Aurinkoista Juhanin päivää

ainakin tänään viel lämmin

onnea nimipäiväsankareille.
Kesä on kauneimmillaan, nautitaan siitä.

9

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri

      tekstiviestinä nimpparionnittelut. Mukavaa Juhaninpäivää kaikille muillekin:D

      • kuokkis*

        jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle


      • nainen ................
        kuokkis* kirjoitti:

        jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle

        Meidän on vain muututtava mukana, ei auta mikään.


      • kuokkis* kirjoitti:

        jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle

        että aatto olisi ollut eilen, Aaton päivänä ja juhannuspäivä tänään, Jussin päivänä.


      • näin:D
        Tellastiina kirjoitti:

        että aatto olisi ollut eilen, Aaton päivänä ja juhannuspäivä tänään, Jussin päivänä.

        Jossain vaiheessa edustajamme päättivät, että juhannusta vietetään Juhaninpäivää lähimpänä olevana lauantaina. Ihan hyvä sinänsä, tulee mukava pidennetty viikonloppu kesän huippukohtaan. Enpä pistäis vastaan vaikka joulukin laitettaisiin saman kaavan mukaan: aatto keskiviikkona jne.


      • näin:D kirjoitti:

        Jossain vaiheessa edustajamme päättivät, että juhannusta vietetään Juhaninpäivää lähimpänä olevana lauantaina. Ihan hyvä sinänsä, tulee mukava pidennetty viikonloppu kesän huippukohtaan. Enpä pistäis vastaan vaikka joulukin laitettaisiin saman kaavan mukaan: aatto keskiviikkona jne.

        en minä kyllä tykkäisi niin monesta pyhästä peräkkäin! Paras on mielestäni,kun jouluaatto on lauantaina!


    • totta kai ................

      Minä ajattelin hypätä tänään paattiin Helsingin Kauppatorilta ja lähteä ns. ruokaristeilylle (aikani kuluksi).Ihan yksin lähden, kaikki tuttavat on mökeillänsä Juhannuksen vietossa vielä.

      Mutta nauttia täytyy ja siellä on ihmisiä ympärillä, ainakin Aasiasta tulleita turisteja. Eilen olin hetken Kappelin terassilla elämänmenoa katselemassa ja tuntuipa, että kaikki Helsingissä olevat ihmiset olivat siellä Espalla, eipä tarvinnut olla ainakaan yksin.

      Hyvää kesäpäivää kaikille ....................

      *nainen*

    • Mukava ja aurinkoinen päivä on minullakin.

      • enkelitrio

        Onha tääki kyl kivaa,ku ilosest sattaa maaha asti.
        Tääl Turus! Söpöö tommone lämmi kesäsare o.Vähä nolona kuuntelen ropinaa,ku just kastelin kukei.
        :)

        Kivaa Jussinpäivää vaa kaikil !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe