SUURIN PUDOTTAJA

Voi elämän kevät

Olen järkyttynyt siitä miten helvetin heikko itsekuri läskeillä on! Siis ne retkahtaa about kakkiin houkutuksiin mitä on!! Jos tuolla ei pysty oleen ahmimatta, niin miten sitten kotona kun kukaan ei ole näkemässä, vahtimassa, moittimassa jne..

12

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihava vasten tahtoaan

Kunpa kaikki olisikin niin yksinkertaista. Jollain minunkin on elettävä. Koko tämän viikon olen kitunut pienillä salaattiannoksilla, ja mikä on tulos? Olen lihoanut 2 kg. Että se riippuu niin geeneistä, onko lihava vai ei. Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti.

• Geenit ei lihota eikä laihduta

Minusta ei ole mahdollista, että "pienillä salaattiannoksilla" kukaan lihoo viikossa kahta kiloa. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, sillä energiaa ei synny tyhjästä. Joko et ole rehellinen itsellesi tai sitten sinulla täytyy olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja tosi paha.

"Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti." Lainaus tekstistäsi. Ei sellaisia geenejä ole olemassakaan, jotka "pakottavat" syömään. Alttius johonkin sairauteen voi periytyä, myös herkemmin lihomiseen. Kannattaa olla ainakin itselleen rehellinen, sillä tuolla konstilla ei varmasti paino putoa.

Sinua ei kukaan eikä mikään pakota, itse teet valinnat.

• lihava vasten tahtoaan
        Geenit ei lihota eikä laihduta kirjoitti:

Minusta ei ole mahdollista, että "pienillä salaattiannoksilla" kukaan lihoo viikossa kahta kiloa. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, sillä energiaa ei synny tyhjästä. Joko et ole rehellinen itsellesi tai sitten sinulla täytyy olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja tosi paha.

"Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti." Lainaus tekstistäsi. Ei sellaisia geenejä ole olemassakaan, jotka "pakottavat" syömään. Alttius johonkin sairauteen voi periytyä, myös herkemmin lihomiseen. Kannattaa olla ainakin itselleen rehellinen, sillä tuolla konstilla ei varmasti paino putoa.

Sinua ei kukaan eikä mikään pakota, itse teet valinnat.

Eli minulla ei ole oikeus syödä mitään, kun olen lihava. Kyllä lihavalla on aivan yhtä suuri oikeus joskus herkutella kuin hoikillakin. Viime viikolla kävin torstaina syntymäpäivillä ja siellä tuli naposteltua jotain vähän, mutta ei niin paljon, että olisin voinut lihota 2 kg! Koko viikon söin muuten pelkkää salaattia, paitsi tiistaina vähän perunaa. Kilpirauhasarvot on otettu, ja ne oli ok. Eli minulla ei teidän mielestänne ole oikeus syödä mitään, koska jos laitan pienekin suupalan suuhuni, niin lihoan. Tiedän erään tyypin, joka voi syödä mitä vain eikä siltikään lihoa.

• daaa......
        lihava vasten tahtoaan kirjoitti:

Eli minulla ei ole oikeus syödä mitään, kun olen lihava. Kyllä lihavalla on aivan yhtä suuri oikeus joskus herkutella kuin hoikillakin. Viime viikolla kävin torstaina syntymäpäivillä ja siellä tuli naposteltua jotain vähän, mutta ei niin paljon, että olisin voinut lihota 2 kg! Koko viikon söin muuten pelkkää salaattia, paitsi tiistaina vähän perunaa. Kilpirauhasarvot on otettu, ja ne oli ok. Eli minulla ei teidän mielestänne ole oikeus syödä mitään, koska jos laitan pienekin suupalan suuhuni, niin lihoan. Tiedän erään tyypin, joka voi syödä mitä vain eikä siltikään lihoa.

Voit syödä ihan normaalia ruokaa tai ja herkkua joskus. Asian yhdin on että kulutat sen minkä syöt!!! Eli lähdet päivittäiselle lenkille.Minusta on ihan turhaa vetää jotain perunoita pois tai muuta normaalia ruokaa ja elää jollain salaatilla. Kyllä me normaalitkin syödään normaalia ruokaa eikä kiduteta noin.Se vaan että liikut niin laihdut.

Hommaa vaikka askelmittari.Sillon tulee helposti liikuttua se sopiva määrä,ja joka askel innostaa..ei se sohvalla istumisella ja kotona lyrrertämisellä se kunto kasva.Minusta ainaskin liikunta on ihanaa ja kun on koirakin niin on tulee käveltyä.Ole kiitollinen että sinulle on suotu kävelemisen ihanuus,aattele niitä jotka on pyörätuolis tai muutenkin vammautuneet sinä sentään osaat kävellä..

ja jos sinulla jotain itsetunto-ongelmia niin lopeta ne! ei mikään parane,muutu sönköttämällä,murehtimalla suklaa suussa..

Ja ei kun ylös ulos ja lenkille!..=)

• Geenit eivät lihota eikvätk...
        lihava vasten tahtoaan kirjoitti:

Löytyihän sieltä muutakin kuin pelkkää salaattia. Eli kannattaa olla ainakin itselle rehellinen, ei niitä muille tarvitse tilittää. Kyllä minäkin tiedän miten itseään on helppo huijata, mutta näkyy se siteen vaa'assakin.

En missään kirjoittanut, että sinulla ei ole oikeus syödä tai herkutella. Ne ovat sinun tulkintojasi. Se jos jossain synttäreillä "vähän napostelee jotain", voi olla pienestä määrästä huolimatta melkoinen määrä kaloreja, koska yleensä kekkereillä tarjotaan kaikkea hyvää, mikä ei ole vähäkalorista.

Kukaan ei varmaan ole sitä mieltä, että sinulla ei ole oikeutta syödä mitään, kuten kirjoitit.

Älä turhaan vertaile itseäsi johonkin toiseen, joka voi syödä mitä vain lihomatta, koska meillä jokaisella on omanlainen aineenvaihdunta. Jollakin nopeampi, jollakin hitaampi. Siitä tulee vain katkera olo. Paras olla tyytyväinen omissa nahkoissaan ja sovittaa elämänsä sen mukaan.

Tuli vielä mieleen, että se 2kg voi olla nestettäkin, jos sinulla on tapana kerätä nestettä ennen menkkoja.

Jos todella haluat pudottaa kiloja, tee se terveellisesti syömällä ja liikkumalla. Ei kukaan pelkällä salaatilla elä, paitsi pupu ; -)

• ihrejji

tuli nälkä tästä viestistä, pakko hakea jääkaapillinen safkaa tietsikan viereen.

• ..roskaruoan ylensyöntiä!!

Vaarallisempaa on vetää rasvasta paskaa päivästä toiseen. Eikös se ykskin mies oksentanut ahmittuaan sipsejä, makkara-perunoita ym. roskaruokaa.. Kyllä ihminen on typerä kun tekee itelleen tollasta. Miksi itseään rakastava ihminen saastuttaa elimistöään kauheella rasva-suola-sotkulla.. yöx...

• ällitalli

Oliskohan Kotleetilla mitään sanomista tähän? Kun ei usko niihin terveysvaaroihinkaan.

• ällitalli kirjoitti:

Oliskohan Kotleetilla mitään sanomista tähän? Kun ei usko niihin terveysvaaroihinkaan.

Vastaan tässä ensin alkuperäiseen kirjoitukseen.
        Minulla on mielestäni monessa suhteessa hyvä itsekuri lukuunottamatta hyvää ruokaa :) Ei ole mitään tarvetta ahmia ruokaa hirveällä kiireellä tai usempaa kertaa samaa ruokaa pienin väliajoin aina uudelleen ja uudelleen. Syön ruokani yleensä muita hitaammin ja kerralla, mutta syön tosin enemmän kuin muut.
        Kaikki kunnia Arille painon pudotuksen johdosta. Jollekin moinen pudotustahti alkuvaiheessa varmaan voisi olla vaarallista/kohtalokasta. Toivottavasti Ari nyt pystyy kävelemään/juoksemaan pitkiä lenkkejä. Jos oikein muistan niin taisi ohjelman aikana tai sen jälkeen lupaavansa juosta jonkin maratonin. Liekö vielä tekemättä vai onko tarkoitus tehdä se mahdollisesti tulevana kesänä.
        Kovin terveellistähän ei ole myöskään ajaa punaisia päin, mutta kovin moni silti vaan tekee valitettavasti niin, vaikka tietää mahdolliset seuraukset erittäin hyvin.

• kummastelija

Jotenkin hassulta tuntuu että aina kun tarjotaan houkutuksia niin tarjolla on pitsaa ja siideriä, joskus joku leivoskin. Onko nyt todella niin että kaikki lihavat vain ahmivat pitsaa ja juovat siideriä, tämäkö on ainoa mikä lihottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe