Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Koen ylikilot vain paksuksi ulkokuoreksi. Kyllä minä tajuan, että ystäväni hyväksyvät minut sellaisena kuin olen ja olen siitä onnellinen. Onhan ne jotkin ystävät yhtä lailla jonkin verran muuttuneet ulkoisesti mutta ei se ole merkannut minulle tai muillekaan mitään. Jos ulkokuori sattuisi merkkaamaan niin sitten ystävyys rakentuisi aika hataralle pohjalle ja ystävyyssuhteet olivat katkenneet aikoja sitten moneen suuntaan.

Kyllä sitä itsetuntoa puuttuu myös yhtä lailla normaalipainoisiltakin. Sen vaan on nähnyt niin useasti, kun on tehnyt rekryhaastatteluja. Se ei sinällään merkitse paikkaa täyttäessä mutta olenpahan vaan laittanut asian merkille. Joskus moinen ilmenee oman osaamisen ja taitojen väheksymisenä ym tavoilla.
  2. Kevättä on rinnoissa vaikka naisrintamalla olisikin hiljaista. Menoja ja tapahtumia on ainakin luvassa jokatapauksessa. Kutsua ei ole viekä tullut tarkastuksenn, mutta sekin tullee jossain välissä.