En tiedä kunnolla vieläkään mihin kyseistä lääkettä minulle määrättiin. Väitettiin että tuskaiseen oloon, mutta Leponex vaan tuplasi tuskaisuutta. Kun aloin syömään Leponexia lihoin n. 20 kg. Lisäksi nukuin jopa 18 tuntia päivässä, herättyäni olin laskenut sänkyyn ja kuolannut tyynylle. Nukahdin kyseisen lääkkeen kanssa usein bussissa ja tunneilla koulussa, aloin kuorsaamaan ja herättyäni minua tuijotettiin.
Ei kannata ikinä suostua syömään kyseistä lääkettä.
VAROKAA LEPONEXIA!
7
269
Vastaukset
- hyvät
ihmiset tommosia myrkkyjä syökö, eikös tuo ole skitsojen lääke. Eikö lääkäri todellakaan kertonut miksi kirjoitti tuon myrkyn sulle, lääkärit VASTUUSEEN ne on täysin ymmärtämättömiä pölkkypäitä, niille pitäisi nuo lääkkeet itselleen pakkopaidassa syöttää, niin tietäisivät miltä helvetti tuntuu. t.kohtalotoveri.
- tietäjö
apu löytyy aina luonnosta..
missä sulle Leponexia määrättiin ja millä annoksella? Ja minkä ikänen olet?
- aloittaja
olin 16 kun sitä lääkettä määrättiin. Olin silloin osastolla.
aloittaja kirjoitti:
olin 16 kun sitä lääkettä määrättiin. Olin silloin osastolla.
nuori millekään Leponexille. Kamalaa.
- ....
Mulla ollu leponex yli vuoden käytössä 200mg annoksella. Ei oo todellakaan ollu tollasia vaikutuksia mulle. Mulla lääke toiminut tosi hyvin. Ei pidä yleistää.
- olet vapaa-
ehtoinen ja täysi-ikäinen, sekä maksat kaiken itse, niin hyvä sinulle. Ongelmia tulee kun tuota lääkettä annetaan alaikäisella, pakolla tai verorahoituksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900