Oletteko jo valmistautuneet "Tipattomaan"?
Minä aion pitää sellaisen tänäkin vuonna. Toki varastossa on helmikuun alkua odottavat taxfreestä ennen hinnan nousuja hankitut oluet, ja jotkut viinilaatikotkin - joten on turvallinen olo ja porkkana odottamassa, hahahaha! Niin oli viime vuonnakin, eikä kiusaus ainakaan silloin tullut liian suureksi.
Nyt pitää hankkia kotiin vähän virvoitusjuomia ja hedelmämehuja, niin tammikuu sujuu oikein mukavasti ja maksakin saa pienen lepotauon. Enhän minä yleensä juo muuta kuin viikonloppuisin ruuan kanssa viiniä/olutta, ja juhlissa tietenkin tavanomaiset, mutta luulen, että kuitenkin on ihan terveellistä olla täysin ilman alkoholia vähän aikaa.
valmistauduttu tipattomaan???
4
359
Vastaukset
Et sitten millään saisi minua suostutelluksi täysin tipattomaan tammikuuhuun.
Olen vähintään kerran vuodessa ollut mukana korkkaamassa samppanja- tai kuohuviinipullon ja teen sen myös tänä vuonna juuri vuoden vaihtumisen hetkellä. Vapaaehtoisesti en suostu tavasta luopumaan.
Joskus voi kieltämättä olla ihan paikallaan kokeilla, pärjääkö ilman alkoholia ja kumpi hallitsee elämää, ihminen vai alkoholi. Tipaton tammikuu voi olla siihen ihan hyvä ajankohta. Aiheesta on täälläkin ollut jo ainakin yksi aikaisemmin aloitus. Siksi oli suorastaan pakko heittäytyä vähän vastakaan. ;))
Onneksi tässä iässä ei enää tarvitse olla maksasta huolissaan, jos käyttää alkoholia vain kohtuullisesti silloin tällöin. - Ehkä minä päätän helmikuussa aloittaa (10 päivän) mehupaaston ja vielä täydellisemmän elimistön puhdistamisen.
Hyvää tipatonta tammikuuta ja tervettä uutta vuotta sinulle ja muillekin.- MUMMELI1
Olen pitänyt aina tipattomaan tammikuuun ,koska joulun aikaan aina tulee otetua alkoholia enemmän kuin normaalisti.
Juhla ruokien kanssa vähän viiniä ja Glögiä ja sauna oluitakin ,koska koko vuoden tapahtumat käydään läpi ison perheen olessa koossa.
On tyttöjen saunaa ,peli-iltoja jne.
Tammikuussa pitää aina skapata. On niin paljon ollut tipattomia kuukausia, että yksi tipaton tammikuu ei paljon tuskaa tuota.
Tätä iltaakin varten on siideriä, jossa prosentti on nolla!- Esesau
Laskeskelin juuri, että yli 900 pulloa on tullut juotua olutta männä vuotena. Joten ajattelin hieman leputtaa elimistöä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496370
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284407- 982885
- 412267
- 332072
- 542020
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491