Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Kuka tietää mitä tarkoittaa sana agnostikko?

    Tietävätkö uskovaiset mitä sana pitää sisällään? Minä olen agnostikko.
    Helluntailaisuus
    73
    2400
  2. Mies sanoi minulle tästä palstasta

    Että te monet tuomitsette haureuden.. Uskonne vuoksi mutta aihe kuitenkin kiinnostaa niinkin paljon että aihepiiristä ke
    Helluntailaisuus
    48
    2118
  3. Kysymys raamatusta

    "Kolmisäikeinen lanka ei katkea"tms, löytyy Raamatusta. Mitähän mahtaa tarkoittaa selkokielellä? Kiinnostaa koska monet
    Helluntailaisuus
    22
    1682
  4. Onko Jeesus ollut oikeasti olemassa?

    Mitä todisteita hänestä on? UT:n 3 ensimmäistä kirjettä(synoptiset evankeliumit)ovat lähes toistensa kopioita. Eräät tu
    Helluntailaisuus
    57
    1454
  5. onko homous synti?

    Tuli vaan mieleeni kysyä teiltä tämmönen asia. Oikeasti:ei Raamatrussa ole missään kohti kielletty sen harjoittamista t
    Helluntailaisuus
    64
    1404
  6. Vanhurskas on elävä uskosta

    Mitä se tarkoittaa? Luin sen tänään kahdesti raamatusta.
    Helluntailaisuus
    129
    1398
  7. Jos Jumalan Sana on

    se ylin "auktoriteetti"niin miksi uskovat pitävät juomista syntinä? Kun sananlaskuissa(31:5-6)lukee näin:"olut sopii onn
    Helluntailaisuus
    62
    1370
  8. pettämisestä

    Minulla on työkaverina 22-vuotias tyttö ja itseäni 5 vuotta nuorempi poika... Nyt on käynyt niin, että tyttö,vaikka seu
    Uskonnot ja uskomukset
    45
    1198
  9. evoluutioteoria

    mä katsoin kax ohjelmaa ja minusta alko vaikuttaan ihan loogiselta se miksi ihmiset pitää evoluutioteoriaa totena. Ihmi
    Helluntailaisuus
    54
    1147
  10. Alkuräjähdys ;D

    Taas. Raamatussa sanotaan:"Alussa Jumala loi taivaan ja maan-"siis maapallon. Miten ihmeessä jos kyseessä ei ollut a
    Helluntailaisuus
    97
    1060
  11. Usko ja mielenterveys

    Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja. Ja mitä sitä peittelemään että syön itse mielialalääkkeitä pelkotiloihin ja s
    Helluntailaisuus
    39
    1030
  12. Kuka on homon lähimmäinen?

    Mä sain ehdotuksen aikuiselta naiselta linja-autoossa. Selvinpäin se oli. Että jos lähdettäisiin yhdessä ja minä näyttäi
    Helluntailaisuus
    31
    1008
  13. Onko masennus synti?

    Missä menee katumuksen ja synnintunnon raja? Mitä jos ei pysty ylistämään Jumalaa? Sanassa on, että"iloitse iloitsevien
    Helluntailaisuus
    30
    978
  14. jukka kerran tahdot selvittää sen lapsiinsekaantumisasian niin mun kanssa.

    kirjotit nm.Pe.kulle:"Minua hieman kummeksuttaa, että teksteissäsi niin usein viittaat lapsiin?" -Jukka.Finland, minua
    Helluntailaisuus
    21
    971
  15. Usko ja mielenterveysongelmat

    Oli aika, jolloin minä sairastin. Sairastuin liityttyäni helluntaiseurakuntaan. Seuraavaksi profetoin, ja osa profetiois
    Helluntailaisuus
    56
    945
  16. Millainen Jumala on?

    On vaikea rakastaa Jumalaa kuten kultainen käsky neuvoo kun mieleen tulee vain sairaanhoitaja(ei lääkäri. Sanon vaikka i
    Helluntailaisuus
    74
    943
  17. Ekivaarille

    mitä oot mieltä tästä, kun siinä on tuo sana"ainokainen". 1.Joh.3:16"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että anto
    Helluntailaisuus
    63
    926
  18. Oikea sapatinvietto.

    luin tässä, kun sairaslomalla joudun olemaan, Ellen G Whiten kirjan(sisälsi kaksi kirjaa, toinen oli nimeltään "kristill
    Adventismi
    41
    920
  19. Mistä homon tunnistaa?

    millainen ihminen ei ole missään tapauksessa homo?
    Helluntailaisuus
    22
    906
  20. naista himoiten katselu naisten näkökulmasta

    Tein yhteenvedon teidän kommenteista ja se oli niin että mies ei ole terve jos ei katsele naisia. Sehän on synti. Joku
    Helluntailaisuus
    31
    889