Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jos on ensimmäiset treffit ja mies alkaa minuuttitolkulla puhella seuraavan naisen kanssa puhelimessa, niin eipä siihen kannata jäädä norkoilemaan.
Muun asian vielä voisi hyväksyä.
Olen ollut 38 vuotta naimisissa yhden ja saman miehen kanssa, seurustellut jo sitä ennen 5v vuotta - en ole ketään heittänyt ulos, enkä ole ketään ennen neuvonutkaan.
Nytkin sanoin vain mielipiteeni.
08.01.2008 13:46
poistua vähin äänin "takavasemmalle" sanomatta sanaakaan.
08.01.2008 11:20
Ei niitä perinteitä niin kauheasti ole mukaan tarttunut ja olleekohan tämä sukupolvi viimeinen, kun niitä vielä vaalii.
Tuntuu, että ei nuoria kiinnosta mikään vanha, muodostavatko sitten omat perinteensä.
Onhan joulussa ne omat tapansa ja juhannuksena pitää tuoda juhannuskasket (koivut) kuistin pieliin. Pääsiäisenä kylvetään raeruohoa ja ripustellaan tipusia sinne sun tänne ynnä muuta asiaan kuuluvaa reksvisiittaa.
Jouluvalot ovat kyllä piristys pimeyteen, mutta kaiken väriset viritykset ovat kauhistus, niitä kun näkee jopa lipputankoon ripustettuna.
05.01.2008 12:40
En tosiaan tiedä miltä se nykyään maistuu (ja haisee), mutta joskus kauan sitten töissä ollessani jouduin sitä jo pikkujoulusta asti haistelemaan ja maistelemaan. Se on riittänyt minulle, kotonani ei koskaan livekalaa laitettu.
Tiedän, että makuasioista ei kannata kiistellä, sanoinpa vaan oman mielipiteeni.D))
05.01.2008 12:30
Turha on hosua ja surra kuoleman jälkeen jääviä tekemättömiä töitä.
Ei kukaan saa tätä maailmaa valmiiksi, se on aivan varma.
05.01.2008 12:18
joulutunnelma teillä on ollut siellä hikoillessanne? D))
Itse en koskaan tykkää helteistä, siksi en halua minkään etelään.
05.01.2008 10:57
Onko jossain tapana yleensäkin keittää rokkaa loppiaisena ja onko se yhtä kuin papusoppa?
Se olisikin helppo päätös joulun mässsäilylle - mahtaisi suku yllättyä, kun keittäisin papusoppaa...
Kinkkurullan aion minäkin vielä tänään uuniin laittaa ja jotain laatikoita pitää tehdä.
05.01.2008 09:51
Kiva niitä oli katsella, itse en ole käynyt Tanskaa pidemmällä, tuskin koskaan menenkään, ei edes tee mieli - on Suomeakin vielä paljon näkemättä.
Paljon tuntuvat ihmiset reissaavan.
Piloillani kirjoitin unia nähneeni, kyllä tässä jo on oppinut tietämään mihin linkit lähtee!
05.01.2008 09:30
Ei kannata paljon aloituksia tehdä, kun vastaukset ovat tuollaisia. Ei kai tässä ylläpidon piristämisestä ollut kyse.
Ja sitten siihen Loppiaiseen.
Minä olen ottanut aikoja sitten tavaksi kutsua lähisukulaiset Loppiaisena joulun lopettajaisiin.
Joskus jo ajattelin lopettaa sen jutun, mutta tuntuvat pitävän meille tulon niin luonnollisena, että pitää jatkaa "perinteitä".
Kuusi lähtee heti maanantaina, mutta ulkovalot saavat vielä jäädä ja tuvan ikkunoille kyntteliköt.
Helpotuksen huokauksen päästän, kun kaikki on ohi!
04.01.2008 22:45
Luin tämän ketjun ja kävin lukemassa myöskin aloittajan matkakertomuksen, vielä aioin katsoa kuvatkin Madeiralta, mutta eipä ollut linkkiä missään, taisin siis kuvitella koko kuvalinkin.
04.01.2008 18:56
niitä parinkymmenen vuoden takaisia pakkasia.
Meillä pysytteli mittari vain kolmessakymmenessä, mutta siinäkin oli tarpeeksi. Pakkaset alkoi silloin jo marraskuussa.
Paljon on talvet muuttuneet sen jälkeen!
04.01.2008 14:54
ne villahousut, ettei hikitä! D))
01.01.2008 20:13
eilen sanottiin...
Jos sitä kysyy joltain minut tuntevalta, niin viimeksi varmasti tosikkona tunnetaan.
31.12.2007 20:19
tilapäisesti suljettu, siinä ajankohtainen puheenaihe.
Minulle ainakin tulee silmille tuo teksti taas aika useasti.
Muutenkin tuntuu tökkivän ja takkuavan koko systeemi.
On se kumma, että muille foorumeille pääsee, onko tämä sitten niin suosittu, että tungosta riittää!
31.12.2007 18:29
On niin paljon ollut tipattomia kuukausia, että yksi tipaton tammikuu ei paljon tuskaa tuota.
Tätä iltaakin varten on siideriä, jossa prosentti on nolla!
31.12.2007 14:09
Olenko väärässä, jos väitän, että sinä kuitenkin kirjoitit juttusi pilke silmäkulmassa?
Juuri tätä minä kaipaan ja allekirjoitan täysin lauseesi siitä juttujen kevennyksestä, kyllä niistä tosiaan tulee lunta tupaan ja porstuaan.
30.12.2007 13:34
Meikäläisen välikädet ovat niitä, jotka ottavat
suurimman osan elintarvikkeiden hinnasta siinä välissä, kun ne kulkevat tuottajalta kuluttajalle.
Olen kerrankin tosikko ja sanon niitä välikäsiksi!
30.12.2007 13:28
Vuoden verran olen tätä palstaa seuraillut ja paljon on tyyli sinä aikana muuttunut.
Viime aikoina olen kaivannut sitä huumoria ja kepeyttä, jota joukkoon aina tuli.
Nyt tuntuu se täysin kadonneen.
Miksi? Ei kai elämä kuudenkympin virstanpylvään jälkeen niin haudanvakavaksi muutu, että eläkkeitä vain pitäisi rägnätä, kuolemaa ajatella ja sairauksiaan valitella. Ei se siitä parane, voi kai tämän ajan mukavamminkin viettää.
Nämä nyt on vain minun ajatuksiani ja minä olenkin aina ollut tälläinen "huithapeli" ja mihinkä sitä luonteestaan pääsee.
30.12.2007 13:07
Minulle lääkäri kirjoitti pitkin hampain Crampiton-reseptin. Sanoi, että siitä tulee riippuvaiseksi, kun sitä käyttää säännöllisesti.
Niinpä otan sitä vain, kun on syytä pelätä suonenvedon iskevän, esimerkiksi, kun pidempään pitää kumisaappaita jalassa, niin vaara pyörii, että yöllä krampppaa.
30.12.2007 11:30
En aikoihin ole kärsinyt hikasta, mutta lapsena usein tuli hikka ja äiti kun kunnolla säikäytti, kyllä hikka lähti.
Sekin auttaa, kun juo lasillisen vettä "yhtäkyytiä".
30.12.2007 10:45
51 / 123