Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. Ei se maha tunnu sen paremmin hyvältä kuin huonoltakaan.
    En nyt käy Sokoksen kahvilassa, mutta toki valitsisin kunnon tuolin tai penkin johon mahtuu. Jos oikein erikseen pitää kahvitella niin valitsen mieluiten aina Cafe Caruselin monestakin eri syystä. Edullinenhan se paikka ei ole.
    Toki näen jo kokemuksesta mihin yleensä mahdun istumaan. Useimmat käsinojalliset tuolit kun ovat auttamatta liian pieniä tai muuten vain todella ahtaita.
    Pehmeällä sohvalla näytän varmaan uppoavalta laivalta :)
  2. Aika on toki mennyt töiden parissa ja viikonloput siellä sun täällä enimmäkseen viihteellä ja nyt on sitten ollut myös tuo pikkujoulukausi meneillään marraskuun alusta asti. Nyt on sentäs vapaa viikonloppu ennen seuraavan viikonlopun rypistystä ja sen jälkeen onkin sitten ah niin mukava Joulu ja rauhoittuminen sekä kinkkua naamariin :)
    No jos nuo kaupan vaat ja yleiset vaat riittää sinne 150-160 kilon keippeille, niin pitäähän sitä nyt oma vaaka olla. Varsinkin jos joskus joku sattuu sitä painoa kysymään :)