Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. on apokryfikirjat?
  2. Minua ärsyttää j.:n tapa esiintyä uskovaisena kaiken maailman ihmisille, vaikka perusasiatkin on ihan pielessä- kyllä nämä liittyvät helluntailaisuuteen: kymmennysten maksaminen(ei kuulemma tarvitse maksaa), seurakuntaan kuuluminen(ei hänen tarvitse kuulua), kaste("kaste ei pelasta"...eli hällä väliä)...
    Sitten vielä on käynyt niin että on pahoinpidellyt nuoria ihmisiä ja riisunut ja piiskannut jota kuta alaikäistä.
    Oon ihan varma siitä että hän itse sen minulle kirjoitti eilen "puskasta". (Eli esiintyi muuna kuin oli eli valehteli.) Samaa juttua selitti mulle ennen puhelimessa muttei noin yksityiskohtaisesti.
    Jos tollasta tekee ja armokin on sitä että saa tehdä kun kaikki on"etukäteen maksettu"....niin en mä voi antaa sen olla ja viedä harhaan ihmisiä.
    Ettehän tekään hyväksy Ekivaarin oppeja. Vähän sama asia.
    Jukka uhkasi viimeksi puhelimessa että jos vielä kirjoitan "sopimattomia"hän tulee vastaamaan "Jukan ystävä"nimimerkillä. Niin sitten kävi.
    Kaikki varmaan luulivat että se oli joku Jukan ystävä vaikka oli hän ihan itse(kun tosiaan kertoi jo etukäteen).
    Toinen juttu oli se kun hän kertoi kirjoittaneensa asianajaja-palstalle minusta-olenko sopiva äidiksi(sekoitti siihen psykologiaa ja omia pähkäilyjä) ja sai sieltä vastauksia että en...
    Itse hakkaa nuoria eikä edes kadu.
    En mä voi sen kanssa enää olla sähkäpostiyhteydessä, mutta ei se mun mielestä saa jatkaa tuota peliään...tai kohta taas joku kärsii.
  3. Sen piti tulla mulle oikeuteen avustajaksi huoltajuuskiistassa ja siksi kertoi että on ollut oikeudessa epäiltynä pedofiliasta.
    Myöhemmin selitti jotain joistain nuorista ja pahoinpitelystä, mutta en jaksanut kuunnella kun se pedofiiliasia oli jäänyt niin mieleen.
    Mulla sattu olemaan kaiutin päällä ja mun mies kuuli ihan saman(sen bedofiiliasian).
    Ei tullut Jukasta avustajaa.
    Ei kai oikeuteen edes mitään avustajia oteta.