Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Onhan toki noita tapauksia ollut, että yksityiselämän meno on haitannut selvästi työtä. Vauhdikas elämänmeno on sitten näkynyt poissaoloina. Eivätkä ne aina kytkeydy edes parisuhteeseen tai sen puutteeseen taikka lähiomaisiin, lapsiin yms.
    Poissaoloille on ollut melkein arvattavissa olevat syyt mutta olen antanut työntekijän itse puhua siitä pitäessäni kahdenkeskisiä juttelutuokioita. Kaikki juttelutuokiot eivät toki liity edes poissaoloihin. Monesti olen pitänyt kahdenkeskisiä juttelutuokioita rauhallisessa paikassa vaikka mitään syytä ei olekaan ja asiat näyttäävät rullaavan. Sitten kokonaan oma juttunsa ovat kehityskeskustelut. Niissä toki voi tulla yksityiselämän asiat esille ja halu tehdä tiettyjä muutoksia ja edetä uralla jne. Aina kun on ollut mahdollista niin olen laittanut omalta osaltani kehityskeskustelun asioita eteenpäin vaikkapa uran kannalta ja kun se on tuonut hyvää tulosta uusien haasteiden merkeissä niin itsekin olen kokenut tehneeni esimiehenä hyvän työn.

Luulen, että minua pidetään sillä tavalla herkkänä ja tuntosarvet omaavana, että minulle kerrotaan yksityiselämän asioista vaikka työntekijä ei olisikaan oma alainen. En usko, että minua pidetään herkkänä lihavuuteni takia. Minä tiedän oman arvoni eikä minulla ole mitään tarvetta tärkeillä. Vaativa toki osaan olla ja joissakin asioissa ankara ja pilkuntarkka.
    Patruunoitahan ei pahemmin enää ole. Riippuu vähän ihmisestä ja taustasta pitääkö patruunaa hyvänä vai huonona asiana.

Tuosta sai ihan hyvin tolkkua.

Yritän elää huolettomasti. Huolet nyt lähinnä liittyvät yleensä työhön ja asioiden etenemiseen. Paljon on asioita mihin ei voi vaikuttaa ja pitää antaa asioiden tapahtua sitten, kun on niiden aika eikä ottaa niistä turhaa stressiä. Huolia voin kertoa vaikka sisaruksille, parhaille ystäville ja kavereille sekä myös vanhemmilleni.
  2. Saa toki kysellä.