Olen järkyttynyt siitä miten helvetin heikko itsekuri läskeillä on! Siis ne retkahtaa about kakkiin houkutuksiin mitä on!! Jos tuolla ei pysty oleen ahmimatta, niin miten sitten kotona kun kukaan ei ole näkemässä, vahtimassa, moittimassa jne..
SUURIN PUDOTTAJA
12
1547
Vastaukset
- lihava vasten tahtoaan
Kunpa kaikki olisikin niin yksinkertaista. Jollain minunkin on elettävä. Koko tämän viikon olen kitunut pienillä salaattiannoksilla, ja mikä on tulos? Olen lihoanut 2 kg. Että se riippuu niin geeneistä, onko lihava vai ei. Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti.
- Geenit ei lihota eikä laihduta
Minusta ei ole mahdollista, että "pienillä salaattiannoksilla" kukaan lihoo viikossa kahta kiloa. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, sillä energiaa ei synny tyhjästä. Joko et ole rehellinen itsellesi tai sitten sinulla täytyy olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja tosi paha.
"Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti." Lainaus tekstistäsi. Ei sellaisia geenejä ole olemassakaan, jotka "pakottavat" syömään. Alttius johonkin sairauteen voi periytyä, myös herkemmin lihomiseen. Kannattaa olla ainakin itselleen rehellinen, sillä tuolla konstilla ei varmasti paino putoa.
Sinua ei kukaan eikä mikään pakota, itse teet valinnat. - lihava vasten tahtoaan
Geenit ei lihota eikä laihduta kirjoitti:
Minusta ei ole mahdollista, että "pienillä salaattiannoksilla" kukaan lihoo viikossa kahta kiloa. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, sillä energiaa ei synny tyhjästä. Joko et ole rehellinen itsellesi tai sitten sinulla täytyy olla kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja tosi paha.
"Itselläni on sellaiset geenit, että ne pakottavat syömään, ja vaikka en söisikään paljoa, niin lihoan silti." Lainaus tekstistäsi. Ei sellaisia geenejä ole olemassakaan, jotka "pakottavat" syömään. Alttius johonkin sairauteen voi periytyä, myös herkemmin lihomiseen. Kannattaa olla ainakin itselleen rehellinen, sillä tuolla konstilla ei varmasti paino putoa.
Sinua ei kukaan eikä mikään pakota, itse teet valinnat.Eli minulla ei ole oikeus syödä mitään, kun olen lihava. Kyllä lihavalla on aivan yhtä suuri oikeus joskus herkutella kuin hoikillakin. Viime viikolla kävin torstaina syntymäpäivillä ja siellä tuli naposteltua jotain vähän, mutta ei niin paljon, että olisin voinut lihota 2 kg! Koko viikon söin muuten pelkkää salaattia, paitsi tiistaina vähän perunaa. Kilpirauhasarvot on otettu, ja ne oli ok. Eli minulla ei teidän mielestänne ole oikeus syödä mitään, koska jos laitan pienekin suupalan suuhuni, niin lihoan. Tiedän erään tyypin, joka voi syödä mitä vain eikä siltikään lihoa.
- daaa......
lihava vasten tahtoaan kirjoitti:
Eli minulla ei ole oikeus syödä mitään, kun olen lihava. Kyllä lihavalla on aivan yhtä suuri oikeus joskus herkutella kuin hoikillakin. Viime viikolla kävin torstaina syntymäpäivillä ja siellä tuli naposteltua jotain vähän, mutta ei niin paljon, että olisin voinut lihota 2 kg! Koko viikon söin muuten pelkkää salaattia, paitsi tiistaina vähän perunaa. Kilpirauhasarvot on otettu, ja ne oli ok. Eli minulla ei teidän mielestänne ole oikeus syödä mitään, koska jos laitan pienekin suupalan suuhuni, niin lihoan. Tiedän erään tyypin, joka voi syödä mitä vain eikä siltikään lihoa.
Voit syödä ihan normaalia ruokaa tai ja herkkua joskus. Asian yhdin on että kulutat sen minkä syöt!!! Eli lähdet päivittäiselle lenkille.Minusta on ihan turhaa vetää jotain perunoita pois tai muuta normaalia ruokaa ja elää jollain salaatilla. Kyllä me normaalitkin syödään normaalia ruokaa eikä kiduteta noin.Se vaan että liikut niin laihdut.
Hommaa vaikka askelmittari.Sillon tulee helposti liikuttua se sopiva määrä,ja joka askel innostaa..ei se sohvalla istumisella ja kotona lyrrertämisellä se kunto kasva.Minusta ainaskin liikunta on ihanaa ja kun on koirakin niin on tulee käveltyä.Ole kiitollinen että sinulle on suotu kävelemisen ihanuus,aattele niitä jotka on pyörätuolis tai muutenkin vammautuneet sinä sentään osaat kävellä..
ja jos sinulla jotain itsetunto-ongelmia niin lopeta ne! ei mikään parane,muutu sönköttämällä,murehtimalla suklaa suussa..
Ja ei kun ylös ulos ja lenkille!..=) - Geenit eivät lihota eikvätk...
lihava vasten tahtoaan kirjoitti:
Eli minulla ei ole oikeus syödä mitään, kun olen lihava. Kyllä lihavalla on aivan yhtä suuri oikeus joskus herkutella kuin hoikillakin. Viime viikolla kävin torstaina syntymäpäivillä ja siellä tuli naposteltua jotain vähän, mutta ei niin paljon, että olisin voinut lihota 2 kg! Koko viikon söin muuten pelkkää salaattia, paitsi tiistaina vähän perunaa. Kilpirauhasarvot on otettu, ja ne oli ok. Eli minulla ei teidän mielestänne ole oikeus syödä mitään, koska jos laitan pienekin suupalan suuhuni, niin lihoan. Tiedän erään tyypin, joka voi syödä mitä vain eikä siltikään lihoa.
Löytyihän sieltä muutakin kuin pelkkää salaattia. Eli kannattaa olla ainakin itselle rehellinen, ei niitä muille tarvitse tilittää. Kyllä minäkin tiedän miten itseään on helppo huijata, mutta näkyy se siteen vaa'assakin.
En missään kirjoittanut, että sinulla ei ole oikeus syödä tai herkutella. Ne ovat sinun tulkintojasi. Se jos jossain synttäreillä "vähän napostelee jotain", voi olla pienestä määrästä huolimatta melkoinen määrä kaloreja, koska yleensä kekkereillä tarjotaan kaikkea hyvää, mikä ei ole vähäkalorista.
Kukaan ei varmaan ole sitä mieltä, että sinulla ei ole oikeutta syödä mitään, kuten kirjoitit.
Älä turhaan vertaile itseäsi johonkin toiseen, joka voi syödä mitä vain lihomatta, koska meillä jokaisella on omanlainen aineenvaihdunta. Jollakin nopeampi, jollakin hitaampi. Siitä tulee vain katkera olo. Paras olla tyytyväinen omissa nahkoissaan ja sovittaa elämänsä sen mukaan.
Tuli vielä mieleen, että se 2kg voi olla nestettäkin, jos sinulla on tapana kerätä nestettä ennen menkkoja.
Jos todella haluat pudottaa kiloja, tee se terveellisesti syömällä ja liikkumalla. Ei kukaan pelkällä salaatilla elä, paitsi pupu ; -)
- ihrejji
tuli nälkä tästä viestistä, pakko hakea jääkaapillinen safkaa tietsikan viereen.
- ..roskaruoan ylensyöntiä!!
Vaarallisempaa on vetää rasvasta paskaa päivästä toiseen. Eikös se ykskin mies oksentanut ahmittuaan sipsejä, makkara-perunoita ym. roskaruokaa.. Kyllä ihminen on typerä kun tekee itelleen tollasta. Miksi itseään rakastava ihminen saastuttaa elimistöään kauheella rasva-suola-sotkulla.. yöx...
- ällitalli
Oliskohan Kotleetilla mitään sanomista tähän? Kun ei usko niihin terveysvaaroihinkaan.
ällitalli kirjoitti:
Oliskohan Kotleetilla mitään sanomista tähän? Kun ei usko niihin terveysvaaroihinkaan.
Vastaan tässä ensin alkuperäiseen kirjoitukseen.
Minulla on mielestäni monessa suhteessa hyvä itsekuri lukuunottamatta hyvää ruokaa :) Ei ole mitään tarvetta ahmia ruokaa hirveällä kiireellä tai usempaa kertaa samaa ruokaa pienin väliajoin aina uudelleen ja uudelleen. Syön ruokani yleensä muita hitaammin ja kerralla, mutta syön tosin enemmän kuin muut.
Kaikki kunnia Arille painon pudotuksen johdosta. Jollekin moinen pudotustahti alkuvaiheessa varmaan voisi olla vaarallista/kohtalokasta. Toivottavasti Ari nyt pystyy kävelemään/juoksemaan pitkiä lenkkejä. Jos oikein muistan niin taisi ohjelman aikana tai sen jälkeen lupaavansa juosta jonkin maratonin. Liekö vielä tekemättä vai onko tarkoitus tehdä se mahdollisesti tulevana kesänä.
Kovin terveellistähän ei ole myöskään ajaa punaisia päin, mutta kovin moni silti vaan tekee valitettavasti niin, vaikka tietää mahdolliset seuraukset erittäin hyvin.
- kummastelija
Jotenkin hassulta tuntuu että aina kun tarjotaan houkutuksia niin tarjolla on pitsaa ja siideriä, joskus joku leivoskin. Onko nyt todella niin että kaikki lihavat vain ahmivat pitsaa ja juovat siideriä, tämäkö on ainoa mikä lihottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644