s0ss

s0ss profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 19v sitten
17 aloitusta · 2542 kommenttia
Ei siitä tossun emännän etsinnästä mitään tule, pirtti on ensin pelastettava.Savolaiselle hissinkuljettajalle on taas töitä. Tulen talkoisiin ja perehdyn etupäässä nurkkakaapin tukemiseen,kaapissa esiintyneiden huolimattomuuksien estämiseksi.Käyn ensiksi hakemassa täydennystä tehtaan mýymälässä. Jos puntaria ei voi valita valvontatehtävään, on parasta että itse valvon siirron aikana kaappia.
Olen paikalla koko aamupäivän,ettei siirto mene huomaamati minulta.
Täten ilmoitaudun vapaaehtoisesti.
Ystävyydellä Late
Iltapäivä oli ihan pilvetön ja lämpöä 10 astetta, pilvetöntä on vieläkin, mutta kun asuu taajaman keskellä ei tähtiä näy kun muutama.Pariviikkoa sitten kun olin Mujejärvellä metsän keskellä tähtitaivas oli upea, kyllä tiesi missä on pohjoinen. Tänään on ollut monenlaisia onniteltavia liputkin liehuu, kaikille onnea minunkin puolesta.
Tapahtuu mailmalla muutakin, pankkeja sosialsoidaan, ihmisten omaisuutta otetaan valtion ja roskapankkien haltuun, ennenpitkää leikataan jo ennestään leikattja etuisuuksia. Luulen että työttömyys lisääntyy ja konkurssit yleistyvät. Tätä en toivoisi,mutta luulen että olen oikeassa.
On se alamäki niin raju että ei siitä vähällä selvitä. Mutta toivotaan parasta.
Jos olisin alkoholisti nyt olisi taas yksi syy lisää käydä nurkkakaapilla, mutta nyt ei ole sopivaa edes ajatella.
Pelotteluistani huolimati hyvää yötä t:Late