Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. En ole kokeillut Nissan Micraa tai Ford Ka:ta, mutta Nissan Sunnyn (90-luvun alkupuoli) kyydissä (edessä) olen ollut viime vuonna ja ahdashan se oli kuin mikä.
    Ei meinanut karmit riittää autoon mentäessä.
    Jäisi ajamatta sellaisella autolla, puhumattakaan noista micrasta tai ka:sta.
  2. On tuota muistaakseni aiemmin kysytty. Niin no mikä sitten luetellaan syömishäiriöksi? En ole perehtynyt siihen mitenkään.
    Jos aterialla syön vaikkapa 2-3 perunaa enemmän kuin muut ja otan lisäksi enemmän kastiketta kuin muut niin onko se sitten jo syömishäiriötä?
    Ei minulla ole ainakaan tarvetta mihinkään naposteluun (sipsit ym), jos se nyt luetaan syömishäiriöksi. Kun teen itse saftkan niin laitan sitä juuri siksi ateriaksi enkä ajattele säästäväni sitä myöhemmäksi. Joskus saattaa jäädä tehtyä ruokaa pannulle ja eikä niitä tule sitten lämmitettyä vaan ne menee yleensä roskikseen. Minulla ei ole mitään kiirettä syödä ruokaa ja yleensä olen se hitain pöydässä. Kahvipöydässä kahvi meinaa yleensä jäähtyä ennenkuin kerkeän sen juomaan loppuun (jollei ole mihinkään kiire).
    Kilpparikokeita ei ole otettu. Kyllä se paino on suurimmaksi osaksi syytä liian vähäisestä liikunnasta.