Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tilinumerohan kuitenkin löytyy helluntaiseurakuntien sivuilta ihan näkyvältä paikalta.
Entäs tuo rahankäytön valvonta.
Haluaako enemmistä että pieni piiri jakaa rahat mihin sitten jakaakaan vaikka Aamoksien ja Rositoiden matkailuharrastuksiin.
Organisaatiossa tuskin tollasta pääsis tapahtumaan.
18.06.2007 11:56
Itse en ole sattunut näkemään ainuttakaan uutista ja ole lukenut siitä vain tältä palstalla erinäköisiä mielipiteitä.
Mullehan asia ei kuuku mutta..
Jos asia noin on kuten väität että enemmistö ei halua organisaatiota niin kyllä enemmistö on silloin pahasti hakoteillä teidän kannalta katsottuna.
Helluntailaisten hajaannus johtuu pääasiassa siitä että ei ole organisaatiota eikä yhteistä oppia puhumattakaan yhteisestä rahaasioiden valvonnasta.
Organisaatiohan käsittääkseni antais helluntailaisille verotusoikeudenkin joka koskis jokaista suomalaista.
No se on hyvä jos enemmistö ei sitä halua.
18.06.2007 11:36
Ei siis hajoamassa.
Voiko pitää paikkansa kun vanhemmisto ei ole kiistänyt asiaa vaikka jotkut mediat on antaneet ymmärtää kyseessä olevan hajoamisen.
18.06.2007 11:17
Kun eilen kirjoitettuja juttuja lukee niin huomaa sen olevan helluntaipiireissä maan tapa.
Se on myös tavallista helluntailaisten keskuudessa kansainvälisesti.
Useat muutkin lahkolaiset riitekee varsinkin lestadiolaiset.
Riitelyn aiheet ei aina löydy raamatusta ja tuskin rahastakaan.
Aiheet löytyy omista sekavista päistä ja halusta hallita vielä heikompia.
Hajaannus on pienten ihmisten etu ja siksi toivottava asia ja se pitää kertoa kaikille.
Tuskin löytyy uskonnottomista yhdistyksistä vastaavia sekoiluja.
Alla esimerkki hyvästä yhdistyksetä joka suvaitsee lähes kaiken mutta ei tiukkapipoisuutta joka taas ukonnollisissa yhdistyksissä on kirjoittamaton sääntö.
Kotuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta
http://www.khpv.org/saannot.html
18.06.2007 01:14
Eronnut on aina ulkopuolinen ilman oikeuksia ilmoittaa toisen puolesta ja päättävä elin hoitaa aina tiedotuksen.
Siinä näyttää kyseessä olevan merkittävä asia joka vaatii tiedottamisen.
17.06.2007 23:38
Minäkö tiedottaisin....no tietenkin tiedottaisin niinkun yleensäkin on tapana yrityksissä ja yhteisöissä.
Ensinnäkin tiedotus on tultava aina päättävältä elimeltä ja se on aina ensimmäiseksi tultava jokaiselle jäsenelle ja henkilölle joka yhteisöön kuuluu ellei joku ylivoimainen este estä tiedon perille menoa.
Julkisuuteen tiedottaminen on sitten tässä tapauksessa täysin vapaaehtoista.
No en ole vieläkään nähdyt ainuttakaan kommenttia jossa tiedotus olisi suoritettu.
Internetsivujen ajantasalla pitäminen jäsenistön etua ajatellenkin on hyvä tapa.
Karmein esimerkki joka tulee mieleen huonosta tiedottamisesta oli jokun aika sitten kun eräs kunnanjohtaja heitti veivinsä ja kunnan virallisella sivulla hän hoiti tehtäviään yhteystietoineen vielä noin kolme kuukautta kuoleman jälkeen ja hoitais kai vieläkin ellen henkilökohtaisesti ois lähettänyt heille viestiä.
17.06.2007 23:03
Seurakunta ei siis tiedottanut asiasta edes jäsenistöään.
Joillekin jäsenille on siis ilmoitettu että yleisradio ja Eniro hoitaa tiedottamisen.
17.06.2007 21:33
Sanoinkin että asiasta on toisen käden tietoa.
Ihmettelen miksi sitä ei kerrota jäsenille tai tiedoteta sisulla.
Ilmoitettiinko jokaiselle jäsenelle että yleisradio tiedottaa kyseisessä ohjelmassaan sen asian joka kuuluu seurakunnalle.
17.06.2007 21:23
Tuliko viesti postissa vai mikä oli tiedotustapa?
17.06.2007 21:01
Tälläkin palstalla on nähty helluntailaisten toimesta uskontoon perustuvaa evoluution puoltamista.
Kyseinen Evoluutioon perustuva luomisoppi on ollut kiistan aihe Yhdyssvalloissa kun Presidenttikin on toivonut että koulut alkaisivat opettaa biologiaa raamatun pohjalta.
http://www.logosmedia.fi/uutisarkisto/1412.html
http://www.logosmedia.fi/uutisarkisto/1910.html
http://www.logosmedia.fi/uutisarkisto/1476.html
Tuo Kristinuskon lahkolaisten vaatimus jota Presidentti ääri-lahkolaisena puolustaa olisi valtava isku tieteelle joka olisi vääristeltävä sillä tavalla ettei se olisi ristiriidassa raamatun kanssa.
Juuri kun tiedettä ollaan saamassa äärikristittyjen kahleista niin nyt sitä yritetään suitsia uudelleen.
17.06.2007 18:04
Sieltä tulee vaan pilkkaa toisen perään.
Mikään asia ei oikeutta pilkata toista.
17.06.2007 12:27
Tuota juuri tarkoitin.
Onko kohdallesi vielä sattunut ainuttakaan ihmistä jota et ole pilkannut?
17.06.2007 11:34
Provosoiva katkera käytökses teki sinusta kaikkien vihaaman.
Siinä kääntyi pikku-vbirkamiehetkin sinua vastaan sekä ystävät ja sukulaiset ja viimeisenä niittinä oikeuden tuomiot oli langettavia.
Nöyrä asenne on se millä selviää.
Pyörätuolin kanssa varsinkin on vaikea leijua toisten ihmisten yläpuolella.
17.06.2007 11:21
Lutherista täällä Suomessa eniten kärsitään ja jokainen suomalainen joutuu maksamaan sen edustajille veroa ja taidetaan sitä maksaa jollekin helluntailais-ryhmällekin.
No jos täällä ei olis luterilaisia niin ehkä sitten joku muu hihhuli-ryhmä tilalla.
Luther oli myös idiootti joka julisti Kopernikuksen häpeätahraksi kun se sanoi maan kiertävän aurinkoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikolaus_Kopernikus
17.06.2007 01:35
Eniten ateisteja prosentuaalisesti on täällä länsi- ja pohjoiseuroopassa.
Kiinassa kristittyjäkin on paljon enemmän.
Koko maailmassa ei ole ateisteja niin paljon että siitä tulis enemmistöä Kiinaan.
Yhdysvalloissa muuten on ateisteja noin viisitoista kertaa enemmän kuin helluntailaisia.
17.06.2007 01:22
Potkaistiin juuri ennen papiksi tuloaan kristillisestä koulusta.
Perusti oman uskonnon ja oli itse sen Jumala.
Vähän vaikea sanoa tappoiko Hitler sitten enemmän ihmisiä mutta hän oli kuitenkin puhdas kristitty joka tappoi eniten vielä sitä Jumalan valittua kansaa.
17.06.2007 01:14
Kiinalaisistakin vain muutama prosentti on ateisteja.
17.06.2007 01:05
Ei Jeesus tiennyt ristinuskosta mitään kun se keksittiin paljon myöhemmin.
17.06.2007 00:59
Kuka oli kristillisen koulun priimus useina vuosina ja perusti sitten oman uskonnon ja nimitti itsensä Jumalaksi ja tappoi sitten miljoonia ihmisiä.
17.06.2007 00:57
"kuten Jeesuskin sanoi, että tulkaa lasten kaltaisiksi"
Niinhän se Jeesus raamatun mukaan sanoo mutta Paavali sanoo ihan toisin.
Matt.18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
Ja paavali sanoo asian täysin päinvastoin kuin Jeesus.
1.Kor.13:11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
17.06.2007 00:41
1216 / 1222