Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ovi helposti aukesi. Pitää suorittaa tämä joka aamuinen homma ennen kuin luistan omille retkilleni.
Ei tarvii nääs kotona mitään tehdä, kun ottaa auton alleen ja antaa huristaa - on yhtä ja toista asiaakin hoideltavana, kun toista viikkoa on viimeisestä kauppareissustakin. On mulla vähän ollut juoksupoika käytössä.
Kauniilta näyttää päivän tulo, tiedä sitten mitä myöhemmin tulee.
Päivän jatkoja!
13.07.2007 08:31
Herranen aika, että pelästyin tuota ääntä, mikä se on! Kuka tommoisen on tänne tuonnut?
Uskottava on, että papukaija siellä istuu orrellansa häkissä - osaisi edes puhua.
Toivottavasti joku on sen vahingossa jättänyt tänne, ettei se mikään tupaantuliaislahja ole.
Ei sitä kauaa jaksa kunnella...
Mitä se syö ja annetaanko sille kaljahörpyt, voisi sitten alkaa vaikka puhumaankin!
Aurinko on taivaalla, tuulen suunnasta en tiedä, lämmintä 16 astetta, taitaa tulla kaunis päivä.
Yöllä tuli vettä aika kohinalla.
Tänään tulee rakas siskoni tyttärensä kanssa, täytyy painua tekemään jotain asia hyväksi.
12.07.2007 08:52
että olet siirtänyt baarisi pääkadulle, vaikka minä aina siellä piilossa olen tykännyt olla.
Nyt vain on ovi tullut siellä niin tiukaksi, ettei taida lopultakaan aueta.
No sittenpähän saa perua sen tilauksessa olevan timpurin - rahat säästyy. Pysyköön ovi kiinni!
Eipä muuta kuin siiderit otan ja hiippailen tieheni. Kiitos ja hei!
11.07.2007 20:26
Nimittäin se että palasit, ei siis se, että koirasi sairastui. Toivottavasti lemmikkisi on parantunut.
Kävin kurkkaamassa toisessakin baarissa ja siellä lueteltiin kummaa nimilistaa niistä, jotka saavat käydä täällä. En minä ole vielä ovella portsaria nähnyt, tiukka se ovi joskus on, mutta kun aikansa rynkyttää niin eiköhän se aukea.
Pitäisikö hommata kirvesmies pistämään ovi kuntoon? Hohoi - löytyisi töitä etevälle ja pätevälle timpurille!
11.07.2007 14:46
se on terveys - muut tulee kaukana perässä!
11.07.2007 11:12
tarkoittaa oikeastaan meillä päin, että ei häpeä vaan kehtaa tehdä jotain...
Nyt ainakin pitäisi viitsiä nostaa takapuolensa tuolilta ja keksiä jotain järkevämpää tekemistä, kuin notkua baarissa ottamatta mitään, mutta nyt ei janota!
11.07.2007 10:53
jos vaikka löytyisi.
Vihje: Voi olla lähempänä kuin arvaattekaan - jos on!
11.07.2007 10:45
Kaikkihan me oltaisiin täältä lähdetty, jos sheriffin tähden lopetettaisiin. Se on tosi, että ihan turhia poistoja on ollut ja paljon, jossain vaiheessa tuntui, että ei ole lainkaan asioita, joista täällä voisi kirjoittaa.
Arvaa vaan kuinka monta viestiä multa on lentänyt!
Nyt on ollut vähän rauhallisempaa...
11.07.2007 10:18
Minusta vain ei löydä mitään mielenkiintoista tikulla kaivaenkaan - niin tavallinen ihminen kuin vain olla ja voi!
Olen varmaan antanut kirjoituksissani ihan väärän kuvan - mielikuvitus on kuitenkin lentänyt.
Sinua on niin vähän näkynyt ei ole oikein mitään mielikuvaa, galleriaasi kurkkasin ja minua ei jazz kiinnosta, olen iskelmän kuuntelija ja vanhemman sellaisen.
Että tämmäinen tapaus!
11.07.2007 09:38
katsoppa välillä postisi...
Voi olla jotain enemmänkin - tai sitten ei!
11.07.2007 09:25
Lähetetyt viestit näkyi eilenkin, kun katsoi siten, että kaikki näkyy perä perää - aika kelaaminen vaan rullata kaikki yli kaksisataa viestiä!
Saisi tämä sujuvampaakin olla!
Tasaisen harmaata on, ei sada ja 14 astetta lämmintä. Tämä on nyt sitten tätä - Suomen suvi!
11.07.2007 09:18
Hienoa, että jossain on mustikoita. Multa on mustikkametsät kaadettu ryteiköiksi ja minkään kauas en uskalla mennä.
Joku kuitenkin kertoi löytäneensä tasan kymmenen mustikkaa metsässä käydessään!
Mansikkamaalla eilen olin ja tosiaan paljon oli homeisia, vaikka ei täällä niin kauheasti ole satanut.
11.07.2007 09:11
Kuinka mahtoi ressukka selvitä aamulla töihin?
Loma loppui ja viimeisenä iltana sinä kehtasit hänet lukita munalukkojesi taa - onneksi on pois päässyt!
( Meillä päin sitten kehtaaminen ei tarkoita viitsimistä!)
11.07.2007 09:06
Ainoana miehenä, joka käyt meitä moikkaamassa, talo tarjoaa!
Vai loma loppuu - eipä sitten muuta kuin intoa piukassa aamulla töihin!
10.07.2007 21:18
Sanoinhan minäkin ainakin jotain vastauksessani - tarkoitin juuri sinua sillä sutjakalla kaupunkilaisella - enempää en osaa sanoa!
10.07.2007 19:35
Mitäpä sinusta kuvittelisi! Olet hiukan pyöreähkö (kuinka kuvittelen monet pyöreähköksi?)
et tumma, mutta et vaaleakaan ja onko jaloissasi jotain kulumaa, kun jossain vaiheessa Pystybaariin tuntuu vaikealta päästä, kun on pidempi matka. Älä vaan pahastu!
Luonteeltasi rauhallinen ja hyvä mummu lastenlapsillesi.
Minun kuvailustani voi huoletta jättää pois sanan kiltti!
10.07.2007 18:44
Olivian analyysin sieltä Wivin ketjusta, tämä oli jatkoa siihen.
Juon jotain kylmää ja jatkan mansikkamaalle.
Kauheasti on homeisia mansikoita, mistä johtunee?
Jatketaan...
10.07.2007 14:56
Katsotko korteista vai kaffeen poroista?
On nimittäin minulla itsellänikin ollut vähän samanlainen kutina Krissen suhteen, hän vain on kiltti ja minä tälläinen pirulainen - joskus vähän häijy! Sitten meillä on molemmilla ne omat maajussit!
Mitähän asiasta on mieltä Krisse itse?
Entä sinä Olivia, mitäs luulet - me voitaisiin ehkä joskus joutua törmäyskurssille, mutta minä ainakaan en ole pitkävihainen.
Taidan olla kaukana ketjusta, johon tämä kuuluisi, mutta tykkään olla piilossa nurkan takana!
10.07.2007 13:08
kertonut Arthrylistä, jota nykyään saa kapseleina. Se sisältää juuri tätä glucosamiinia ja sain siitä polviini helpotusta, se on reseptilääke.
Alkuun, kun aloin sitä käyttää ei Kelakaan korvannut siitä mitään, nykyään siitä saa vähän takaisin.
10.07.2007 12:57
Mitä tarkoitat? Onko sinua joku kohdellut huonosti?
Pysy mukana vaan, kyllä tänne mahtuu. Nyt vain on hiukan kiehunut ja kuohunut sattuneesta syystä, mutta kyllä ne unohtuu...
Koitetaan pärjätä!
10.07.2007 10:30
94 / 123