Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on ollut pappa, toinen isoisä on kuollut jo ennen syntymääni. Lapsillani on ollut pappa ja taata ja nyt pojan lapsilla on kaksi pappaa.
Molempain vanhemmat halusivat olla ihan vaan mummu ja pappa. Toisia kutsutaan naapurin mummuksi ja pappaksi, toisia paikkakunnan mukaan.
27.06.2007 13:46
Minä tanssin sitten sadetanssia ja se taitaa tehota, vähän siltä näyttää taivas, että vielä voidaan vettä saada.
Minä menen sunnuntaina 50-vuotistapaamiseen rippikoulun merkeissä! On se jännää, ei varmaan montaakaan tunne, suurin osa on sellaisia joita ei ole nähnyt oikeastaan lainkaan jälkeen, tuskin heidän kanssaan yhteistä säveltä löytyy, mutta onhan niitäkin joiden kanssa on silloin tällöin tavattu, vaikka paikkakunnalta olen ollut poissa yli neljäkymmentä vuotta.
Mihin se aika on mennyt, kun edelleen on se sama haihattelija!
27.06.2007 10:52
Enhän minä sillä mitään tarkoittanut, kunhan piruuttani heitin!
Tottakai tiedän, että välillä kirjoitan ihan potaskaa ja kun johonkin oikeaan asiaan pistän nokkani, niin metsään menee, että paukahtaa...
Olen taas kerran huuli pyöreänä, että kuka nyt mitäkin tarkoittaa, sanoppa sinä!
Tämä tästä - jatketaan entiseen malliin!
27.06.2007 10:41
että en ole ainoa jolla on kovat periaatteet.
En todella jäisi asumaan miehen kanssa, joka on väkivaltainen. Siinä saisi aina olla pelkäämässä ja aina suurempi syy on erota, jos on lapsia perheessä. Ei lapsista voi tulla tasapainoisia sellaisessa perheessä.
Ei kenenkään tarvitse alistua elämään ainaisen pelon kanssa!
26.06.2007 21:06
jospa vielä joskus saisikin uunijussia, mutta vaikka maalla asunkin on lehmät vähissä - ei paljon ternimaitoa näe.
Juuston nimityksistä vähän, jossain päin sitä sanotaan vasikantanssiksi ja jossain, sanonko miksi - no sonnintöyssyksi!
Se on aina arvoitus millaista siitä juustosta tulee, kun ei tiedä minkä vahvuista se terni on ja kuinka paljon tarvii kaupan maitoa.
Maitojauheesta pitäisi myöskin saada uunijuustoa, en ole ikinä kokeillut.
Jos löydät sitä terniä, pistä maistiaisia juustosta tulemaan...
26.06.2007 18:58
kyllä kaakulle täytyy tulla, vaikka mikä olisi!
Toin vielä sitä raparpermehuakin, booli saa jäädä tekemättä, mutta olisiko mehu parempaa sen kaakun kanssa kuin sahti.
Tietysti sahtia juodan sitten tässä seurustellessa, täytyy sitä sahdin tekijää vähän jelppiä...
Kovin vaisuksi taisivat jäädä koko juhlat!
26.06.2007 18:27
Enemmänkin olisi saanut tulla, mutta apuna tämäkin - ei ainakaan lisää maa kuivunut sinä aikana.
Eilen illalla liotin oikein urakalla kaikki kasvit, ei nyt heti tarvii kastella, kun vielä jatkossakin on sadekuuroja luvattu.
Olin ihan yllättynyt, kun oli jo joku punainen mansikkakin, aattona ei vielä mielestäni mitään punaista näkynyt, kun verkkoja laitettiin. Niin oli vaan yksi rastaan poikanen jostain päässyt tänään verkon allekkin - pirullisia ovat!
Kuinka noilla isoilla mansikkamailla lintujen kanssa pärjätään?
Kaupunkireissu tuli tänään tehtyä ja nyt on ihan vetämättömissä - kuinka se niin lujille aina ottaakin...
En kyllä paljon aleostoksia tehnyt - ei tälläinen pyöreähkö, pulleahko niistä mitään löydä!
26.06.2007 18:16
ei ole tarvinnut kärsiä minkäänlaista väkivaltaa kotona eikä muuallakaan.
Ja kerta riittäisi pahoinpitelyyn, en alkaisi elää sellaisen pelon alla, että koska taas tulee nyrkistä. Lähtisin varmasti...
Eikä sellaiseen luulisi kenenkään alistuvan jatkuvasti, mutta kai se on sitten sitä rakkautta, että ei pysty lähtemään.
25.06.2007 14:10
kirjautuminen ole vaikeaa, mutta se harmittaa, kun usein saa uudestaan kirjautua - mistä johtunee, että nimimerkki häviää.
Onpa taas yksi hyvä puoli syrjäkylässä asumisessa - ei ole alennusmyyntejä houkuttelemaassa ostoksille.
Kaupunkissa kyllä tarvitsisi käydä, mutta ei sinnekkään, viitsisi mennä juuri pahimpaan alehässäkkään. Ja sitten tulisi kuitenkin tehtyä niitä heräteostoksia.
Nyt odotetaan hartaasti sadetta, pitäisi mennä mattopyykille, se voisi auttaa, niin ainakin viime kerralla kävi. Ei vaan ole mitään mukavaa raahata mattoja edestakaisin.
25.06.2007 14:03
Toivottavasti Krisse ei ehtinyt laittaa uutta sahtia tulemaan, joutuisi taas itse sen juomaan - oppisi pian tyttö pahoille tavoille.
Kempä tietäis sen,
ken arvaisi huomisen -
kas sen aika vaan
näyttää tullessaan...
25.06.2007 13:50
en minä kyllä tykkäisi niin monesta pyhästä peräkkäin! Paras on mielestäni,kun jouluaatto on lauantaina!
24.06.2007 10:59
mielikuvitustasi vaan, kyllä se varmaan ihan oikeaan osuu...
24.06.2007 10:53
Olin katsonut sarjan ennen kirjan lukemista, ehkä oli helppo sitten lukiessa nähdä kaikki. Nyt olen lukenut kirjan ja katsonut sarjan toisenkin kerran, ehkä useammankin, hölmöä vai!
Siitä mansikasmaasta, onhan tuolla sellainen ja sitten saa tapella "trötöjen" (lue rastaiden) kanssa. Aattona laitettiin verkkoa päälle, yhteen penkkiin laitoin harson, saa nähdä kypsyykö sen alla aikaisemmin.
Kaikkia mieliharmeja täytyy olla - helpommalla pääsisi, kun menisi torille tai jonkun mansikasmaan viereen ämpärin kanssa. Polvetkaan kun ei tykkää siitä poimimishommasta.
24.06.2007 10:38
että aatto olisi ollut eilen, Aaton päivänä ja juhannuspäivä tänään, Jussin päivänä.
24.06.2007 10:06
Pilvistä on ja aamulla tuli viisi tippaa vettäkin. Vielä aamulla oli eteläinen taivas ihan tummain pilvien peitossa, ihan näytti ukkospilviltä.
Mitähän tekisi tänään - yksi kirja on kesken, Tamara McKinleyn Pohjavirrat, häneltä ei varmaan montaa kirjaa olekkaan, mutta pidän näistä austraalialaisaiheisista kirjoista, taidanpa viihtyä hänen seurassaan tämän päivän...
(Onkohan minusta tullut kuitenkin pysyvästi tiukkapipoinen?)
24.06.2007 09:58
en viestissäni kysynyt yhtään mitään!
Enkä myös valittanut ettenkö pärjäisi - ei vielä ainakaan siltä näytä!
24.06.2007 09:45
myös niitä juhannuslaulajaisia ja tykkäsin ohjelmasta.
Kyllä Alatalon Tammerkosken sillalla hakkaisi mennen tullen Lintsin yhteislaulutilaisuuden.
Olihan sielläkin sitten jo Kuoppamäki ja Malin veljeksistäkin toinen vetämässä lauluja, mutta kuinka on, että melkein joka ohjelmassa tykkää parhaaksi sen ensimmäisen.
23.06.2007 22:36
silloin lakkasi kiristämästä!!! Hah-hah-haa...
Hyvää yötä kaikille - myöskin satunnaisille vierailijoille!
23.06.2007 22:31
Tämän ketjun vetäjä seilaa jossain merellä ja nauttii Suomen suvesta.
Mahtaako mennä pyllylleen koko kemut, kun sulhastakaan ei vain ilmaannu - on tainnut morsiankin lyödä hanskat tiskiin.
Pitääkö tehdä nykyversio...
23.06.2007 22:06
että näet kuinka mun piponi kiristää ;)
23.06.2007 22:01
98 / 123