Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Pilvinen päivänalku, sateinen ja kylmä kesä jatkuu.
    Ei tuo pirtinkään ovi kovin tiuhaan ole auennut, mutta kun seuraa palstaa yleensä, ei silläkään kovin vilkasta ole. Vanhoja ketjuja nostetaan ylös, ilkeilyt halutaan jatkuvan. Varmaan ylläpito sallii kaikkien kukkien kukkivan, näyttäisi aika tyhjältä jos päivässä ei tulisi uusia viestejä kuin muutama.
    Eihän sen luotsinkaan aikana paljon parannusta saatu aikaan, mutta olihan tilanne parempi kuin nyt.
    Kirjoittajien into vähenee, kun annetaan tölvimisen jatkua.
    No täytyyhän ottaa huomioon sekin, me vanhenemme päivän kerrallaan, ei aina keksi mitä kirjoittaisi.
    Kasvimaakin puuttuu monilta, siltäkin saralta ei kaikilla mitään sanomista.
    Minulla kukat parvekkeella kasvaa hyvin, samoin tomaatti puska, ja tillipurkki.
    Itse kävin omalääkärin kuntotestissä, kaikki arvot hyviä, mutta aina sitä on seurattava itseään, ja huomattava jos joku paikka ei ole kohdallaan.
    Nyt uusi hallitus nimetty, vanhoin eväin jatkavat, ei mitään sen kummemempaa ole tapahtunut. Soteuudistus nyt hyväksytty, mutta lääkäriliitto heti sanoo, että ei tilanne parane entisestä mihinkään.
    Eikä se hallitusohjelman tarkistuskaan taida meille eläkeläisille tai muillekkaan pienituloisille helpotusta tuoda.
    On vain tultava entisillä tuloilla toimeen, pahinta kun työttömyys vain jatkkuu entisellään.
    Surkeinta kun nuorisotyöttömyyteen ei löydy mitään keinoa jolla nuorten tulevaisuus turvataan.

Pikkusen sinitaivasta tullut näkyviin, ei se tarkoita, että ilmat yhtään lämpnisivät, ehkä ensiviikolla.
  2. Olet sinä aika mestari, Kyllä huomaa,että olet tehnyt käsilläsi hommia, kaikki onnistuu, teit mitä vain.
    Ain laulain työtäs tee.