26 astetta, pölypunkit kuolee, patja ym. ulkoilemassa!
Pakkasta
11
510
Vastaukset
- 1943
miinuskuusi ja kaunis auringonpaiste. Menisin metsään, mutta pitää lähteä ajelemaan pääkaupunkiin työasioissa ja jatkaa vielä itään. Nauttikaa talvisäästä, jos voitte.
mutta autojen pakokaasu oli työntynyt parvekkeelle. Pakkasen vuoksi jää aikaa olla koneella katsella mitä täällä keskustellaan. onneksi on lähellä kaikki että juuri tarkenee kävellä uimahallille ja kaupoihin.
Tuntuu kun olisi ulkomailla kun venäjää puhutaan joka puolella. Kauppiailta hupenee ale tavarat ostavat köyhyteensä halpa ja rikkaat kallita.
- KristaTee
Taidatpa asua Kainuussa päin. Siellähän piti moisia pakkasia olla. Täällä ei ole kuin -10 ja sekin tuntuu pahalta. Onneksi tätä kestää vain pari kuukautta.
- asteet
aurinko paistaa eikä tuule.Maa valkoisen puhtaan lumen peitossa, menee kun ikkunasta saa katsella.
Oli silloin 86-87 vuosina 40 ja ylikin kuukauden yhteen kyytiin ja 5 päivässä viikossa oli autolla lähdettävä, hyi kauhistus, kun muistelenkin. Nyt en viitsi autoa käynnistellä kun ei pakko. asteet kirjoitti:
aurinko paistaa eikä tuule.Maa valkoisen puhtaan lumen peitossa, menee kun ikkunasta saa katsella.
Oli silloin 86-87 vuosina 40 ja ylikin kuukauden yhteen kyytiin ja 5 päivässä viikossa oli autolla lähdettävä, hyi kauhistus, kun muistelenkin. Nyt en viitsi autoa käynnistellä kun ei pakko.niitä parinkymmenen vuoden takaisia pakkasia.
Meillä pysytteli mittari vain kolmessakymmenessä, mutta siinäkin oli tarpeeksi. Pakkaset alkoi silloin jo marraskuussa.
Paljon on talvet muuttuneet sen jälkeen!- 1943
asteet kirjoitti:
Oli silloin 86-87 vuosina 40 ja ylikin kuukauden yhteen kyytiin ja 5 päivässä viikossa oli autolla lähdettävä, hyi kauhistus, kun muistelenkin. Nyt en viitsi autoa käynnistellä kun ei pakko.oli 1987 pakkasta varmaan 45 astetta. Lapset olivat eri paikoissa päivähoidossa. Työpaikalla ei ollut mahdollista käyttää lohkolämmitintä eikä auto käynnistynyt. Oli muistaakseni ihan uusi, tuo, jota kotteroksi nyt kutsun. Piti ottaa taksi, kun hain lapset. Lohkolämmittimen johto mureni palasiksi. Sain liikkeestä uuden, kertoivat, ettei oltu laskettu, että materiaalin täytyy Suomessa kestää tuollaista pakkasta.
- teepaidassa
kylmä se on miullakin, vain 20° varjossa , palmun alla.
- Citronella ^2
Hiki on. Ulkona 37C. uuden vuoden aattona 42,7. Pieni pakkaanen olisi tarpeen.
Citronella ^2 kirjoitti:
Hiki on. Ulkona 37C. uuden vuoden aattona 42,7. Pieni pakkaanen olisi tarpeen.
joulutunnelma teillä on ollut siellä hikoillessanne? D))
Itse en koskaan tykkää helteistä, siksi en halua minkään etelään.- apunailona
Tellastiina kirjoitti:
joulutunnelma teillä on ollut siellä hikoillessanne? D))
Itse en koskaan tykkää helteistä, siksi en halua minkään etelään.Minä olen saunassakin mieluummin tuossa lämpötilassa. Ulkona en ainakaan, jos ei sitten merellä tai järvellä.
- Pirre*
-12*, toivottavasti se puree vielä niihin punkiaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496380
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284417- 982885
- 412267
- 332072
- 552026
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491