Mitä haluaisit lahjaksi ?

OoPee

60-vuotislahja naiselle mietityttää, päivänsankarin mieltymyksiä en kovin hyvin tunne. Kyseessä naishenkilö, jolla periaatteessa on kaikkea, ja järjestää juhlat meille sukulaisille. Vinkeistä olisin kiitollinen !

11

2570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalevala-korut ovat mielestäni kuusikymppiselle sopiva lahja. Ovat arvostettuja ja kauniita.
      Itselleni ainakin olisi mieluisa lahja. Pari kertaa on käynyt niin, että on viety lahjaksi Kalevala-koru ja saajalla on ollut jo samanlainen, joten vaihto-oikeus on hyvä sopia ostettaessa.

• olisi korujen kannalla

Niinhän sanotaan, että ruusut kuihtuvat, mutta timantit ovat ikuisia.

Itse olisin paremmin sitä mieltä, ettei koruja "perikunnan riideltäväksi", vaikka naiset niistä tykkää.

Veisin mieluummin jonnekin lämpimään. Siellä on basaareja, josta voi pienellä rahalla ostella noita koristeita. Osa aitoa, osa rihkamaa. Mutta kokemus ainakin on hyvä.

• kullitettu

Koruista naiset tykkää isoista ja kiiltävistä. Eikös harakkakin ole kiiltävän perään?

• mummolle

helevetin iso dildo.

• kullitettu

Hui sinua!

• TULOSSA jippiii

Minä kanssa täytän 60 pian ja vaikeaa on ajatella mitä sitä haluaisi. Tämä joka ehdotti dildoa haluaa sitä itse ja vieläpä on jotain vikaa jossain kun kunnolliseen kirjoitukseen alkaa vastailla pirullisesti. Dildo asiat me kuuskymppiset kyllä hoidetaan itse joten ei sinun vitsisi ollut mitenkään hauska jos niin luulit.

• aureliina

sain täyttäessäni 60 v. Olin toivonutkin sitä.
      Kalevalakorut ei ole miun tyyliini. Myös kauneushoitolassa käynti on mielestäni hyvä ajatus.
      Siis koko paketti kasvo-, käsi-, jalkahoidot ja mahd. hieronta vielä lisäksi.

• makuja on niin monta kuin vastaajiakin.
      Sain minäkin lahjakortin kylpylään ja käytiin jälkikasvun kanssa siellä hienosti syömässä.

Että näin meillä käytettiin se lahja!

• vinkkinet

kaikilla 60 tuollainen USB-kupinlämmittäjä, pöytämalli.Ei hyvin kallis 7.90.

• löytyy

ja saa kaikkeen(?)apua. Piti nimittäin mennä sinne katsomaan mikä moinen kupin lämmittäjä on.
        En kyllä uskonut tätä sieltä löytyvän, mutta siellä oli!

• pohpoika

on jo niin osta punainen ferrari sitä tuskin hällä vielä :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      87
      1767
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      397
      1756
    3. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1733
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      96
      1669
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      51
      1344
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      51
      1300
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      291
      1183
    8. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1036
    9. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      168
      998
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      43
      975
    Aihe