Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sinä tulisit unilukkariksi! D))
30.11.2007 20:10
Minä laitan siihen kynttilät, on vain 16 kynttilän sarja, mutta tuokoon joku lisää ellei nämä riitä.
Kannatan ehdottomasti sitä tietokilpailua, sellainen kilpailuhullu kun olen, vaikka en paljon mitään tiedä.
Konstan joululaulu Garoly Garamin laulamana on muuten mielestäni parhaimpia joululauluja, sitä ei vain paljon soiteta. Entä teillä?
30.11.2007 19:13
Olen ihmetellyt mihin fasaanit ovat nurkista hävinneet, mutta taitaa sekin selvitä, kun niistä sulista kerroit. Ei kai sinun ne joka paikan adonikset ole käyneet niitä nitistämässä?
Ihan mukavia naapureita ne fasaanit ovat, mutta keväällä mekkaloivat aamuvarhaisesta alkaen - melkein pärjäävät Pedrolle ja Donnalle.
30.11.2007 18:39
No niin, nyt sitten pitäisi Pystis olla väkeä puolillaan, kun kaikki, jotka oven ovat aukaisseet ovat tänne jääneet.
Miten on päivä mennyt? Kovin hiljaa on Pellekin tuolla nurkassa istunut, mitään ei ole sieltä kuulunut, on tainnut nukkua, kun aamuyösti jo tänne tuli.
Naiset tietysti ovat kutoneet sukan jos toisenkin päivän aikana.
Pikkujoulun kanssa alkaa tulla kiire, jos huomenna aiotaan pippaloita pitää.
Emäntä on teillä tietymättömillä ja ei taida Pertta-tädistä olla tanssijaksi ja akrobatian esittäjäksi, kun avajaisissa niin köpelösti kävi.
Jos vapaaehtoisia ohjelmansuorittajia löytyy niin ilmoittautumisia tänne päin tulemaan!
30.11.2007 17:35
Sainpas Krissen hihasta kiinni ja nyhjästyä hänet kaveriksi vielä pieneksi aikaa.
Haenpa hänelle sen lumumban ja ottaisinko itse lämmittävän rommitotin. Toivottavasti kaijat ei huomaa ja ala osaansa vaatimaan.
Hukassa on meidänkin linnan kutsu, mutta jos vielä sattuisi jostain putkahtamaan, ottaisin taas Olivian makutuomariksi "klänninkiä" valitsemaan.
Ei pahus, mennään niillä liehuvaisilla, kun siellä KingKalen kuistilla käytiin turhaan norkoilemassa. Jookos?
Jokos sait juomasi juotua, lähdetäänkö yhdessä liukastelemaan, ei täältä kuitenkaan löydy saattajaa.
Hyvää yötä kaikille, nukkukaa hyvin.
29.11.2007 21:56
oli vain muistovihko, johon liimattiin niitä ihania kiiltokuvia, mutta tätä "vaihtohaitaria" ei ollut. Oliko eri puolilla Suomea sitten eri tavat?
29.11.2007 14:57
Kiitos! Hienoja ovat.
28.11.2007 19:33
olen minäkin.
Joskus aamuisin, kun herään aikaisemmin, niin mietin josko lähtisi lehden hakemaan ja lukisi sen ensimmäiseksi kaikessa rauhassa, mutta ei kuitenkaan tule lähdettyä ja niin ne samat rutiinit toistuvat joka arkiaamu.
Sunnuntaisin voi vähän systeemit heittää.
28.11.2007 10:30
Hei, missä kaikki aamuvirkut ovat? Harvoin minä ensimmäisenä aamulla ovia avaan.
Tänään en ehdikkään koko päivää täällä istua, lähden naapuripitäjään kyläilemään.
Vähän "pluikasta" on, mutta toivottavasti pysytään tiellä.
Kahvit voin laittaa tippumaan ja toivottelen kaikille kepeää keskivikkoa!
28.11.2007 08:28
Lenita on tällä viikolla Viihdekonkariohjemassa, valitettavasti eilen jäi katsomatta. Tänään katsoin kun hän kertoi opiskeluajoistaan ja alkuajoista tv:ssä.
Ei se ihan helppoa ole alku ollut hänelläkään, työllänsä on rahoittanut opiskelunsa.
Räväkkä mimmi on vieläkin, samoin kuin Airakin, molempia kuuntelee ihan mielenkiinnolla.
27.11.2007 18:46
Eija Kantolalla on CD-levy nimellä Enkelikello!
27.11.2007 11:22
Enkelikellon nimellä, eikä löytynyt kuin kokoelmalevyiltä. Voi hyvinkin olla Eija Kantolan esittämänä, koska Mika Toivanen näkyi olevan säveltäjä.
Googleta Viola ja etsi Enkelikellon nimellä, niin näet ne kokoelmalevyt.
27.11.2007 11:19
Nimittäin, että olet täällä. Otin minäkin sukankutimen mukaani, ei tarvii kotona yksin sen kanssa nyhjöttää.
Meillä ei myrskää, eikä tule mitään terävää alas, pari astetta pakkasta ja aurinkokin hiukan kurkistelee. Yöllä on satanut hiukan lunta.
Siinä taas se säätiedoitus jonkun iloksi ja toisten kauhuksi, ihan miten vaan.
Ai niin, kiusallasiko annat kaijojen olla tuolla piilossa. Nyt peitto pois ja murkinalle!
Odotelkaa kiltisti koska Pertta-tädin ja Selman looshi kalustetaan, pääsette sinne parhaalle paikalle oppimaan tapoja ja henkevää keskustelua.
Kovin hitaita ne Perttan adonikset tuntuvat olevan ainakin näissä sisustuspuuhissa.
27.11.2007 10:49
Makua on monenlaista kirjojenkin suhteen ja meilläkin varmaan melko erilainen.
Minä kun olen sellainen "kevytmielinen" lukemisenkin suhteen, en jaksa enkä viitsi mitään raskasta enkä syvällistä lukea. Enkä kirjoittaa D)).
27.11.2007 10:32
Älä mee sinne Pohjanmaalle, ei täällä Satakunnassa ole paljoa lumesta riesaa D))
26.11.2007 21:48
Laitanko sähköpostissa sinulle tulemaan opuksen "Elämän näyttämöllä"?
Alku oli ihan luettavaa, mutta sitten kun alettiin kertoa vain kaikista esitetyistä näytelmistä, alkoi puuduttaa. Minä olisin kaivannut vähän enemmän elettyä elämää joukkoon, mutta näyttämöllähän siinä nimen perusteellakin ollaan.
Ajattelin vaan, kun olet saanut sähköpostissa kaikkea perunoista ja porkkanoista lähtien, että kai siellä yksi kirjakin tulee.
26.11.2007 21:12
jos vaikka saisit olla kauempaan tuolla viisikymppisissä, siellä kun on vähemmän tylsää.
26.11.2007 16:40
makuja on niin monta kuin vastaajiakin.
Sain minäkin lahjakortin kylpylään ja käytiin jälkikasvun kanssa siellä hienosti syömässä.
Että näin meillä käytettiin se lahja!
26.11.2007 15:41
Kalevala-korut ovat mielestäni kuusikymppiselle sopiva lahja. Ovat arvostettuja ja kauniita.
Itselleni ainakin olisi mieluisa lahja. Pari kertaa on käynyt niin, että on viety lahjaksi Kalevala-koru ja saajalla on ollut jo samanlainen, joten vaihto-oikeus on hyvä sopia ostettaessa.
26.11.2007 10:57
Minä olen jo monet talvet kulkenut pihan poikki kelkan kanssa. Vielä ei uskalla sitä ottaa, on
niin vähän lunta, että voi saada äkkipysäyksen.
Olen joskus lentänyt kelkan päälle, kun on santa ottanut vastaan ja se ei ole mikään mukava kokemus.
Viime talvina on mielestäni ollut aina liukasta, kun vaan vähänkin on lunta maassa.
26.11.2007 10:52
56 / 123