Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
ahrenull
ahrenull
ahrenull
Vapaa kuvaus
Vapaa-aikanani: Katson tv:stä mieluiten: Kotieläimet: En pidä Kotimaa: --- Koulutus: -
Liittynyt 18v sitten
22
aloitusta ·
1781
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ja lääke! Kokemukseni on ettei yhtään mikään lääke. Osta nyt aluks vaikka magnesiumia ja vahvaa B-vitamiinia ja pidä pelkkää partsin ovea auki, sulje ikkunat, ettei ole läpivetoa.
29.07.2009 09:26
edelleenkin kyse ikäihmisestä!! Exä oli dementoitunut epileptikko, sai kohtalokkaan viimeisen kohtauksen saatuaan Rispeldal-lääkityksen. Sitä ei saa antaa dementikoille. Mut kun tulee psykiatriseen sairaalaan, tukitaan ekaks Rispeldalia turpaan. Psykoottiselle kyllä ihan toimiva lääke, sitä hän ei ollut.
Tässä ketjussa kävi taas niinkuin mones muussa, alkuperänen aihe hukku huitsin nevadaan.
Aloittajalle tsemppiä, toivottavasti saat äitisi asiat kuntoon.
24.07.2009 19:06
money, money!!! Järkkyä, ihmisiä pallotellaan rahan takia. Kun sairaalaan tulee potilaita sairaanhoitopiirin ulkopuolelta, heidän hoitonsa maksaa enemmän ja "tuottamaton" potilas pistetään pihalle. Sitten herrat röyhistelee kun on tehty tulosta.
24.07.2009 17:39
otitko tänään yhteyttä minnekään?
24.07.2009 17:25
mun ex-mies tapettiin Risperdalilla!!
24.07.2009 17:00
apteekit yleensä paljon paremmin selvillä lääkkeiden yhteensopivuudesta, kuin lääkärit.
24.07.2009 16:57
mulla ei oo kaksinen, oon ikivanha mth:n planttu, lääkejuttuja kyl vähän kertaillu kurssimuotosena.
Tuon ikäselle ihmiselle ei moinen coctail nyt vaan käy. Esim. parasetamol ei ole niin turvallinen kuin väitetään ja 78-vuotias vetää sitä maksimiannoksena! Kaikki opiaattipohjaset lääkkeet ovat myrkkyjä, Lyrica aiheuttaa kans aika monille just esim. huimausta(montaa muutakin paskaoiretta), sitten tehdään niinkuin tässä tapauksessa, lääke huimaukseen. Näinhän se menee.
Mulla on itellä ranka sökönä, mömmöjä oon vetäny,omat kokemukset vähän lisäävät sitä "asiantuntemusta". Mahani on niillä pilannut, rahaa palanut, eipä pala enää. Yhden käden sormilla saa laskee lääkkeet jotka vuoden aikana otan.
ylipäätänsä lääkecoctailit perseestä, nuoremmillekin, saati tuon ikäiselle. Jos niin kovat kivut että ilman ei pärjää, niin yhtä lääkettä sitten.
24.07.2009 16:29
geriatri tai reumatologi, pääasia että joku tuon lääkityksen tarkistaa ja äkkiä!!! Vai ei ole liikaa!? Tuo ikäinen ihminen ja tollanen troppimäärä ja kamalia myrkkyjä vielä. Vois vetää nuoremmankin kyykkyyn, saati 78-vuotiaan.
24.07.2009 07:31
reuma, niin eikö hänellä ole vakituista hoitosuhdetta minnekään? Reumatologian polille?
Pakko tuo paketti on purkaa, yhdellä ja samalla lääkärillä.
23.07.2009 19:09
kun, Imodium on ripulilääke. Imovanea kai tarkotat?
23.07.2009 18:51
äiti on 78vee, jos joku määräis sille tollasen mällin, vetäisin ympäri korvia. Betaseraa ei liene olemassa, tai en oo varma kun niit rinnakkaisvalmisteita tulee koko ajan lisää. No sulla on jo yks asiallinen vastaus, menkää helvetissä u
udestaan, piilota vaikka aluks ne Oxyt ja puolittakaa edes toi parasetamoli.
Lyrica sopii toisille, toisille ei, jos mä oisin lääkäri, en noin iäkkäälle määräis.
23.07.2009 16:52
munkin mielestä, jos tosiaan löydät lekurin jolta niitä saa. Jos sulle tyrkytetään Ketipinoria, Levozinia tai vastaavaa, älä vaan huoli, revi vaikka se respa lääkärin edessä jos ehtii kirjottamaan.
23.07.2009 15:53
meistä kulkee terveen, osa hullun kirjoissa...
22.07.2009 16:15
se pitäs sitten joka iikalla olla tasan sama psykiatri!!! ja sillä esittää ensiks terveen paperit itsestään.
22.07.2009 12:17
millasissahan toimipisteissä olet mahtanut käydä? Ilmeisesti tarkotat MTT:tä, tai vastaavaa!? Mikä koulutus sulla on?
19.07.2009 20:22
kaupoista.Eiköhän kofeiinitonta kahvia saa isommista kaupoistakin. Ite olen niin pirun laiska, että tilaan netin kautta. Pikkukylässä asun, pitäis kuitenkin nähdä se vaiva että lähtee hakemaan.
19.07.2009 20:17
kylältä pitäis saada talkooporukka purkamaan rötiskö!! Mun käsittääkseni sen omistaa nyt kunta, oli aikoinaan vuokralla yhdellä romukeisarilla, joka hallitsee Lahden tien toistakin puolta roinalla. Äijän kai ois pitäny purkaa rakennus, ennenkuin vuokrasopimus kunnan kans loppu. kukaan ei tee mitään, ihmetellään vaan.
Jos sieltä rauniokirkon haudoista on noussut luurankoja, eikä kukaan oo enää uskaltanut mennä sinne töihin. Ei siel kyllä enää mitään astioita ja pehmoleluja voi olla, murtauduttu kymmeniä kertoja.
13.07.2009 19:50
kahvi aivan helvetin pahaa. Maistuu kahville joka jätetty liian laihaks. juo bambukahvia, näyttää kahvilta, jopa maistuu sille, eikä tasan ole kofeiinia.
12.07.2009 20:04
nuori millekään Leponexille. Kamalaa.
10.07.2009 20:12
missä sulle Leponexia määrättiin ja millä annoksella? Ja minkä ikänen olet?
10.07.2009 17:39
86 / 90