Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Kaikki tämänpäivän puuhastelut tuli tehtyä suunitelmien mukaan. Meinasin äsken lämmittää saunan mutta parempi puolisko sanoi että kello on
    liian paljon, joten se siitä saunanlämmityksestä.
    Kuulema yhtiöjärjestys kieltää. Minä kuvittelin kellon olevan paljon vähemmän, taisin torkahtaa vähäsen. Iltapäivä oli mitä kaunein kevätpäivä ja huomiseksi lupailevat vielä parempaa. No puuhastelua riittää vielä huomiseksikin, joten eiköhän sitä sitten puuhastelun päätteeksi ole hyvä lämmittää sauna. No pirtissä on kaikenlaisia
    herkkuja kahvin kera ja sen päälle nurkkakaapista kunnon konjakkiryypyt.
    Mummeli-36 kyseli missä se Late oikein asuu kun sanoo olevansa Eteläisestä Hämeestä. A Kiven mukaan olen juuri sieltä ja puoli hämäläisenä tunnen olevani oikessa paikassa.
  2. Päivä on kallistumassa iltaan, tuli käytyä saunassa ja nyt lupaukseni mukaan tulen pirttiin kahville, hyvä papukahvi ei kaipaa mitään herkkuleivoksia. Nurkkakaappi sensijaan on hyvään tarpeeseen.Otan pitkän konjakin ja rentoudun päivän rasituksista.Olen täällä jonkunaikaa että voin kunnolla miettiä päivän tapahtumia,niinkuin Katainen tässä taannoin mietti. Nyt puhtaana ja rentona poikana hyppään kotiin menevään kopteriin.
    Hyvää illanjatkoa pirttiläisille.
    Late