50 plusVastattu 16 v

Olenko

täällä vai en?? Profiili väittää, että oisin offline. Kyllä tää viesti kuiteskin nickiä tyrkyttää. Identiteetti hukassa, mayday!!
50 plusVastattu 16 v

No

aijjaa!!!!! Mä nyt kyllä ihan tosissaan laitoin sen linkin, jossa varotettiin porukkaa menemästä nyt youtubeen!! Jos joku ei oo uutista huomannut ja saa pöpön koneeseensa, niin so? Mitä väliä vai?
50 plusVastattu 16 v

Service Temporarily

Unavailable!! Nyt kärähti taas käämit!! Miksei tonne galleriaan pääse?? Onko kukaan saanut koskaan vastausta, jos on laittanut palautetta suoraan ylläpidolle!? Mä en kuunaan ole, en jaksa niitä enää pommittaa.
50 plusVastattu 16 v

Kaveri

nimmarilla Tosi on, on yrittänyt täällä pari kertaa etsiä kaipaamaansa nimimerkkiä!! Hän ei vaikuta provolta, kirjottelee mukavia, tavallisia asioita. Kuinka ollakaan, viestit katoavat alta ajan! Ihme, että hän yleensä …
50 plusVastattu 16 v

Haluatteko

kuulla vitsin? Ei se mitään, kerron sen kuitenkin! Miksi Hjallis kutsuu joka kesä Teemu Selänteen mökilleen? Hän haluaa maailman parhaan laiturin!
50 plusVastattu 16 v

Viestien esitystapa

Olen yrittänyt opetella käyttämään tuota ykköstä, koska siitä näkee heti milloin viimeisin viesti on tullut ja saa vastauksen varmasti oikeaan paikkaan, MUTTA, jos se esitystapa on käytössä ja painaa jonkun nickin "käyt…
AstraEi vastauksia

Astra

Merit -97!! Mistä p********sä tulvii vettä vettä matkustajan puolelle jalkatilaan, aina kun käyttää pesussa?? Muilla samaa??
50 plusVastattu 16 v

Hauskaa

vappua juu!! Miks se Hatzan hauska ketju lähti??? Millähän tässä kuluttais tylsää iltaa sitten? Ei tuu telkasta mitään järkevää, tääl ei saa enää pitää kivaa, aina vaan "nettikiusaajan profiili" ensimmäisenä. *möks*
50 plusVastattu 16 v

Googletin

oman nimeni, no sillä tietty löytyi ne tiedot, mitkä musta ovat facebookissa, googlasin minttupuun, huomasin etten oo edes Suomen ainoa minttupuu. Omalla nimmarilla löytyy kaikkea mitä oon tänne rustaillut. mikä ihmisiä…
50 plusVastattu 16 v

Naimisissa

operaattorin kanssa 24 kk, vai pitäiskö sittenkin verottaa laihaa pankkitiliään ja ostaa uus kompuutteri kaupasta? Isännän mielestä ei edes tarvittais, mut mari mari, mää haluan! Windows seiskan ja sisäänasennetun Web-k…
50 plusVastattu 16 v

Mikä

tää on??{ "totalcount": "17", "theme": "suomi24new", "uid": "8563997", "arg0": "node", "mode": "0" } Herjannut tossa etusivulla pari kertaa tänään!!
50 plusVastattu 16 v

Täällä

Virustutka vinkaisee jonkun SUomi24:n mainoksen kohdalla. En tiedä onko väärä hälytys vai saastunut mainosbänneri. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8983977 muilla kun mulla??? Kolmesti herjannutt Avast tänään!!
50 plusVastattu 16 v

Hermoiletko

liikenteessä!? Ikäväkseni pitää tunnustaa, että mun otsasuoneni alkavat liian helposti pullistelemaan ratin takana. Tuntuu, etten yhtään kertaa pääse töistä kotiin, etteikö joku veli venäläinen rekallaan tupruta edellä …
50 plusVastattu 16 v

Tekemisen puute

http://www.youtube.com/watch?v=qg0YSffd8sA en yleensä harrasta näitä, linkkejä siis. Kersantti Karoliina...
50 plusVastattu 16 v

Kävin

kattomassa tätä kuuluisaa chattia ja häivyin hyvin äkkiä. Ei ainakaan mua varten! Tyhmä minä, nyt sinne tietty jäi jäljet, vaikken mitään sanonutkaan ja galleria täyttyy porukasta. Vai jäikö??
50 plusVastattu 16 v

Sähköposti

uudistuksen jälkeen postiin alkoi tulvimaan roskaa! Ennen sitä ei tulltu oikeastaan ollenkaan. Mites muilla, joilla Suomi24 sähköposti?
50 plusVastattu 16 v

Hyttikosken

tanssilava Rantsilassa? Kuka on käynyt! Vastasin just Miljoonan viestiin, että olen käynyt, niin eikö taas koko viesti kadonnut!? Herranperkele, MITÄ pahaa siinä oli??????? Taviskyssäri. Ei oo tosi, häivyn taas.
50 plusVastattu 16 v

Mikä

toi tollanen mainos on, joka pyydetään lataamaan puhelimeen, että näkee aina kuinka paljon on akkua jäljellä?? Kun ainakin mulla on niin kumma puhelin, että näyttää sen muutenkin!!