Kotleetille

utelias.

Onko painosi edelleen 222 kg vai enemmän vai vähemmän?

8

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoissa edelleen, vaihtelu on siinä 221 ja 223 kilon välillä.
      Mukavaa, että nyt tuli kunnolla lunta vaikka se sitten pian sulaakin pois :)

      • eeeeoooooo

        Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)


      • näitä
        eeeeoooooo kirjoitti:

        Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD


      • Lyyti
        näitä kirjoitti:

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD

        Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)


      • painolla ei ole ylärajaa, e...
        Lyyti kirjoitti:

        Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?


      • ihmetellyt
        näitä kirjoitti:

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD

        No jos katsot Kotleetin profiilia niin ainakin hänen vastauksiaan lukee enenmmän kuin pari lukijaa. Itsehän hän itsestään on kertonut. Emme tiedä hänen nimeään, emme ulkonäköä, siis kasvoja, emme tiedä hänen työpaikkaansa mutta olen käsittänyt että asuu Helsingissä. Emme tiedä hänen rakkauselämästä kaikkea vaikka olen käsittänyt että vähän hiljaisenpuoleista. Eikä meidän ihan kaikkea tarvitse tietääkään. Kuitenkin hän on kumonnut sitä mielikuvaa että lihava on joko täysin koulua käymätön vähä-älyinen tai sitten masentunut ja yksinäinen. Teksti on ainakin mukavaa luettavaa, ihan oikeinkirjoitumielessäkin.
        Käsittääkseni on jokunlaisessa esimiesasemassa jolloin se iso maha ei olekaan ollut este etenemiseen. Sitä en tiedä onko asiaan auttanut se että on mies mutta se on toinen juttu.

        Juttuja lukiessa on minun mieleeni tullut että fiksu, sydämellinen, huumotintajuinen ja mukava kaveri. Ulkomuoto ei kyllä minuakaan sytytä vaikka en kasvoja olekaan nähnyt. Ja jos lääkäri oliisn niin "saarnan" aloittaisin heti terveellisen ruokavalion puolesta.

        Mutta silti, minäkin haluan välillä tietää että mitä Kotleetille kuuluu. Vaikka sitten se paino ja terveys tai jotakin muuta.
        Ja jokainenhan meistä saa nauraa itsekseen ihan mille tahansa.


      • Pullerå
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

        Olen miettinyt ihan samaa. Itse painoin lihavimmillani 133kg (172 cm pitkä) ja liikkuminen oli jo silloin hankalaa, pohkeisiin sattui, hengästyin yms yms.222 kiloisena elämä tuskin on mitään ruusuilla tanssimista. Uskoisin että Kotleetin motiivi osoittaa että lihavat ihmiset eivät ole mitään friikkejä, mutta taas toisaalta; jos elää täysin normaalia elämää, miksi vaivautua vastailemaan täällä typeriin kysymyksiin?

        Ei mulla ole mitään tuota Kotleettia vastaan, mutta jotenkin huvittavaa että ihmiset jaksaa esittää tuon tyylisiä kysymyksiä kuten "painatko vielä niin ja niin paljon", aivan kuin sillä olisi jotain väliä mitä joku keskustelupalstan tuntematon tyyppi painaa.


      • .........
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

        Jos se onkin niin että kun muut ajattelee mihin tuon kokoinen kuin kotleetti ei pysty ja mistä ei selviä niin kotleetti ajattelekin että mihin sentään pystyy ja mistä kaikesta kuitenkin selviää??
        Eikä kukaan täällä ole kannustanut vielä lihomaan lisää. Ja joku voi myös ajan myötä päästä sen pilkan yläpulelle.
        Ja se menevä elämä, jollekin se on sata lasissa ja jollekin riittää 50 lasissa ja vauhti piisaa hyvin. Ja varmaan on havahtunut painon nousuun kun on kerran sen oman puntarinkin hankkinut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe