alun kommenteista mutta piti mainita kun tuli sopivasti mieleen.tuli mieleen että oletko harkinnut Suureen pudottajaan ilmoittautumista? Taksikuski-Ari tiputti sata kiloa ohjelman avulla.
- åpoiioå
kotleetti kirjoitti:
Nyt mentiin jo aika kauas alun kommenteista mutta piti mainita kun tuli sopivasti mieleen.Viestissäsi ole asiaa, erilaisten hyväksynnästä. Se on totta että ulkomuodoltaan ja tavoiltaan erilaisia (silloin kun se kuitenkin on "normikäytöstä") pitää hyväksiä.
Sen sijaan tuntuu ettet piittaa yhtään terveydellisistä näkökulmista.
Sinun itsetuntosi on hyvä vaikka lihavuutesi takia joskus vähän noloon tilanteeseen joutuisitkin (se tuoli hajoaa tai toisen autossa turvavyö ei mahdukaan kiinni jne) mutta jollekin se oma lihavuus voi olla kova paikka. Sinä ehkä pystyt lohkaisemaan jotakin hauskaa ja vaikka laskemaan leikkiä omasta ympärysmitastasi mutta kaikki eivät pysty. Sinulla on ystäviä joille kenties pystyisit tunnustamaan vaikka oman painosi mutta joillakin lihavilla ei ole sellaisia ystäviä. Joillekin voi olla vaikka kiusaaminen tehnyt pahan haavan.
Oletko koskaan ajtellut asiaa siltä puolelta että joku toinen tarjoaa sinulle tuolia etkä mahdukaan siihen. Toinen ajattelee että jostakin olisi pitänyt löytää isompi tuoli mutta kun, tai joku tarjoaa sinulle kyytä eikä se vyö menekään kiinni. Voi olla noloa molemmille. - 14789632
kotleetti kirjoitti:
No niin oli päässyt käymään. Bussithan ovat niitä ahtaimpia (ei kuitenkaan paikallisliikenteen bussit) kapean käytävän vuoksi. Hyvä jos niissä mahtuu edes kulkemaan. Vielä ovat vaatekaupan suurimmat mitat riittäneet ja muiden kulkuneuvojen tilat.
Sattupa eilen tuleen mulle tuo HOK:n lehti. Siinä vaan oli että Hesan Sokoksella olis jotkut mittapukupäivät eli miehille erikoispalvelua. Löytysköhän sieltä siltikää sulle mahtuvaa, edes korjausken jälkeen? Ootkos vähään aikaan matkustanu pitkän matkan bussilla? Ja ei toi lähiliikenteen junakaa kovin tilava oo, ei varmana kukaa pystys istumaan suoraan vastapäätä. Jaa entäs hissi, jos on tavalline 4 hengen hissi niin painon puolesta joku kevyt vois mahtuu mukaa mutta tuleeko hissin seinät vastaan?
- eräs valikoiva
kotleetti kirjoitti:
Näin ovat muutkin sanoneet. Minulla ei ole ennustajan lahjoja mutta parin vuoden takaisesti tilanteesta tähän päivään voisi tehdä omat laskelmansa. Sitä painaa joko enemmän tai vähemmän tai melkein saman verran.
Kuvan laittaminen ei ole mitenkään kehtaamisesta kiinni ;)Millonka sinä viimeksi olet ollut rakastunut? En siis kysy miten stoorin kävi ja tapahtuiko mitään muuta tai tiesikö toinen vaan että millon viimeksi sydämesi vähän läpätti.
Luuletko että nuo juovuksissa olevat naiset ovat vaikka jonkun vedonlyönnin seurauksena tulleet tekemään tuttavuutta? Loukkaisiko se sinua? - ????????????
.............................. kirjoitti:
tuli mieleen että oletko harkinnut Suureen pudottajaan ilmoittautumista? Taksikuski-Ari tiputti sata kiloa ohjelman avulla.
Oliko se Ari taksikuski? Mä luulin et oli työtön ja työkyvytön. Wellu oli kyllä jossain töissä ja Kotleetti on myös sanonut olevansa töissä, istumatöitä. Tosin kotleetti ei taida olla kiinnostunu laihdutuksesta.
14789632 kirjoitti:
Sattupa eilen tuleen mulle tuo HOK:n lehti. Siinä vaan oli että Hesan Sokoksella olis jotkut mittapukupäivät eli miehille erikoispalvelua. Löytysköhän sieltä siltikää sulle mahtuvaa, edes korjausken jälkeen? Ootkos vähään aikaan matkustanu pitkän matkan bussilla? Ja ei toi lähiliikenteen junakaa kovin tilava oo, ei varmana kukaa pystys istumaan suoraan vastapäätä. Jaa entäs hissi, jos on tavalline 4 hengen hissi niin painon puolesta joku kevyt vois mahtuu mukaa mutta tuleeko hissin seinät vastaan?
Noita mittapukupäiviä on aika ajoin monessakin eri liikkeessä ja myös eri puolella Suomea. Ei löydy hyllytavarana sopivia pukuja mutta muuta vaatetusta kylläkin.
Bussilla matkustin vajaa kuukausi sitten lyhyehkön matkan mutta en yrittänytkään hivuttautua paria penkkiriviä taaksemmaksi. Lähi- ja seutuliikenteen junat sentään ovat tilavia kulkea vaikkakin polvitilaa ei ole hääppöisesti. Eipä kovin usein istu henkilöä vastapäätä.
Juuri joku aika sitten oli yksi kolmen hengen/240 kg:n hissi korjauksessa (en ollut sentäs syyllinen) ja siihen ei olisi voinut ottaa muita mukaan. Hyvä jos itse olisi uskaltanut mennä hissiin jos se olisi ollut käytettävissä :) Tuolloin ei ollut kuitenkaan kuin kolme kerrosta noustavana rappusia pitkin. Neljän hengen hissiin nyt voi vielä ottaa yhden normaalipainoisen mukaan. Kyllähän nyt neljän hengen hissin muitakin vielä sopisi tilojen puolesta. Onhan toki varmaan niitä pieniäkin 4 hengen hissejä jossakin. Uusimmissa kerrostaloissa hissit ovat kuitenkin aika tilavia ottaen huomioon pyörätuoleja käyttävien tarpeet.sitte kirjoitti:
mitä sä painoit pari vuotta sitten ja mitä sun vyötärön ympärys oli pari vuotta siten?
Pari vuotta sitten 215 kg ja vyötäröä istualtaan aika lailla tasan 2 m. Ei muuta kuin katselemaan vanhoja viestejä.
eräs valikoiva kirjoitti:
Millonka sinä viimeksi olet ollut rakastunut? En siis kysy miten stoorin kävi ja tapahtuiko mitään muuta tai tiesikö toinen vaan että millon viimeksi sydämesi vähän läpätti.
Luuletko että nuo juovuksissa olevat naiset ovat vaikka jonkun vedonlyönnin seurauksena tulleet tekemään tuttavuutta? Loukkaisiko se sinua?Ihastumisia tapahtuu silloin tällöin mutta varsinaisia rakastumisia aika harvoin. Reilu vuosi sitten viimeksi.
Ei ollut vedonlyönnistä nyt viime kerralla kyse millään lailla. Nainen oli ihan yksin matkassa.
Ei mua loukkaa vaikka joku naisporukasta vaikka tekisin tuttavuutta vedonlyönnin seurauksena. Kunhan vain ei ole silloin ympäripäissään............................... kirjoitti:
tuli mieleen että oletko harkinnut Suureen pudottajaan ilmoittautumista? Taksikuski-Ari tiputti sata kiloa ohjelman avulla.
Jos en olisi työelämässä niin voisin jopa harkita. Kunpa joku tekisi duunit puolestani sillä aikaa :)
åpoiioå kirjoitti:
Viestissäsi ole asiaa, erilaisten hyväksynnästä. Se on totta että ulkomuodoltaan ja tavoiltaan erilaisia (silloin kun se kuitenkin on "normikäytöstä") pitää hyväksiä.
Sen sijaan tuntuu ettet piittaa yhtään terveydellisistä näkökulmista.
Sinun itsetuntosi on hyvä vaikka lihavuutesi takia joskus vähän noloon tilanteeseen joutuisitkin (se tuoli hajoaa tai toisen autossa turvavyö ei mahdukaan kiinni jne) mutta jollekin se oma lihavuus voi olla kova paikka. Sinä ehkä pystyt lohkaisemaan jotakin hauskaa ja vaikka laskemaan leikkiä omasta ympärysmitastasi mutta kaikki eivät pysty. Sinulla on ystäviä joille kenties pystyisit tunnustamaan vaikka oman painosi mutta joillakin lihavilla ei ole sellaisia ystäviä. Joillekin voi olla vaikka kiusaaminen tehnyt pahan haavan.
Oletko koskaan ajtellut asiaa siltä puolelta että joku toinen tarjoaa sinulle tuolia etkä mahdukaan siihen. Toinen ajattelee että jostakin olisi pitänyt löytää isompi tuoli mutta kun, tai joku tarjoaa sinulle kyytä eikä se vyö menekään kiinni. Voi olla noloa molemmille.Varmaan voi ehkä ollakin noloa vastapuolelle, jos turvavyö ei riitä tai tarjottu istuin on liian kapea. Tuskinpa on noloa ainakaan tutuille. Täysin vieraille ehkäpä.
Minä vain olen todennut, että turvavyö ei riitä alkuunkaan näin isolle miehelle. Tuoleja on ihan hyvin löytynyt tähän mennessä jos ensimmäinen ei ole ollut sovelias. Yhdessä yrityksessä näemmä oli juuri vaihdettu käsinojalliset kapeat vierastuolit leveisiin ja käsinojattomiin tuoleihin. Ne käyvät varmasti kaikille vieraille. Pari kertaa olin päässyt aiemmin asiasta mainitsemaan :)
Kyllä minä nyt jonkin verran piittaan terveydestä. En ole koskaan esimerkiksi polttanut tupakkaa tai vetänyt alkoholia väkevämpiä aineita. Turhaa stressiä olen myös opetellut välttelemään. Sekä kaikenmaailman pakkosuorittamista. Siinä nyt muutamia mainitakseni.
Ylipaino ja ruoka ovat minun paheeni. Entäs teidän?- åpoipå
kotleetti kirjoitti:
Varmaan voi ehkä ollakin noloa vastapuolelle, jos turvavyö ei riitä tai tarjottu istuin on liian kapea. Tuskinpa on noloa ainakaan tutuille. Täysin vieraille ehkäpä.
Minä vain olen todennut, että turvavyö ei riitä alkuunkaan näin isolle miehelle. Tuoleja on ihan hyvin löytynyt tähän mennessä jos ensimmäinen ei ole ollut sovelias. Yhdessä yrityksessä näemmä oli juuri vaihdettu käsinojalliset kapeat vierastuolit leveisiin ja käsinojattomiin tuoleihin. Ne käyvät varmasti kaikille vieraille. Pari kertaa olin päässyt aiemmin asiasta mainitsemaan :)
Kyllä minä nyt jonkin verran piittaan terveydestä. En ole koskaan esimerkiksi polttanut tupakkaa tai vetänyt alkoholia väkevämpiä aineita. Turhaa stressiä olen myös opetellut välttelemään. Sekä kaikenmaailman pakkosuorittamista. Siinä nyt muutamia mainitakseni.
Ylipaino ja ruoka ovat minun paheeni. Entäs teidän?Saa minua sinutella. Ja paheena on joskus karkin syönti, varsinkin talvella.
Mutta oletko matkustanut autossa ilman turvavyötä jos se ei ole mahtunut kiinni vai oletko sitten vaihtanut kyytiä?
Ja noloista tilanteista, onko sinulle koskaan käynyt niin että joku vaatekappale olisi ratkennut muiden nähden? Tietysti vältät liian kireitä vaatteita mutta silti. Ja kun en nyt niin tarkkaan ole miesten vaatetukseen perehtynyt niin onko noissa isoissa vaatteissa, esim. t-paidat, colleget ym vatsapuoli pitempi vai onko niin että paita roikkuu selkäpuolella pitempänä kuin etupuolella? - lissu vaa
kotleetti kirjoitti:
Ihastumisia tapahtuu silloin tällöin mutta varsinaisia rakastumisia aika harvoin. Reilu vuosi sitten viimeksi.
Ei ollut vedonlyönnistä nyt viime kerralla kyse millään lailla. Nainen oli ihan yksin matkassa.
Ei mua loukkaa vaikka joku naisporukasta vaikka tekisin tuttavuutta vedonlyönnin seurauksena. Kunhan vain ei ole silloin ympäripäissään."Ihastumisia tapahtuu silloin tällöin mutta varsinaisia rakastumisia aika harvoin. Reilu vuosi sitten viimeksi. "
mäpäs kysyn et oliko se molemminpuolista? - m,....-
kotleetti kirjoitti:
Noita mittapukupäiviä on aika ajoin monessakin eri liikkeessä ja myös eri puolella Suomea. Ei löydy hyllytavarana sopivia pukuja mutta muuta vaatetusta kylläkin.
Bussilla matkustin vajaa kuukausi sitten lyhyehkön matkan mutta en yrittänytkään hivuttautua paria penkkiriviä taaksemmaksi. Lähi- ja seutuliikenteen junat sentään ovat tilavia kulkea vaikkakin polvitilaa ei ole hääppöisesti. Eipä kovin usein istu henkilöä vastapäätä.
Juuri joku aika sitten oli yksi kolmen hengen/240 kg:n hissi korjauksessa (en ollut sentäs syyllinen) ja siihen ei olisi voinut ottaa muita mukaan. Hyvä jos itse olisi uskaltanut mennä hissiin jos se olisi ollut käytettävissä :) Tuolloin ei ollut kuitenkaan kuin kolme kerrosta noustavana rappusia pitkin. Neljän hengen hissiin nyt voi vielä ottaa yhden normaalipainoisen mukaan. Kyllähän nyt neljän hengen hissin muitakin vielä sopisi tilojen puolesta. Onhan toki varmaan niitä pieniäkin 4 hengen hissejä jossakin. Uusimmissa kerrostaloissa hissit ovat kuitenkin aika tilavia ottaen huomioon pyörätuoleja käyttävien tarpeet.Kiipesitkö suoraan kolmanteen kerrokseen vai puuskutitko välillä? ja mihis asti sen sun vaaka riittää?
- m,,.-
kotleetti kirjoitti:
Pari vuotta sitten 215 kg ja vyötäröä istualtaan aika lailla tasan 2 m. Ei muuta kuin katselemaan vanhoja viestejä.
2 vuotta ja 10 kiloo, 5 vuotta ja 25 kiloo, vanhalla matikalla siis viiden vuoden kuluttua 250 kiloo!!! Et taida kävellä yhtä kilometriikään sillon.
m,....- kirjoitti:
Kiipesitkö suoraan kolmanteen kerrokseen vai puuskutitko välillä? ja mihis asti sen sun vaaka riittää?
Kiipesin suoraan kolmanteen kerrokseen ilman pysähtymisiä. Vaaka riittää 500 paunaan/226,8 kg asti (puntarissa olevan merkinnän mukaan). Piti oikein tarkistaa :)
m,,.- kirjoitti:
2 vuotta ja 10 kiloo, 5 vuotta ja 25 kiloo, vanhalla matikalla siis viiden vuoden kuluttua 250 kiloo!!! Et taida kävellä yhtä kilometriikään sillon.
No sen näkee sitten missä lukemissa silloin ollaan :)
lissu vaa kirjoitti:
"Ihastumisia tapahtuu silloin tällöin mutta varsinaisia rakastumisia aika harvoin. Reilu vuosi sitten viimeksi. "
mäpäs kysyn et oliko se molemminpuolista?Enpä osaa sanoa toisen puolesta varmuudella. Eikä sillä nyt ole enää sinällään merkitystä oliko oikeesti vai ei. Mennyt mikä mennyt.
åpoipå kirjoitti:
Saa minua sinutella. Ja paheena on joskus karkin syönti, varsinkin talvella.
Mutta oletko matkustanut autossa ilman turvavyötä jos se ei ole mahtunut kiinni vai oletko sitten vaihtanut kyytiä?
Ja noloista tilanteista, onko sinulle koskaan käynyt niin että joku vaatekappale olisi ratkennut muiden nähden? Tietysti vältät liian kireitä vaatteita mutta silti. Ja kun en nyt niin tarkkaan ole miesten vaatetukseen perehtynyt niin onko noissa isoissa vaatteissa, esim. t-paidat, colleget ym vatsapuoli pitempi vai onko niin että paita roikkuu selkäpuolella pitempänä kuin etupuolella?Olen matkustanut ilman turvavyötä. Yritän toki välttää sellaista. Taksissa ei ole koskaan tullut pidettyä turvavyötä. Kuinkahan moni vain pitää taksissa turvavyötä?
Edellisen vaatekappaleen ratkeamisesta (kulumisesta johtuva) on jo ainakin 5 vuotta. Silloin yhdet housut ratkesivat haarovälistä, kun olin lähdössä töihin ja olin juuri istumassa autoon. Silminnäkijöitä ei tainnut muistaakseni olla. Eikä ratkeaminen ollut mitenkään erityisen näkyvässä paikassa. Mitäpä tuosta vaikka vaate nyt ratkeaisikin? Ei olisi mulle mikään maailmanloppu. Välttelen tosiaan liian kireitä vaatteita. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää pienemmältä kuin olen.
Nappeja on toki voinut irrota kauluspaidoista tai liiveistä mutta niitä nyt en laittaisi samaan kategoriaan.
Vatsapuoli on yleensä samanpituinen kuin selkäpuoli. Vatsapuolelta saisivat kauluspaidat olla hivenen pitempiä. Sellaiseiset 10-15 cm. Selkäpuolellakin saisi olla hieman lisää pituutta. Mittapaidoissa asiaan on toki helppo vaikuttaa :)- kysyy hän...............
kotleetti kirjoitti:
Olen matkustanut ilman turvavyötä. Yritän toki välttää sellaista. Taksissa ei ole koskaan tullut pidettyä turvavyötä. Kuinkahan moni vain pitää taksissa turvavyötä?
Edellisen vaatekappaleen ratkeamisesta (kulumisesta johtuva) on jo ainakin 5 vuotta. Silloin yhdet housut ratkesivat haarovälistä, kun olin lähdössä töihin ja olin juuri istumassa autoon. Silminnäkijöitä ei tainnut muistaakseni olla. Eikä ratkeaminen ollut mitenkään erityisen näkyvässä paikassa. Mitäpä tuosta vaikka vaate nyt ratkeaisikin? Ei olisi mulle mikään maailmanloppu. Välttelen tosiaan liian kireitä vaatteita. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää pienemmältä kuin olen.
Nappeja on toki voinut irrota kauluspaidoista tai liiveistä mutta niitä nyt en laittaisi samaan kategoriaan.
Vatsapuoli on yleensä samanpituinen kuin selkäpuoli. Vatsapuolelta saisivat kauluspaidat olla hivenen pitempiä. Sellaiseiset 10-15 cm. Selkäpuolellakin saisi olla hieman lisää pituutta. Mittapaidoissa asiaan on toki helppo vaikuttaa :)hankitkö sä kaikki kauluspaidat mittatilauksena? tyyristä, mutta onhan se mahan kasvattaminenki ollut tyyristä. No jos ei oo senteistä siis eurosenteist ihan kiinni niin mitäpä mä.
Mut jos se paidan nappi irtookin just siitä mahan päältä?
Mahdutko sä muuten taksin takapenkille vai meetkö aina etupenkille - ,,,,,,
kotleetti kirjoitti:
Enpä osaa sanoa toisen puolesta varmuudella. Eikä sillä nyt ole enää sinällään merkitystä oliko oikeesti vai ei. Mennyt mikä mennyt.
Mutta jos se tai joku toinen tyttö tykkäisi sinusta vähän pienempänä. Eikö motivoi yhtään pudottamaan kiloja (ja pienentämään sitä vatsaa)?
- Quuutar
Muistaakseni sanoit jotakin että loman lopussa joskus elokuussa painoit 220 kiloa joten aika äkkiä tuo viiden kilon lisäys on tullut.
Mitä mahtaa vyötärönympäryksesi olla seistessä? Kuinka kauan sitten vyötärösi mahtui yhteen metriin? Muistatko millaista oli kun painoit sata kiloa vähemmän, mitä jaksoit silloin kävellä tai vaikka juosta?
Tsoukkina lopuksi, vieläkö kuitenkin ne vanhat housut menee vyötäröltä kiinni vai onko pitänyt hankkia uudet? - Michiko___
kotleetti kirjoitti:
Nyt mentiin jo aika kauas alun kommenteista mutta piti mainita kun tuli sopivasti mieleen.Ihmettelen toisten ihmisten tirkistelynhalua. Tulee mieleen, että jotkut pitävät sinua samanlaisena sirkuskummajaisena kuin vaikkapa kääpiöt ja parrakkaat naiset olivat. Onneksi sinulla on vankkumaton itsetunto.
Luovuin televisiosta 8 vuotta sitten, joten tämä tosi-tv-ilmiö on mennyt minulta melkein ohi. Tosin lehdissä ja netissä jauhetaan näistä ohjelmista. - .........................
kotleetti kirjoitti:
Jos en olisi työelämässä niin voisin jopa harkita. Kunpa joku tekisi duunit puolestani sillä aikaa :)
ne sulle virkavapaata antaa. ;)
Hyvän olon takia. Pidät lomat ohjelman aikana. ,,,,,, kirjoitti:
Mutta jos se tai joku toinen tyttö tykkäisi sinusta vähän pienempänä. Eikö motivoi yhtään pudottamaan kiloja (ja pienentämään sitä vatsaa)?
Varmaan tykkäisi, jos olisi pienempi vatsa. Itse kyllä pidän siitä kiinni omasta puolestani, että toista rakastaa juuri sellaisena kuin on ja ilman reunaehtoja.
kysyy hän............... kirjoitti:
hankitkö sä kaikki kauluspaidat mittatilauksena? tyyristä, mutta onhan se mahan kasvattaminenki ollut tyyristä. No jos ei oo senteistä siis eurosenteist ihan kiinni niin mitäpä mä.
Mut jos se paidan nappi irtookin just siitä mahan päältä?
Mahdutko sä muuten taksin takapenkille vai meetkö aina etupenkilleEnhän nyt toki kaikkia paitoja osta mittatilauksesta, kun vielä löytyy hyllystä sopivia.
Mittapaidassa saa toki valita niin monta yksityiskohtaa ja haluamansa kankaan lukuisista eri vaihtoehdoista. Ei tarvise tehdä päätöstä muutaman vaihtoehdon välillä.
Jos paidan nappi irtoaisi niin olisihan siinä varmaan kansalla sitten ihmettelemistä :) Toivottavasti silloin on käytössä vaikkapa liivi.
Menen tarvittaessa taksissa myös etupenkille jos on tarvetta (neljä matkustajaa kuljettajan lisäksi). Neljän matkustajan tapauksessa minun on turha yrittää sopia kahden muun kanssa takapenkille. Meinaa vaan monessa taksissa olla etupenkille meno aika hankalaa matalan pilarin ja pienen kulkuaukon vuoksi. Siksi mieluummin menen taakse, koska kulkuaukko on hiukan suurempi ja korkeammalla. Jalkatilaa tosin on etupenkillä monesti paremmin varsinkin, jos penkin vetää taka-asentoon. Olen toki monesti taksikuskille sanonut heti, että vedähän etupenkkiä eteenpäin, kun olen ollut menossa takapenkille.Quuutar kirjoitti:
Muistaakseni sanoit jotakin että loman lopussa joskus elokuussa painoit 220 kiloa joten aika äkkiä tuo viiden kilon lisäys on tullut.
Mitä mahtaa vyötärönympäryksesi olla seistessä? Kuinka kauan sitten vyötärösi mahtui yhteen metriin? Muistatko millaista oli kun painoit sata kiloa vähemmän, mitä jaksoit silloin kävellä tai vaikka juosta?
Tsoukkina lopuksi, vieläkö kuitenkin ne vanhat housut menee vyötäröltä kiinni vai onko pitänyt hankkia uudet?Silloin loman lopussa oli 221 kg mutta kuitenkin.
Seistessä näyttää mahan ympärys olevan 190 cm vyötäröksi nimitetystä kohdasta :)
Tjaa-a, metrisestä on jo niin kauan etten osaa kyllä sanoa. Varmaan yläasteen lopussa tai jatko-opintojen alkupuolella. Minulla ei ole kovin tarkkaa muistikuvaa.
Sata kiloa sitten en juossut erityisemmin (mitä nyt jonkin verran salibandyä pelatessa) ja kävin vieläkin useammin uimassa. Silloin uin sellaiset 1,5-2 km kerralla.
Vajaan vuoden vanhat housut menevät vielä hyvin kiinni. Ei ole tullut kovin tiukkoja housuja ostettua.- puuh puuh
kotleetti kirjoitti:
Silloin loman lopussa oli 221 kg mutta kuitenkin.
Seistessä näyttää mahan ympärys olevan 190 cm vyötäröksi nimitetystä kohdasta :)
Tjaa-a, metrisestä on jo niin kauan etten osaa kyllä sanoa. Varmaan yläasteen lopussa tai jatko-opintojen alkupuolella. Minulla ei ole kovin tarkkaa muistikuvaa.
Sata kiloa sitten en juossut erityisemmin (mitä nyt jonkin verran salibandyä pelatessa) ja kävin vieläkin useammin uimassa. Silloin uin sellaiset 1,5-2 km kerralla.
Vajaan vuoden vanhat housut menevät vielä hyvin kiinni. Ei ole tullut kovin tiukkoja housuja ostettua.etkö sä intissäkään joutunu juoksemaan, vai saitko vapautuksen? se salibandy ei taida enää onnistua?
- iita kaisa
Michiko___ kirjoitti:
Ihmettelen toisten ihmisten tirkistelynhalua. Tulee mieleen, että jotkut pitävät sinua samanlaisena sirkuskummajaisena kuin vaikkapa kääpiöt ja parrakkaat naiset olivat. Onneksi sinulla on vankkumaton itsetunto.
Luovuin televisiosta 8 vuotta sitten, joten tämä tosi-tv-ilmiö on mennyt minulta melkein ohi. Tosin lehdissä ja netissä jauhetaan näistä ohjelmista.No onhan tuo nyt jollain lailla erikoista että noin lihava ihminen voi olla tyytyväinen elämäänsä. Kun painoa on tuplasti ja ylikin sen normaalipainon tai ihannepainon. Ja luulisi että se fyysinen iso koko olisi todella hankalaa. Joku toinen hyvin lihava voi olla hyvinkin onneton ja onnettomassa tilanteessa työn ja yksityiselämän suhteen. Kotleetilla on itsetuntoa vaikka esitellä paljasta mahaansa mutta joku toinen, oikeastaan monikin lihava häpeää olemustaan. Ja jollekin huomattava ylipaino aiheuttaa terveydellistä ja fyysistä haittaa.
Jos jotkut vahtii että minkälainen mies tai nainen sen naapuru-sinkun asuntoon menee niin toiset pohtii että miten kotleetti vyöryy elämässä eteenpäin. - kaiken kansan nähden
kotleetti kirjoitti:
Menisitkö tosiaan telkkariin oikeella etunimelläs ja kasvoillas kun et edes profiiliin kuvia enempää laita. Ja haluisitko edes todella laihduttaa?
- 225
kotleetti kirjoitti:
Varmaan voi ehkä ollakin noloa vastapuolelle, jos turvavyö ei riitä tai tarjottu istuin on liian kapea. Tuskinpa on noloa ainakaan tutuille. Täysin vieraille ehkäpä.
Ylipaino ja ruoka ovat minun paheeni. Entäs teidän?Huumorintajua sinulla ainakin on vastauksista päätellen. Ja alan uskoa ettet vähästä nolostu. Ihan kuin olisit ylpeä mahastasi? (joskus ennen muinoin pyylevyys oli varakkuuden merkki, vatsakas patruuna, pyylevä emäntä).
Mutta oletko onnistunut niin hyvin välttämään kevytrakenteisempia esim korituoleja ja vastaavaa? Ei nyt kaikki tuolit voi kestää kahtasataa kiloa. Tietysti sinulla on pokkaa pyytää isompi tuoli, jollain muulla ei ehkä olisi. Ja jos sattuisit löytämään itsesi hajonneen tuolin kanssa laittialta niin....niin mitä?
Tietysti itse jo osaat arvioida mistä mahdut ettet juutu vaikka sinne bussin käytävälle. Veikkaampa että bussissa istuessa syliisi ei mahtunut salkkua tai kassia tai läppäriä, vai mahtuuko istuessa syliisi mitään. Mutta ei taida myöskään kukaan tulla viereen istumaan, mahtuisiko edes?
En tarkoita mitään pahaa mutta ihmettelen silti että tänä terveysvalistuksen aikana joku on hyvillä mielin noin lihava. Ja kun ns yleinen normistokin suosii normaalivartaloisia ihmisiä.
Lopuksi tekisi mieli sanoa että taputan tai kutitan vatsaasi jos joskus vastaan tulet. (tämä oli vitsi, ei tulisi mieleenkään vierasta ihmistä kutitella) - 2013
kotleetti kirjoitti:
No sen näkee sitten missä lukemissa silloin ollaan :)
Uskot siis vahvasti itse näkeväsi päivän viiden vuoden kuluttua. En minä mikään musta enkeli halua olla mutta kuitenkin.
Toinen kysymys. Jos sinä nyt joutuisit hakemaan töitä niin uskotko että sinulla on niin paljon meriittiä että ulkomuodollasi ei olisi yhtään mitään merkitystä rekrytoinnissa? - xssssss
kotleetti kirjoitti:
Varmaan tykkäisi, jos olisi pienempi vatsa. Itse kyllä pidän siitä kiinni omasta puolestani, että toista rakastaa juuri sellaisena kuin on ja ilman reunaehtoja.
Rakastaminen on vaan tunne mutta entäs rakastelu, eikös maha ole siinä esteenä. Liika on sentään liikaa. Tai ainakin naiset ajattelee niin.
- Kokonaista elämää
xssssss kirjoitti:
Rakastaminen on vaan tunne mutta entäs rakastelu, eikös maha ole siinä esteenä. Liika on sentään liikaa. Tai ainakin naiset ajattelee niin.
En ole kotleetti mutta täytyy todeta että tähän se maha-keskustelu sitten johti. Ihan kuin tunteilla ei olisi merkitystä, vain seksillä.
- kummasteliaj
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Tää on nyt ihan viaton kysymys sun mahasta. Joskus sanoit jotain että uimahalleissa vieraat lapset saattaa kommentoida sun mahaa. Entäs ne tutut kummilapset, onko ne koskaan sanoneet tai kysyneet mitään sun mahasta?
- terveysjuttuja
kotleetti kirjoitti:
Ylipaino ja ruoka ovat minun paheeni. Entäs teidän?Sinä turkin luit tämän aamun Hesarista terveys-palstaa mutta sielläpä oli juttua että vyötärölihavia uhkaa sydän- ja verisuonitautien ja diabeteksen lisäksi myös dementia. Tutkimus oli Kaliforniasta kylläkin mutta miksei pitäisi paikkansa Suomessakin. Ja mitä runsaampi keskivartalolihavuus niin dementiariski nousi 2-3 kertaiseksi. Että tuota....
Toinenkin juttu siinä oli: esimiesasemassa olevista 68 % oli ylipainoisia. Tämä nyt kumoaa sitä etteiko lihava pääsisi töissä eteenpäin (tosin juttu ei kertonut sitä että oliko ollut ylipainoinen jo esimiesasemaan valittaessa) mutta ennenaikainen eläköitymisriski alkoi ylipainoisilla esimiehillä jo 40 ikävuoden tienoilla. - ..............................
kotleetti kirjoitti:
Olen matkustanut ilman turvavyötä. Yritän toki välttää sellaista. Taksissa ei ole koskaan tullut pidettyä turvavyötä. Kuinkahan moni vain pitää taksissa turvavyötä?
Vatsapuoli on yleensä samanpituinen kuin selkäpuoli. Vatsapuolelta saisivat kauluspaidat olla hivenen pitempiä. Sellaiseiset 10-15 cm. Selkäpuolellakin saisi olla hieman lisää pituutta. Mittapaidoissa asiaan on toki helppo vaikuttaa :)"Välttelen tosiaan liian kireitä vaatteita. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää pienemmältä kuin olen. "
Itse asiassa liian kireisiin vaatteisiin pukeutunut voi näyttää lihavammalta kuin onkaan. Mutta aivan liian väljätkään vaatteet eivät istu hyvin eikä näytä yhtään tyylikkäältä. Se loppupäätelmä => pitää käyttää omankokoisia vaatteita.
Mutta täytyy sanoa yksi kummallisuus. Viikonloppuna yhdessä kahvilassa istuskeli vatsakkaanpuoleinen mies. Päällä tyylikäs pikkutakki ja kauluspaita. Mutta jalassa naruvyötäröiset housut. Kyllä oikeet housut ja vaikka ne henkselit sitten olis paremmat. 2013 kirjoitti:
Uskot siis vahvasti itse näkeväsi päivän viiden vuoden kuluttua. En minä mikään musta enkeli halua olla mutta kuitenkin.
Toinen kysymys. Jos sinä nyt joutuisit hakemaan töitä niin uskotko että sinulla on niin paljon meriittiä että ulkomuodollasi ei olisi yhtään mitään merkitystä rekrytoinnissa?Toki uskon näkeväni. Kukapa ei :)
Toki ulkomuodolla voi olla merkitystä. Varsinaisen työelämän (en laske kesätyöpaikkoja) 8 eri paikan hausta 4 on tuottanut tulosta ja yhden kerran on pyydetty toisiin hommiin ilman hakemusta. Välissä on tullut koettua yhdet omakohtaiset YT-neuvottelut joita ei tarvinnut viedä loppuun asti saatuani ennen sitä uuden duunin. Minusta aika hyvin ovat työnhaut tuottaneet tulosta.
Meriiteillä ja osaamisella on oma merkityksensä mutta laittaisin silti aika paljon "painoa" sille millainen olet ihmisenä ja tuletko toimeen muiden ihmisten kanssa. Siinä riittää monella sarkaa.xssssss kirjoitti:
Maha on vain hidaste ei este. Onneksi ihan kaikki naiset eivät ajattele niin :)
kaiken kansan nähden kirjoitti:
Menisitkö tosiaan telkkariin oikeella etunimelläs ja kasvoillas kun et edes profiiliin kuvia enempää laita. Ja haluisitko edes todella laihduttaa?
Miksipä en voisi mennä jos todella haluaisin laihduttaa. Vaikka koko kansan nähden. Profiilissa pitää olla vain tunnistettavia kasvokuvia. Siitä syystä profiilissa ei ole mitään kuvia. Mitä sinä kasvokuvalla tekisit?
.............................. kirjoitti:
"Välttelen tosiaan liian kireitä vaatteita. Minulla ei ole mitään tarvetta näyttää pienemmältä kuin olen. "
Itse asiassa liian kireisiin vaatteisiin pukeutunut voi näyttää lihavammalta kuin onkaan. Mutta aivan liian väljätkään vaatteet eivät istu hyvin eikä näytä yhtään tyylikkäältä. Se loppupäätelmä => pitää käyttää omankokoisia vaatteita.
Mutta täytyy sanoa yksi kummallisuus. Viikonloppuna yhdessä kahvilassa istuskeli vatsakkaanpuoleinen mies. Päällä tyylikäs pikkutakki ja kauluspaita. Mutta jalassa naruvyötäröiset housut. Kyllä oikeet housut ja vaikka ne henkselit sitten olis paremmat.Tuokin on varmaan osaltaan totta, että liian kireisiin vaatteisiin pukeutunut voi näyttää lihavemmalta kuin onkaan.
Vyö tai henkselit kunnon housujen kanssa ovat tosiaan parempi vaihtoehto naruvyötäröiset housut. Naruvyötäröinen housu voi antaa rennon vaikutelman mutta ei välttämättä istu pikkutakin ja kauluspaidan kanssa kovin hyvin yhteen.
Ehkäpä mukavuus oli tässä tapauksessa mennyt ulkonäöllisten seikkojen edelle :)- kö?????????
kotleetti kirjoitti:
Maha on vain hidaste ei este. Onneksi ihan kaikki naiset eivät ajattele niin :)
ai että sulla on ihan viime aikasta kokemusta ettei este? etpä taida tarkentaa...
225 kirjoitti:
Huumorintajua sinulla ainakin on vastauksista päätellen. Ja alan uskoa ettet vähästä nolostu. Ihan kuin olisit ylpeä mahastasi? (joskus ennen muinoin pyylevyys oli varakkuuden merkki, vatsakas patruuna, pyylevä emäntä).
Mutta oletko onnistunut niin hyvin välttämään kevytrakenteisempia esim korituoleja ja vastaavaa? Ei nyt kaikki tuolit voi kestää kahtasataa kiloa. Tietysti sinulla on pokkaa pyytää isompi tuoli, jollain muulla ei ehkä olisi. Ja jos sattuisit löytämään itsesi hajonneen tuolin kanssa laittialta niin....niin mitä?
Tietysti itse jo osaat arvioida mistä mahdut ettet juutu vaikka sinne bussin käytävälle. Veikkaampa että bussissa istuessa syliisi ei mahtunut salkkua tai kassia tai läppäriä, vai mahtuuko istuessa syliisi mitään. Mutta ei taida myöskään kukaan tulla viereen istumaan, mahtuisiko edes?
En tarkoita mitään pahaa mutta ihmettelen silti että tänä terveysvalistuksen aikana joku on hyvillä mielin noin lihava. Ja kun ns yleinen normistokin suosii normaalivartaloisia ihmisiä.
Lopuksi tekisi mieli sanoa että taputan tai kutitan vatsaasi jos joskus vastaan tulet. (tämä oli vitsi, ei tulisi mieleenkään vierasta ihmistä kutitella)No onhan se kovalla työllä ja vaivalla rakennettu :) Ylpeydestä en tiedä mutten kyllä toisaalta häpeilekään.
Korituoleja (lattialla olevia ja riippuvia) olen vältellyt vaikkakin niissä olen istunut nuoruudessani. Nyt en niihin menisi. Eihän niistä (lattialla olevasta) meinaa päästä edes ylös. Kaikki tuolit eivät välttämättä kestäkään. Ne ovatkin sitten niin kapeita ettei niihin mahdu edes istumaan. Muovituolit jätän ihan suosiolla rauhaan enkä kokeile niiden kestävyyttä.
Bussissa istuessa ei tosiaan jäänyt tilaa pahemmin syliin. No laukku meni sillä kertaa tavaratilaan. Viereen mahtui jotenkuten pieni nainen. Harvemmin tosin kukaan vieressäni istuu, kun olen bussilla matkustanut.
Normisto on vain normisto. Onneksi emme ole kaikki sitä samaa harmaata massaa. Enkä minä missään syyllisyyden tunteessa millään tavoin elele, jos joku niin kuvittelee. Miksi pitäisi?
Normisto on nyt tällä hetkellä tämmönen. Aiemmin se on ollut erilainen ja samalla tavalla se tulee olemaan erilainen tulevaisuudessa. Aikansa kutakin.
Taputtele vaan, jos ja kun vastaan tulet. En minä pahastu :)terveysjuttuja kirjoitti:
Sinä turkin luit tämän aamun Hesarista terveys-palstaa mutta sielläpä oli juttua että vyötärölihavia uhkaa sydän- ja verisuonitautien ja diabeteksen lisäksi myös dementia. Tutkimus oli Kaliforniasta kylläkin mutta miksei pitäisi paikkansa Suomessakin. Ja mitä runsaampi keskivartalolihavuus niin dementiariski nousi 2-3 kertaiseksi. Että tuota....
Toinenkin juttu siinä oli: esimiesasemassa olevista 68 % oli ylipainoisia. Tämä nyt kumoaa sitä etteiko lihava pääsisi töissä eteenpäin (tosin juttu ei kertonut sitä että oliko ollut ylipainoinen jo esimiesasemaan valittaessa) mutta ennenaikainen eläköitymisriski alkoi ylipainoisilla esimiehillä jo 40 ikävuoden tienoilla.En nyt kyllä muista, että luinko Hesaria vai en. Vai mikä se nyt oli...
Miksi lihava ei pääsisi töissä eteenpäin siinä missä normaalipainoinenkin? Minä en epäile sitä ollenkaan. Riskit tosiaan kasvavat asiassa jos toisessa eläkeiän lähentyessä. Olikohan siihenkin laskettu kerroin?kummasteliaj kirjoitti:
Tää on nyt ihan viaton kysymys sun mahasta. Joskus sanoit jotain että uimahalleissa vieraat lapset saattaa kommentoida sun mahaa. Entäs ne tutut kummilapset, onko ne koskaan sanoneet tai kysyneet mitään sun mahasta?
Onhan kummilapset kommentoineet, että "sulla on iso napa" tai "sulla on iso maha". Sitten ovat mielellään läpsytelleet mahaa. Kummilapset eivät ole mitään kysyneet. Lähinnä vain ovat luonnollisesti ihmeissään kommentoineet.
puuh puuh kirjoitti:
etkö sä intissäkään joutunu juoksemaan, vai saitko vapautuksen? se salibandy ei taida enää onnistua?
Intissä toki juoksin. Tosin lähinnä vain alokasaikana. Ei ollut vapautusta eikä se ollut tarpeenkaan. Intissä cooperin testissä meni silloin 2400 metriä noin 115 kiloisena. Muutaman leuankin (2-3) sain silloin vedettyä.
Toki salibandy onnistuisi mutta ilman juoksemista. Maalissa olisi varmaan vahvimmat puoleni :)- kummastelija
kotleetti kirjoitti:
Onhan kummilapset kommentoineet, että "sulla on iso napa" tai "sulla on iso maha". Sitten ovat mielellään läpsytelleet mahaa. Kummilapset eivät ole mitään kysyneet. Lähinnä vain ovat luonnollisesti ihmeissään kommentoineet.
Ollaankos me nyt yhtäaikaa netissä?
Mutta tosta mahasta, tai siitä että onko ne lapset tarkottaneet sun tyrää vai onko sulla oikeesti "napa revennyt"? (niinhän joskus sanotaan kun syö liikaa)
Ja onkos ne kummilapset sisarusten lapsia vai myös kavereiden lapsia? ( et onko kaverit opettaneet lapsilleen että "hys, hys,älä sano mitään") - bussissa
kotleetti kirjoitti:
No onhan se kovalla työllä ja vaivalla rakennettu :) Ylpeydestä en tiedä mutten kyllä toisaalta häpeilekään.
Korituoleja (lattialla olevia ja riippuvia) olen vältellyt vaikkakin niissä olen istunut nuoruudessani. Nyt en niihin menisi. Eihän niistä (lattialla olevasta) meinaa päästä edes ylös. Kaikki tuolit eivät välttämättä kestäkään. Ne ovatkin sitten niin kapeita ettei niihin mahdu edes istumaan. Muovituolit jätän ihan suosiolla rauhaan enkä kokeile niiden kestävyyttä.
Bussissa istuessa ei tosiaan jäänyt tilaa pahemmin syliin. No laukku meni sillä kertaa tavaratilaan. Viereen mahtui jotenkuten pieni nainen. Harvemmin tosin kukaan vieressäni istuu, kun olen bussilla matkustanut.
Normisto on vain normisto. Onneksi emme ole kaikki sitä samaa harmaata massaa. Enkä minä missään syyllisyyden tunteessa millään tavoin elele, jos joku niin kuvittelee. Miksi pitäisi?
Normisto on nyt tällä hetkellä tämmönen. Aiemmin se on ollut erilainen ja samalla tavalla se tulee olemaan erilainen tulevaisuudessa. Aikansa kutakin.
Taputtele vaan, jos ja kun vastaan tulet. En minä pahastu :)Siis istuko siinä bussin penkissä jo joku kun sä ahtauduit penkille? Mahto luulla että nyt toi jyrää? Vai istuiko ensin ja joku ihan istui sun viereen?
- tarpeeksi?
kotleetti kirjoitti:
No onhan se kovalla työllä ja vaivalla rakennettu :) Ylpeydestä en tiedä mutten kyllä toisaalta häpeilekään.
Taputtele vaan, jos ja kun vastaan tulet. En minä pahastu :)Mitenkähän tuo nyt sitten on kun tuolin kestävyys ei olekaan se ongelma vaan tuolin leveys, jutuistasi päätellen (paitsi muovituolin kestävyys). Paljonkos tuolilla pitää olla leveyttä että mahdut? Entäs tämmöinen kun jos vaikka on katettu pöytä ja rivissä istutaan niin "virallinen" ohje on että jokaisen kohdalle 60 cm tilaa. Pitäisikö sinulle olla enemmän? Jos nyt koskaan niin virallisille päivällisile sattuisit joutumaan?
Ja antaisitko ihan oikeesti jonkun muun kuin mahdollisen tyttöystävän (työkaveri, vento vieras jne) taputella mahaasi? No tapu tapu sitten. bussissa kirjoitti:
Siis istuko siinä bussin penkissä jo joku kun sä ahtauduit penkille? Mahto luulla että nyt toi jyrää? Vai istuiko ensin ja joku ihan istui sun viereen?
Ei istunut. Istuin penkissä ja viereeni istuutui nainen. Ihan hyvin mahtui koska oli hyvin pienikokoinen.
Ehkä olisi voinut luulla, että jyrään, jos asia olisi ollut toisinpäin.tarpeeksi? kirjoitti:
Mitenkähän tuo nyt sitten on kun tuolin kestävyys ei olekaan se ongelma vaan tuolin leveys, jutuistasi päätellen (paitsi muovituolin kestävyys). Paljonkos tuolilla pitää olla leveyttä että mahdut? Entäs tämmöinen kun jos vaikka on katettu pöytä ja rivissä istutaan niin "virallinen" ohje on että jokaisen kohdalle 60 cm tilaa. Pitäisikö sinulle olla enemmän? Jos nyt koskaan niin virallisille päivällisile sattuisit joutumaan?
Ja antaisitko ihan oikeesti jonkun muun kuin mahdollisen tyttöystävän (työkaveri, vento vieras jne) taputella mahaasi? No tapu tapu sitten.Ihan hyvin nuo tuolit ovat kestäneet alla vaikka jotkut ovat näyttäneet huterilta. Sellaiset 55 cm kun on sisämittaa niin se riittää joten kuten. Eikä lisäleveydestä haittaa ole.
No 60 cm on aika vähän huomioiden, että pelkästään hartiat olkapäästä olkapäähän vievät noin 60 cm tilan. Tilaa saisi mielummiin olla 70-75 cm huomioiden kyynärpäästä kyynärpäähän vievän tilan.
On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :) Niin ja mieluummin monen ruokalajin illallinen kuin päivällinen :)kummastelija kirjoitti:
Ollaankos me nyt yhtäaikaa netissä?
Mutta tosta mahasta, tai siitä että onko ne lapset tarkottaneet sun tyrää vai onko sulla oikeesti "napa revennyt"? (niinhän joskus sanotaan kun syö liikaa)
Ja onkos ne kummilapset sisarusten lapsia vai myös kavereiden lapsia? ( et onko kaverit opettaneet lapsilleen että "hys, hys,älä sano mitään")Monet lapset kyllä tarkoittavat mahaa/vatsaa kun puhuvat navasta. Mikä termi nyt sitten sattuu ensimmäisenä tulemaan mieleen. Ei ole napa revennyt eikä ole napatyrää, jos sitä mietit.
Ovathan toki voineet tarkoittaa palleatyrää kun ovat puhuneet mahasta tai navasta. Ei kaada minun maailmaani.
Kummilapsia on sekä sisaruksilla että kavereilla, jos sillä nyt on jotain merkitystä.
Kummilasten vanhemmat ovat voineet jopa opettaa sanomaan ettei poikkeavasta ulkonäöstä kommentoida. Sen nyt luulisi kuuluvan itsestäänselvyytenä kun lasta kasvatetaan ja samoin kuin lapselle opetetaan rajat.
Eli ei kommentoida oli sitten ihon väri ja hiusten väri mikä tahansa. Samoin on sitten laiha, lihava, lyhyt, pitkä, pitkänenäinen, iso- tai hörökorvainen jne.
Ihan nuorimmat lapset sanovat isosta mahasta lähinnä ihmettelevään ja kummastelevaan sävyyn eivätkä kommentoi sitä mitenkään terveydellisestä näkökulmasta.- juttua seurannut
kotleetti kirjoitti:
Ihan hyvin nuo tuolit ovat kestäneet alla vaikka jotkut ovat näyttäneet huterilta. Sellaiset 55 cm kun on sisämittaa niin se riittää joten kuten. Eikä lisäleveydestä haittaa ole.
No 60 cm on aika vähän huomioiden, että pelkästään hartiat olkapäästä olkapäähän vievät noin 60 cm tilan. Tilaa saisi mielummiin olla 70-75 cm huomioiden kyynärpäästä kyynärpäähän vievän tilan.
On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :) Niin ja mieluummin monen ruokalajin illallinen kuin päivällinen :)"On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :)"
Olisikohan siinä joku kummallisuus-magneetti? Ja onko ne juovuksissa olleet naiset taputelleet?
Mutta minusta tuntuu vähän oudolta, en minä ainakaan haluaisi että minun takalistoa tai rintoja puolitutut taputtelisi. Ja tietysti se että missä kenelläkin menee sen epäasiallisuuden tai häirinnän raja. - 159357
kotleetti kirjoitti:
Ei istunut. Istuin penkissä ja viereeni istuutui nainen. Ihan hyvin mahtui koska oli hyvin pienikokoinen.
Ehkä olisi voinut luulla, että jyrään, jos asia olisi ollut toisinpäin.Oliks bussi täynnä kun sun viereen istu? en tarkota et olisit joku friikki mut mut. kumpi jäi ensin pois bussista?
Tai oikeestaa olethan sä friikki sellanen rasvavuori sylissä. - Ihminen, isolla I;lä
kotleetti kirjoitti:
Monet lapset kyllä tarkoittavat mahaa/vatsaa kun puhuvat navasta. Mikä termi nyt sitten sattuu ensimmäisenä tulemaan mieleen. Ei ole napa revennyt eikä ole napatyrää, jos sitä mietit.
Ovathan toki voineet tarkoittaa palleatyrää kun ovat puhuneet mahasta tai navasta. Ei kaada minun maailmaani.
Kummilapsia on sekä sisaruksilla että kavereilla, jos sillä nyt on jotain merkitystä.
Kummilasten vanhemmat ovat voineet jopa opettaa sanomaan ettei poikkeavasta ulkonäöstä kommentoida. Sen nyt luulisi kuuluvan itsestäänselvyytenä kun lasta kasvatetaan ja samoin kuin lapselle opetetaan rajat.
Eli ei kommentoida oli sitten ihon väri ja hiusten väri mikä tahansa. Samoin on sitten laiha, lihava, lyhyt, pitkä, pitkänenäinen, iso- tai hörökorvainen jne.
Ihan nuorimmat lapset sanovat isosta mahasta lähinnä ihmettelevään ja kummastelevaan sävyyn eivätkä kommentoi sitä mitenkään terveydellisestä näkökulmasta.Täytyy sanoa että olisit varmasti hyvä isä ja kasvattaja omille lapsillesi. Se äiti taitaa vaan puuttua.
Mutta ovatko omat vanhempasi kasvattaneet sinut suvaitsevaiseksi vai onko elämä vain opettanut?
Olen joskus ihmetellyt ettet suutu tai loukkaannu minkäänlaisista kysymyksistä. Ilmeisesti kestät aika hyvin tuijotuksen ja leikinlaskun lihavuudestasi. Entäs välitätkö yhtään mollaamisesta tai pilkasta? Vai eikö kukaan koskaan mollaa sinua? Itse tiedän muutamia melko lihavia jotka tuntuvat loukkaantuvat melkein mistä vaan. Tosin en tiedä onko se lihavuus jo niin kova paikka vai onko joku mollaaminen joskus satuttanut niin että aina loukkaantuu vaikka vaan puhuttaisiin jonkun toisen terveydestä.
Etkä jää myöskään kokosi vangiksi vaan sinulla on ratkaisuja kaikkeen oli kyse sitten vaatteista tai tilaongelmasta tai mistä. Sosiaalista ja käytännön älykkyyttä.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle. 159357 kirjoitti:
Oliks bussi täynnä kun sun viereen istu? en tarkota et olisit joku friikki mut mut. kumpi jäi ensin pois bussista?
Tai oikeestaa olethan sä friikki sellanen rasvavuori sylissä.Ei ollut bussi läheskään täynnä. Taaempana olisi ollut hyvin tilaa. Nainen jäi ensin pois.
juttua seurannut kirjoitti:
"On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :)"
Olisikohan siinä joku kummallisuus-magneetti? Ja onko ne juovuksissa olleet naiset taputelleet?
Mutta minusta tuntuu vähän oudolta, en minä ainakaan haluaisi että minun takalistoa tai rintoja puolitutut taputtelisi. Ja tietysti se että missä kenelläkin menee sen epäasiallisuuden tai häirinnän raja.Kyseessä täytynee olla kummallisuus-magneetti. Toki juovuksissa olevat naiset ainakin kehtaavat taputella. Kehtaavat toki paljon muutakin mitä eivät välttämättä selvinpäin kehtaisi tehdä. Niistäkään minä en pahastu :)
Itse "rinnastan" naisten rintojen taputtelun melkein miehen sukuelinten taputteluun, joten ymmärrän kyllä, että se tuntuu varmasti epäasialliselta. Tuo on täysin totta, että on hyvin yksilöllistä missä kenenkin raja menee.Ihminen, isolla I;lä kirjoitti:
Täytyy sanoa että olisit varmasti hyvä isä ja kasvattaja omille lapsillesi. Se äiti taitaa vaan puuttua.
Mutta ovatko omat vanhempasi kasvattaneet sinut suvaitsevaiseksi vai onko elämä vain opettanut?
Olen joskus ihmetellyt ettet suutu tai loukkaannu minkäänlaisista kysymyksistä. Ilmeisesti kestät aika hyvin tuijotuksen ja leikinlaskun lihavuudestasi. Entäs välitätkö yhtään mollaamisesta tai pilkasta? Vai eikö kukaan koskaan mollaa sinua? Itse tiedän muutamia melko lihavia jotka tuntuvat loukkaantuvat melkein mistä vaan. Tosin en tiedä onko se lihavuus jo niin kova paikka vai onko joku mollaaminen joskus satuttanut niin että aina loukkaantuu vaikka vaan puhuttaisiin jonkun toisen terveydestä.
Etkä jää myöskään kokosi vangiksi vaan sinulla on ratkaisuja kaikkeen oli kyse sitten vaatteista tai tilaongelmasta tai mistä. Sosiaalista ja käytännön älykkyyttä.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle.Vanhemmat ovat opettaneet hyvin suvaitsevaisiksi. Pidän heitä idoleina samoin kuten esivanhempia ja tietysti myös isänmaata puolustaneita. Elämä ja työelämä ovat toki vielä lisänneet suvaitsevaisuutta entisestään. Vieläkin parempi voisin olla sillä saralla.
Pilkasta ja mollaamisesta en pahemmin perusta eikä sitä ole ollutkaan. Tosin jos sen pilkkaamisen ja mollaamisen tuo oikealla tavalla esille niin se voi olla ihan hauskaakin. Varsinkin jos se liittyy tapoihini, tehdä asioita tietyllä tavalla ja tavasta käsitellä eri asioita yms.
Voin kyllä sanoa, että minua ei saa kovin helpolla suuttumaan. Monet kaverit ja ystävät eivät edes muista milloin olisin viimeksi suuttunut. He muistavat siitä mainita silloin tällöin.
Loukkaantumaan minut toki voi saada jollakin tavalla mutta se ei onnistu ainakaan lihavuuteen liittyvillä asioilla.
Hyvää syksyn jatkoa myös sinulle.- kehtaa
kotleetti kirjoitti:
Kyseessä täytynee olla kummallisuus-magneetti. Toki juovuksissa olevat naiset ainakin kehtaavat taputella. Kehtaavat toki paljon muutakin mitä eivät välttämättä selvinpäin kehtaisi tehdä. Niistäkään minä en pahastu :)
Itse "rinnastan" naisten rintojen taputtelun melkein miehen sukuelinten taputteluun, joten ymmärrän kyllä, että se tuntuu varmasti epäasialliselta. Tuo on täysin totta, että on hyvin yksilöllistä missä kenenkin raja menee.jos ne haluu tarkistaa et onko sun mahan alla mitään......onhan täälläki epäilty joskus et onko sulla kykyy vaikka seksiin.......vai pitääkö sanoo rakasteluun.
- ai ai ja voi voi
kotleetti kirjoitti:
Ihan hyvin nuo tuolit ovat kestäneet alla vaikka jotkut ovat näyttäneet huterilta. Sellaiset 55 cm kun on sisämittaa niin se riittää joten kuten. Eikä lisäleveydestä haittaa ole.
On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :) Niin ja mieluummin monen ruokalajin illallinen kuin päivällinen :)Eikö siulle koskaan tuu mieleen että vois olla helpompaa jos se masu ei olis noin valtavan iso? (katsoin nimittäin nuo siun omat kuvat suosikeista) Jos sie joudut istumaan jalat yhessä tai vaikka pehmosella sohvalla ni alkaako se masu jo heti kaulasta?
Ja aattele jos vaikka sattuis jotaki ja sinua pitäis viedä ambulanssiin tai jotain vastaavaa, miten se onnistuis? Tai jalka poikki tai murtuu, miten pärjäsisit? (iteltä murtu jalka kohta kolme vuotta sitten ja oli kipsissä eikä saanu neljään viikkoon astuu yhtään, oli tosi hankalaa miullekin) ai ai ja voi voi kirjoitti:
Eikö siulle koskaan tuu mieleen että vois olla helpompaa jos se masu ei olis noin valtavan iso? (katsoin nimittäin nuo siun omat kuvat suosikeista) Jos sie joudut istumaan jalat yhessä tai vaikka pehmosella sohvalla ni alkaako se masu jo heti kaulasta?
Ja aattele jos vaikka sattuis jotaki ja sinua pitäis viedä ambulanssiin tai jotain vastaavaa, miten se onnistuis? Tai jalka poikki tai murtuu, miten pärjäsisit? (iteltä murtu jalka kohta kolme vuotta sitten ja oli kipsissä eikä saanu neljään viikkoon astuu yhtään, oli tosi hankalaa miullekin)Aika harvoin tulee mieleen että olisi helpompaa, jos olisi pienempi maha. Maha alkaa ihan samasta paikkaa riippumatta miten istuu. Onhan tuossa välissä vielä rintakehäkin :)
Ei ole kokemusta ambulanssista joten en voi ottaa kantaa. Toki murtunut jalka on hankala painosta riippumatta. Ei voi mitään. Elämää ei voi jättää elämättä sen takia, että ennakoisi kaikkea mahdollisia tapaturmia. Uinti on liikuntamuodoista ainakin sellainen, että siinä ei pahemmin tapahdu tapaturmia.kehtaa kirjoitti:
jos ne haluu tarkistaa et onko sun mahan alla mitään......onhan täälläki epäilty joskus et onko sulla kykyy vaikka seksiin.......vai pitääkö sanoo rakasteluun.
Niin onhan siellä mahan alla lantio. Vaikkakin vähän piilossa. Niin ja sitten tietty pelit ja vehkeet :)
Eihän sitä nyt kannata valita sikaa säkissä :)kö????????? kirjoitti:
ai että sulla on ihan viime aikasta kokemusta ettei este? etpä taida tarkentaa...
Ei tietenkään ole viime aikaista kokemusta :)
- ko????
kotleetti kirjoitti:
vuosi sittenkö???
- ,,,,,,,
kotleetti kirjoitti:
On sitä mahaa taputelleet ainakin puolitutut. Kaippa mahassa on jonkinlainen magneetti, kun se vetää niin puoleensa :) Niin ja mieluummin monen ruokalajin illallinen kuin päivällinen :)55 cm!!! Meidän laiskanlinnojen = nojatuolien istuinleveys on 50 cm ja kaikki, ihan kaikki on niihin mahtunu istumaan. Ja kyllä sun maha ottas varmaan ruokapöytään kiinni, että mihis sinä sen servetin viikkaisit? Syli taitas olla huono idis.
- mitä tarkoitat?
kotleetti kirjoitti:
Mitähän tarkoitit, olisiko hymiö pitänyt olla toisinpäin.
En usko ihan tuoreisiin kokemuksiin ellet harrasta maksullisia. Kun kerran sinkkuna olet pysynyt, näinhän olet kertonut, enkä voi uskoa että kukaan todella rakastuisi NOIN lihavaan vaikka muuten voisit mukava ollakin.
Ei sinun tietenkään ole tarvinnut täällä jokaista seurustelun yritystä raportoida eikä me niitä edes uskottaisi.
Niin tietysti, eihän SE ole koko elämä. - vaan
kotleetti kirjoitti:
Vanhemmat ovat opettaneet hyvin suvaitsevaisiksi. Pidän heitä idoleina samoin kuten esivanhempia ja tietysti myös isänmaata puolustaneita. Elämä ja työelämä ovat toki vielä lisänneet suvaitsevaisuutta entisestään. Vieläkin parempi voisin olla sillä saralla.
Pilkasta ja mollaamisesta en pahemmin perusta eikä sitä ole ollutkaan. Tosin jos sen pilkkaamisen ja mollaamisen tuo oikealla tavalla esille niin se voi olla ihan hauskaakin. Varsinkin jos se liittyy tapoihini, tehdä asioita tietyllä tavalla ja tavasta käsitellä eri asioita yms.
Voin kyllä sanoa, että minua ei saa kovin helpolla suuttumaan. Monet kaverit ja ystävät eivät edes muista milloin olisin viimeksi suuttunut. He muistavat siitä mainita silloin tällöin.
Loukkaantumaan minut toki voi saada jollakin tavalla mutta se ei onnistu ainakaan lihavuuteen liittyvillä asioilla.
Hyvää syksyn jatkoa myös sinulle.Eikö sua koskaa loukkaa tai suututa edes tuo miehisyyden epäily? Tai ärsytä kun kysellään että onko tyttöystävää tai vaimoehdokasta? Tai siis jos sulta kysellään.
- __________...........
kotleetti kirjoitti:
Aika harvoin tulee mieleen että olisi helpompaa, jos olisi pienempi maha. Maha alkaa ihan samasta paikkaa riippumatta miten istuu. Onhan tuossa välissä vielä rintakehäkin :)
Ei ole kokemusta ambulanssista joten en voi ottaa kantaa. Toki murtunut jalka on hankala painosta riippumatta. Ei voi mitään. Elämää ei voi jättää elämättä sen takia, että ennakoisi kaikkea mahdollisia tapaturmia. Uinti on liikuntamuodoista ainakin sellainen, että siinä ei pahemmin tapahdu tapaturmia.ai on sentään joskus tullut mieleen et jos olis pienempi maha?
Eikä sit ole kenenkää tarvinnu sua kantaa tai ees tukee koskaan, edes jonkunverran väkevämpää nauttineena? Paareilla sua ei kyllä kukaan nosta. Tai pitäs olla 10 miestä mut ei paarien rakenne ees kestä. - 225
kotleetti kirjoitti:
Kyseessä täytynee olla kummallisuus-magneetti. Toki juovuksissa olevat naiset ainakin kehtaavat taputella. Kehtaavat toki paljon muutakin mitä eivät välttämättä selvinpäin kehtaisi tehdä. Niistäkään minä en pahastu :)
Itse "rinnastan" naisten rintojen taputtelun melkein miehen sukuelinten taputteluun, joten ymmärrän kyllä, että se tuntuu varmasti epäasialliselta. Tuo on täysin totta, että on hyvin yksilöllistä missä kenenkin raja menee.Ehkä siinä on se että sinun kilot on kertyneet sinne pulleaan vatsaan. Sanoitko its ejoskus jotain ettet ole löysästi pakattu. Onko niin että työkaverit ja ne hyvät kaverit ei ole sinun mahaa taputelleet? Enkä siitä tietty puuttuu se kummallisuus kun se on jo tavallista.
Lasten läpsyttely on tietysti eri asia. - ..............................
kotleetti kirjoitti:
alla litistyy, päällä ei ylety....?
225 kirjoitti:
Ehkä siinä on se että sinun kilot on kertyneet sinne pulleaan vatsaan. Sanoitko its ejoskus jotain ettet ole löysästi pakattu. Onko niin että työkaverit ja ne hyvät kaverit ei ole sinun mahaa taputelleet? Enkä siitä tietty puuttuu se kummallisuus kun se on jo tavallista.
Lasten läpsyttely on tietysti eri asia.En ole niin löysästi pakattu, kuin vaikkapa Suurin pudottaja-kilpailuun osallistuneet suurimmat kilpailijat. Sekin on suhteellista ja jokaisella on oma mielipiteensä asiasta. Voisi kysyä, että "entäpä sitten?" Voihan sitä löysästi pakattuakin taputella :)
Työkaverit ja hyvät ystävät eivät ole tainneet taputella. Kaikkia mahdollisia tapauksia en tosin välttämättä mitenkään muista. Ja onko sillä jotakin merkitystä, että kuka on taputellut? Kaverit, tutut ja puolitutut ovat kuitenkin taputelleet. Itse en sitä nyt pidä kummallisena asiana. Ehkä olen vain tottunut jo siihen.
Lasten läpsyttelu on tosiaan asia erikseen.__________........... kirjoitti:
ai on sentään joskus tullut mieleen et jos olis pienempi maha?
Eikä sit ole kenenkää tarvinnu sua kantaa tai ees tukee koskaan, edes jonkunverran väkevämpää nauttineena? Paareilla sua ei kyllä kukaan nosta. Tai pitäs olla 10 miestä mut ei paarien rakenne ees kestä.Joskus on tosiaan sattumalta tullut mieleen moinen asia, että maha voisi olla pienempi. Kyseessä on ollut varmaan joku heikko hetki :)
Kenenkään ei ole tarvinnut viimeiseen vajaaseen 15 vuoteen kantaa. Viimeksi intin esteradalla tapahtuneen haaverin jälkeen on tarvinnut kantaa. Siitä olen muistaakseni maininnut aiemmin.
Juovuksissa olen ollut kovinkin mutta pahimmassakin tapauksessa minua on vain tarvinnut kädestä pitäen ohjailla oikeaan suuntaan. Jalat ovat kantaneet ryypätessäkin.
Jolleivat paareilla nosta niin toivottavasti sitten edes nosturilla :),,,,,,, kirjoitti:
55 cm!!! Meidän laiskanlinnojen = nojatuolien istuinleveys on 50 cm ja kaikki, ihan kaikki on niihin mahtunu istumaan. Ja kyllä sun maha ottas varmaan ruokapöytään kiinni, että mihis sinä sen servetin viikkaisit? Syli taitas olla huono idis.
Minusta aika kapeita laiskanlinnoiksi. Maha toki ottaa ruokapöytään kiinni kunhan vain tarpeeksi lähelle pöytää laittaa tuolin.
Servetin voi laittaa vaikkapa polven päälle jos sitä ei voi laittaa syliin. Ei se kuitenkaan syömiseen vaikuta.
Sitten kun tarpeeksi sotkuista syötävää niin voihan sen servetin laittaa vaikka mahan päälle :)vaan kirjoitti:
Eikö sua koskaa loukkaa tai suututa edes tuo miehisyyden epäily? Tai ärsytä kun kysellään että onko tyttöystävää tai vaimoehdokasta? Tai siis jos sulta kysellään.
Miksi pitäisi suuttua miehisyyden epäilystä? Jos nyt joku epäilee miehisyyttä niin siitä vaan. Minulla ainakin riittää huumorintaju ja itsetunto. Sanoppa nyt miten pitkälle menevästi miehisyys sitten pitäisi osoittaa ja todistella? Missä menisi raja?
Minulla ei ole mitään tarvetta suuttua vaimoehdokkaiden tai tyttöystävien kyselyistä?
Miksi pitäisi suuttua? Toki kysellään. Itse kyselen myös.- 45545
kotleetti kirjoitti:
Joskus on tosiaan sattumalta tullut mieleen moinen asia, että maha voisi olla pienempi. Kyseessä on ollut varmaan joku heikko hetki :)
Kenenkään ei ole tarvinnut viimeiseen vajaaseen 15 vuoteen kantaa. Viimeksi intin esteradalla tapahtuneen haaverin jälkeen on tarvinnut kantaa. Siitä olen muistaakseni maininnut aiemmin.
Juovuksissa olen ollut kovinkin mutta pahimmassakin tapauksessa minua on vain tarvinnut kädestä pitäen ohjailla oikeaan suuntaan. Jalat ovat kantaneet ryypätessäkin.
Jolleivat paareilla nosta niin toivottavasti sitten edes nosturilla :)Olikos sillon heikko hetki kun et meinnanut mahasi kanssa suihkukaappiin päästä?
Tykkäätkö olla lihava vai tykkäätkö vaan syömisestä niin paljon että lihominen on sivuseikka? Ja vieläkös kaloripitonen alkomahooli maistuu paljon? - sanon minä.
kotleetti kirjoitti:
Miksi pitäisi suuttua miehisyyden epäilystä? Jos nyt joku epäilee miehisyyttä niin siitä vaan. Minulla ainakin riittää huumorintaju ja itsetunto. Sanoppa nyt miten pitkälle menevästi miehisyys sitten pitäisi osoittaa ja todistella? Missä menisi raja?
Minulla ei ole mitään tarvetta suuttua vaimoehdokkaiden tai tyttöystävien kyselyistä?
Miksi pitäisi suuttua? Toki kysellään. Itse kyselen myös.Tietysti niin pitkälle että paljastat milloin viimeiksi sait ja onnistuiko.
No ei vaisinkaan, eihän muidenkaan tarvitse kertoa, oli sitten mahaa tai ei. Mutta olinko aistivinani lievää närkästystä vastauksesta?
Ja kyseletkö itseltäsi että missäs vaimoehdokkaat viipyy vai kyseletkö toisilta että onkos heillä (ja siis heille) näkynyt vaimoehdokkaita? - sanon vaan
kotleetti kirjoitti:
En ole niin löysästi pakattu, kuin vaikkapa Suurin pudottaja-kilpailuun osallistuneet suurimmat kilpailijat. Sekin on suhteellista ja jokaisella on oma mielipiteensä asiasta. Voisi kysyä, että "entäpä sitten?" Voihan sitä löysästi pakattuakin taputella :)
Työkaverit ja hyvät ystävät eivät ole tainneet taputella. Kaikkia mahdollisia tapauksia en tosin välttämättä mitenkään muista. Ja onko sillä jotakin merkitystä, että kuka on taputellut? Kaverit, tutut ja puolitutut ovat kuitenkin taputelleet. Itse en sitä nyt pidä kummallisena asiana. Ehkä olen vain tottunut jo siihen.
Lasten läpsyttelu on tosiaan asia erikseen.Voihan siinä olla kummallinen houkutuksensa taputella suurta vatsaa mutta silti jotenkin omituista. Ymmärrän että ystävät ja työkaveritkin voivat halata jostain erityisestä syystä toisiaan (onnittelu tai lohdutus tai kiitos jne) mutta vatsan taputtelu, hmm. Ja mitä kaukaisempi, sitä omituisempaa. Mutta kaipa sinä olet kaikkeen tottunut. En tietenkään tarkoita että sinä joku spitaalinen olisit jota kukaan ei saisi koskea.
- sanon vaan
sanon vaan kirjoitti:
Voihan siinä olla kummallinen houkutuksensa taputella suurta vatsaa mutta silti jotenkin omituista. Ymmärrän että ystävät ja työkaveritkin voivat halata jostain erityisestä syystä toisiaan (onnittelu tai lohdutus tai kiitos jne) mutta vatsan taputtelu, hmm. Ja mitä kaukaisempi, sitä omituisempaa. Mutta kaipa sinä olet kaikkeen tottunut. En tietenkään tarkoita että sinä joku spitaalinen olisit jota kukaan ei saisi koskea.
piti kysymäni että menisitkö sinä esim. raskaana olevan työkaverin vatsaa taputtelemaan?
sanon vaan kirjoitti:
piti kysymäni että menisitkö sinä esim. raskaana olevan työkaverin vatsaa taputtelemaan?
En menisi taputtelemaan. Toki jos veisi käteni vatsan päälle niin voisin koskea tai jos antaisi luvan koskea. Siltikään en taputtelisi.
45545 kirjoitti:
Olikos sillon heikko hetki kun et meinnanut mahasi kanssa suihkukaappiin päästä?
Tykkäätkö olla lihava vai tykkäätkö vaan syömisestä niin paljon että lihominen on sivuseikka? Ja vieläkös kaloripitonen alkomahooli maistuu paljon?No ehkä sellaisen hetken nyt voi jotenkin luokitella heikoksi hetkeksi kun en suihkukaappiin meinannut päästä.
Tykkään ihan olla tämän kokoinen ja tykkään myös syömisestä. Lihominen nyt sitten on ollut seurausta liian suuresta annoskoosta ja liian vähäisestä liikunnasta. Kuten olen jo niin monesti maininnut.
Alkomahooli maistuu edelleen ja lähinnä viikonloppuisin. Miksikäs se nyt olisi muuttunut. Sen käyttöä toki on helppo vähentää. Kuukauden voi olla ihan ilman eikä tee tiukkaakaan.sanon minä. kirjoitti:
Tietysti niin pitkälle että paljastat milloin viimeiksi sait ja onnistuiko.
No ei vaisinkaan, eihän muidenkaan tarvitse kertoa, oli sitten mahaa tai ei. Mutta olinko aistivinani lievää närkästystä vastauksesta?
Ja kyseletkö itseltäsi että missäs vaimoehdokkaat viipyy vai kyseletkö toisilta että onkos heillä (ja siis heille) näkynyt vaimoehdokkaita?Ei ole eikä ole ollut närästystä eikä närkästystä. Jokainen tulkitsee tavallaan kirjoitukseni ja jotkut vielä ilmeisesti yrittävät etsiä vastauksistani joitakin piilomerkityksiä :) Joskus niitäkin toki voi olla. Ja miksen voisi tarpeen tullen vaikka laittaa närkästyneen tai vaikkapa näsäviisaan vastauksen? Ihan vaikka huvin vuoksi.
Minulla ei ole mitään tarvetta mainita täällä milloin sain viimeksi tai en saanut. En mainitse monesta muustakaan asiasta josta minut voisi tutut tai ystävät lähes suoraan tunnistaa.
Itseltäni minun ei tarvitse kysellä vaimoehdokkaiden perään. Useammalla kaverilla on vaimoehdokkaansa ja naiskaverilla ehdokkaansa. Ei ehdokkaiden kyseleminen nyt kuitenkaan ole jokakertaista sillä näemme toisemme hyvin usein.- salaista elämää
kotleetti kirjoitti:
Ei ole eikä ole ollut närästystä eikä närkästystä. Jokainen tulkitsee tavallaan kirjoitukseni ja jotkut vielä ilmeisesti yrittävät etsiä vastauksistani joitakin piilomerkityksiä :) Joskus niitäkin toki voi olla. Ja miksen voisi tarpeen tullen vaikka laittaa närkästyneen tai vaikkapa näsäviisaan vastauksen? Ihan vaikka huvin vuoksi.
Minulla ei ole mitään tarvetta mainita täällä milloin sain viimeksi tai en saanut. En mainitse monesta muustakaan asiasta josta minut voisi tutut tai ystävät lähes suoraan tunnistaa.
Itseltäni minun ei tarvitse kysellä vaimoehdokkaiden perään. Useammalla kaverilla on vaimoehdokkaansa ja naiskaverilla ehdokkaansa. Ei ehdokkaiden kyseleminen nyt kuitenkaan ole jokakertaista sillä näemme toisemme hyvin usein.!Minulla ei ole mitään tarvetta mainita täällä milloin sain viimeksi tai en saanut. En mainitse monesta muustakaan asiasta josta minut voisi tutut tai ystävät lähes suoraan tunnistaa."
Et siis kuitenkaan halua tulla tunnistetuksi. Tämänkö takia et laita profiiliin kuvaasi tai julkaise uusia kuvia sivuillasi? Haluako suojella itseäsi vai läheisiäsi? Vai tuntuuko nämä kuvajutut jatkuvalta kiusaamiseltä? Kyllähän me nyt sinun olemassa oloosi jo uskomme vaikka siihen kovin pitkäikäisyyteen emme uskokaan. - tuli mieleen
kotleetti kirjoitti:
En menisi taputtelemaan. Toki jos veisi käteni vatsan päälle niin voisin koskea tai jos antaisi luvan koskea. Siltikään en taputtelisi.
Pikkasen ed. asiaa sivuten, kun tuut ilmeisesti lasten kanssa hyvin toimeen. Jos löytyis sellanen nainen joka rakastais sua sellaisena kuin olet, ja kävisi hyvä tuuri ja onnistuisi niin että vaimon vatsa alkaisi kasvaa muutamaksi kuukaudeksi. Lopuksi teidän vatsat vois olla yhtä isot vai voittaisitko sä silti. No kysymys kuitenkin kuuluu että olisitko mitenkään valmis muuttamaan elämääsi tai tarkistamana elintapojasi lapsen takia?
salaista elämää kirjoitti:
!Minulla ei ole mitään tarvetta mainita täällä milloin sain viimeksi tai en saanut. En mainitse monesta muustakaan asiasta josta minut voisi tutut tai ystävät lähes suoraan tunnistaa."
Et siis kuitenkaan halua tulla tunnistetuksi. Tämänkö takia et laita profiiliin kuvaasi tai julkaise uusia kuvia sivuillasi? Haluako suojella itseäsi vai läheisiäsi? Vai tuntuuko nämä kuvajutut jatkuvalta kiusaamiseltä? Kyllähän me nyt sinun olemassa oloosi jo uskomme vaikka siihen kovin pitkäikäisyyteen emme uskokaan.En halua tulla tunnetummaksi kuin mitään on tarpeen. Miksi pitäisi olla tunnetumpi? Miksi pitäisi näkyä kasvokuva? En ole ollut alunperinkään hakemassa mitään julkisuutta.
Koska profiilissa voi olla vain tunnistettava kasvokuva niin sen takia en ole yhtäkään kuvaa lisännyt profiiliini. Haluan suojella ehkä jonkin verran itseäni mutta varsinkin läheisiäni turhalta häiriöltä. Itse en kaipaa turhaa häiriötä yksityiselämääni.
Kuvajutut eivät tunnu ollenkaan kiusaamiselta. Voin ihan hyvin lisätä vaikka pari kuvaa tältä kesältä. Tuskinpa ne kenenkään elämää silti muuttavat auvoisemmaksi. Niitä ei ole tullut vain vielä laittaneeksi nettiin.- 1456321
kotleetti kirjoitti:
No ehkä sellaisen hetken nyt voi jotenkin luokitella heikoksi hetkeksi kun en suihkukaappiin meinannut päästä.
Tykkään ihan olla tämän kokoinen ja tykkään myös syömisestä. Lihominen nyt sitten on ollut seurausta liian suuresta annoskoosta ja liian vähäisestä liikunnasta. Kuten olen jo niin monesti maininnut.
Alkomahooli maistuu edelleen ja lähinnä viikonloppuisin. Miksikäs se nyt olisi muuttunut. Sen käyttöä toki on helppo vähentää. Kuukauden voi olla ihan ilman eikä tee tiukkaakaan.Naposteletko kaikenlaista varsinaisten ruokailujen välillä? Ja meneekö makeisia? Entäpä se iltasyönti, myöhään ja paljon? Sinä tuskin lasket kaloreita mutta paljonkohan tulisi päivässä?
Voisitko olla useamman kuuakuden ilman alkoholia? 1456321 kirjoitti:
Naposteletko kaikenlaista varsinaisten ruokailujen välillä? Ja meneekö makeisia? Entäpä se iltasyönti, myöhään ja paljon? Sinä tuskin lasket kaloreita mutta paljonkohan tulisi päivässä?
Voisitko olla useamman kuuakuden ilman alkoholia?En napostele varsinaisten ruokailujen välillä.
Korkeintaan alkoholin kanssa tulee pikkusuolaista naposteltua. Ei yleensä muutoin.
Makeisia tulee ostettua vähintään kerran viikossa ja ne menee yleensä kerralla kaikki. Riippuu tietysti pussin koosta.
Ruokaa tulee tehtyä myöhäänkin ja saman verran kuin muuhun aikaan päivästä. Kaloreita en ole laskenut. Varmaan tulisi riittävästi.
Voisin kuvitella olevani pari-kolme kuukautta ilman alkoholia. Toki kaikenmaailman tilaisuudet työn puolesta ja vapaalla kavereiden ja ystävien kanssa hankaloittavat kokonaan kieltäytymistä. Tipaton tammikuu on kyllä monesti tullut pidettyä eikä se ole tehnyt tiukkaakaan.tuli mieleen kirjoitti:
Pikkasen ed. asiaa sivuten, kun tuut ilmeisesti lasten kanssa hyvin toimeen. Jos löytyis sellanen nainen joka rakastais sua sellaisena kuin olet, ja kävisi hyvä tuuri ja onnistuisi niin että vaimon vatsa alkaisi kasvaa muutamaksi kuukaudeksi. Lopuksi teidän vatsat vois olla yhtä isot vai voittaisitko sä silti. No kysymys kuitenkin kuuluu että olisitko mitenkään valmis muuttamaan elämääsi tai tarkistamana elintapojasi lapsen takia?
Taitaisin silti voittaa :) En ehkä muodossa mutta ainakin koossa.
Varmaankin olisin valmis muuttamaan elintapojani. Ainakin liikkuminen tulisi lisääntymään ja ruoka-annosten koko voisi pienentyä. Vaikea sanoa. Sen näkisi sitten.- daddaa
kotleetti kirjoitti:
Ei ole eikä ole ollut närästystä eikä närkästystä. Jokainen tulkitsee tavallaan kirjoitukseni ja jotkut vielä ilmeisesti yrittävät etsiä vastauksistani joitakin piilomerkityksiä :) Joskus niitäkin toki voi olla. Ja miksen voisi tarpeen tullen vaikka laittaa närkästyneen tai vaikkapa näsäviisaan vastauksen? Ihan vaikka huvin vuoksi.
Itseltäni minun ei tarvitse kysellä vaimoehdokkaiden perään. Useammalla kaverilla on vaimoehdokkaansa ja naiskaverilla ehdokkaansa. Ei ehdokkaiden kyseleminen nyt kuitenkaan ole jokakertaista sillä näemme toisemme hyvin usein.silti, ootkos saanu sen jälkeen kun 200 kg meni rikki?
- utelias+
kotleetti kirjoitti:
Enpä osaa sanoa toisen puolesta varmuudella. Eikä sillä nyt ole enää sinällään merkitystä oliko oikeesti vai ei. Mennyt mikä mennyt.
Voitko sanoa nyt rehellisesti että et koskaan kaipaa naista siihen vierellesi, kosketusta, läheisyyttä jne?
Eihän tuo yksin eläminen ihan kaikkia lihavia kosketa ja toisaalta onhan niitä laihojakin yksin eläviä jotka kaipaa toista ihmistä lähelleen. Siltikin ne kilot ja varsinkin maha ei taida olla plussaa asiassa. - .......
kotleetti kirjoitti:
En halua tulla tunnetummaksi kuin mitään on tarpeen. Miksi pitäisi olla tunnetumpi? Miksi pitäisi näkyä kasvokuva? En ole ollut alunperinkään hakemassa mitään julkisuutta.
Koska profiilissa voi olla vain tunnistettava kasvokuva niin sen takia en ole yhtäkään kuvaa lisännyt profiiliini. Haluan suojella ehkä jonkin verran itseäni mutta varsinkin läheisiäni turhalta häiriöltä. Itse en kaipaa turhaa häiriötä yksityiselämääni.
Kuvajutut eivät tunnu ollenkaan kiusaamiselta. Voin ihan hyvin lisätä vaikka pari kuvaa tältä kesältä. Tuskinpa ne kenenkään elämää silti muuttavat auvoisemmaksi. Niitä ei ole tullut vain vielä laittaneeksi nettiin.Luuletko että sun kaverit tai sukulaiset lueskelee tätä palstaa ja tunnistaa sinut? Tai sanotaanko sinua tai kutsutko itseäs kotleetiksi missään muualla kuin täällä?
No pistä nyt kuva että onko sun kroppa muuttunut parin vuoden takasesta. Vaikka tuskin se 5-10 kilon lisäys sinussa missään näkyy. - 12365412
kotleetti kirjoitti:
No ehkä sellaisen hetken nyt voi jotenkin luokitella heikoksi hetkeksi kun en suihkukaappiin meinannut päästä.
Alkomahooli maistuu edelleen ja lähinnä viikonloppuisin. Miksikäs se nyt olisi muuttunut. Sen käyttöä toki on helppo vähentää. Kuukauden voi olla ihan ilman eikä tee tiukkaakaan.Suihkukaapissa nyt ei varmaankaan ollut yleisöä, mutta onko sulle koskaan sattunut niin että kaverit tai työkaverit on nähneet kun et mahdu johonkin tai jostakin? Jos näin niin mitä meinasit, so what vai?
Sen ymmärrän että joku voi tykätä syömisestä, mutta että tykkää olla noin lihava, sitä en ymmärrä. utelias+ kirjoitti:
Voitko sanoa nyt rehellisesti että et koskaan kaipaa naista siihen vierellesi, kosketusta, läheisyyttä jne?
Eihän tuo yksin eläminen ihan kaikkia lihavia kosketa ja toisaalta onhan niitä laihojakin yksin eläviä jotka kaipaa toista ihmistä lähelleen. Siltikin ne kilot ja varsinkin maha ei taida olla plussaa asiassa.Olenko niin muka sanonut jossakin vaiheessa. Ehkä sellainen kuva on voinut jollekin tulla.
En ole sanonut, että en kaipaa naista vierelleni, kosketusta, läheisyyttä jne. Kyllä ne kilot ja maha tosiaan suurinta osaa haittaavat muttei ihan kaikkia. Ne sitten osaavatkin positiivisesti "yllättää" joita kilot ja iso maha eivät haittaa. Ja osa on heti valmiita uimaan "liiveihin" sillä vauhdilla, että itsekin meinaa välillä häkeltyä moisesta tahdista.
Sinkkuja, eronneita, karanneita, yksinhuoltajia ym on tosiaan aika paljon. Mistä lie johtuu?
Osa on mahdollisesti rakastunut aikanaan pelkästään vain siihen toisen ulkokuoreen tai johonkin muuhun mikä helposti menettää merkityksensä ajan saatossa ja kun se ulkuori muuttuu tai ei enää ole tärkein asia ja kriteeri niin arki voi ruveta tuntumaan raskaalta ja ruoho aidan toisella puolella rupeaa näyttämään paljonkin vihreämmältä.12365412 kirjoitti:
Suihkukaapissa nyt ei varmaankaan ollut yleisöä, mutta onko sulle koskaan sattunut niin että kaverit tai työkaverit on nähneet kun et mahdu johonkin tai jostakin? Jos näin niin mitä meinasit, so what vai?
Sen ymmärrän että joku voi tykätä syömisestä, mutta että tykkää olla noin lihava, sitä en ymmärrä.Ei ollut yleisöä :)
Ovat työkaverit nähneet, että en ole mahtunut yhteen tuoliin (kapea käsinojallinen tuoli jonka kestävyyttä en halunnut kokeilla alkuunkaan vaikka siihen olisin jotenkin mahtunut) ja pyysin henkilökunnalta isolle miehelle käsinojatonta istuinta. Näin kävi ainakin kerran yksillä esimiespäivillä muutama vuotta sitten. Olen maininnut siitä aiemminkin. Mitä siinä nyt olisi tarvinnut selitellä selvää asiaa.
Ei varmaan moni muukaan ymmärrä (ja tarvitseeko edes ymmärtää) miksi tykkään olla lihava joten älä turhaan mieti asiaa :)....... kirjoitti:
Luuletko että sun kaverit tai sukulaiset lueskelee tätä palstaa ja tunnistaa sinut? Tai sanotaanko sinua tai kutsutko itseäs kotleetiksi missään muualla kuin täällä?
No pistä nyt kuva että onko sun kroppa muuttunut parin vuoden takasesta. Vaikka tuskin se 5-10 kilon lisäys sinussa missään näkyy.Tuttavat, sukulaiset, työkaverit ym voisivat tunnistaa ja se ei kuitenkaan ole tarpeen. Tuskinpa kuitenkaan lukevat mutta kun netistä on niin helppo kaivaa asian jos toisenkin riittävillä perustiedoilla niin en kaipaa tunnistamista. Enkä ole ainakaan sen takia ruvennut foorumille kirjoittamaan, että minusta tulisi edes varttijulkkis. Ei se tunnistaminen mikään maailmanloppu sentään ole mutta en kaipaa ylimääräistä huomiota ja kaikenmaailman jeesustelijoita päivittäiseen elämääni.
Itseäni en kutsu kotleetiksi missään muualla. No tietty tämän suomi24-palvelun sähköpostikirjeenvaihdossa kutsun itseäni kotleetiksi. Ei siis tämän suomi24:n ulkopuolella.
Ei se 5-10 kg näy oikein missään tässä vaiheessa :)???????????? kirjoitti:
Oliko se Ari taksikuski? Mä luulin et oli työtön ja työkyvytön. Wellu oli kyllä jossain töissä ja Kotleetti on myös sanonut olevansa töissä, istumatöitä. Tosin kotleetti ei taida olla kiinnostunu laihdutuksesta.
Istumatyötä teen toivoen, että tuoli kestää :)
Eikös se Wellu ollut muistaakseni trukkikuski. Missä lie menee nyt ja onkohan päässyt tavoitteeseensa.- -------
kotleetti kirjoitti:
Olenko niin muka sanonut jossakin vaiheessa. Ehkä sellainen kuva on voinut jollekin tulla.
En ole sanonut, että en kaipaa naista vierelleni, kosketusta, läheisyyttä jne. Kyllä ne kilot ja maha tosiaan suurinta osaa haittaavat muttei ihan kaikkia. Ne sitten osaavatkin positiivisesti "yllättää" joita kilot ja iso maha eivät haittaa. Ja osa on heti valmiita uimaan "liiveihin" sillä vauhdilla, että itsekin meinaa välillä häkeltyä moisesta tahdista.
Sinkkuja, eronneita, karanneita, yksinhuoltajia ym on tosiaan aika paljon. Mistä lie johtuu?
Osa on mahdollisesti rakastunut aikanaan pelkästään vain siihen toisen ulkokuoreen tai johonkin muuhun mikä helposti menettää merkityksensä ajan saatossa ja kun se ulkuori muuttuu tai ei enää ole tärkein asia ja kriteeri niin arki voi ruveta tuntumaan raskaalta ja ruoho aidan toisella puolella rupeaa näyttämään paljonkin vihreämmältä.Onkos ne jääneet kuitenkin vaan kertauinneiksi? Vai onko sulla vähän pitempiäkin juttuja ollut? Ja onkos näihin "uinti"juttuihin liittynyt alkoholi vai ihan selvinpäin kumpikin?
En halua mitenkään aliarvioida sinua mutta onkohan niihin liittynyt vähän uteliaisuutta että miten yksi juttu onnistuu vai ovatko tunteneet sinut ja luonteesi jo ennalta? - 147852369
kotleetti kirjoitti:
Ei ollut yleisöä :)
Ovat työkaverit nähneet, että en ole mahtunut yhteen tuoliin (kapea käsinojallinen tuoli jonka kestävyyttä en halunnut kokeilla alkuunkaan vaikka siihen olisin jotenkin mahtunut) ja pyysin henkilökunnalta isolle miehelle käsinojatonta istuinta. Näin kävi ainakin kerran yksillä esimiespäivillä muutama vuotta sitten. Olen maininnut siitä aiemminkin. Mitä siinä nyt olisi tarvinnut selitellä selvää asiaa.
Ei varmaan moni muukaan ymmärrä (ja tarvitseeko edes ymmärtää) miksi tykkään olla lihava joten älä turhaan mieti asiaa :)mites tollaset kun auditoriopaikat, kestääkö penkki ja mahutko muualle kun ekaan riviin?
- tuijottaja
kotleetti kirjoitti:
Tuttavat, sukulaiset, työkaverit ym voisivat tunnistaa ja se ei kuitenkaan ole tarpeen. Tuskinpa kuitenkaan lukevat mutta kun netistä on niin helppo kaivaa asian jos toisenkin riittävillä perustiedoilla niin en kaipaa tunnistamista. Enkä ole ainakaan sen takia ruvennut foorumille kirjoittamaan, että minusta tulisi edes varttijulkkis. Ei se tunnistaminen mikään maailmanloppu sentään ole mutta en kaipaa ylimääräistä huomiota ja kaikenmaailman jeesustelijoita päivittäiseen elämääni.
Itseäni en kutsu kotleetiksi missään muualla. No tietty tämän suomi24-palvelun sähköpostikirjeenvaihdossa kutsun itseäni kotleetiksi. Ei siis tämän suomi24:n ulkopuolella.
Ei se 5-10 kg näy oikein missään tässä vaiheessa :)Oikeastaan tuosta jeesustelusta tuli mieleen että kun joskus telkkarissa on noita dokkareita lihavista ihmisistä niin katsotko koskaan?
Tai miten suhtaudut melkein viikottaisiin uutisiin että ne ja ne lihovat ja sitä ja tätä valistusta yritetään....
Ymmärtääkseni sinä et häpeä vaikka työpaikalla sanoa että olet lihava vaikket kenties kilomäärää paljastakaan. Kuinkas monta ihmistä muuten tietää sinun kilomäärän, oletko kenellekään sanonut? Siis live-elämässä, täällähän ollaan anonyymejä.
Ja pistä nyt sitten se kesäkuva tuonne nettiin.
t. nimim. salainen ihastus (heh, mainos tuossa sivun alalaidassa) - åpåpåpåpå
kotleetti kirjoitti:
Olenko niin muka sanonut jossakin vaiheessa. Ehkä sellainen kuva on voinut jollekin tulla.
Osa on mahdollisesti rakastunut aikanaan pelkästään vain siihen toisen ulkokuoreen tai johonkin muuhun mikä helposti menettää merkityksensä ajan saatossa ja kun se ulkuori muuttuu tai ei enää ole tärkein asia ja kriteeri niin arki voi ruveta tuntumaan raskaalta ja ruoho aidan toisella puolella rupeaa näyttämään paljonkin vihreämmältä."Ne sitten osaavatkin positiivisesti "yllättää" joita kilot ja iso maha eivät haittaa. Ja osa on heti valmiita uimaan "liiveihin" sillä vauhdilla, että itsekin meinaa välillä häkeltyä moisesta tahdista."
Entäs jos kyse onkin vedonlyönnistä josseivat kuitenkaan vierelle ole pitemmäksi aikaa jääneet. Vai houkuttasko se iso pehmee (?) masu niin paljon? - ...........
kotleetti kirjoitti:
Tuttavat, sukulaiset, työkaverit ym voisivat tunnistaa ja se ei kuitenkaan ole tarpeen. Tuskinpa kuitenkaan lukevat mutta kun netistä on niin helppo kaivaa asian jos toisenkin riittävillä perustiedoilla niin en kaipaa tunnistamista. Enkä ole ainakaan sen takia ruvennut foorumille kirjoittamaan, että minusta tulisi edes varttijulkkis. Ei se tunnistaminen mikään maailmanloppu sentään ole mutta en kaipaa ylimääräistä huomiota ja kaikenmaailman jeesustelijoita päivittäiseen elämääni.
Ei se 5-10 kg näy oikein missään tässä vaiheessa :)Tuleekos sulle paljon sähköpostia tämän suomi24:n kautta?
Mut aina kun sä vastaat näihin viesteihin niin lisää vaan tulee kysymystä tai kommenttia, minultakin. Ja sä jaksat vastata kivasti ja ärsyyntymättä. Pontsit siitä sulle.
Ehkä mäkin ihmettelen sitä et noin lihavana olet kuitenkin terve ja normaali, siis sitä ympärysmittaa lukuunottamatta. Ne pulskat joita mä tunnen kärsii jo sairauksista tai sitten liikkumisvaikeuksia. Eikä huumorintaju riittäis ollenkaan tällasiin vastauksiin. ------- kirjoitti:
Onkos ne jääneet kuitenkin vaan kertauinneiksi? Vai onko sulla vähän pitempiäkin juttuja ollut? Ja onkos näihin "uinti"juttuihin liittynyt alkoholi vai ihan selvinpäin kumpikin?
En halua mitenkään aliarvioida sinua mutta onkohan niihin liittynyt vähän uteliaisuutta että miten yksi juttu onnistuu vai ovatko tunteneet sinut ja luonteesi jo ennalta?Osa on jäänyt kertaan ja osa ei. Ei siinä pitäisi olla mitään erikoista. Vai onko?
Alkoholi tietty on ollut mukana kuvioissa mutta en minä lämpene ympäripäissään olevasta naisesta ollenkaan. Vaikka olisi kuinka valmiina.
Suurin osa ei ole tuntenut minua ennalta eli eivät ole tunteneet luonnettani.åpåpåpåpå kirjoitti:
"Ne sitten osaavatkin positiivisesti "yllättää" joita kilot ja iso maha eivät haittaa. Ja osa on heti valmiita uimaan "liiveihin" sillä vauhdilla, että itsekin meinaa välillä häkeltyä moisesta tahdista."
Entäs jos kyse onkin vedonlyönnistä josseivat kuitenkaan vierelle ole pitemmäksi aikaa jääneet. Vai houkuttasko se iso pehmee (?) masu niin paljon?Osa on jäänyt pidemmäksi aikaa eli ei ole ollut kyse vedonlyönnistä. Osaa on voinut toki houkuttaa iso ja miksei myös pehmeä maha. Mistä sen aina tietää. Kullakin syynsä.
tuijottaja kirjoitti:
Oikeastaan tuosta jeesustelusta tuli mieleen että kun joskus telkkarissa on noita dokkareita lihavista ihmisistä niin katsotko koskaan?
Tai miten suhtaudut melkein viikottaisiin uutisiin että ne ja ne lihovat ja sitä ja tätä valistusta yritetään....
Ymmärtääkseni sinä et häpeä vaikka työpaikalla sanoa että olet lihava vaikket kenties kilomäärää paljastakaan. Kuinkas monta ihmistä muuten tietää sinun kilomäärän, oletko kenellekään sanonut? Siis live-elämässä, täällähän ollaan anonyymejä.
Ja pistä nyt sitten se kesäkuva tuonne nettiin.
t. nimim. salainen ihastus (heh, mainos tuossa sivun alalaidassa)No eilistä dokumenttia tuli katsottua vahingossa muttei alkupuolta.
Enimmäkseen sitä katsoo tuota "valistustyötä" huvittuneena ja välillä ihmeissään. Lihavista ja tupakoitijoista ym yritetään tehdä lähes rikollisia. Siltä se ainakin välillä näyttää. Tai että pitäisi tuntea muka jotain syyllisyyttä olla lihava tai jos tupakoi yms.
En häpeile työpaikalla lihavuutta ja hyvin moni on kuitenkin nähnyt minut myös saunoessa ja altaalla, jos sellainen on ollut tarjolla. Työpaikalla eivät tiedä painoani mutta yli 10 tuttua tai kaveria tietävät painoni. Olen tästä maininnut aiemminkin............ kirjoitti:
Tuleekos sulle paljon sähköpostia tämän suomi24:n kautta?
Mut aina kun sä vastaat näihin viesteihin niin lisää vaan tulee kysymystä tai kommenttia, minultakin. Ja sä jaksat vastata kivasti ja ärsyyntymättä. Pontsit siitä sulle.
Ehkä mäkin ihmettelen sitä et noin lihavana olet kuitenkin terve ja normaali, siis sitä ympärysmittaa lukuunottamatta. Ne pulskat joita mä tunnen kärsii jo sairauksista tai sitten liikkumisvaikeuksia. Eikä huumorintaju riittäis ollenkaan tällasiin vastauksiin.Kiitokset.
Sähköpostia tulee silloin tällöin. Niin, kukapa sitä voisi sanoa olevansa täysin normaali :) Ja onko tarpeenkaan. Ja onhan tuota painoakin normaalia enemmän ympärysmitan ohella :)
No se on huomattu etteivät nämä vastaukset mitenkaan vähennä kysymysten määrää. Osaan voin olla ihan hyvin vastaamattakin ja osaan voin jäädä vastaamatta epähuomiossa.
Sitten oma ongelmansa tulee (kuten nyt tässäkin viestiketjussa), että viestiketjun rakenne on liian syvä ja aina ei voi suoraan vastata kysymykseen.- 00001
kotleetti kirjoitti:
Osa on jäänyt pidemmäksi aikaa eli ei ole ollut kyse vedonlyönnistä. Osaa on voinut toki houkuttaa iso ja miksei myös pehmeä maha. Mistä sen aina tietää. Kullakin syynsä.
Siis sulla on pitempiaikasia seurustelujakin? Noin niinkun viimeisten 10 vuoden ajalta. Jotenkin ymmärsin ettei ole ollut ja justiin sen mahan takia. Sorry. Tai siis 10 vuotta sitten sulla nyt ei kait ollut vielä noin isoa mahaa.
Mut kukaan ei sit ole jäänyt sun matkaan ihan pysyvästi? - vuoren päällä
kotleetti kirjoitti:
Osa on jäänyt kertaan ja osa ei. Ei siinä pitäisi olla mitään erikoista. Vai onko?
Alkoholi tietty on ollut mukana kuvioissa mutta en minä lämpene ympäripäissään olevasta naisesta ollenkaan. Vaikka olisi kuinka valmiina.
Suurin osa ei ole tuntenut minua ennalta eli eivät ole tunteneet luonnettani.Eipäs nuo kertajutut mitenkään erikoisia ole. Vaan eikös koskaan ihan selvin päin käy flaksi? (siis molemmat selvin päin)
Ja onkos yleensä menty jomman kumman kotiin vai hotelliin vai laivan hyttiin? Ymmärsin nimittäin niin että kapakasta nuo jutut alkaa. Ja mitäs ne on mahasta tykänneet, päivitelleet vai hihitelleet? - +0987654321§
kotleetti kirjoitti:
Osa on mahdollisesti rakastunut aikanaan pelkästään vain siihen toisen ulkokuoreen tai johonkin muuhun mikä helposti menettää merkityksensä ajan saatossa ja kun se ulkuori muuttuu tai ei enää ole tärkein asia ja kriteeri niin arki voi ruveta tuntumaan raskaalta ja ruoho aidan toisella puolella rupeaa näyttämään paljonkin vihreämmältä.Tota noin, jostain vsatauksesta käsitin niin että olet esimiehenä jossain yrityksessä. Esimiehellehän tulee usein myös henkilöstöhallinnollisia juttuja, joskus niinkin ettei jonkun työt oikein suju yksitysasioiden takia. Eronneita, karanneita, voi olla huolta lapsista tai vaikka vanhenevista vanhemmista jne. Tullaanko sulle, siis lihavalle sinkkumiehelle kertomaan koskaan että yksityisrintamalla on nyt vähän tiukkaa? Yritän tässä selittää että luuletko että sinua pidetään herkkänä pomona sen lihavuuden takia vai ankarana tai tärkeilevänä pomona, jotenkin että lihavuudella näyttäisit tärkeyttäsi (joku vanha patruuna).
Taisi olla niin monimutkaisesti ajateltu että saatko tolkkua?
Kenelle sinä huoliasi kerrot, vai oletko selvinnyt tähän asti ilman huolia? vuoren päällä kirjoitti:
Eipäs nuo kertajutut mitenkään erikoisia ole. Vaan eikös koskaan ihan selvin päin käy flaksi? (siis molemmat selvin päin)
Ja onkos yleensä menty jomman kumman kotiin vai hotelliin vai laivan hyttiin? Ymmärsin nimittäin niin että kapakasta nuo jutut alkaa. Ja mitäs ne on mahasta tykänneet, päivitelleet vai hihitelleet?Joskus on tainnut flaksi käydä ihan selvinkin päin. Ei kuitenkaan tavallisesti. Missä nyt milloinkin, reissussa yleensä hotellissa tai laivassa jommankumman hytissä. Ei aina mennä mihinkään vaan on tavattu myöhemmin, jos ei ole ollut sopivaa paikkaa.
Joko ovat tykänneet tai sitten ihmetelleet tai päivitelleet. En muista, että kukaan olisi hihitellyt. Eikä se nyt haittaisi vaikka joku hihittelisi. Tärkeintä on, että nainen ei ole niin juovuksissa että puhe jo sammaltaa.00001 kirjoitti:
Siis sulla on pitempiaikasia seurustelujakin? Noin niinkun viimeisten 10 vuoden ajalta. Jotenkin ymmärsin ettei ole ollut ja justiin sen mahan takia. Sorry. Tai siis 10 vuotta sitten sulla nyt ei kait ollut vielä noin isoa mahaa.
Mut kukaan ei sit ole jäänyt sun matkaan ihan pysyvästi?Ei ole ollut pidempiaikaisia seurusteluja, jos sillä tarkoitat yli vuoden kestävää seurustelua. Lyhyempiä kylläkin.
No 10 vuotta sitten mahaa nyt ei ollut nimeksikään nykyiseen verrattuna :)
Niin, pysyvästi ei ole kukaan jäänyt matkaan. Itse olen myös pudottanut matkasta.+0987654321§ kirjoitti:
Tota noin, jostain vsatauksesta käsitin niin että olet esimiehenä jossain yrityksessä. Esimiehellehän tulee usein myös henkilöstöhallinnollisia juttuja, joskus niinkin ettei jonkun työt oikein suju yksitysasioiden takia. Eronneita, karanneita, voi olla huolta lapsista tai vaikka vanhenevista vanhemmista jne. Tullaanko sulle, siis lihavalle sinkkumiehelle kertomaan koskaan että yksityisrintamalla on nyt vähän tiukkaa? Yritän tässä selittää että luuletko että sinua pidetään herkkänä pomona sen lihavuuden takia vai ankarana tai tärkeilevänä pomona, jotenkin että lihavuudella näyttäisit tärkeyttäsi (joku vanha patruuna).
Taisi olla niin monimutkaisesti ajateltu että saatko tolkkua?
Kenelle sinä huoliasi kerrot, vai oletko selvinnyt tähän asti ilman huolia?Onhan toki noita tapauksia ollut, että yksityiselämän meno on haitannut selvästi työtä. Vauhdikas elämänmeno on sitten näkynyt poissaoloina. Eivätkä ne aina kytkeydy edes parisuhteeseen tai sen puutteeseen taikka lähiomaisiin, lapsiin yms.
Poissaoloille on ollut melkein arvattavissa olevat syyt mutta olen antanut työntekijän itse puhua siitä pitäessäni kahdenkeskisiä juttelutuokioita. Kaikki juttelutuokiot eivät toki liity edes poissaoloihin. Monesti olen pitänyt kahdenkeskisiä juttelutuokioita rauhallisessa paikassa vaikka mitään syytä ei olekaan ja asiat näyttäävät rullaavan. Sitten kokonaan oma juttunsa ovat kehityskeskustelut. Niissä toki voi tulla yksityiselämän asiat esille ja halu tehdä tiettyjä muutoksia ja edetä uralla jne. Aina kun on ollut mahdollista niin olen laittanut omalta osaltani kehityskeskustelun asioita eteenpäin vaikkapa uran kannalta ja kun se on tuonut hyvää tulosta uusien haasteiden merkeissä niin itsekin olen kokenut tehneeni esimiehenä hyvän työn.
Luulen, että minua pidetään sillä tavalla herkkänä ja tuntosarvet omaavana, että minulle kerrotaan yksityiselämän asioista vaikka työntekijä ei olisikaan oma alainen. En usko, että minua pidetään herkkänä lihavuuteni takia. Minä tiedän oman arvoni eikä minulla ole mitään tarvetta tärkeillä. Vaativa toki osaan olla ja joissakin asioissa ankara ja pilkuntarkka.
Patruunoitahan ei pahemmin enää ole. Riippuu vähän ihmisestä ja taustasta pitääkö patruunaa hyvänä vai huonona asiana.
Tuosta sai ihan hyvin tolkkua.
Yritän elää huolettomasti. Huolet nyt lähinnä liittyvät yleensä työhön ja asioiden etenemiseen. Paljon on asioita mihin ei voi vaikuttaa ja pitää antaa asioiden tapahtua sitten, kun on niiden aika eikä ottaa niistä turhaa stressiä. Huolia voin kertoa vaikka sisaruksille, parhaille ystäville ja kavereille sekä myös vanhemmilleni.- ??????
kotleetti kirjoitti:
Ei ole ollut pidempiaikaisia seurusteluja, jos sillä tarkoitat yli vuoden kestävää seurustelua. Lyhyempiä kylläkin.
Niin, pysyvästi ei ole kukaan jäänyt matkaan. Itse olen myös pudottanut matkasta.eli ketään et oo vienyt äitille näytille?
Paljonko sun paino on muuten noussu 10 vuoden aikana? - vielä...
kotleetti kirjoitti:
Ei ole ollut pidempiaikaisia seurusteluja, jos sillä tarkoitat yli vuoden kestävää seurustelua. Lyhyempiä kylläkin.
Niin, pysyvästi ei ole kukaan jäänyt matkaan. Itse olen myös pudottanut matkasta.Onkohan ne seurustelut sittenkin kaatuneet sinun lihavuuteen? Tai oletko itse pudottanut jonkun matkasta kun on arvostellut sinun lihavuutta?
Etpä taida kehdata laittaa nettiin kuvaa 10 vuotta sitten ja nyt. - ihmeessä onnistuu,
kotleetti kirjoitti:
Joskus on tainnut flaksi käydä ihan selvinkin päin. Ei kuitenkaan tavallisesti. Missä nyt milloinkin, reissussa yleensä hotellissa tai laivassa jommankumman hytissä. Ei aina mennä mihinkään vaan on tavattu myöhemmin, jos ei ole ollut sopivaa paikkaa.
Joko ovat tykänneet tai sitten ihmetelleet tai päivitelleet. En muista, että kukaan olisi hihitellyt. Eikä se nyt haittaisi vaikka joku hihittelisi. Tärkeintä on, että nainen ei ole niin juovuksissa että puhe jo sammaltaa.eiks se hytin punkka oo vähän kapee? VAi miten sun kans sujuu? en oikeen keksi miten päin, se maha nääs.
- "moralisti"
kotleetti kirjoitti:
Osa on jäänyt kertaan ja osa ei. Ei siinä pitäisi olla mitään erikoista. Vai onko?
Suurin osa ei ole tuntenut minua ennalta eli eivät ole tunteneet luonnettani.Vai niin, sinä harrastat jatkuvasti yhden yön suhteita. Tai niinhän ne kaikki nykyään. Jotenkin vaan olin ajatellut että sinä olisit varovaisempi. Vai pitääkö sinunkin näyttää kavereille että saat seuraa?
- iiiiiikk
kotleetti kirjoitti:
Joskus on tainnut flaksi käydä ihan selvinkin päin. Ei kuitenkaan tavallisesti. Missä nyt milloinkin, reissussa yleensä hotellissa tai laivassa jommankumman hytissä. Ei aina mennä mihinkään vaan on tavattu myöhemmin, jos ei ole ollut sopivaa paikkaa.
Joko ovat tykänneet tai sitten ihmetelleet tai päivitelleet. En muista, että kukaan olisi hihitellyt. Eikä se nyt haittaisi vaikka joku hihittelisi. Tärkeintä on, että nainen ei ole niin juovuksissa että puhe jo sammaltaa.Ei sitten sua yhtään haittaa se ihmettely tai päivittelykään? Vai onko huuma niin kuuma ettei haittaa? Ootkos koskaan joutunu opastamaan että miten sun kanssa toimitaan?
Kai sä nyt itseki sen myönnät että tuskin oot ollu illan ykkösehdokas. iiiiiikk kirjoitti:
Ei sitten sua yhtään haittaa se ihmettely tai päivittelykään? Vai onko huuma niin kuuma ettei haittaa? Ootkos koskaan joutunu opastamaan että miten sun kanssa toimitaan?
Kai sä nyt itseki sen myönnät että tuskin oot ollu illan ykkösehdokas.Ihmettely ja päivittely nyt voivat lähinnä huvittaa. Ei ole itsetunnon kanssa ongelmia.
Vai että minuun tarvitaan käyttöohjeet :) Ei ole tarvinnut opastaa. En oikein ymmärrä kysymystä. Onko sillä merkitystä onko ykkösehdokas vai ei? Pitäisikö minun nyt sitten ruveta kyselemään, että monennellako sijalla olen milloinkin ? :) Ja jos en ole kymmenen tai sadan tai minkä tahansa joukossa niin pitäisikö siitä sitten masentua tai jotain?"moralisti" kirjoitti:
Vai niin, sinä harrastat jatkuvasti yhden yön suhteita. Tai niinhän ne kaikki nykyään. Jotenkin vaan olin ajatellut että sinä olisit varovaisempi. Vai pitääkö sinunkin näyttää kavereille että saat seuraa?
En käsittääkseni sanonut noin, että harrastaisin yhden yön suhteita. Mieluummin pidempiä kun yhden yön suhteita. Varovainen toki saa olla ja sitä en kiellä. Moralisointi on silti aivan turhaa.
Ei ole mitään tarvetta näyttää, ei kavereille, ei ystäville. Eikä se heille kuulu. Jotenkin vierastan ajatusta ns. palkintopokaalin tyylisestä esilletuomisesta. Minäkään en halua olla mikään palkintopokaali missään muodossa kenellekkään.?????? kirjoitti:
eli ketään et oo vienyt äitille näytille?
Paljonko sun paino on muuten noussu 10 vuoden aikana?Näytille on viety myös isälle vaikka ei se näyttämisellä muutu miksikään. Toki vanhemmat haluavat nähdä kenen kanssa seurustelee. Ei siinä ole mitään erikoista. Itsekin haluaisin nähdä. Se on toki ihan luonnollista.
10 vuotta sitten painoa oli noin 140 kiloa eli noin 85 kiloa on tullut lisää.vielä... kirjoitti:
Onkohan ne seurustelut sittenkin kaatuneet sinun lihavuuteen? Tai oletko itse pudottanut jonkun matkasta kun on arvostellut sinun lihavuutta?
Etpä taida kehdata laittaa nettiin kuvaa 10 vuotta sitten ja nyt.Osa on varmaankin kaatunut lihavuuteen vaikka eivät ole lihavuutta mitenkään arvostelleet ja osa ihan muista syistä. Itsekin olen pudottanut kyydistä. Ei ole vain kemiat pelanneet. Ne jotka ovat arvostelleet lihavuutta heti saman tien eivät ole päässeet tutustumista pidemmälle.
Vai että vertailukuvia halutaan :) Katsotaan nyt, että löytyykö edes mitään sopivia kuvia. 10 vuoden takainen ajankohta on kyllä erittäin hyvin muistissa.- ????
kotleetti kirjoitti:
Näytille on viety myös isälle vaikka ei se näyttämisellä muutu miksikään. Toki vanhemmat haluavat nähdä kenen kanssa seurustelee. Ei siinä ole mitään erikoista. Itsekin haluaisin nähdä. Se on toki ihan luonnollista.
10 vuotta sitten painoa oli noin 140 kiloa eli noin 85 kiloa on tullut lisää.Tarkoitatko että sinut on viety tytön isälle näytille? Ja ihan viime vuosina?
Vai oliko tuo vaan heitto että olet vienyt tytön molemmille vanhemmillesi näytille?
Ja sorry vaan, mutta ne naiset joiden kanssa olet edes vähän aikaa seurustellut, ovatko he olleet aivan hoikkia tai normaalipainoisia vai vähän tuhdimpia? Ymmärrän että sinä et välitä onko pullea vai ei mutta kysyn kuitenkin. Ja vielä, tiedät varmasti itsekin että tuo 10 vuoden painonlisäys olisi oikeastaan se sinun mittaisen normaalipaino. - -paha -
kotleetti kirjoitti:
Osa on varmaankin kaatunut lihavuuteen vaikka eivät ole lihavuutta mitenkään arvostelleet ja osa ihan muista syistä. Itsekin olen pudottanut kyydistä. Ei ole vain kemiat pelanneet. Ne jotka ovat arvostelleet lihavuutta heti saman tien eivät ole päässeet tutustumista pidemmälle.
Vai että vertailukuvia halutaan :) Katsotaan nyt, että löytyykö edes mitään sopivia kuvia. 10 vuoden takainen ajankohta on kyllä erittäin hyvin muistissa.Jos kerran on hyvin muistissa niin kai muistat miten paljon kevyempi oli liikkua ilman mahaa lähes sata kiloa kevyempänä? Eikö ollut vielä henkselipakkoa. Silloin taisit saada jotain vaatteita vielä tavallisestakin kaupasta?
Sinä itse tuskin huomaat mutta mitä luulet, tömiseekö lattia ja kuuluuko puuskutus kun kuljet? - 225 - 140
kotleetti kirjoitti:
Osa on varmaankin kaatunut lihavuuteen vaikka eivät ole lihavuutta mitenkään arvostelleet ja osa ihan muista syistä. Itsekin olen pudottanut kyydistä. Ei ole vain kemiat pelanneet. Ne jotka ovat arvostelleet lihavuutta heti saman tien eivät ole päässeet tutustumista pidemmälle.
Vai että vertailukuvia halutaan :) Katsotaan nyt, että löytyykö edes mitään sopivia kuvia. 10 vuoden takainen ajankohta on kyllä erittäin hyvin muistissa."Vai että vertailukuvia halutaan :) Katsotaan nyt, että löytyykö edes mitään sopivia kuvia. 10 vuoden takainen ajankohta on kyllä erittäin hyvin muistissa."
Joo joo, katos kun joillakin on kuvia ennen = lihavana ja sitten nyt = laihempana. Sulla olis päin vastoin. ???? kirjoitti:
Tarkoitatko että sinut on viety tytön isälle näytille? Ja ihan viime vuosina?
Vai oliko tuo vaan heitto että olet vienyt tytön molemmille vanhemmillesi näytille?
Ja sorry vaan, mutta ne naiset joiden kanssa olet edes vähän aikaa seurustellut, ovatko he olleet aivan hoikkia tai normaalipainoisia vai vähän tuhdimpia? Ymmärrän että sinä et välitä onko pullea vai ei mutta kysyn kuitenkin. Ja vielä, tiedät varmasti itsekin että tuo 10 vuoden painonlisäys olisi oikeastaan se sinun mittaisen normaalipaino.Tarkoitin, että sekä isä että äiti ovat kiinnostuneita näkemään kenen kanssa seurustelen eikä pelkästään vain äiti. Hoikkia ei ole ollut mutta normaalipainoisia ja hieman ylipainoisia. Hyvällä lykyllä joku on voinut olla yli sadankin. En ole kysynyt, koska painolla ei todellakaan ole merkitystä. Ihmisarvo ei ole painosta kiinni.
Painon lisäys on ollut aika lailla normaalipainon verran. Tiedän sen.-paha - kirjoitti:
Jos kerran on hyvin muistissa niin kai muistat miten paljon kevyempi oli liikkua ilman mahaa lähes sata kiloa kevyempänä? Eikö ollut vielä henkselipakkoa. Silloin taisit saada jotain vaatteita vielä tavallisestakin kaupasta?
Sinä itse tuskin huomaat mutta mitä luulet, tömiseekö lattia ja kuuluuko puuskutus kun kuljet?Kyllä minä muistan jotenkin vaikkei se nyt mitenkään liittynyt liikkumiseen. Henkseleitä käytin jo silloin. Käytän edelleen myös vyötä joten henkselit eivät ole ainoa vaihtoehto nytkään. Henkselit ovat toki mukavemmat käytössä. Silloin vielä sai vaatteita noista tavallisista kaupoista kuten KappAhlista yms. Heillä oli ainakin siihen aikaan kokoja 3XL saakka.
Enpä ole kuunnellut aiheuttaa liikkumiseni liikennemelua tai meluhaittoja. Lattia ei välttämättä tömise mutta voi se hiukan nitkua :)225 - 140 kirjoitti:
"Vai että vertailukuvia halutaan :) Katsotaan nyt, että löytyykö edes mitään sopivia kuvia. 10 vuoden takainen ajankohta on kyllä erittäin hyvin muistissa."
Joo joo, katos kun joillakin on kuvia ennen = lihavana ja sitten nyt = laihempana. Sulla olis päin vastoin.No se oli sitä aikaa kun ei vielä ollut kunnon digikameroita ja digijärkkäreitä. Eikä edes omaa kameraakaan.
Näin on. Minulla on päin vastoin. Tärkeintä kuitenkin on, että voi yleensä ottaa kuvia. Oli sitten normaalipainoinen tai lihava.ihmeessä onnistuu, kirjoitti:
eiks se hytin punkka oo vähän kapee? VAi miten sun kans sujuu? en oikeen keksi miten päin, se maha nääs.
En ymmärrä kysymystä. Minusta parisängyt ovat ihan riittävän leveitä. Riippuu tietysti siitä missä luokassa kukin haluaa matkustaa :) Tähänkin taisi olla jokin sananparsi.
- heeheeeeeeeeeeeee
kotleetti kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Minusta parisängyt ovat ihan riittävän leveitä. Riippuu tietysti siitä missä luokassa kukin haluaa matkustaa :) Tähänkin taisi olla jokin sananparsi.
Aaai sä otat luxushytin siltä varalta et flaksi käy. Nii no ethän sä taitais mahtuukaan a- ta b-luokan hyttiin. Mä vaan luulin ettet sä siellä hytissä asu. Mut siis kaiken varalta...
- -----?
kotleetti kirjoitti:
Tarkoitin, että sekä isä että äiti ovat kiinnostuneita näkemään kenen kanssa seurustelen eikä pelkästään vain äiti. Hoikkia ei ole ollut mutta normaalipainoisia ja hieman ylipainoisia. Hyvällä lykyllä joku on voinut olla yli sadankin. En ole kysynyt, koska painolla ei todellakaan ole merkitystä. Ihmisarvo ei ole painosta kiinni.
Painon lisäys on ollut aika lailla normaalipainon verran. Tiedän sen.Mutta sua ei ole viety näytille tytön vanhemmille?
- sssssssssss
kotleetti kirjoitti:
Kyllä minä muistan jotenkin vaikkei se nyt mitenkään liittynyt liikkumiseen. Henkseleitä käytin jo silloin. Käytän edelleen myös vyötä joten henkselit eivät ole ainoa vaihtoehto nytkään. Henkselit ovat toki mukavemmat käytössä. Silloin vielä sai vaatteita noista tavallisista kaupoista kuten KappAhlista yms. Heillä oli ainakin siihen aikaan kokoja 3XL saakka.
Enpä ole kuunnellut aiheuttaa liikkumiseni liikennemelua tai meluhaittoja. Lattia ei välttämättä tömise mutta voi se hiukan nitkua :)Vaik erikoisvaatekauppa sua palveleekin nykysin niin muistanko oikein et puvun takin (vai irtotakin) kans on ollu hankaluuksia. Hartioista vai mahastako on kiinni? Siis pärjäät vielä vyön kanssa vaikka uskon et istues ne henkselit on mukavammat kun vyö.
- friidu1
kotleetti kirjoitti:
En käsittääkseni sanonut noin, että harrastaisin yhden yön suhteita. Mieluummin pidempiä kun yhden yön suhteita. Varovainen toki saa olla ja sitä en kiellä. Moralisointi on silti aivan turhaa.
Ei ole mitään tarvetta näyttää, ei kavereille, ei ystäville. Eikä se heille kuulu. Jotenkin vierastan ajatusta ns. palkintopokaalin tyylisestä esilletuomisesta. Minäkään en halua olla mikään palkintopokaali missään muodossa kenellekkään.Ei huolta, ei susta tuu palkintopokaalia koskaan, ei vaikka tiputtaisit sata kiloo!
Ja kyllä sä yrität kuitenkin näyttää et sullakin onnistaa joskus. Vai väitätkö että oot aina sillon yksin reissuss akun flaksi käy? Etkä koskaan kerro kavereille et nyt on yks stoori menossa? - Millainen?
kotleetti kirjoitti:
Tarkoitin, että sekä isä että äiti ovat kiinnostuneita näkemään kenen kanssa seurustelen eikä pelkästään vain äiti. Hoikkia ei ole ollut mutta normaalipainoisia ja hieman ylipainoisia. Hyvällä lykyllä joku on voinut olla yli sadankin. En ole kysynyt, koska painolla ei todellakaan ole merkitystä. Ihmisarvo ei ole painosta kiinni.
Painon lisäys on ollut aika lailla normaalipainon verran. Tiedän sen.Mikä on sinulle naisessa tärkeintä (tai tärkeää): seksi, keskustelutaito, ruuanlaittotaito vai mikä? Jos painolla ei ole mitään merkitystä niin onko ulkonäöllä yleensä mitään merkitystä? Vai sekö vain merkitsee etä hyväksyy sinut juuri niin isona kuin olet?
- kiloja-kiloja
kotleetti kirjoitti:
Niin, pysyvästi ei ole kukaan jäänyt matkaan. Itse olen myös pudottanut matkasta.sinne mahaanko ne viimeisimmät 80 kiloa on menneet?
- piti lisätä
kotleetti kirjoitti:
Niin, pysyvästi ei ole kukaan jäänyt matkaan. Itse olen myös pudottanut matkasta.siis piti vielä kysyä et uskoitko 10 vuotta sitten panavasi kolmevitosena tuon 225 kiloa?
friidu1 kirjoitti:
Ei huolta, ei susta tuu palkintopokaalia koskaan, ei vaikka tiputtaisit sata kiloo!
Ja kyllä sä yrität kuitenkin näyttää et sullakin onnistaa joskus. Vai väitätkö että oot aina sillon yksin reissuss akun flaksi käy? Etkä koskaan kerro kavereille et nyt on yks stoori menossa?No hyvä juttu, että minusta ei tule pokaalia :)
En yritä näyttää kevereille ollenkaan. Miksi pitäisi? Vaikka kaverit (yleensä 2-3) ovat olleet mukana niin eivät ole useinkaan tienneet mitään enkä ole kavereille kertonut. Toki, jos ovat suoraan kysyneet, että missä olin loppuillasta tai yöstä niin olen siitä yleensä maininnut. Osan naisista ovat toki nähneet kertomattakin illan aikana mutta paljon on ollut reissuja yksinkin ja niistä kaverit eivät tiedä yhtään mitään. Miksi niistä nyt pitäisi kertoa?kiloja-kiloja kirjoitti:
sinne mahaanko ne viimeisimmät 80 kiloa on menneet?
Varmaan sitä on mennyt ympäri kehoa jonkin verran mutta suurin osa painosta varmaankin miehillä kertyy juuri tuohon vatsan seudulle.
piti lisätä kirjoitti:
siis piti vielä kysyä et uskoitko 10 vuotta sitten panavasi kolmevitosena tuon 225 kiloa?
En varmaankaan uskonut.
- .......
kotleetti kirjoitti:
Suurin osa ei ole tuntenut minua ennalta eli eivät ole tunteneet luonnettani.Kutsutko sinä noita yhden yön juttuja tuntemattoman kanssa rakasteluksi vai seksiksi?
- 123321123321
kotleetti kirjoitti:
No hyvä juttu, että minusta ei tule pokaalia :)
En yritä näyttää kevereille ollenkaan. Miksi pitäisi? Vaikka kaverit (yleensä 2-3) ovat olleet mukana niin eivät ole useinkaan tienneet mitään enkä ole kavereille kertonut. Toki, jos ovat suoraan kysyneet, että missä olin loppuillasta tai yöstä niin olen siitä yleensä maininnut. Osan naisista ovat toki nähneet kertomattakin illan aikana mutta paljon on ollut reissuja yksinkin ja niistä kaverit eivät tiedä yhtään mitään. Miksi niistä nyt pitäisi kertoa?Et kai sinä meinaa että ne muut 2-3 kaveria on laihempia kuin sinä ja ne ei katoakaan loppuillasta tai yöstä jonnekin muualle?
Oletko kertonut edes seurusteluista kavereille?
Ja oletko varma ettei missään ole pikku kotleettia? - että voi ottaa kuvia...
kotleetti kirjoitti:
No se oli sitä aikaa kun ei vielä ollut kunnon digikameroita ja digijärkkäreitä. Eikä edes omaa kameraakaan.
Näin on. Minulla on päin vastoin. Tärkeintä kuitenkin on, että voi yleensä ottaa kuvia. Oli sitten normaalipainoinen tai lihava.ja uskaltaa mennä mukaan kuvaan... vai kuinka?
Vaan eipä ole sun kuvia ilmestynyt lisää niille omille sivuillesi, edes kasvottomia.
- terveisiä
Saitpahan taasen pitkän listan kysymyksiä, kommentteja ja ihmettelyjä. Niiden perusteella sinun pitäisi olla onneton, avuton, yksinäinen, sairas ja työtön reppana. Et vaan taida suostua etkä sopia tuohon kuvaukseen mitenkään.
En nyt erityisemmin yllättynyt :) Mitähän kaikkea muutakin tuohon listaan voisi vielä lisätä.
En sovi mitenkään listan kuvaukseen. Joillakin on vain ilmeisen pakottava tarve saada mainitut asiat liitettyä lihavuuteen tavalla tai toisella.- kuulumisia
kotleetti kirjoitti:
En nyt erityisemmin yllättynyt :) Mitähän kaikkea muutakin tuohon listaan voisi vielä lisätä.
En sovi mitenkään listan kuvaukseen. Joillakin on vain ilmeisen pakottava tarve saada mainitut asiat liitettyä lihavuuteen tavalla tai toisella.Vieläkös jaksat parin vuoden tai vaikkapa viiden vuoden päästä vakuutella täällä että elossa olet ja kaikki hyvin? Jos nimittäin tämä palsta on olemassa. Minä nimittäin uskon että eräänlainen suvaitsemattomuus lihavia kohtaan ja "terveysterrorismi" lisääntyvät.
Mikä sinut saisi laihduttamaan? Vakava sairaus tai sairauden uhka? kuulumisia kirjoitti:
Vieläkös jaksat parin vuoden tai vaikkapa viiden vuoden päästä vakuutella täällä että elossa olet ja kaikki hyvin? Jos nimittäin tämä palsta on olemassa. Minä nimittäin uskon että eräänlainen suvaitsemattomuus lihavia kohtaan ja "terveysterrorismi" lisääntyvät.
Mikä sinut saisi laihduttamaan? Vakava sairaus tai sairauden uhka?Samaa minulta kyseltiin pari vuotta sitten, että vakuuttelenko vuoden tai kahden päästä samalla tavalla. Miksi minun pitäisi erityisesti muka vakuutella? Kerron vain sen minkä itse tunnen ja koen.
Suvaitsemattomuus kun menee tarpeeksi pitkälle niin sitten ruvetaan pahimmassa tapauksessa polttamaan kirjoja roviolla ja sen tietää mitä siitä seuraa. Eiköhän historiasta löydy jo ihan riittävästi esimerkkejä vainoista ja suvaitsemattomuudesta.
Mikä pakottaa olemaan suvaitsematon ja mikä on se palkinto suvaitsemattomuudesta? Mitä sillä saavutetaan? Kuka siitä hyötyy? Suvaitsemattomuuden tilalle laittaa vaihtoehtoisesti vaikka terveysterrorismin/terveysterroristin.
Laihduttamaan saa vain oma tahto. Ei toisten kommentit tai patistelut. Onhan noita uhkakuvia moneen kertaan täällä esitelty joten sen puutteesta asia ei ole ainakaan kiinni :)- utelilisin
kotleetti kirjoitti:
Samaa minulta kyseltiin pari vuotta sitten, että vakuuttelenko vuoden tai kahden päästä samalla tavalla. Miksi minun pitäisi erityisesti muka vakuutella? Kerron vain sen minkä itse tunnen ja koen.
Suvaitsemattomuus kun menee tarpeeksi pitkälle niin sitten ruvetaan pahimmassa tapauksessa polttamaan kirjoja roviolla ja sen tietää mitä siitä seuraa. Eiköhän historiasta löydy jo ihan riittävästi esimerkkejä vainoista ja suvaitsemattomuudesta.
Mikä pakottaa olemaan suvaitsematon ja mikä on se palkinto suvaitsemattomuudesta? Mitä sillä saavutetaan? Kuka siitä hyötyy? Suvaitsemattomuuden tilalle laittaa vaihtoehtoisesti vaikka terveysterrorismin/terveysterroristin.
Laihduttamaan saa vain oma tahto. Ei toisten kommentit tai patistelut. Onhan noita uhkakuvia moneen kertaan täällä esitelty joten sen puutteesta asia ei ole ainakaan kiinni :)Saakos kuiteski parin vuoden päästä kysyy et onkos paino viel noussu ja onkos ongelmii ja sinkkuna vai ei?
utelilisin kirjoitti:
Saakos kuiteski parin vuoden päästä kysyy et onkos paino viel noussu ja onkos ongelmii ja sinkkuna vai ei?
Saa toki kysellä.
- ,,,,,,,,,,
kotleetti kirjoitti:
Saa toki kysellä.
Jos minä kysyisinkin jo kevään puolella tai joulun jälkeen että onko sun vaa´an yläraja jo tullut vastaan?
,,,,,,,,,, kirjoitti:
Jos minä kysyisinkin jo kevään puolella tai joulun jälkeen että onko sun vaa´an yläraja jo tullut vastaan?
No sekin passaa ihan hyvin
- jos lihavana elämä vaikeaa
Ilman kuisaa tai ivaa, ulkopuolisena mietin, miksi ihmeessä pitää elää vaikeasti ja lihavana.
Miksi elämästään ei voi tehdä terveempää ja hoikempaa. Näin ei ole mitään liikunta-, kävely- tai ongelmallisia lihavuusrajoitteita.
Anteeksi että kysyn. Anorektikko ei tarvitse olla, mutta elämä yli 100kg ruhon kanssa tuskin on enää kovin ihanaa ja mielekästä. Nuorena kuolema ja sairaudet edessä. Ei kivaa.Saat hyvinkin anteeksi. Tässä vastaukseni sillä uskon, että olit tarkoittanut viestin minulle vaikka olit kommentoinutkin viestiketjun avaajalle.
"Miksi elämästään ei voi tehdä terveempää ja hoikempaa?" En koe nykytilan olevan rajoitteena ja koen itsensä terveeksi. Kivaa voi olla lihavanakin. Voi sitä elämästään tehdä kevyempää mutta ei se ole silti tae ruhon terveellisyydestä. Kertoimet voivat toki parantua :)
Kysymys:
"mites tollaset kun auditoriopaikat, kestääkö penkki ja mahutko muualle kun ekaan riviin?"
Vastaus:
Riippunee auditoriosta. Suurimpaan osaan varmaan mahtuu istumaan myös etummaisen rivin taakse. Tähän mennessä ainakin jokaisessa auditoriossa missä olen ollut on mahtunut istumaan. Penkit ovat tähän mennessä auditorioissa kestäneet.- kysyn vaan
Tuli vaan mieleeni mahtuminen, ei niinkään kestävyys. Nimittäin tuo ulottuvuus. Kuinka kapeasta välistä mahdut esim. kylki edellä, vatsa sisään (jos onnistuu)? Vieläkös hartialeveys on leveämpi kuin vatsaleveys?
kysyn vaan kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni mahtuminen, ei niinkään kestävyys. Nimittäin tuo ulottuvuus. Kuinka kapeasta välistä mahdut esim. kylki edellä, vatsa sisään (jos onnistuu)? Vieläkös hartialeveys on leveämpi kuin vatsaleveys?
Piti oikein mitata. Saunan oven aukko on sellainen, että siitä mahtuu vielä juuri ja juuri kylki edellä. Saunan oven aukko on 59-60 cm leveä. Joten tuskin pääsisin alle 55 cm leveästä aukosta vaikka yrittäisin vetää vatsaa sisään.
Hartiat ovat vielä leveämmät kun kasvua ei ole tapahtunut niinkään sivuttaissuunnassa :)- liittyen
kotleetti kirjoitti:
Piti oikein mitata. Saunan oven aukko on sellainen, että siitä mahtuu vielä juuri ja juuri kylki edellä. Saunan oven aukko on 59-60 cm leveä. Joten tuskin pääsisin alle 55 cm leveästä aukosta vaikka yrittäisin vetää vatsaa sisään.
Hartiat ovat vielä leveämmät kun kasvua ei ole tapahtunut niinkään sivuttaissuunnassa :)Onneksi nuo äänestyskopit on vielä tarpeeksi leveitä. Taisi mahtua maha ja hartiatkin koppiin, vai?
- heheheeh
kotleetti kirjoitti:
Hartiat ovat vielä leveämmät kun kasvua ei ole tapahtunut niinkään sivuttaissuunnassa :)Ethän sä näe tollasen mahan takaa mihin astut tai rappusissa varmaankaa niitä kolmee-nejää rappua johon astut. Laivassa ne raput voi olla joskus aika jytkät. Tai näätkö sä että onko vetskari kiinni? Mites sä saat mahan autossa ratin ja selkänojan väliin?
Ja vielä yks heitto, ei sulta taida onnistuu ollenkaa istuminen siten että toinen jalka heitetty toisen jalan, siis reiden yli? liittyen kirjoitti:
Onneksi nuo äänestyskopit on vielä tarpeeksi leveitä. Taisi mahtua maha ja hartiatkin koppiin, vai?
Kyllä vain. Onneksi sentäs äänestyskopit ovat miehen mittaisia eikä siinä ole pihistelty. Eikä äänestämään ole painorajoitusta :)
Kyllä sinne ihan hyvin sopi. Tuli käytyä ennakkoäänestämässä viimeisenä ennakkoäänestyspäivänä, koska tiesin, että edessä oli viikonlopun kestävä reissu.heheheeh kirjoitti:
Ethän sä näe tollasen mahan takaa mihin astut tai rappusissa varmaankaa niitä kolmee-nejää rappua johon astut. Laivassa ne raput voi olla joskus aika jytkät. Tai näätkö sä että onko vetskari kiinni? Mites sä saat mahan autossa ratin ja selkänojan väliin?
Ja vielä yks heitto, ei sulta taida onnistuu ollenkaa istuminen siten että toinen jalka heitetty toisen jalan, siis reiden yli?No näkeehän ne rappuset aika hyvin myös hieman sivultakin arvioiden kun kumpare on edessä. Laivassa ovat aika jyrkät rappuset ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuli kompuroitua juuri laivan portaissa tänä syksynä.
Yleisöäkin oli muutaman henkilön verran paikalla. Eivät sentään pyytäneet uusintaa ja videointia moisesta suorituksesta. Siinä vain tosiaan luulin jo portaiden loppuneen ja maastoutuminen oli hyvin vikkelää. Pekkaniskaa ei kuitenkaan tarvittu paikalle ja ihan omin voimin nousin ylös laivan lattialta. Toinen polvi hieman särki jonkin aikaa mutta ei se haitannut reissua mitenkään. Joku vanhempi henkilö vain totesi siinä, että hänet olisi saanut kiidättää sairaalaan vastaavanlaisessa kompuroinnissa. Reissussa tuli kompuroinnista huolimatta käveltyä kuten muulloinkin.
Ei sen vetskarin kiinni varmistamiseen näköyhteyttä tarvita. Kunhan vain kädet ylettyvät :) Ja peilistäkin on apua, jos haluaa varmistua, että vaatteet ovat kohdallaan.
Minulla ei mitään kovin pientä autoa ole ymmärrettävistä syistä mutta siitä huolimatta maha on ratissa kiinni. Turvavyö riittää juuri ja juuri mutta päällystakkia ei voi pitää turvavyön kanssa.
Jalkaa ei ole tullut enää pitkään aikaan heiteltyä edes toisen polven päälle saatikka vielä naismaisesti päälleikkäin ristiin. Minä kyllä ymmärrän, että mies laittaa jalan poikittain toisen polven päälle mutta en sitä, että se jalka laitetaan naismaisesti toisen reiden yli ristiin. Onko joku muuta eri mieltä?- heheh
kotleetti kirjoitti:
No näkeehän ne rappuset aika hyvin myös hieman sivultakin arvioiden kun kumpare on edessä. Laivassa ovat aika jyrkät rappuset ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuli kompuroitua juuri laivan portaissa tänä syksynä.
Yleisöäkin oli muutaman henkilön verran paikalla. Eivät sentään pyytäneet uusintaa ja videointia moisesta suorituksesta. Siinä vain tosiaan luulin jo portaiden loppuneen ja maastoutuminen oli hyvin vikkelää. Pekkaniskaa ei kuitenkaan tarvittu paikalle ja ihan omin voimin nousin ylös laivan lattialta. Toinen polvi hieman särki jonkin aikaa mutta ei se haitannut reissua mitenkään. Joku vanhempi henkilö vain totesi siinä, että hänet olisi saanut kiidättää sairaalaan vastaavanlaisessa kompuroinnissa. Reissussa tuli kompuroinnista huolimatta käveltyä kuten muulloinkin.
Ei sen vetskarin kiinni varmistamiseen näköyhteyttä tarvita. Kunhan vain kädet ylettyvät :) Ja peilistäkin on apua, jos haluaa varmistua, että vaatteet ovat kohdallaan.
Minulla ei mitään kovin pientä autoa ole ymmärrettävistä syistä mutta siitä huolimatta maha on ratissa kiinni. Turvavyö riittää juuri ja juuri mutta päällystakkia ei voi pitää turvavyön kanssa.
Jalkaa ei ole tullut enää pitkään aikaan heiteltyä edes toisen polven päälle saatikka vielä naismaisesti päälleikkäin ristiin. Minä kyllä ymmärrän, että mies laittaa jalan poikittain toisen polven päälle mutta en sitä, että se jalka laitetaan naismaisesti toisen reiden yli ristiin. Onko joku muuta eri mieltä?Mun mielestä ei oo naismaista jos on jalat päällekkäin ristissä. No naiset useemmin istuu niin mut myös miehet varsinkin jos on kapee tila. Niin no sähän et kapaaseen mahdu muutenkaa. Vaan saatko sä istuvilteen sukat jalkaa vai pitääkö seistä toinen jalka tuolilla?
Tuli muuten mieleen et kun oon pari kertaa taksissa sattunu istumaan etupenkillä ja kuskilla onki ollu vatsaa niin oon huomannu et ratti hankaa paitaa. Toisela oli pikeepaita joka oli pahasti nyhtääntyny ratin kohdalta ja toisella vaalee kauluspaita ja ratin kohdalla tumma raita. Ne vaan näky hyvin ku kuski tuli nostaan tavaroita takakontista.
Mut nythän mä keksin kysymyksen: millon oot viimeksi istunut kaksovisen auton takapenkillä?
p.s. aika myöhään sä näköjään valvot! heheh kirjoitti:
Mun mielestä ei oo naismaista jos on jalat päällekkäin ristissä. No naiset useemmin istuu niin mut myös miehet varsinkin jos on kapee tila. Niin no sähän et kapaaseen mahdu muutenkaa. Vaan saatko sä istuvilteen sukat jalkaa vai pitääkö seistä toinen jalka tuolilla?
Tuli muuten mieleen et kun oon pari kertaa taksissa sattunu istumaan etupenkillä ja kuskilla onki ollu vatsaa niin oon huomannu et ratti hankaa paitaa. Toisela oli pikeepaita joka oli pahasti nyhtääntyny ratin kohdalta ja toisella vaalee kauluspaita ja ratin kohdalla tumma raita. Ne vaan näky hyvin ku kuski tuli nostaan tavaroita takakontista.
Mut nythän mä keksin kysymyksen: millon oot viimeksi istunut kaksovisen auton takapenkillä?
p.s. aika myöhään sä näköjään valvot!No ainakin penkillä saan laitettua sukat jalkaan istueltaan :)
Siihen likaiseen paitaan on ratkaisuna se, että pitää sen ratin puhtaana kaikesta törkystä ja liasta ja varmistaa auton huollon jälkeen ratin puhtauden. Minullakin on käynyt noin pariin otteeseen, että vaalea kauluspaita on likaantunut ratista. Ei se maailma siitä kuitenkaan romahtanut.
En ole ainakaan 3-4 vuoteen ollut 2 ovisen auton takapenkillä ja viimeisen 10 vuodenkin aikana varmasti ihan vain muutamia kertoja.
Eilen oli vielä niin paljon virtaa työreissun jälkeen ja asioita mietittävänä, että uni ei ihan heti tullut.
- kysymystä
Nyt tuli vastaan joku viestiketjun syvyys.
Mutta minusta siinä tiistaisessa dokkarissa oli surullinen loppu. Ilman leikkausta ei olisi elänyt pitkään eikä elänyt leikkauksesta huolimatta. Tuskin sinäkään 400-kiloisena enää hyvin voisit.
Mutta jännä juttu että noinkin moni ihminen oikeasti tietää sinun painon. Missä tilanteissa olet sen kertonut, huulenheittona vai onko jossain pitänyt laskea jonkun kantavuutta tms.
Ja anteeksi jos olet tämänkin aikaisemmin kertonut, en todellakaan ole kaikkia viestejäsi nähnyt tai lukenut.No harvapa sen kokoisena varmaan voi hyvin ja saatikka liikkuu. Surullinen loppu mutta oli kuitenkin saanut muut samassa tilanteessa olevat hakemaan apua suostumalla haastateltavaksi ja dukumentoitavaksi.
Olen kertonut painoni, kun sitä on minulta kysytty. Ei ole vielä tarvinnut minkään kantavuuden takia kysellä painoani :)
Tuosta en ole tainnut tullut aiemmin maininneeksi, että moniko tietää painoni. No nyt sekin tiedetään :) Onhan näitä viestejä tullut reilun kahden vuoden aikana kirjoitettua useampikin.- kgkgkg
kotleetti kirjoitti:
No harvapa sen kokoisena varmaan voi hyvin ja saatikka liikkuu. Surullinen loppu mutta oli kuitenkin saanut muut samassa tilanteessa olevat hakemaan apua suostumalla haastateltavaksi ja dukumentoitavaksi.
Olen kertonut painoni, kun sitä on minulta kysytty. Ei ole vielä tarvinnut minkään kantavuuden takia kysellä painoani :)
Tuosta en ole tainnut tullut aiemmin maininneeksi, että moniko tietää painoni. No nyt sekin tiedetään :) Onhan näitä viestejä tullut reilun kahden vuoden aikana kirjoitettua useampikin.Siis ihan suoraanko ovat kysyneet että paljonko painat? Jotenkin mä ainakin loukkaantusin. Tai sitten tietävät ettet sä loukkaannu. Tai onko mieheltä helpompi kysyä vai onko asiayhteys vaan ollut sopiva? (minä siis olen nainen)
- kysyn vaan
kotleetti kirjoitti:
No harvapa sen kokoisena varmaan voi hyvin ja saatikka liikkuu. Surullinen loppu mutta oli kuitenkin saanut muut samassa tilanteessa olevat hakemaan apua suostumalla haastateltavaksi ja dukumentoitavaksi.
Tuosta en ole tainnut tullut aiemmin maininneeksi, että moniko tietää painoni. No nyt sekin tiedetään :) Onhan näitä viestejä tullut reilun kahden vuoden aikana kirjoitettua useampikin.Liikuntakyvyn menetyksen uhkako olisi sinulle se lihomisen yläraja? Pystyisitkö sinä tuosta noin vain puolittamaan päivittäisen ruokamääräsi?
kgkgkg kirjoitti:
Siis ihan suoraanko ovat kysyneet että paljonko painat? Jotenkin mä ainakin loukkaantusin. Tai sitten tietävät ettet sä loukkaannu. Tai onko mieheltä helpompi kysyä vai onko asiayhteys vaan ollut sopiva? (minä siis olen nainen)
Ovat kysyneet ihan suoraan tyyliin, että "mitä noin iso mies oikein painaa". Olen osan antanut sitten ensin arvuutella ennenkuin olen sanonut. Liekö ovat sitten olleet hyvin hienovaraisia, kun ensimmäiset arvaukset ovat parhaimmillaankin olleet noin 150-160 kilon luokkaa. En minä nyt muista onko edes ollut mitään asiayhteyttä, kun asiaa on kysytty. Joku on voinut toki mainita ensin oman painonsa.
Mieheltä voinee olla paljon helpompi kysyä painoa. En minä lähtisi painoa naiselta kysymään kuten en kovin helpolla ikääkään.
Osa painoani kysyneistä ovat olleet ihan täysin tuntemattomia jotka eivät ole voineet tietää mitään luonteestani.kysyn vaan kirjoitti:
Liikuntakyvyn menetyksen uhkako olisi sinulle se lihomisen yläraja? Pystyisitkö sinä tuosta noin vain puolittamaan päivittäisen ruokamääräsi?
No ainakin liikuntakyvyn menetyksen uhka nyt ainakin olisi sellainen. En minä paikallaan viihtyisi ollenkaan.
Tuskinpa tuosta vain vain puolittaisin ruokamäärää. Mahdollisesti ensin vaikka viidenneksen tai jotain.- Paljonko on paljon
kotleetti kirjoitti:
Ovat kysyneet ihan suoraan tyyliin, että "mitä noin iso mies oikein painaa". Olen osan antanut sitten ensin arvuutella ennenkuin olen sanonut. Liekö ovat sitten olleet hyvin hienovaraisia, kun ensimmäiset arvaukset ovat parhaimmillaankin olleet noin 150-160 kilon luokkaa. En minä nyt muista onko edes ollut mitään asiayhteyttä, kun asiaa on kysytty. Joku on voinut toki mainita ensin oman painonsa.
Mieheltä voinee olla paljon helpompi kysyä painoa. En minä lähtisi painoa naiselta kysymään kuten en kovin helpolla ikääkään.
Osa painoani kysyneistä ovat olleet ihan täysin tuntemattomia jotka eivät ole voineet tietää mitään luonteestani.Sinua näkemättä täytyy sanoa että varmaan hienovaraisuuttaan arvaavat painosi paljon pienemmäksi, ei ne oikeasti voi noin paljon erehtyä. Et nyt pukeutumisellakaan voi sillä lailla peittää. Vai onko tultu saunassa tai uimahallissa kysymään?
Mutta oliko niin että kummilapsesi ovat vielä niin pieniä ettei heillä ole käsitystä mikä olisi normaali paino ja kysyneet että paljonko sinä painat?
Entäs sinun vanhemmat tai sisarukset, tietääkö painosi? Paljonko on paljon kirjoitti:
Sinua näkemättä täytyy sanoa että varmaan hienovaraisuuttaan arvaavat painosi paljon pienemmäksi, ei ne oikeasti voi noin paljon erehtyä. Et nyt pukeutumisellakaan voi sillä lailla peittää. Vai onko tultu saunassa tai uimahallissa kysymään?
Mutta oliko niin että kummilapsesi ovat vielä niin pieniä ettei heillä ole käsitystä mikä olisi normaali paino ja kysyneet että paljonko sinä painat?
Entäs sinun vanhemmat tai sisarukset, tietääkö painosi?Saunassa on kysytty ja yhtä lailla uimahallissa ja lisäksi ihan yleisillä paikoilla, parkkipaikoilla, ruokakaupassa ym. Kummilapset ovat vielä sen verran pieniä, että heillä ei ole käsitystä. Toki ymmärtävät hyvin sen, että olen isompi kuin muut ja vertaavat minua isäänsä ja muihin.
Vanhemmat ja sisarukset eivät tiedä painoani. En tosin tiedä heidän painoa eikä se kiinnostakaan.- Geenit
kotleetti kirjoitti:
Saunassa on kysytty ja yhtä lailla uimahallissa ja lisäksi ihan yleisillä paikoilla, parkkipaikoilla, ruokakaupassa ym. Kummilapset ovat vielä sen verran pieniä, että heillä ei ole käsitystä. Toki ymmärtävät hyvin sen, että olen isompi kuin muut ja vertaavat minua isäänsä ja muihin.
Vanhemmat ja sisarukset eivät tiedä painoani. En tosin tiedä heidän painoa eikä se kiinnostakaan.Onko sinun vanhemmat ja sisarukset aivan normaalikokoisia. Ja varmastikin sinä ole lihavin koko lähisuvussasi?
Geenit kirjoitti:
Onko sinun vanhemmat ja sisarukset aivan normaalikokoisia. Ja varmastikin sinä ole lihavin koko lähisuvussasi?
Vanhemmat ja sisarukset ovat normaalikokoisia tai hiukan ylipainoisia ja kaikki reilusti alta sadan kilon. Lähisuvun lihavin toki olen. Enkä tosiaankaan etsi syytä lihavuuteen geeneistä.
- rasvavatsa
kotleetti kirjoitti:
Vanhemmat ja sisarukset ovat normaalikokoisia tai hiukan ylipainoisia ja kaikki reilusti alta sadan kilon. Lähisuvun lihavin toki olen. Enkä tosiaankaan etsi syytä lihavuuteen geeneistä.
Olen ymmärtänyt että olet ollut jo lapsena lihava. Eivätkö vanhempasi koskaan huolestuneet lihomisestasi? Äiti vain etsi kaupasta ikääsi nähden isompia vaatteita? Täysi-ikäisenä itse tietysti olet itsestäsi vastuussa mutta eikö kukaan perheestäsi koskaan ola sanonut mitään lihomisestasi? Edes leikillään koskaan mitään? Eiväthän he sokeita voi olla. Kiusattiinko sinua lapsena paljon lihavuudestasi? Jäikö kouluajoilta yhtään hyvää kaveria?
rasvavatsa kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että olet ollut jo lapsena lihava. Eivätkö vanhempasi koskaan huolestuneet lihomisestasi? Äiti vain etsi kaupasta ikääsi nähden isompia vaatteita? Täysi-ikäisenä itse tietysti olet itsestäsi vastuussa mutta eikö kukaan perheestäsi koskaan ola sanonut mitään lihomisestasi? Edes leikillään koskaan mitään? Eiväthän he sokeita voi olla. Kiusattiinko sinua lapsena paljon lihavuudestasi? Jäikö kouluajoilta yhtään hyvää kaveria?
Olin jo lapsena lihava. Ala-asteen ensimmäisellä luokalla olin luokkaa 35 kiloinen ja yläasteelle mennessä noin 68 kiloinen.
Eivät vanhemmat erityisemmin huolestuneet lihomisesta. Olin kuitenkin ylipainosta huolimatta aika jäntevä. Mitä vanhempien nyt olisi pitänyt sitten sanoa? En minä heitä millään tavalla syytä ylipainosta.
Eíkä silloin nyt tullut niin miettineeksi oliko vaatteet oman ikäisiä vai ei. Hyvä niin. Lapsuus sai olla lapsuutta.
Suurin hankaluus oli sopivien kenkien löytäminen sillä jalan koko oli jo yläasteella 45-46. Kengän koko on nyt 47 joten ei niitä kenkiä joka kaupasta löydy edelleenkään.
Eivät vanhemmat ole sokeita tai huolestuneita. Heille on kuitenkin tärkeintä, että pärjään, menestyn ja olen onnellinen ja tyytyväinen.
Toki ala- ja yläasteella kiusattiin. Ihan miten vain tahansa poikkeaa niin kiusataan. Älykästä tai ei. Yläasteen jälkeen ei ole kiusattu eikä sillä olisi ollut edes vaikutusta yläasteen jälkeen.
Kouluajoilta on ala-asteelta ja jatko-opinnoista monen monta hyvää kaveria ja ystävää. Yläasteen ajoilta jäi vain muutamia kavereita. Toki moniin ylä-asteen aikaisiin on tullut pidettyä yhteyttä viime vuosina.
Miksei lihavalla nyt voisi olla opiskelujen aikaisia kavereita? Ennakkoasenne tässäkin suhteessa.- *****
kotleetti kirjoitti:
Olin jo lapsena lihava. Ala-asteen ensimmäisellä luokalla olin luokkaa 35 kiloinen ja yläasteelle mennessä noin 68 kiloinen.
Eivät vanhemmat erityisemmin huolestuneet lihomisesta. Olin kuitenkin ylipainosta huolimatta aika jäntevä. Mitä vanhempien nyt olisi pitänyt sitten sanoa? En minä heitä millään tavalla syytä ylipainosta.
Eíkä silloin nyt tullut niin miettineeksi oliko vaatteet oman ikäisiä vai ei. Hyvä niin. Lapsuus sai olla lapsuutta.
Suurin hankaluus oli sopivien kenkien löytäminen sillä jalan koko oli jo yläasteella 45-46. Kengän koko on nyt 47 joten ei niitä kenkiä joka kaupasta löydy edelleenkään.
Eivät vanhemmat ole sokeita tai huolestuneita. Heille on kuitenkin tärkeintä, että pärjään, menestyn ja olen onnellinen ja tyytyväinen.
Toki ala- ja yläasteella kiusattiin. Ihan miten vain tahansa poikkeaa niin kiusataan. Älykästä tai ei. Yläasteen jälkeen ei ole kiusattu eikä sillä olisi ollut edes vaikutusta yläasteen jälkeen.
Kouluajoilta on ala-asteelta ja jatko-opinnoista monen monta hyvää kaveria ja ystävää. Yläasteen ajoilta jäi vain muutamia kavereita. Toki moniin ylä-asteen aikaisiin on tullut pidettyä yhteyttä viime vuosina.
Miksei lihavalla nyt voisi olla opiskelujen aikaisia kavereita? Ennakkoasenne tässäkin suhteessa.Pystytkö pitämään yhteyttä niihin kiusaajiinkin?
Ja onko niissä kouluaikasissa kuvissa vaan pyöreäposkinen poika vai onko pojalla jo toinenkin leuka? - kiusattu2
kotleetti kirjoitti:
Miksei lihavalla nyt voisi olla opiskelujen aikaisia kavereita? Ennakkoasenne tässäkin suhteessa.Miten sä ole t päässyt kiusaamisen yli? Omalla kohdalla lukiosta jäi joku ja varsinaisilta opiskeluajoilta jäi kavereita eikä sillon enää kiusattu. Mutta ala- ja yläasteen kiusaajia en halua nähdä koskaan missään. En kyllä heitä paljon näekään mutta jos joskus sattuu tulemaan vastaan niin en tervehdi enkä ole näkevinääkään. Eipä ole nekään kyllä väkisin tulleet moikkaamaan. En vaan pysty antamaan anteeksi.
kiusattu2 kirjoitti:
Miten sä ole t päässyt kiusaamisen yli? Omalla kohdalla lukiosta jäi joku ja varsinaisilta opiskeluajoilta jäi kavereita eikä sillon enää kiusattu. Mutta ala- ja yläasteen kiusaajia en halua nähdä koskaan missään. En kyllä heitä paljon näekään mutta jos joskus sattuu tulemaan vastaan niin en tervehdi enkä ole näkevinääkään. Eipä ole nekään kyllä väkisin tulleet moikkaamaan. En vaan pysty antamaan anteeksi.
Ihan hyvin olen päässyt tuosta yli ja pahimpienkin kiusaajien kanssa tulen toimeen. Ajattelin asian vain niin, että ehkäpä kiusaajille on tullut järkeä vuosien aikana ja ovat kasvaneet aikuisiksi. Ja niinhän siinä oli sitten käynyt.
***** kirjoitti:
Pystytkö pitämään yhteyttä niihin kiusaajiinkin?
Ja onko niissä kouluaikasissa kuvissa vaan pyöreäposkinen poika vai onko pojalla jo toinenkin leuka?Kyllä pystyn pitämään. En nyt kovin usein tapaa mutta kuitenkin. Eri tapahtumissa sitten toki tapaan vuoden mittaan.
Pyöreät posket ovat olleet mutta ei sentään kaksoisleukaa :)- ......
kotleetti kirjoitti:
Ihan hyvin olen päässyt tuosta yli ja pahimpienkin kiusaajien kanssa tulen toimeen. Ajattelin asian vain niin, että ehkäpä kiusaajille on tullut järkeä vuosien aikana ja ovat kasvaneet aikuisiksi. Ja niinhän siinä oli sitten käynyt.
Läskiksikö sinua nimiteltiin? Läskihän olet nytkin mutta aikuisella ihmisellä ei ole mitään tarvetta nimitellä toista ulkomuodon perusteella, tai siis ei ainakaan pitäisi olla.
Miten nuo kiusaajasi ovat elämässään nyt menestyneet sinuun verrattuna, jos nyt sitä menestymistäkään voidaan jollain määreillä arvottaa? ...... kirjoitti:
Läskiksikö sinua nimiteltiin? Läskihän olet nytkin mutta aikuisella ihmisellä ei ole mitään tarvetta nimitellä toista ulkomuodon perusteella, tai siis ei ainakaan pitäisi olla.
Miten nuo kiusaajasi ovat elämässään nyt menestyneet sinuun verrattuna, jos nyt sitä menestymistäkään voidaan jollain määreillä arvottaa?Läskiksi nimiteltiin ja lisäksi muistaakseni myös punkeroksi nimiteltiin.
Tulevat nyt sentään jotenkin toimeen ja ovat siihen silti ihan tyytyväisiä. Hyvä niin. Toki jos olisivat keskittyneet opiskelemiseen kiusaamisen sijasta niin olisivat varmaan voineet päästä pidemmälle jatko-opintoihin ja siten heillä olisi enemmän mahdollisuuksia työelämässä. Kukin valitsee kulkemansa tien ja myös sattumalla on sormensa pelissä. Vähäiselläkin koulutuksella pääsee pitkälle kunhan on käytännön älyä eikä kaikki tekeminen jää vain teoria-asteelle.
Se hyvä asia lihavuudessa ainakin on, että harvempi on kateellinen lihavalle vaikka menestyykin. Minä ainakin olen tyytyväinen, jos kaverit menestyvät ja heillä menee hyvin. Mieluummin sitä kuuntelee kuin sitä, että mitään ei voi tehdä eikä mihinkään ole koskaan varaa jne.
- kuvasta
Sinunko kuva oli lauantain Hesarissa sivulla A 11?
- oma palsta
kotleetti kirjoitti:
Ei ollut sillä sivulla eikä seuraavallakaan.
En minä nyt noin "laiha" ole :)Pitäisiköhän tänne perustaa ihan oma keskustelupalsta: Kotleetin terveys ja elämä?
No tää oli vitsi, ei kiusata. Mutta se uteliaisuus kummajaista kohtaan.... oma palsta kirjoitti:
Pitäisiköhän tänne perustaa ihan oma keskustelupalsta: Kotleetin terveys ja elämä?
No tää oli vitsi, ei kiusata. Mutta se uteliaisuus kummajaista kohtaan....Ainakin FAQ-osio saisi olla. Ai miten niin uteliaita :)
- tyuppu
kotleetti kirjoitti:
Ainakin FAQ-osio saisi olla. Ai miten niin uteliaita :)
Mitenkä se nyt menikään, suomalainen ei vastaa kun kysytään, vastaa kun ei kysytä....
No sinähan vastaat kun kysytään!
Eipä se pieni pullottava vatsa ja 10-20 ylimääräistä kiloa ketään kiinnosta mutta kun sitten tuleekin joku tosi lihava jolla onkin oikein jätti vatsa niin totta kai ihmetyttää että miten sitä pärjää. Pitäähän sitä tietää sosiaalinen elämä, seksielämä, ihan käytänön tilanteet (se ikuinen tuoli pettää, vaatteet repee), terveys jne. Nimittäin eihän sinun pitäisi minkään ennakkokäsitysten ja terveysraporttien mukana mitenkään selvitä ja pärjätä. Sinunhan pitäisi olla täydellinen romu ja reppana. Niin että täytyyhän sinun valokuvinkin todistaa ettet kävele rollaattorin kanssa ja kulje lainapeitteessä. :)
Nyt tulee jo useampaan eri viestiketjuun "Viestin hierarkia on liian syvä" -herjaa, joten kyselyihin ei pääse suoraan vastaamaan. Lihavuudellani ei taida sen asian kanssa olla mitään tekemistä :)
- heeeeeeeee
"Lihavuudellani ei taida sen asian kanssa olla mitään tekemistä :)"
Jos kuitenkin, nimittäin sun lihavuudestahan nää kysymykset johtuu. No joo, ymmärsin toki vitsin. - uudella ketjulla.
Jos sinulla on niin painavaa asiaa?
No aloita uusi ketju ja kerro vaikka että minkälainen se sinun ihannenainen on? Painollahan ei siis ollut väliä mutta millä on? - iitta------
Kävitkö isää moikkaamassa vai olitko bilettämässä ja naisonnea kokeilemassa? ;)
No kohta tää sun "kiusaaminen" taas jää kun viestiketju häviää. (eiks ollut hienosti sanottu) - iitta------
No kohta tää sun "kiusaaminen" taas jää kun viestiketju häviää. (eiks ollut hienosti sanottu) - iitta------
iitta------ kirjoitti:
No kohta tää sun "kiusaaminen" taas jää kun viestiketju häviää. (eiks ollut hienosti sanottu)Mites tää nyt, eihän edes pitäis onnistua tuplana?
uudella ketjulla. kirjoitti:
Jos sinulla on niin painavaa asiaa?
No aloita uusi ketju ja kerro vaikka että minkälainen se sinun ihannenainen on? Painollahan ei siis ollut väliä mutta millä on?Painavaa asiaakin voi toki olla :)
Ihannenainen on sellainen, joka on itseensä tyytyväinen. Ei vertaa eikä peilaa itseään muihin naisiin ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Omine pikku puutteineen ja lisineen. Keskustelutaitoahan naisilta yleensä löytyy aika hyvin ja jos vielä kulkee omia teitään eikä ole perässähiihtäjätyyppi niin sellainen tekee minuun vaikutuksen. Samoin se, että tietää mitä tahtoo ja uskaltaa tuoda sen myös esille.
Sanotaan lyhyesti, että henkiset vahvuudet menevät fyysisten vahvuuksien edelle. Painolla ei ole väliä, mutta pääkopan kunnolla sitäkin enemmän.iitta------ kirjoitti:
No kohta tää sun "kiusaaminen" taas jää kun viestiketju häviää. (eiks ollut hienosti sanottu)En käynyt viikonloppuna isää moikkaamassa mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus käydä vanhemmilla. Käyn kuitenkin sen verran usein vanhemmilla, että ei ole mikään pakottava tarve käydä isän- tai äitienpäivänä. Toki puhelimitse tuli muistettua isää viime sunnuntaina.
Bilettämässä en ollut mutta penkkiurheilemassa sitäkin enemmän. Nythän sitten alkaakin se pikkujoulukausi ja viikonloput ovat sitten menoa täynnä aina jouluun saakka. Tammikuussa pitää varmaan pitää se tipaton kuu.
Eihän nämä viestiketjut mihinkään häviä mutta harvempi enää vastailee noihin viesteihin, kun viestit menevät kolmannelle sivulle. Voihan tuolla hakuominaisuudella hakea vaikka kaikki kirjoittamani viestit jos tulee kovin ikävä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761