Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7087

1. Nyt ei muuta ku jakamaan ystäväpiiriä: kuka on vuohi ja kuka lammas
  2. Eiksemee piti kirjoittaa
  3. Ihan mielenkiintoinen kysymys. Oman uskoni tiedän mutta usein kun tulen tälle jumalattomien palstalle yritän osata ajatella kuten ne.
    Yrität raamatulla vastata kysymyksiin unohtaen etteivät ns. Eikkarit usko raamattuun.
    Vastaat itsestäänselvyyksinä ja sekavasti toistaen niitä mantroja jotka eikkarit jo tietävät. Kaikki Suomessa tietää evankeliumin jo ei tarvita jaikalia sitä kertomaan.
    Kun minä olen kohdannut eikkareita ollen itse uskossa kaivan heistä esiin sennuskon mikä heillä ko on.esim. Eräällekinnkerroin että ensi kosketukseni jumalaan oli koulussa hengelliset aamunavaukset .Nytpä tämä ko muisti omat kokemuksensa jotka olivat samantyyppisiä kuin omani.hän kertoi jopa rukoilevansa. Oltiin menossa minun seurakuntani kokoukseen, jossa häntiesi pääsevänsäsellaisten uskovaisten luokse jotka auttaisivat häntä eteenpäin jo olemassaolevassa uskossaan. Uskosta tuli hänelle tärkeä.
    Monet, monet muutkin ovat vain löytäneet omat uskonkokemuksensa. Ongelma tulee vain helposti seurakuntaan lähtemisessä: aivan kuin oma äitini joka on uskossa kyllä mutta hän käy kanssani siellä vain noin kerran vuodessa. Silloin kun hänestä itsestä tuntuu. Kunnioitan heidän päätöstään ja heitä.
    Viime kesänä erään kanssa juteltiin hänen kuolinvuoteellaan. Hän oli sairaalassa kun puhuimme puhelimessa. Kutsuin hänet kokoukseen. Ei käy.
    Miksi siis ..aattelepa ite. Ei ihmistä voi muuttaa! Varsinkaan joku ärsyttävä randomuskovainen joka ilmestyy tyhjästä elämääsi ja julistaa tietävänsä kaikesta kaiken!