Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taidetaan tosiaan olla sitä kiikkustuoliporukkaa, kun ei enää Pystiskään kiinnosta. Otan kuitenkin yhden siiderin, vaikka pari maijallista mehua olenkin tehnyt.
En tiedä mitä "hilupilttuita" kaikki säpinää toivovat odottavat! Eihän sitä aina jaksa mitään roolia vetää, vaan on oma tylsä itsensä.
Nyt painun pehkuihin. Hyvää yötä!
02.08.2007 22:02
Tule pois vaan, yksin siellä on niin tylsää istuskella. Olen odotellut, että vähän ilma lämpiäisi, mutta ei se aurinkokaan vaan oikein paista.
Pitää sitten vaan ryhdistäytyä ja sinne puskiin painua ja lyödä hynttyitä niskaan, että tarkenee!
02.08.2007 12:57
Aurinko alkaa pilkistellä ja tuuli puhaltaa. Kunhan aamukasteet häviävät, täytyy mennä marjapuskiin jatkamaan poimintaa ja sitten mehujen keittoon.
Eivät ole linnut kaikkia punaisia marjoja syöneet.
Minun saaliini verkoista on kolme rastasta, harakka pyristeli itse vapaaksi ja tikka pelastettiin saksimalla verkosta pois, oli vähän ärhäkkä, kyllä sain varoa näppejäni.
Tuleehan se kesä vielä takaisin, uskotaan niin!
02.08.2007 09:35
sade täälläkin, mutta onneksi on edelleen säästytty isommalta myrskyltä! Päivä on sitten mennyt niiden matonkuteiden kanssa. Eipä silti, mun mielestäni niiden leikkaaminen ei ole lainkaan hassumpaa hommaa - ei tarvitse paljon vaivata vähäistä järkeään.
Sehän on jo tuttua ja tavallista, että viestit viipyy ja viipyy ja ovea saa rynkyttää pinna kireällä.
31.07.2007 20:54
kaikki tämänikäiset maalaisflikat ja -pojat ovat nukkuneet olkipatjoilla. Voi kun se oli juhlaa, kun pari kertaa vuodessa vaihdettiin uudet oljet. Ihan tuntee vieläkin olkien tuoksun, kun sitä ajattelee ja muistaa kuinka liukasta pientä silppua oli ne vanhat oljet.
Oli se mukavaa sitten kelliä sillä pyöreällä paksulla patjalla.
Meilläkin oli vielä vanhoja raidallisia patjan päällisiä ja olin niin tyhmä, että joskus punaraidalliset leikkasin matonkuteiksi,
siniraidalliset annoin ystävälleni, joka omistaa ihanan, vanhan ja vanhaan tyyliin kalustetun mummon mökin. Hän teki niistä tuvan penkeille päälliset.
31.07.2007 10:36
Satanut on ihan omiksi tarpeiksi, nyt näyttäisi hieman vähenevän, ei onneksi ole ollut mitään kovaa myrskyä.
Taas on sellainen päivä, että pitää keksiä tupahommia. Eilen jo aloittelin mattonkudetalkoita ja taidanpa jatkaa siitä mihin eilen jäin.
Ellen sitten jumitu tähän koneelle, mutta ei taida löytyä paljon seuraa täältäkään ja chatti ei ole meikäläisen juttu.
Toivotaan ja uskotaan, että vielä se päiväkin paistaa!
31.07.2007 10:21
kun tuntuu, että vähän kaikki ovat ankealla mielialalla? Kai tällä syksyisen tuntuisella ilmallakin on osuutensa.
Toivottavasti ei nyt ihan hirveää sadetta tule - tekstitv:stä katselin, että Länsi-Suomen pelastuslaitoskin varautuu myrskyyn ja sateeseen - huh-huh!
Nyt juuri pilkistää aurinko näkyville, näyttää, että vielä on toivoa.
Otanpa vielä toisenkin, kun sain seuraa.
Kippistä vaan!
30.07.2007 20:32
Kovin on viikko alkanut koleassa säässä.
Pystis on jälleen kerran heilahtanut nurkan taakse, ovikin aukesi niin helpolla, että onhan sitä taas täälläkin.
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla, kaikki ovat vissiin jossain reissun päällä.
Pohpojalla taitaa olla läppäri mukana, kun Porista on kirjoitellut.
Otappa vähän selvää, mitä nämä meidän Paul Anka-fanit siellä jazzeilla touhusivat, nimittäin Olivia ja Marjapensas, vieläkö heidät siellä muistetaan.
Ja muutakin raporttia voisit antaa.
Jotakin lämmikettä voisin aikani kuluksi nauttia, otanpa vaikka kuuman rommitotin.
Ellakaisakin on taas omilla teillään - ei näillä ilmoilla ulkona paljon mitään tehdä.
Minä ainakin menen lyömään puita pesään, että tarkenen olla.
Se on moro!
30.07.2007 19:06
Jaahas! Onko Baarimikkokin suvainnut saapua paikalle. Et sitten tuonut sitä sukuasi rikastuttamaan baaria!
Jospa yhden siiderin ottaisi ja menisi terassille katsomaan josko mitään seuraa ilmaantuisi sinne kanssani.
29.07.2007 18:17
Missäs nyt ovat olleet kaikki aamuvirkut - onko ollut joku rillutteluilta?
Tai katsottu Jättiläistä yli puolen yön?
Hieman epävakainen päivä näyttää olevan tulossa, lämmintäkin vain +16 astetta.
Ai niin, onkos tänään ne pohpojan markkinat - taitaa olla liian pitkä matka lähteä johonkin Lestijoen varteen. Olishan siinä sitten matkan varrella tämä Keskisen kyläkauppakin.
Kouluajoilta muistan rimssun Oulun siika pyhä kala, lesti veteli ähtävän Pyhäjokeen.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
29.07.2007 10:32
on niin myöhään kukkiva, että en ole viitsinyt sitä kylvää. Lisäksi sen vie ensimmäiset hallat.
Tänä vuonna kylvin malvaa tai malopea miksi sitä kutsutaan. Se on myös korkea ja näyttävä kukkiessaan.
Kehäkukka on kiitollinen, kylväytyy itsestään ja kukkii aikaisemmin kuin jos kylväisi keväällä siemenet.
29.07.2007 10:09
tulee neloselta - mitä on ollut mielessä sinulla!
28.07.2007 21:10
siitä, että ylipäätään huomasin näiden elokuvien esityksen. Sinä siitä ensimmäisestä vihjaisit, minä katson niin vähän kesäaikaan tv:tä, ettei tule ohjelmaakaan katsottua.
Englantilainen potilas elokuvan olen joskus ostanut kasettina, kuuluu sarjaan itkettävät leffat.
28.07.2007 21:06
Minä aion laittaa nauhalle James Deanin Jättiläisen, tulee FST5:lta. Olen laittanut ne kaksi edellistäkin Deanin elokuvaa nauhalle, en vain tiedä koska luulen ne katsovani!
Olen ne kyllä joskus aikoinaan katsonut.
28.07.2007 20:56
Heitin tuon viestin paremminkin vitsinä, kyllä sitä johonkin lähtisi, jos halua olisi, mutta olen jo niin mökkihöperö, ettei tule minkään pidemmäksi ajaksi lähdettyä. Isäntä on vielä enemmän kotona viihtyvää sorttia, niin lähde siitä sitten...
Mulle rittää ihan mainiosti joku päivän reissu, kuten eilinenkin oli. Pohjoiseen haluaisin vielä joskus päästä ruska-aikaan. Olen siellä ollut pari, kolme kertaa ja ruskaa en ole vielä nähnyt, vaikka siihen aikaan olen siellä ollut.
Se on sitä huonoa tuuria!
Ps. Ei Turussa mitään vikaa ole!
28.07.2007 20:49
Koskas se mun lomani sitten on? On se niin vaikeeta, nyt kun kerkeisi lomaa pitämään, ei sitä ole ja silloin kun vielä jotain töitä yritin tehdä, ei ollut paljon lomista tietoa.
No kaipa se on meikäläisellä nykyään on aina lomaa tai mitä lie - ei minusta työasiat ainakaan paljon parane, menee paremmin vaan hunteeraukseksi kaikki!
"Aika kuluu aatellessa,
päivä päätä käännellessä".
Niin sanoo vanha suomalainen sananlasku, eikös kuulu aina sanoa alkuperä lainatuista lauseista, ettei sensuuri iske!
28.07.2007 19:53
mutta valitettava tosiasia on, että kyllä sinä kieltämättä hiukan tunnelmaa latistat.
Eilenkin kun ängesit kesken matkan mukaan - onneksi tulit vasta loppumatkasta...
Tosiasia on myös se, että sinua jossain vaiheessa hartaasti odotettiinkin - ei pahan kohtuutta ole!
Nyt voisit jo laittaa vesihanat kiinni!
28.07.2007 09:28
En ole koskaan tottunut mihinkään aineellisesti rikkaaseen elämään, joten rahaa ja omaisuutta en osaa kaivata.
Mielestäni hyvinkin rikkaat voivat elää köyhää elämää kaiken maallisen mammonansa keskellä, ei raha yksinään tuo onnea.
Eikö paras rikkaus elämässä ole, kun saa elää suhteellisen terveenä ja onnellisena!
28.07.2007 09:20
Saariston Rengastieltä!
Tuli eilen tehtyä upea reissu. Oli suht. koht. hyvä ilmakin, aamupäivä ihan aurinkoinen, illan edellä alkoi sataa suhjuttaa, mutta kunnolla satoi vasta kun saaristo jäi taakse, joten ei se kauhean paljon loppujen lopuksi haitannut.
Oli ne maisemat vähän erilaisia kuin täällä kotimaakunnassa. Tuli mieleen, että onhan siellä hienot ne maisemat, mutta liikkuminen hiukan erilaista kuin jossain mantereella - ei sieltä lähdetä noin vain shoppailemaan, vaikka lautat kulkevatkin jatkuvasti. Kesällä on turisteja ja vilkasta elämää, mutta talvella varmaan aika hiljaista.
Oliko se kahdeksalla lautalla, kun kuljimme ja niistä oli kaksi isompaa yhteysalusta.
Kaiken kaikkiaan oli hieno päivä!
Nyt on niin paljon villakoiria pitkin nurkkia, että on ihan pakko alkaa siivoamaan!
28.07.2007 09:13
Sanoppa missä päin ne sinun markkinasi ovat, niin mekin voitaisiin ihan vain naisporukalla lähteä humputtelemaan. Se voisi virkistää - varsinkin jos olet tilannut kauniin ilman.
Vai mitä sanotte, voitaisiinko jättää baari herran haltuun ja nostaa kytkintä?
26.07.2007 20:24
86 / 123