Kukkiiko Sinulla

1943

kosmoskukat juuri nyt? Minulla kukkii, näen ne aamukahvia juodessani. Pisimmät ovat yli metrin korkeudessa. Olen ihastunut tähän kukkaan, koska se kukkii melko myöhään, jolloin monet muut ovat lakastuneet. Siemeniä voi kerätä ja perustaa kukkapeltoja, joista minulla on kokemusta. Suurin perustamani oli 200 neliötä, josta keräsin 24 l siemeniä. Ne jakelin ystäville ja tutuille kukkaviestinä.

4

638

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin myöhään kukkiva, että en ole viitsinyt sitä kylvää. Lisäksi sen vie ensimmäiset hallat.
      Tänä vuonna kylvin malvaa tai malopea miksi sitä kutsutaan. Se on myös korkea ja näyttävä kukkiessaan.

Kehäkukka on kiitollinen, kylväytyy itsestään ja kukkii aikaisemmin kuin jos kylväisi keväällä siemenet.

• 1943

asut pohjoisempana. Täällä kosmoskukka yleensä ehtii kukkia hyvin. Kylväytyy itsestään, mitä käytin hyväksi kukkapellossani. Kehäkukkaa minulla on ollut, mutta nyt kanta on hävinnyt.

• Kosmoskukkiakin minulla on, ne ovat minustakin tavallaan komeita peruskukkia ja kestävät hyvin maljakossa.Asun ihan etelärannikolla.
      Unikko on myös siementävä, leviää vain vuosien mittaan, ja siitä tulee erisävyisiä ja kerannaisia muotoja. Myös vuosia sitten aikaisin keväällä ostamani pikkuorvokit siementävät, saavat uusia sinisen sävyjä ja kukkivat jopa pikkupakkasessa.
      Minulla on pieni kukkaketo.. Se niitetään syksyllä ,ja olen sinne kylvänyt luonnonkukkien seuraan unikkoa, akileijaa ja harjaneilikkaa. Niitty on kuivahko, ja siinä kasvaa luonnostaan mm. päivänkakkaraa, ahomataraa, ketoneilikkaa ja kellokukkia.Kitken siitä käsin lajeja, joita en toivo, esim.voikukat ja leskenlehdet.

• 1943

on varmaan kaunis. Kosmoskukka pääsee parhaiten esille viljavassa maassa. Se kertoo onko ravinteita riittävästi. Ikkunani alla on hyvin lyhyitä ja hyvin pitkiä varsia riippuen siitä olenko keväällä pannut uutta multaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1364
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      460
      1084
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      160
      651
    4. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      47
      575
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      187
      574
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      558
    7. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      41
      544
    8. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      533
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      517
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      516
    Aihe