auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Kuka tietää mitä tarkoittaa sana agnostikko?
Tietävätkö uskovaiset mitä sana pitää sisällään? Minä olen agnostikko.732748Kysymys raamatusta
"Kolmisäikeinen lanka ei katkea"tms, löytyy Raamatusta. Mitähän mahtaa tarkoittaa selkokielellä? Kiinnostaa koska monet222252Mies sanoi minulle tästä palstasta
Että te monet tuomitsette haureuden.. Uskonne vuoksi mutta aihe kuitenkin kiinnostaa niinkin paljon että aihepiiristä ke482177Nuoren kysymys
Tyttöni pyysi kysymään palstan uskovilta tätä koska mulla ei äly riitä.. Kaksi kysymystä. 1.miksi naisilla on vieläkin2432173Mikon ja baptistien omituinen oppi
Että pitäisi ero ottaa nykyisestä aviopuolisostani jonka kanssa olemme olleet 11 vuotta ja edelleen onnellisia ollaan ky1901829- 1291727
onko homous synti?
Tuli vaan mieleeni kysyä teiltä tämmönen asia. Oikeasti:ei Raamatrussa ole missään kohti kielletty sen harjoittamista t641585Onko Jeesus ollut oikeasti olemassa?
Mitä todisteita hänestä on? UT:n 3 ensimmäistä kirjettä(synoptiset evankeliumit)ovat lähes toistensa kopioita. Eräät tu571565Usko ja mielenterveysongelmat
Oli aika, jolloin minä sairastin. Sairastuin liityttyäni helluntaiseurakuntaan. Seuraavaksi profetoin, ja osa profetiois561464Jos Jumalan Sana on
se ylin "auktoriteetti"niin miksi uskovat pitävät juomista syntinä? Kun sananlaskuissa(31:5-6)lukee näin:"olut sopii onn621449Alkuräjähdys ;D
Taas. Raamatussa sanotaan:"Alussa Jumala loi taivaan ja maan-"siis maapallon. Miten ihmeessä jos kyseessä ei ollut a991307Mitä on pyhällä hengellä täyttyminen
Ja sen kokeneilta kysyn miltä se tuntuu? Mietin kun olen viime aikoina lukenut palstalta että puhutaan ja varoitetaan n831292Olen entinen helluntailainen
Siinä sitä meriittiä. Ja kaikki syyt miksi kirjoitan tälle palstalle. Monet ovat sanoneet että koska olen luopunut en991267pettämisestä
Minulla on työkaverina 22-vuotias tyttö ja itseäni 5 vuotta nuorempi poika... Nyt on käynyt niin, että tyttö,vaikka seu451261evoluutioteoria
mä katsoin kax ohjelmaa ja minusta alko vaikuttaan ihan loogiselta se miksi ihmiset pitää evoluutioteoriaa totena. Ihmi541199Millainen Jumala on?
On vaikea rakastaa Jumalaa kuten kultainen käsky neuvoo kun mieleen tulee vain sairaanhoitaja(ei lääkäri. Sanon vaikka i741130Onko masennus synti?
Missä menee katumuksen ja synnintunnon raja? Mitä jos ei pysty ylistämään Jumalaa? Sanassa on, että"iloitse iloitsevien301103Usko ja mielenterveys
Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja. Ja mitä sitä peittelemään että syön itse mielialalääkkeitä pelkotiloihin ja s391086Kuka on homon lähimmäinen?
Mä sain ehdotuksen aikuiselta naiselta linja-autoossa. Selvinpäin se oli. Että jos lähdettäisiin yhdessä ja minä näyttäi311064Onko lukion käyneitä uskovia?
Minä käyn aikuislukiota ja mulla on justiinsa nyt meneillään biologian kurssi. Jos kannatat kreationismia miten selvit1121061