Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Joskus kuulin sanonnan, siinä seisotte rivissä kuin Remanterin kanat. Taisi olla vain kaksi kanaa. Kun olin oikein pieni, niin näin kun minusta vähän vanhempi sisko talutti kananpoikaa narusta.Sai kyllä kuulla kunniansa. Lampaitakin meillä oli ne kyllä yleensä syötiin,kun lauma kasvoi suuremmaksi, mitä talvenyli ei voinut säilyttää nirri pois.
    Komea oli pässi, suuret kippurasarvet mutta aina uudet pässit syötiin kun yksi hoiti hommansa. Kerrompa vielä,että oli meillä lehmäkin Ystävä nimeltään.Kerroinkin siitä siinä ketjussa jossa kutsutiin Mansikkia ja Muurikkia.Sittemmin koko ketju poistettiin en tiedä miksi.
    Tämä piisatkoon eläinkunnasta. Käyn katsomassa jättikö Ville Vallaton mitään hyvää nurkkakaapiin.
    Lopuksi kysymys missähän Ylikypsät mahtavat olla?
    Ihmettelee Late
  2. Katso joskus kuvia telkkarista. Siellähän ne köyhät, lapset ja sairaat asuvat pakolaisleireissä tai ´muuten eristettynä.Kukahan ne sinne on ajanyt.Kuten tuolla alempana YK raportissa mainitaan Suomen ihmisoikeuksista,ja rasismista niin kyllä sitä Suomesta löytyy ja näkyyhän se tällä palstallakin.