auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Kuka tietää mitä tarkoittaa sana agnostikko?
Tietävätkö uskovaiset mitä sana pitää sisällään? Minä olen agnostikko.732496Mies sanoi minulle tästä palstasta
Että te monet tuomitsette haureuden.. Uskonne vuoksi mutta aihe kuitenkin kiinnostaa niinkin paljon että aihepiiristä ke482129Kysymys raamatusta
"Kolmisäikeinen lanka ei katkea"tms, löytyy Raamatusta. Mitähän mahtaa tarkoittaa selkokielellä? Kiinnostaa koska monet221855Onko Jeesus ollut oikeasti olemassa?
Mitä todisteita hänestä on? UT:n 3 ensimmäistä kirjettä(synoptiset evankeliumit)ovat lähes toistensa kopioita. Eräät tu571516- 1291507
onko homous synti?
Tuli vaan mieleeni kysyä teiltä tämmönen asia. Oikeasti:ei Raamatrussa ole missään kohti kielletty sen harjoittamista t641452Jos Jumalan Sana on
se ylin "auktoriteetti"niin miksi uskovat pitävät juomista syntinä? Kun sananlaskuissa(31:5-6)lukee näin:"olut sopii onn621382pettämisestä
Minulla on työkaverina 22-vuotias tyttö ja itseäni 5 vuotta nuorempi poika... Nyt on käynyt niin, että tyttö,vaikka seu451212Alkuräjähdys ;D
Taas. Raamatussa sanotaan:"Alussa Jumala loi taivaan ja maan-"siis maapallon. Miten ihmeessä jos kyseessä ei ollut a991182evoluutioteoria
mä katsoin kax ohjelmaa ja minusta alko vaikuttaan ihan loogiselta se miksi ihmiset pitää evoluutioteoriaa totena. Ihmi541157Usko ja mielenterveysongelmat
Oli aika, jolloin minä sairastin. Sairastuin liityttyäni helluntaiseurakuntaan. Seuraavaksi profetoin, ja osa profetiois561121Usko ja mielenterveys
Olen koulutukseltani mielenterveyshoitaja. Ja mitä sitä peittelemään että syön itse mielialalääkkeitä pelkotiloihin ja s391040Kuka on homon lähimmäinen?
Mä sain ehdotuksen aikuiselta naiselta linja-autoossa. Selvinpäin se oli. Että jos lähdettäisiin yhdessä ja minä näyttäi311017Onko masennus synti?
Missä menee katumuksen ja synnintunnon raja? Mitä jos ei pysty ylistämään Jumalaa? Sanassa on, että"iloitse iloitsevien301002Millainen Jumala on?
On vaikea rakastaa Jumalaa kuten kultainen käsky neuvoo kun mieleen tulee vain sairaanhoitaja(ei lääkäri. Sanon vaikka i74994jukka kerran tahdot selvittää sen lapsiinsekaantumisasian niin mun kanssa.
kirjotit nm.Pe.kulle:"Minua hieman kummeksuttaa, että teksteissäsi niin usein viittaat lapsiin?" -Jukka.Finland, minua21978- 22956
Ekivaarille
mitä oot mieltä tästä, kun siinä on tuo sana"ainokainen". 1.Joh.3:16"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että anto63935Oikea sapatinvietto.
luin tässä, kun sairaslomalla joudun olemaan, Ellen G Whiten kirjan(sisälsi kaksi kirjaa, toinen oli nimeltään "kristill41934naista himoiten katselu naisten näkökulmasta
Tein yhteenvedon teidän kommenteista ja se oli niin että mies ei ole terve jos ei katsele naisia. Sehän on synti. Joku31900