Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On sentään hyvä, että maailmasta vielä löytyy Pertta-tädin ja Kotil...anteeksi Rouva Kotilaisen kaltaisia ihmisiä.
Nytkin toinen lykkäsi tuosta vaan satasen puolikkaasta grogista ja toinen on hauska muuten vaan töhnäpullineen, ai ne olivatkin möhnäpullia, tuntuvat vähän epämääräisiltä, mutta hyvältä maistuu. Syön sen vanhanaikaisen, punaisen limonaadin kera. Kaljaa en ota, vaikka kuin se rypyt silittelisi.
On sentään hyvä, että on tämä Pystis näille jonninjoutaville jorinoille, kun itsekkin taidan olla jonninjoutava!
20.09.2007 14:37
Eihän sitä lunta tänne tule!
Yleensä talvi tulee nykyään tammikuussa, jos silloinkaan. Viime talvena en edes hiihtämään ehtinyt. Muualla ei olisi voinutkaan hiihtää kuin järvellä. Voi siinä tosin olla hieman syytä minussakin D))
Onko siellä "sisämaassa" vielä kunnon talvet?
Sitten säätila: Aamulla vähän satoi, mutta taitaa se siitä kirkastua, lämpötila +11 astetta.
Ps. Tulihan sitä lunta viime vuonna jo marraskuussa. Oli oikein kaameat kelit, mutta pois se suli.
20.09.2007 09:41
Oon määki käyny ihan Ruattisa asti!
Juu ja kerran jopa Tanskasa!
Että sillai!
20.09.2007 09:21
ollut ja lähtenyt myös!
Riittää pähkäilemistä mikä olisi aihe, joka kiinnostaisi ja saisi olla täällä.
19.09.2007 23:19
Olishan minun se pitänyt muistaa että Valmettihan se, kun itsekkin joskus Valmetilla pärryytän.
Ja kiitos kaunis taas siitä nuorentamisesta, se niin lämmittää.
Vieläkö se Nikiton tarjous on voimassa? Jospa rommitotin otan yömyssyksi ja paljon hunajaa joukkoon.
Kiitos ja hyvää yötä!
19.09.2007 23:13
Juuri kun me sinusta täällä "huastoimme", niin kuinka sattuukaan, että osut paikalle.
Vai ei ole Aulista löytynyt ja niin kuin minäkin toivoin, että olisitte toisenne löytäneet.
Jos näet Pertta-tädin, käske poiketa!
19.09.2007 21:26
on vihdoinkin löytänyt Auliksensa ja ovat lähteneet vaikka johonkin lemmenlomalle!
19.09.2007 20:47
Aiot siis perua ne sinun kaupat vai?
Älä luule, ei täällä mitään rouvittelemaan aleta ainakaan näin vakiasiakkaiden kesken. Mielestäni annoit ymmärtää käyväsi täällä useamminkin.
Harmi, että Pertta-tätiä ei ole pitkiin alkoihin näkynyt, musta tuntuu, että hän voisi olla sinulle sopivaa seuraa. Hän kun on sellainen arvonsa tunteva omalaatuinen persoona.
Vaikka kuinka sileän naaman saisin, niin olutta en ala sittenkään kittaamaan. Pidän ennen ryppyni!
Kotilaiska on hyvä vaan, piikki on auki!
19.09.2007 20:27
Aurinko paistaa, lämpötila +11 astetta ja perunat ovat kellarissa.
Vähän jos joku vielä trekoolimaata kääntäisi niin hyvä olisi. Sitten olisi syystyöt minun osaltani tehty.
Kaffee oli niin seisonutta, että sitä ei juo vanha Erkkikään, otan sitten jotain limssaa, kiitän ja kumarran ja poistun hiljaa takavasemmalle.
Niin ja katson mielenkiinnolla saanko jonkun aamupäivällä lähettämän viestin liikkeelle, vai jääkö tämäkin matkalle!
19.09.2007 15:33
Pystiksen siirtoa! Jos aloituksia lähtee eiliseen tahtiin, niin kyllä saadaan pitkään olla tällä paikalla.
19.09.2007 09:58
Minä täällä taas olen palannut vanhaan aikatauluuni. Lapseni saattelin eskariin lähtemään ja sitten tulin juomaan tänne kahvit, heti ovella tuli kahvin tuoksut nenään.
Kovin on tyyntä,ei paljon aalloilla keinahtele. Hauskaa reissua pohpojalle ja olehan ihmisiksi, jos täällä jo pohjia otit heti aamuvarhaisella!
Sitten tämä Pelle Peloton! Onko sinusta tullut vallan yökyöpeli, kun öisin vaan käyt kuittailemassa.
Joko syystyöt on tehty ja Ferku laitettu talviteloille?
Meidän huushollin perunat on tänään aikomus ottaa mikäli sää sallii, ei ainakaan näytä siltä, että tulisi sade.
Juu kiitos vaan tarjouksista, ei tarvitse tulla talkoisiin, perunamaa on niin pieni, että kyllä me isännän kanssa ne pian noukimme.
Kaikkia keksivät, kun kaalinkin saavat kasvamaan litteäksi!
Taas kehuvat niitä kaaliruokia, enkä mä uskalla paljon kaalia syödä - mutta kunhan ensin menen puukotettavaksi niin sitten...Tai tähystysleikkaushan se on, ei taideta paljon puukkoa tarvita. Kysymys on siis mun sappikivistäni - kaikkia vaivoja sitä tulee.
19.09.2007 09:47
Sinulle minä tarjoan ihan - jaa enpäs sanokkaan - siis ne kaljat tarjoan, oleppa hyvä!
Hienoa, että poikkesit, saat vielä toisetkin, olen niin hövelillä päällä.
Nauti olostasi, olet aina tervetullut!
Älä kuitenkaan vallan pummiksi heittäydy!
18.09.2007 20:35
Täytyy käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun tänne vielä pääsee.
Harvinaisen vilkasta ollut noin yleensä, sekö sen tekee, kun eilen illalla ei päässyt lainkaan tänne eikä paljon muuallekkaan.
Kiireinen päivä on ollut eräällä herrashenkilölläkin tänään, ei voi muuta kuin ihmetellä.
A-Womanille ja Krisselle sanoisin, että on tainnut kaikille alku olla hankalaa tänne tullessa.
Muistan itse olleeni kuin pahan teossa, kun sekaannuin toisten juttuihin.
Nyt ymmärtää hyvin, jos joku puhuu sisäpiirin jutuista, eikä tunne heti oloaan kotoiseksi.
Mutta kun sisukkaasti vaan on mukana niin kyllä se siitä.
Nykyään on oltu melkein raittiuslinjalla, mutta otan kuitenkin yhden siiderin ja ihan sen sitten "issessein" nautin, kun ei näy seuraa olevan.
18.09.2007 19:06
varsin hyvin tiedät mitä tarkoitin;)
18.09.2007 18:47
että ainakaan minulle ei ole paljon iloa käynnistä ulkomaalaisilla keskustelupalstoilla.
En tiedä, taidan olla ainoa muukalainen, joka hallitsee vain tämän toisen kotimaisen.
Niinpä täytyy tyytyä tähän suomalaiseen tarjontaan.
18.09.2007 16:40
Kiitos lämpimäisistä! Hyvää on!
Minä lähden nyt vähän tuonne "liikemaailmaan" -
jääkaappikin näyttää melko tyhjältä, ei ole paljon muuta kuin valo!
18.09.2007 12:02
rekisteröitynä? Kirjoititko jo aikaisemmin sillä rekkaamattomalla, muistan kyllä senkin nikin?
Minä aloittelin tammikuussa Mummu 65-v. nikillä ja rekisteröidyin tällä joskus keväällä.
Samoin on tullut joskus mieleen pitää vähän taukoa, mutta aina tänne vaan tulee tultua.
On täällä niin mukavaa - enimmäkseen.
Pystybaarissa aina, täällä kun ei yleensä rettelöidä!
18.09.2007 11:44
sitä poistosysteemiä, se on jostain, en viitsi sanoa mistä, vaan yleensä sitä, miten
tämä keskustelu toimii, monilla palstoilla se on niin sekavaa.
Heiluihan se luuta jossain vaiheessa keväällä hyvinkin ahkeraan, mutta oli keskustelutkin tosiaan räväkämpiä.
Montä hyvää kirjoittajaa on häipynyt ehkä juuri sen sensuurin takia.
18.09.2007 10:10
ilmaisia keskustelupalstoja, täällä on vain paras tämä systeemi, ainakin minun mielestäni.
18.09.2007 09:34
Kehtaako enää huomenta sanoa, kun Krissellä jo on taikinatkin nousemassa.
En minäkään ihan juuri ole ylös noussut, kello soittaa joka arkiaamu 6.50 ja vähän niihin aikoihin ampaisen ylös sängystä. Tiedän kyllä, että teitä on paljon, jotka olette jo paljon aikaisemmin liikkeellä.
Nyt meni aikaa ennen kuin ehdin tänne asti. Täytyi tuolla ylempänä vastailla ennen kuin aloitus lähtee, sillä niinkin voi käydä.
Tuntuu, että täällä ei saa keskustella nykyään taas mistään, nyt on se vaihe menossa.
Se on valitettavaa, mutta totta.
En viitsi mainita eilen illasta mitään, tai mainitsenpa kumminkin. Oli oikein kenkkumaista kun ei kertakaikkiaan päässyt minkään, mutta niin se oli kaikilla, lohtu sekin!
18.09.2007 09:28
72 / 123