Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun Kimikin on näköjään keskeyttänyt!
IltaSanomien lööpissä näkyi niin lukevan.
Mitä se Pelle sinne etusivulle hinkuu, eikö nurkan takana ole hyvä olla?
13.05.2007 16:36
Millai senkin nyt sitten käsitit! Tarkoitin sillä, että on hyvä kun tulee vähän piristystä niin kuin ennen vanhaan.
Baarille on aina välillä meinannut iskeä joku näivetystauti, niin on ollut hiljaista.
Luulisi kesän tullessa terassin kutsuvan - lämpenis ilmat vaan. On se vähän huonoa, jos fällyt mukana pitää olla.
Sanoppa se, mistähän löytyisi...
13.05.2007 16:31
Nyt alkaa olla entinen meininki Pystybaarisssa, parasta on sitten vain pysytellä nurkan takana, tarkoitan tätä baaria, en Oliviaa ja Pelleä!
Ei tämä nyt niin kaukana ole, ettei tänne "huonojalkaisetkin" pääse.
Jatkoja vaan...
13.05.2007 15:43
Harvinaista on myöskin, että tuon ikäiset eroavat.
13.05.2007 15:36
ovat näin kauan naimisissa olleet ja aina harvinaisemmaksi tulevat.
Ensinnä nykyään mennään naimisiin - jos mennään - vanhempina ja sitten on tuohon ikään päästessä erottu jo monta kertaa.
Eikö vanha sanonta kuulu, että kaikkea muuta katuu kuin nuorena naimistaan!
13.05.2007 15:33
siis Linnanmäellä ja Särkänniemessä on monta vempelettä, johon en menisi mistään hinnasta.
Mikä siinä onkin, että vanhemmiten on ruvennut pelkäämään ja neljäkymmentä vuotta sitten ei sellaista paikkaa ollut, etten olisi ollut menemässä. Tietysti kaikki on lisääntynyt, mutta olisin varmaan mennyt mihin vaan.
Tietysti se benjihyppy on myös poissuljettujen listalla!
13.05.2007 10:43
viisut meinaan ja sitten on Suomi palautettu taas ruotuun. Täytyi meikäläisenkin ne katsoa ihan loppuun asti ja siinä sivussa muutama ristikko ratkoen.
Se on kyllä niin väärin, että Itä-Eurooppa jyrää sillä osallistujamäärällä ja toisiaan äänestämällä kaikki muut. Hyvä juttu taas on se, että rakas naapuri jäi näissäkin kisoissa taakse!
Mikä siinä onkin, mutta Ruotsi pitäisi aina voittaa.
Eikö Marion ole osallistunut kaksikin kertaa Intervision laulukilpailuihin, ainakin Hyvästi yö oli muistaakseni voittajakappale, vuotta en muista, mulla on joku mielikuva, että Suomi olisi voittanut siellä toisenkin kerran. Silloin kun niitä kisoja pidettiin oltiin sitä mieltä, että Suomi ei niihin kisoihin kuulu.
13.05.2007 10:32
kuinka kävi? Et kai Suomea veikannut?
Minä en voi sanoa mitään - ole seurannut niitä niin vähän.
12.05.2007 21:40
Olen kans vähän ähkyssä, kun olin synttäreillä ja pöytä oli katettu oikein viimeisen päälle.
Nykyään ainakin täällä päin on kaikenlaista ohjelmaa, minäkin tulin kotiin pullo kuohuvaa kainalossa. Oli tietokilpailu juhlakalusta rasti ruutuun menetelmällä ja meitä oli kolme samalla virhemäärällä - oli jäänyt varmaan onnittelumaljoista ylimäärää...
Sitten on huomiseksi oikein shamppanjaa, vaikken ole luvannut juhlia. Taidanpa päästä ulos syömäänkin - kylvöt on tehty!
Niin ja jääkiekko jatkuu...
12.05.2007 21:35
Kyllä nyt kiinnostaa - valitettavasti en voinut peliä katsoa loppuun asti ja olisi se ollut hienoa katsoa se loppukin.
Yksi hyvä puoli Kanadan pääsystä loppuotteluun on se, että Ruotsi jää Suomen taakse, vaikka olisihan se toisaalta ollut jännää saada Ruotsi vastustajaksi.
Niin tai näin, edessä on jänittävä päivä - toisille on jääkiekko, toisille formulat!
12.05.2007 21:10
Piipahdin vähän katsomaan, mutta ei näy ketään.
Lähden synttäreille ja harmittaa niin vietävästi, kun ei näe kokonaan sitä Venäjä-peliä, formuloista viis!
Pidetään peukkua Suomelle, siis jääkiekossa!
Saas nähdä kuin illalla käy, mutta epäilen, että viisuja en jaksa loppuun asti katsoa, täytyy laittaa nauhalle, että näkee millai ovat pisteitä antaneet, tuskin Suomi kovin hyvin pärjää.
Eipä täällä ole viimeaikoina paljon kaljahanan vahtia tarvittu, niin on ollut hiljaista sillä puolella.
Hyvää äitienpäivää kaikille - miten sen sitten itse kukin viettääkin!
12.05.2007 14:03
ja tulin vieläkin tänne. En nostata taikinaa lainkaan, leivon heti ja ihan yhtä hyvin onnistuu ja säästyy tätä kallista aikaa.
Jaa että mihin - vaikka tällä koneella istumiseen...
Kaikki te olette aikaisia, minä en ymmärrä aamulla kuudelta alkaa mitään tekemään, kun ei ole koiraakaan että pitäisi lähteä lenkille. Olen kissaihminen ja enää ei ole sitäkään.
Sinulla sitten riittää puuhaa niiden synttärien valmisteluissa. Itse aikoinani täysiä kymmeniä täyttäessäni olisin ollut ihan hissukseen, mutta sukulaiset juhlivat mielellään ja minkäs teet..
Voin ihan tässä vaan sanoa, että meidänkin isäntä on minua nuorempi - siksi se on nytkin pellolla.
11.05.2007 09:50
minä tunnustan, että meni siinä mukana, kun ne jankutuksetkin, valitan!
Kylläpäs onkin sattunut, että kaikki "syntiset"
yht´aikaa on tänne ilmestyneet!
Katselin vielä muita ketjuja, mutta nyt häivyn.
11.05.2007 08:03
minut, enkä jaksanut katsoa loppuun ja senkin vähän
mitä katsoin niin sillai puolittain vaan - kirja nokan alla.
11.05.2007 07:57
Pakkasyö (kolme astetta) on takana ja aurinko paistaa.
Mitä nyt on mahtanut palstalta lähteä, kun Pysty on vielä tullut etusivulle! Luulin jo sheriffin lähteneen kesälomille, en ole huomannut paljon poistoja viimeaikoina.
Nyt pitää lähteä leipomaan ja sitten vähän ulkohommiin, trekoolityöt on pahasti kesken.
11.05.2007 07:53
minäkin katson.
Vielä katson viisujakin, mutta en loppuun asti
jaksa valvoa...
10.05.2007 22:37
ja pelit jatkuu...
Ja Pystybaari on sitten nurkan takana taas kerran...
10.05.2007 22:10
aika monella on kaksi televisiota ainakin niin kauan, kunnes tulee se digiaika.
En lukenut tätä aloitusta ennen kuin tein tuon aloitukseni, niinpä nyt on kaksi aloitusta jääkiekosta.
10.05.2007 22:07
sillä kuka käy - pääasia on, että ovea availlaan tiuhaan tahtiin. Kovin tuntuu kiinnostavan...
10.05.2007 21:31
masennukset, sait aikaan oikein kunnon naurut!
Onneksi ei kukaan ollut kuulemassa kun yksikseni hekotan.
Niin että mistäs me niitä miehiä ruvetaan tekemään? Täytyykö mennä treffipalstalle - sieltä vois löytyä tänne sopivia...
10.05.2007 20:46
113 / 123