Pakkasta

asteet

26 astetta, pölypunkit kuolee, patja ym. ulkoilemassa!

11

510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

miinuskuusi ja kaunis auringonpaiste. Menisin metsään, mutta pitää lähteä ajelemaan pääkaupunkiin työasioissa ja jatkaa vielä itään. Nauttikaa talvisäästä, jos voitte.

• mutta autojen pakokaasu oli työntynyt parvekkeelle. Pakkasen vuoksi jää aikaa olla koneella katsella mitä täällä keskustellaan. onneksi on lähellä kaikki että juuri tarkenee kävellä uimahallille ja kaupoihin.
        Tuntuu kun olisi ulkomailla kun venäjää puhutaan joka puolella. Kauppiailta hupenee ale tavarat ostavat köyhyteensä halpa ja rikkaat kallita.

• KristaTee

Taidatpa asua Kainuussa päin. Siellähän piti moisia pakkasia olla. Täällä ei ole kuin -10 ja sekin tuntuu pahalta. Onneksi tätä kestää vain pari kuukautta.

• asteet

aurinko paistaa eikä tuule.Maa valkoisen puhtaan lumen peitossa, menee kun ikkunasta saa katsella.

Oli silloin 86-87 vuosina 40 ja ylikin kuukauden yhteen kyytiin ja 5 päivässä viikossa oli autolla lähdettävä, hyi kauhistus, kun muistelenkin. Nyt en viitsi autoa käynnistellä kun ei pakko.

• asteet kirjoitti:

aurinko paistaa eikä tuule.Maa valkoisen puhtaan lumen peitossa, menee kun ikkunasta saa katsella.

Oli silloin 86-87 vuosina 40 ja ylikin kuukauden yhteen kyytiin ja 5 päivässä viikossa oli autolla lähdettävä, hyi kauhistus, kun muistelenkin. Nyt en viitsi autoa käynnistellä kun ei pakko.

niitä parinkymmenen vuoden takaisia pakkasia.
        Meillä pysytteli mittari vain kolmessakymmenessä, mutta siinäkin oli tarpeeksi. Pakkaset alkoi silloin jo marraskuussa.
        Paljon on talvet muuttuneet sen jälkeen!

• 1943
        asteet kirjoitti:

oli 1987 pakkasta varmaan 45 astetta. Lapset olivat eri paikoissa päivähoidossa. Työpaikalla ei ollut mahdollista käyttää lohkolämmitintä eikä auto käynnistynyt. Oli muistaakseni ihan uusi, tuo, jota kotteroksi nyt kutsun. Piti ottaa taksi, kun hain lapset. Lohkolämmittimen johto mureni palasiksi. Sain liikkeestä uuden, kertoivat, ettei oltu laskettu, että materiaalin täytyy Suomessa kestää tuollaista pakkasta.

• teepaidassa

kylmä se on miullakin, vain 20° varjossa , palmun alla.

• Citronella ^2

Hiki on. Ulkona 37C. uuden vuoden aattona 42,7. Pieni pakkaanen olisi tarpeen.

• Citronella ^2 kirjoitti:

Hiki on. Ulkona 37C. uuden vuoden aattona 42,7. Pieni pakkaanen olisi tarpeen.

joulutunnelma teillä on ollut siellä hikoillessanne? D))

Itse en koskaan tykkää helteistä, siksi en halua minkään etelään.

• apunailona
        Tellastiina kirjoitti:

joulutunnelma teillä on ollut siellä hikoillessanne? D))

Itse en koskaan tykkää helteistä, siksi en halua minkään etelään.

Minä olen saunassakin mieluummin tuossa lämpötilassa. Ulkona en ainakaan, jos ei sitten merellä tai järvellä.

• Pirre*

-12*, toivottavasti se puree vielä niihin punkiaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6380
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4417
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2885
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2267
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2072
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      55
      2026
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1749
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1552
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1491
    Aihe