onnea nimipäiväsankareille.
Kesä on kauneimmillaan, nautitaan siitä.
Aurinkoista Juhanin päivää
9
576
Vastaukset
- juuri
tekstiviestinä nimpparionnittelut. Mukavaa Juhaninpäivää kaikille muillekin:D
- kuokkis*
jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle
- nainen ................
kuokkis* kirjoitti:
jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle
Meidän on vain muututtava mukana, ei auta mikään.
kuokkis* kirjoitti:
jos niinkuin ennen vietettäis ...sekin piti sörkkiä uudelle paikalle
että aatto olisi ollut eilen, Aaton päivänä ja juhannuspäivä tänään, Jussin päivänä.
- näin:D
Tellastiina kirjoitti:
että aatto olisi ollut eilen, Aaton päivänä ja juhannuspäivä tänään, Jussin päivänä.
Jossain vaiheessa edustajamme päättivät, että juhannusta vietetään Juhaninpäivää lähimpänä olevana lauantaina. Ihan hyvä sinänsä, tulee mukava pidennetty viikonloppu kesän huippukohtaan. Enpä pistäis vastaan vaikka joulukin laitettaisiin saman kaavan mukaan: aatto keskiviikkona jne.
näin:D kirjoitti:
Jossain vaiheessa edustajamme päättivät, että juhannusta vietetään Juhaninpäivää lähimpänä olevana lauantaina. Ihan hyvä sinänsä, tulee mukava pidennetty viikonloppu kesän huippukohtaan. Enpä pistäis vastaan vaikka joulukin laitettaisiin saman kaavan mukaan: aatto keskiviikkona jne.
en minä kyllä tykkäisi niin monesta pyhästä peräkkäin! Paras on mielestäni,kun jouluaatto on lauantaina!
- totta kai ................
Minä ajattelin hypätä tänään paattiin Helsingin Kauppatorilta ja lähteä ns. ruokaristeilylle (aikani kuluksi).Ihan yksin lähden, kaikki tuttavat on mökeillänsä Juhannuksen vietossa vielä.
Mutta nauttia täytyy ja siellä on ihmisiä ympärillä, ainakin Aasiasta tulleita turisteja. Eilen olin hetken Kappelin terassilla elämänmenoa katselemassa ja tuntuipa, että kaikki Helsingissä olevat ihmiset olivat siellä Espalla, eipä tarvinnut olla ainakaan yksin.
Hyvää kesäpäivää kaikille ....................
*nainen* Mukava ja aurinkoinen päivä on minullakin.
- enkelitrio
Onha tääki kyl kivaa,ku ilosest sattaa maaha asti.
Tääl Turus! Söpöö tommone lämmi kesäsare o.Vähä nolona kuuntelen ropinaa,ku just kastelin kukei.
:)
Kivaa Jussinpäivää vaa kaikil !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372