Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Täytyy näin iltamyöhällä poiketa pirttiin, pakko lääkitä on lunssa tulossa. Ensimmäiseksi kurkkaan nurkkakaapiin olisiko rommia, on se kumma kaappi ei koskaan mikään ole lopussa. Täytyy ensimmäiseksi juoda kunnon kahvit, uudesta pannusta saa tosi hyvät "sumpit" onhan täällä näköjään kaikennäköisiä herkkujakin kera kahvin.Ylikypsä lähetti kuvia reisustamme, joku toinenkin varmaan sai niitä, kiitoksia omastapuolestani.Terveisiä kaikille pirtissä poikkeejille.Nyt hyvää yötä ja kauniita unia.
    Kuuma rommitoti nyt illan päätteeksi.
  2. Kiitos linkistä.
  3. Late kävi täällä.
  4. 121 / 128