Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Ei ole yhtään katkeruuden häivähdystä. Nyt vain saisitte kerrankin kysyä, että mikä on muuttunut Arilla laihdutuksen myötä. Tämä nyt siis oli sen takia muistutuksena, kun luullaan ja toitotetaan alinomaan ettei lihava voi olla älykäs, viisas, psyykkisesti vahva jne.
    Minä olen pelkästään iloinen Arin saavutuksesta sekä muiden pudottajien saavutuksesta. Katsoin eilisen finaalin. Ari olisi toki voinut laittaa jotain hieman nuorekkaampaa paitaa tuollaiseen lähetykseen. Mutta sekin on hänen oma asiansa ei minun.
  2. Eipä tässä ole sairasteltu mutta noita 3-4 päivän reissuja kun on ollut niin aina ei reissussa tule seurattua foorumia vaikka siihen olisi mahdollisuuskin jossakin välissä. Vaaka riittää sinne 227 kiloon/500 paunaan asti, joten saas nähdä. Ei ainakaan näillä näkymin ole asteikko loppumassa.