kun miehenne, vaimonne katselee jääkiekkoa ja se ei kiinnoste teitä itseänne.
Entäpä jos sieltä tulisi toiselta kanavalta teitä kiinnostava ohjelma yhtäaikaa?
Kuinka vietätte aikaa silloin......
7
639
Vastaukset
- TyrNimaNteli
tulee kiekkoa niin,että tutisee.
Ei häiritse minua.Luen tai kirjoitan.
Tv-ta en yleensäkään katsele.
Joskus jotain dokumenttia ja Inhimillistä tekijää tai jotain oikein hyvää elokuvaa.
Voisin täysin elää ilman Tv-tä. aika monella on kaksi televisiota ainakin niin kauan, kunnes tulee se digiaika.
En lukenut tätä aloitusta ennen kuin tein tuon aloitukseni, niinpä nyt on kaksi aloitusta jääkiekosta.- meillä
on kaksi tv:tä jo nyt vaikka ei ole vielä virallinen digiaika ja molemmissa on digiboksit tai oikeammin toisessa on oma digiviritin. Samasta antennista tai kaapelipistokkeesta voidaan ottaa useampaankin boksiin tai vastaanottimeen signaali ja jokainen voi katsoa haluamaansa ohjelmaa.
asia toisin päin. Jos yleensä joku katselee kiekkoa,
niin se olen minä.
Sama pätee F-1 ajoihin.
Jokatapauksessa olemme pärjäilleet hyvin yhdellä TV:llä,
jos en halua katsella mukana jotain ohjelmaa, niin onhan netti mukava vaihtoehto.- KristaTee
katson (kts Tellastiinan aloitus). Meillä on vain yksi TV ja kyllähän se harmittaa, jos toiselta kanavalta tulisi jotain jota haluaisin katsoa. Mutta onhan joskus annettava periksi.
- 1943
on, että saa katsoa, mitä haluttaa. Silti en varmaan viikkoon ole avannut toosaa, muuta tehtävää riittää. Menen kohta kansalaisopistoon kielen tunneille, sitten ehken lavatansseihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633