Mitä kuuluu Kotleetille, Hanskille, jättiläiselle...

entä Junepin, Miiali?

Kevät tulee, miten teillä menee? Paino noussut vai laskenut? Älkääkä välittäkö joittenkin typeryyksien kirjoituksista tällä palstalla. Tiedän että osaatte jättää ne omaan arvoonsa.

14

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä rupeaa olemaan rinnassa vaikka paha pyräkkä juuri olikin. Talviloman jälkeen tämä viikko on sitten ollutkin normaalia kiireisempää. Mutta taas jaksaa kummasti, kun on saanut vähän aikaa miettiä ja pohdiskella muutakin kuin työjuttuja :)
      Saman suuntaisilla massoilla edetään, nyt on 222 kg.

      Nyt sais tuo aurinko tulla kunnolla esiin ja sen myötä aurinkoisia kevätpäiviä.

      • Kevätesikko

        Onkos kevättä rinnassa myös naisrintamalla vaiko hiljasta edelleen?
        Ja onkos se terveystarkastuskutsu jo kolahtanut?


      • Kevätesikko kirjoitti:

        Onkos kevättä rinnassa myös naisrintamalla vaiko hiljasta edelleen?
        Ja onkos se terveystarkastuskutsu jo kolahtanut?

        Kevättä on rinnoissa vaikka naisrintamalla olisikin hiljaista. Menoja ja tapahtumia on ainakin luvassa jokatapauksessa. Kutsua ei ole viekä tullut tarkastuksenn, mutta sekin tullee jossain välissä.


      • utelias .
        kotleetti kirjoitti:

        Kevättä on rinnoissa vaikka naisrintamalla olisikin hiljaista. Menoja ja tapahtumia on ainakin luvassa jokatapauksessa. Kutsua ei ole viekä tullut tarkastuksenn, mutta sekin tullee jossain välissä.

        Ikä on näemmä päivittämättä profiiliisi, painoa ei sitten tarvitsekaan päivittää. Oletko ollut ihan vuoden ajan saman painoinen, onko lihominen nyt loppu?


      • utelias . kirjoitti:

        Ikä on näemmä päivittämättä profiiliisi, painoa ei sitten tarvitsekaan päivittää. Oletko ollut ihan vuoden ajan saman painoinen, onko lihominen nyt loppu?

        Profiilia pitänee itse pitää yllä. Massaa ei ole tullut lisää joten nyt taitaa olla kulutus ja ravinnon energia samalla tasolla.


      • Hyväntahtoinen utelias
        kotleetti kirjoitti:

        Kevättä on rinnoissa vaikka naisrintamalla olisikin hiljaista. Menoja ja tapahtumia on ainakin luvassa jokatapauksessa. Kutsua ei ole viekä tullut tarkastuksenn, mutta sekin tullee jossain välissä.

        Kevättä rinnoissa, mutta naisrintamalla hiljaista? Nyt se huijaa :)! Ei vain kerro kaikkea, eikö niin?


      • realistinen
        Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:

        Kevättä rinnoissa, mutta naisrintamalla hiljaista? Nyt se huijaa :)! Ei vain kerro kaikkea, eikö niin?

        jos huijaukseksi luulet sitä että naisrintamalla hiljasta niin ei varmana huijaa! Ei kai nyt kukaan ton kokosen kanssa? Sitte jos 100 kiloo laihtus niin vois jotain tapahtuukin.


      • Hyväntahtoinen utelias
        realistinen kirjoitti:

        jos huijaukseksi luulet sitä että naisrintamalla hiljasta niin ei varmana huijaa! Ei kai nyt kukaan ton kokosen kanssa? Sitte jos 100 kiloo laihtus niin vois jotain tapahtuukin.

        Sinun kommenttisi perustuu sinun näkemykseen asiasta.

        "Ei kai nyt kukaan ton kokosen kanssa?"
        Kysymyksesi on varmaankin retorinen, mutta vastaan siihen kuitenkin: Miksi ei?


      • 456987
        kotleetti kirjoitti:

        Kevättä on rinnoissa vaikka naisrintamalla olisikin hiljaista. Menoja ja tapahtumia on ainakin luvassa jokatapauksessa. Kutsua ei ole viekä tullut tarkastuksenn, mutta sekin tullee jossain välissä.

        Olisko sinusta kertomaan terveystarkastuksen tuloksia? Ei tietty kaikkea mutta kolesterolit, sokerit, verenpaineet, siis se mitä me ennustellaan että huonosti on.


      • realistinen
        Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:

        Sinun kommenttisi perustuu sinun näkemykseen asiasta.

        "Ei kai nyt kukaan ton kokosen kanssa?"
        Kysymyksesi on varmaankin retorinen, mutta vastaan siihen kuitenkin: Miksi ei?

        Totta, se oli mun näkemys. Ja kyllä monen muunkin. Ei riitä mielikuvitus rakastumiseen ja rakasteluun noin lihavan kanssa. Kaveritkin varmaan naurais tai tuntis sääliä.
        Ehkä silti joku voisikin, vaikka yksi miljoonasta. Sillon Suomen maassakin olis 2-3 mahdollista naista, jos karkeesti lasketaan että puolet väestä on naisia.


      • Hyväntahtoinen utelias
        realistinen kirjoitti:

        Totta, se oli mun näkemys. Ja kyllä monen muunkin. Ei riitä mielikuvitus rakastumiseen ja rakasteluun noin lihavan kanssa. Kaveritkin varmaan naurais tai tuntis sääliä.
        Ehkä silti joku voisikin, vaikka yksi miljoonasta. Sillon Suomen maassakin olis 2-3 mahdollista naista, jos karkeesti lasketaan että puolet väestä on naisia.

        Niin, mutta eihän sitä tarvita kuin yksi oikea, niin se on siinä :) .

        Jos tuijottelee pelkkään ulkokuoreen ja miettii kavereiden naurua ja sääliä, niin se on sellainen valinta.


      • duudiduu
        Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:

        Niin, mutta eihän sitä tarvita kuin yksi oikea, niin se on siinä :) .

        Jos tuijottelee pelkkään ulkokuoreen ja miettii kavereiden naurua ja sääliä, niin se on sellainen valinta.

        Tähän on minunkin pakko jatkaa: jos niistä kahdesta ja puolesta miljoonasta jätetään pois alaikäiset ja aivan vanhukset niin jäljelle jää nipin napin se kaksi naista. Yritäpä etsiä niitä.

        Mutta yhden aikaisemman jutun perusteella yksi hieno asia Kotleetilta. Hän on antanut kummilapsilleen jotakin todella arvokasta: aikaa!


      • hana
        456987 kirjoitti:

        Olisko sinusta kertomaan terveystarkastuksen tuloksia? Ei tietty kaikkea mutta kolesterolit, sokerit, verenpaineet, siis se mitä me ennustellaan että huonosti on.

        Olisiko sinusta? Voisit samalla kertoa psykologisi arvion henkisestä terveydestäsi ja sen miten isäsi suhtautuminen sinuun vaikuttaa omiin mielipiteisiisi vastakkaisesta sukupuolesta. Voisit myös kertoa mitä vikaa sinulla oli kun viimeksi kävit lääkärissä. Samalla voisit valaista miltä tuntuu kun joudut aina olemaan yksin kotona....voisit kertoa mutta ketä kiinnostaa.


      • kääkkä6
        hana kirjoitti:

        Olisiko sinusta? Voisit samalla kertoa psykologisi arvion henkisestä terveydestäsi ja sen miten isäsi suhtautuminen sinuun vaikuttaa omiin mielipiteisiisi vastakkaisesta sukupuolesta. Voisit myös kertoa mitä vikaa sinulla oli kun viimeksi kävit lääkärissä. Samalla voisit valaista miltä tuntuu kun joudut aina olemaan yksin kotona....voisit kertoa mutta ketä kiinnostaa.

        Mikäs känkkäränkkä sinä olet ? Jos Kotleetti on tänne ilmoitellut painonsa ja joskus jotain kolesteroarvojaan niin mitä se sitten sinulle kuuluu? Enkä muuten ole käynyt psykologilla ja lääkärissä kävin viimeksi uusimassa allergialääkereseptin. Enkä ole yksin kotona eikä isän suhtautuminen minuun vaikuta muuhun kuin että hieman naurahtaen hän toteamuksesna kovin lihavista ihmisistä yleensä että olipas lihava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe